Vei fi notificat de câte ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Gestionari

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 10

    Angajez administrator pentru societate profil agricol

    Angajez administrator pentru societate profil agricol, cu/fara experienta, obligatoriu permis conducere. Relatii la telefon numarul , CV pe adresa:

  • Angajez vanzatoare produse lactate/branzaturi

    Angajez vanzatoare produse lactate/branzaturi Experienta constitutie un avantaj. Program : luni vineri 10:00 18:00 Salariu atractiv Sambata si duminica liber. Locatia: calea mosilor 199 langa restaurantul Burebista Rog seriozitate! Telefon :

  • 2

    Angajam tehnician colorare

    Cautam TEHNICIAN COLORARE in Timisoara Candidatul Ideal: - Cunostinte minime de operare calculator; - Atentie la detalii, spirit de observatie, seriozitate, responsabilitate, dexteritate si operativitate in executarea sarcinilor Descrierea jobului: - pregatirea materiilor prime umede (tencuiala umeda, grund, vopsea lavabila, etc) si a pigmentilor necesari; - selectarea retetei conform produsului final dorit de client; - alimentarea pigmentilor in masina de colorat; - curatarea si intretinerea masinii de colorat conform instructiunilor; - ajutarea colegiilor la pregatirea marfurilor pt transport. Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Salariu motivant, in concordanta cu experienta acumulata; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masă (15 ron/zi lucrata); Decont transport; Cursuri de calificare si instruire la locul de muncă; Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie romaneasca de succes. Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."

  • 2

    Preluăm în administrație Asociații de Proprietari / Locatari

    Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.

  • angajare urgenta

    Organizație neguvernamentala angajează secretar-casier, cu normă întreagă, poate să fie si pensionara sau înainte de pensie. Ca beneficii se oferă bonuri de masa. Inf la . CV se poate primite la

  • Casier - Administrare

    Candidatul Ideal CERINTE - Orientare catre client, amabilitate, responsabilitate si integritate, spirit de initiativa, studii medii/superioare, respectarea standardelor de lucru, persoana serioasa, aspect placut, abilitati de comunicare Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Cunostinte contabile de caserie, - Gestionarea eficienta a numerarului - Servirea clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa. Constituie avantaj: - Experienta pe o pozitie similara - Detinere permis conducere Descrierea companiei Societatea SC BOGHI'S MANAGEMENT SRL se ocupa cu administrarea de blocuri pe baza de tarife si contracte, avand in portofoliu peste 25 de asociatii.

  • 16

    Angajare administrator asociatie locatari

    Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).

  • 20

    agent de paza

    SC GRANIT SRL angajeaza agent de paza pentru cladirea GRANIT BUSINESS CENTER din Iasi, Bd. Socola, nr.206A-208. Detaliile despre program de lucru si salarizare se vor discuta la interviu ! Asteptam CV-urile la sediul firmei din cladirea GRANIT BUSSINES CENTER.

  • 2

    Angajez administrator firma

    Angajez admintrator firma construcții, cunoștințe în contabilitate și permis cât b Tel zero șapte doi trei sase cinci unu sase șapte cinci

  • 1

    Agent maritim si fluvial

    Compania noastra este in cautarea unui agent maritim si fluvial pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea operatiunilor portuare si fluviale, precum si pentru asigurarea conformitatii cu reglementarile si politicile companiei. Responsabilitatile cheie includ: Formalitati de sosire/plecare unitati fluviale si maritime, Mentine legatura cu autoritatile portuare romanesti; Asista nava si armatorul pentru buna derulare a operatiunilor de incarcare/descarcare marfa pe toata durata escalei; Intocmeste documentele de transport, imbarcare / debarcare personal Candidatul ideal va avea: Experienta relevanta in domeniul maritim si fluvial Cunostinte solide de limba engleza si romana Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita Abilitati de organizare si planificare Beneficiile pozitiei includ: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant Posibilitatea de a dezvolta abilitati de management si de a avansa in cariera Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv Posibilitatea de a calatori si de a lucra cu o varietate de clienti si furnizori Salariu motivant si competitiv. Daca sunteti o persoana motivata, cu experienta relevanta si abilitati excelente de comunicare si negociere, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs.

  • 1

    Agent maritim si fluvial

    Compania noastra este in cautarea unui agent maritim si fluvial pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea operatiunilor portuare si fluviale, precum si pentru asigurarea conformitatii cu reglementarile si politicile companiei. Responsabilitatile cheie includ: Formalitati de sosire/plecare unitati fluviale si maritime, Mentine legatura cu autoritatile portuare romanesti; Asista nava si armatorul pentru buna derulare a operatiunilor de incarcare/descarcare marfa pe toata durata escalei; Intocmeste documentele de transport, imbarcare / debarcare personal Candidatul ideal va avea: Experienta relevanta in domeniul maritim si fluvial Cunostinte solide de limba engleza si romana Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita Abilitati de organizare si planificare Beneficiile pozitiei includ: Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant Posibilitatea de a dezvolta abilitati de management si de a avansa in cariera Salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv Posibilitatea de a calatori si de a lucra cu o varietate de clienti si furnizori Salariu motivant si competitiv. Daca sunteti o persoana motivata, cu experienta relevanta si abilitati excelente de comunicare si negociere, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Va rugam sa trimiteti CV-ul .

  • 16

    Operator pc - facturare

    S.C. GEOLAILA COMIMPEX SRL. depozit produse cosmetice si detergenti angajeaza operator PC penrtu facturare. Va rugam transmiteti CV-urile la adresa :

  • Angajam administrator de oficiu in Constanta

    FIRMA DE EXECUTIE INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII angajeaza administrator de oficiu. Candidatul ideal va avea responsabilitati cheie in gestionarea fluxului de facturi si desfasurarea operatiunilor de contabilitate primara pentru firma noastra si trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Studii superioare - Utilizator experimentat de Microsoft Office (Word, Excel) - Cunostinte solide de utilizare a programului SAGA - Cunostinte despre materialele folosite in domeniul instalatiilor pentru constructii - Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii - Abilitati bune de comunicare si capacitatea de a lucra în echipa - Responsabilitate, seriozitate, implicare RESPONSABILITATI: - Gestionarea fluxului de facturi, inclusiv inregistrarea, verificarea si procesarea acestora - Desfasurarea operatiunilor de contabilitate primara si gestionarea documentelor financiare - Utilizarea programului SAGA pentru a intretine si actualiza inregistrarile financiare - Colaborarea stransa cu intreaga echipa pentru a asigura exactitatea datelor financiare - Alte sarcini administrative în functie de nevoile biroului Daca sunteti interesat si îndepliniți cerintele de mai sus, va rugam sa ne contactati

  • ONLINE profit garantat fara investitie 100% REAL

    Salut! Cauti un venit in plus? un job part-time cand ai tu timp din confortul casei tale sau de la biroul altui job ? cautam sa ne extindem, nu oferim mult, oferim putin si sigur pentru max 1-2 ore pe zi de munca. si asta nu zilnic. doar cand aveti timp. Este o noua experienta, cu cat suntem mai multi, cu atat ne merge mai bine. asa ca ce mai stai, vino in echipa noastra. va vom da mai multe detalii pe Whatsapp. va vom da mai multe detalii pe Whatsapp. Va rugam sa ne scrieti pe whatsapp chiar acum, nu conteaza daca nu doriti sa colaborati azi, poate in viitor, poate veti primi noi joburi pe care ulterior le analizati si daca aveti timp si nevoie de extra banutii.. puteti sa aplicati.

  • Coordonator Echipe de Curatenie

    Căutăm Manager Echipe Mobile pentru o companie din Oradea, lider regional pe următoarele segmente de activitate: servicii de curățenie, distribuția produselor de curățenie și distribuție echipamente de protecția muncii. Rolul principal al acestei poziții este de a coordona echipele mobile de curățenie și de a dezvolta și menține relația cu clienții. Descriere post: - Poziție de middle management, echipă în subordine de 6-10 persoane; - Responsabilități de gestiune resursa umana operatori de curatenie + team leader curatenie: pontaje, salarizari, planificari, angajari, ssm, planing concedii, etc; - Responsabilități de dezvoltare (prospectare piata -segment lucrari in constructie, abordare client, ofertare - generare de calcul de cost executie lucrare, negociere/ vanzare lucrari aferente echipei/contracte aferente echipei/ generarea de oferte financiare pe baza viziaulizarii spatiilor; - Disponibilitate contactare telefonică pe tot parcursul desfășurării lucrărilor de curațenie. Abilități necesare: - Bun organizator, planificator, capabil să lucreze în estimări medii de timp; - Gestionare situații presiune (inevitabile): Inventiv, energic, disponibil la improvizare; - Abilități de lider în relația cu subalternii; - Bun negociator, convingator în relația cu clienții; - Permis de conducere cat B; - Cunoștințe de Excel la nivel mediu, mailing 100%. Beneficii: - Mediu favorabil dezvoltării profesionale; - Pachet salarial motivant format din salariu fix + componenta variabila: % din profitabilitatea lunara a echipelor de curatenie, intre 500 si 2000lei functie de performanta.(la nivelul actual de dimensionare a echipei) + Bonuri de masa 25 lei/zi.

  • Coordonator Echipe de Curatenie

    Căutăm Manager Echipe Mobile pentru o companie din Oradea, lider regional pe următoarele segmente de activitate: servicii de curățenie, distribuția produselor de curățenie și distribuție echipamente de protecția muncii. Rolul principal al acestei poziții este de a coordona echipele mobile de curățenie și de a dezvolta și menține relația cu clienții. Descriere post: - Poziție de middle management, echipă în subordine de 6-10 persoane; - Responsabilități de gestiune resursa umana operatori de curatenie + team leader curatenie: pontaje, salarizari, planificari, angajari, ssm, planing concedii, etc; - Responsabilități de dezvoltare (prospectare piata -segment lucrari in constructie, abordare client, ofertare - generare de calcul de cost executie lucrare, negociere/ vanzare lucrari aferente echipei/contracte aferente echipei/ generarea de oferte financiare pe baza viziaulizarii spatiilor; - Disponibilitate contactare telefonică pe tot parcursul desfășurării lucrărilor de curațenie. Abilități necesare: - Bun organizator, planificator, capabil să lucreze în estimări medii de timp; - Gestionare situații presiune (inevitabile): Inventiv, energic, disponibil la improvizare; - Abilități de lider în relația cu subalternii; - Bun negociator, convingator în relația cu clienții; - Permis de conducere cat B; - Cunoștințe de Excel la nivel mediu, mailing 100%. Beneficii: - Mediu favorabil dezvoltării profesionale; - Pachet salarial motivant format din salariu fix + componenta variabila: % din profitabilitatea lunara a echipelor de curatenie, intre 500 si 2000lei functie de performanta.(la nivelul actual de dimensionare a echipei) + Bonuri de masa 25 lei/zi.

  • Supermarket non stop angajeaza sef de tura

    Supermarket din Brașov, zona Saturn angajează sef de tura Programul de munca 3 schimburi cu spor de noapte 25% Salariu fix plus bonuri de masă plus spor de noapte Experiența nu este obligatorie, deoarece suntem deschiși să te învățăm tot ce este nevoie (dar constituie un avantaj) Hai în echipa noastră, petru mai multe detalii si programarea interviului poți să ne contactezi la numărul de telefon

  • 3

    Locuri Veci

    Unul lîngă Altul lîngâ Aleea Principalâ Tîrgoviste

  • Salveaza cautarea