Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Gestionari Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • MIDO'94 SRL - angajaeaza pentru depozit materiale constructii (tigla) - lucrator gestionar cu autorizatie ISCIR (stivuitorist) Conditii: - experienta minim 2 ani - studii medii - atestat motostivuitorist - carnet conducere Responsabilitati: - incarcarea/descarcarea marfurilor; - pregatirea comenzilor si intocmirea documentelor de livrare (Aviz expeditie) - receptia cantitativa a marfurilor; - gestionarea corecta si eficienta a materialelor in depozit; - livrare cu auto 3.5 to Se ofera: - Salariu negociabil - Tichete masa: 20 lei/zi lucrata - Decontare transport - Program flexibil (L-V: 9-17) Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la: locatie: Aleea Teisani nr.125, Bucuresti, sector 1 (Zona Pod DN1 linia Centura/Otopeni)

  • 2

    PMC Group Distributie recruteaza LUCRATORI DEPOZIT / Gestionar pentru o companie nationala din industria IT cu punctul de lucru in zona Dudesti Pantelimon(Bucuresti). Principala responsabilitate consta in receptia marfii/pregatirea produsleor pentru coletare,comandate de catre clientii companiei. PROGRAM: https://www.forit.ro/ Se lucreaza de LUNI pana VINERI: 09:00 h - 18:00 h Candidatul ideal: - Absolvent studii medii; - Experienta minim un an in activitati specifice - logistica, distributie produse IT; - Responsabil; - Abilitati de planificare si organizare; - Punctual; - Capacitate de lucru cu termene limita. Descrierea portului: Receptia marfii: - Va verifica atat cantitativ cat si calitativ produsele primite; - Va reception marfa scriptic si va intocmi documentele de receptie a marfii in depozit; Depozitarea marfii: - Aranjarea marfii in depozit in functie de tipul acesteia; - Pregatirea comenzilor de marfa primite de catre depozit in vederea coletarii si trimiterii; Livrare: - Pregatirea produselor pentru livrare, pregatirea coletelor si a documentelor de transport; - Satisface in timp util comenzile pentru incarcarea - descarcarea marfurilor necesare sau care sunt cerute in mod curent de agenti comerciali sau clienti. Cerintele postului: - capacitate de a lucra in conditii de stres determinat de flux de activitate; - capacitate de a lucra cu termen limita; - buna capacitate de comunicare; - orientat pe lucrul in cadrul unei echipe; - Experienta de lucru cu componente IT - Cunostinte bune despre produsele IT - Capacitate de buna organizare a sarcinilor de serviciu - Lucrul in posturi similar obligatorie Beneficii: - Un mediu de lucru placut intr-o companie mare - Recompense si beneficii in functie de performante https://www.forit.ro/

  • Daca vrei sa faci bani usor intra pe : https://ref.moneyguru.co/Adrisss si poti face si tu foarte usor bani din rezolvarea de task-uri (te joci 1 min si primesti 5$ ). Plata se face in paypal, bitcoin, etc. Spor la facut bani

  • 4

    Angajam Lucrator Depozit - Administrativ Rename Advertising este o agentie de publicitate cu divizie de logistica integrata. Ce cautam? - O persoana responsabila, serioasa, organizata si atenta la detalii - Apreciem abilitatea de a lucra in echipa si de a-si sincroniza activitatea cu ceilalti colegi - Carnetul de conducere este un plus Ce presupune ca trebuie sa faci? - Preluarea, manipularea si depozitarea tuturor materialelor care sosesc in agentie conform instructiunilor Managerilor de proiect - Verificarea cantitativa si calitativa a materialelor receptionate in agentie - Optimizarea spatiului din depozit - aranjare, manipulare - Mentinerea ordinii si a curateniei depozitului si spatiului de preluare materiale - Intocmirea listei de necesare administrative pentru depozit si spatiu de birou - Inventarierea periodica a materialelor din depozit - Pregatirea materialelor care urmeaza sa iasa din depozit pentru diverse proiecte - Participa activ la operatiunile de incarcare / descarcare / pregatire a materialelor pentru desfasurarea proiectelor - Transmite catre superiorul ierahic / Manager de proiect neconcordantele ce pot aparea in legatura cu preluarea / predarea / pregatirea materialelor, starea materialelor la primire, starea depozitului. - Transmite catre superiorul direct orice neregula intalnita la punctul de lucru in legatura cu exercitarea functiei sale. - Efectueaza lucrari minime de intretinere/mentenanta si interventii si reparatii necesare in depozit / birou in limita cunostintelor pe care le are si in limita necesitatii interventiei unui specialist. Ce oferim? - Salariu net 2500 lei - Program orele 09:00 18:00, de luni pana vineri - O echipa de oameni entuziasti

  • Candidatul ideal Suntem în cautarea unei colege care sa ocupe postul de Consilier vanzari bijuterii pentru magazinul nostru situat în zona Unirii. Ne dorim ca persoana care va ne întregi echipa sa fie energica, sa emane buna dispozitie si sa aiba placerea de a lucra cu oamenii. Abilitati de comunicare si relationare Capacitatea de a întelege nevoile clientilor, empatie, rabdare si amabilitate Atentie distributiva si atentie la detalii Cunostinte elementare de contabilitate primara: întocmirea unei facturi, chitante, dispoziții de plata, NIR etc. Cunostinte operare PC Cunostiinte limba engleza - nivel conversational Pasiune pentru domeniul vanzarilor Experienta în domeniul vanzarii bijuteriilor constituie un avantaj Aspect fizic placut si tinuta îngrijita Minim studii medii (absolventa de liceu cu diploma de bacalaureat) Disponibilitate pentru asumarea unui angajament pe termen îndelungat Descrierea jobului Responsabilitati: Ofera clientilor consultanta si informatii referitoare la obiectele existente în portofoliu Promoveaza portofoliul de produse si imaginea companiei Receptioneaza marfa, întocmeste documentatia necesara, aranjeaza si expune produsele în conformitate cu politica de merchandising Proceseaza vanzarile într-o maniera profesionista prezantand clientilor produsele solicitate, precum si procedura aferenta achizitionarii acestora Raspunde prompt solicitarilor clientilor (e-mail și/sau telefonic) Beneficii: Mediu de lucru placut Salariu motivant Program luni-vineri, 8h/zi Majorari salariale periodice Comisioane și bonusuri Tichete de masă, tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor Abonament medical la clinica privata Medlife Oferirea unui training pentru ocuparea postului Descrierea companiei Cu 10 ani de experien ă în vânzarea i cumpararea metalelor, pietrelor pre ioase, a ceasurilor de lux, precum i a acordării de credite rapide de bani lichizi prin amanetare de bunuri, Casa Amanet Gold Services s-a extins rapid în ultimii ani pe pia a aurului, argintului, diamantelor i a împrumuturilor nebancare pe termen scurt, devenind una dintre cele mai prestigioase companii de credit financiar non-bancar din România. Din dorin a de a facilita recircularea aurului i a pietrelor pre ioase i de a da o nouă valoare frumosului, la sfar itul anului 2014, am înfiin at bijuteria A.G.S., care se integrează perfect misiunii i valorilor A.G.S. destinate segmentului de lux al iubitorilor de bijuterii rafinate.

  • 4

    Vino sa faci parte din echipa Provita ! Cerinte: studii medii finalizate; experienta de lucru in domeniul achizitii/gestiune; ideal experienta de lucru in domeniul medical; abilitati de comunicare foarte bune si lucru in echipa; rezistenta la stres, responsabila; spirit de organizare, disciplina, punctualitate; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook); Descrierea pozitiei: full time; Principalele responsabilitati: Plasarea comenzilor de achizitii, legatura cu furnizorii. introducerea facturilor in soft; Verificarea stocurilor Locatie: Clinica Provita; Adresa: Str. Alexandrina nr. 20 - 22 Sector 1 Bucuresti.

  • 2

    Asociatie de proprietari Sector 2 angajeaza cu contract individual de munca persoana fizica pentru postul de administrator. Relatii la telefon , dupa ora 18.

  • Compania angajeaza arhivar (project base) pe o perioada determinata, in vederea realizarii activitatilor de realizarea activitatilor de arhivare fizica, fondare si ordonare documente, constituire dosare, inventariere si organizare arhivistice. Cerințe: -Atestat ca arhivar -OBLIGATORIU - Experienta anteriora minimum 3 ani -OBLIGATORIU Condiții: -Bune abilitati de comunicare - Organizare -Responsabila -Persoana implicata Responsabilități: -Gestionează arhiva companiei si oferă suport Directiilor si Departamentelor interne în organizarea documentelor pentru arhivare; -Colaboreaza la gestionarea arhivei generale si asigură gestionarea arhivei existente in cadrul locatiei în care î i desfa oară activitatea, dacă este alta decât arhiva centrală; -Organizeaza depozitul de arhiva si sistematizarea documentelor din cadrul loca iilor companiei pentru arhivare, în conformitate cu Legii Arhivelor Nationale; -Sorteaza, ordoneaza, numeroteaza si inventariaza documentele si alcatuieste baza de date; -Monitorizează si oferă suport în constituirea unitatilor arhivistice, pentru compartimentele interne -Verifica si asigură preluarea în arhivă a documentelor si dosarelor create de directiile/ departamentele companiei pe baza de proces verbal si inventare; -Paticipă la sortarea, ordonarea si intocmirea de inventare pentru documentele fara evidenta aflate in arhiva/ depozit; -Colaboreaza la asigurarea unei evidente corecte si actualizate a tuturor documentelor intrate in depozitul de arhiva, pe baza Registrului de evidenta curenta; -Sortarea,pregatirea si trimiterea documentelor care Arhivele Nationale; -Menține relația cu Arhivele Naționale sau alte firme specializate;

  • 4

    Universitatea Titu Maiorescu insitutie de invatamant superior, angajeaza administrator cladire in zona Ior, sector 3, str.Gheorghe Petrascu 67B , Bucuresti. Pentru detalii, va rog sa contactati nr. de telefon , de luni pana vineri, in intervalul orar 8-16

  • 15

    Angajam vanzatoare articole second hand part time Program: -sambata 9-16 -duminica 9-15 Cerinte: -experienta in vanzari Nu exista limita de varsta cu conditia unei stari de sanatate buna

  • COMPLEXUL EDUCATIONAL LAUDE REUT ANGAJEAZA CONTABIL - GESTIONAR CERINTE: - Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri); - Verificarea stocurilor, identificarea si corectarea inadvertentelor; - Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie; - Inregistrarea facturilor externe in programul contabil; - Calcularea cantitatilor de alimente in baza retetarului; - Evidenta nir-urilor si a bonurilor de consum; - Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa ; - Inventarierea stocurilor aleatoriu si introducerea inventarelor in sistemul contabil; - Confirmari de solduri cu clientii si furnizorii si punctaje cu acestia; - Intocmirea rapoartelor si situatiilor, financiar/contabile de gestiune, legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de conducerea societatii, pentru gestionarea financiara si operationala a companiei; - Mentinerea la zi a registrelor de casa ; - Intocmirea tuturor rapoartelor in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/ trimestru/ semestru/ an (dosarul pentru contabilitate). - Program de contabilitate MENTOR; CV-ul trebuie trimis la adresa Persoana de contact Sevastita Nastase Telefon

  • Buna! Cauti un loc de munca de acasa? Atunci ai nimerit bine. Si eu acum ceva timp cautam un loc de munca si am dat peste un anunt in care zicea ca doar trebuie sa introduc niste coduri pentru reclame ca sa castig bani. Depinde cat timp vrei sa petreci in fata calculatorului sau telefonului. Intra pe link https://fstmoney.icu/aa73014365516/ si faci bani!

  • Casa de productie cinematografica cauta gestionar depozit recuzita Locatia depozitului este in Oras Otopeni. Cerinte: - studii minim medii, - persoana responsabila, organizata, serioasa, orientata pe detalii, - abilitati de coordonare si planificare, - disponibilitate program de lucru, - cunostinte operare PC. Descrierea jobului: - asigura gestiunea fizica a bunurilor din depozit, - raspunde de buna desfasurare a operatiunilor de miscare a obiectelor ( descarcare, manipulare si depozitare) - efectueaza receptia fizica a produselor care intra si ies din depozit si pastreaza evidenta documentelor de intrari/iesiri, - alcatuirea si actualizarea permanenta a bazei de date, - inventariaza marfa atunci cand este necesar sau la cerere, Va rugam sa ne trimiteti CV-urile dumneavoastra la adresa de mail si ne puteti contacta la numarul de telefon

  • 1

    Gradinita nr 149 ( sector 4,Berceni ), organizeaza concurs pt ocuparea postului de administrator patrimoniu, perioada determinata.(1 an si 10 luni ), Cerinte:studii superioare economice, tehnice absolvite cu diplomă de licență; cunoștințe de operare calculator (Word, Excel);cunoștințe în domeniul SSM și PSI;cunostinte SEAP.

  • 7

    Hai in echipa noastra! Daca esti o persoana riguroasa, atenta la detalii si cunosti macar ''un pic de SAGA'', atunci este persoana potrivita. Ce vei face: -vei desfasura activitati administrative si de evidenta; - vei tine evidenta in SAGA a materialelor si consumabilelor. Cerinte: - abilitate de a lucra in activitati diverse, inclusiv administrative si de secretariat; - cunostinte de operare in pachetul Office: Word, Excel etc. - experienta in activitati de gestiune simpla si in special in programul SAGA Pentru mai multe detalii, inclusiv programarea la interviu ne puteti contacta la in intervalul orar: 08:00-16:00.

  • Salveaza cautarea