Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Hunedoara

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 5

    Disponibil online

    Angajări urgente

    Firma cu domeniul de activitate online, cauta fete pentru un job full Time sau part Time din confortul casei. Așteptăm mesaje.

  • 53

    Angajez secretara - operator calculator , valabil si fara experienta , important capacitatea de adaptare si insusire , punere in practica sarcini de serviciu .

  • operator calculator cu vechime si experienta caut loc de munca

  • 1

    Angajam consilier juridic. Cerinte: - Studii superioare de specialitate finalizate (Facultatea de Drept); - cunostinte temeinice de drept comercial, dreptul societatilor comerciale, proceduri de achizitii publice si cunostinte legate de functionarea mecanismelor de finantare europeana; - bune cunostinte operare PC; - Constituie avantaj domiciliul in zona Deva, Hunedoara, Calan, Hateg; - Permis auto categ. B constituie avantaj; Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.

  • 1

    Suntem o echipa tanara si cautam un coleg care sa se alature echipei noastre pentru functia de Asistent manager. Ce vei avea de facut? - Elaborarea și redactarea de documente și situații solicitate de superiorul ierarhic; - Pregătește ocazional marfa pentru punctele de lucru noi si actuale; - Întocmirea documentelor necesare desfășurării activității zilnice; Te poti alatura echipei noastre daca: - Cunosti pachetul Office(nivel de baza); - Daca iti doresti ca sa inveti lucruri noi si sa fii parte a unei echipe pe termen lung; - Esti implicat si responsabil in tot ceea ce faci; - Esti o persoana ordonată, responsabilă, serioasă, prezentabilă si atenta la detalii. Programul este de Luni - Vineri de la ora 09:00 - 17:00. Salar : 2000 lei NET Iti asteptam C.V.-ul aici sau pe pagina noastra de facebook CoverSHOP!

  • 1

    Jobul tău de acasă! Competențe necesare pentru a face parte din echipa noastră! - cunoștințe de operare PC (pachetul MS Office); - atenție concentrată, distributivă și la detaliu; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de adaptare; - orientare spre atingerea obiectivelor; - spirit de echipă; - studii medii; - cunoașterea limbii italiene (constituie un avantaj). Responsabilități: - analizarea și prelucrarea documentelor personale și imobiliare necesare creditării; - utilizarea sistemului pentru gestionarea documentației digitalizate; - recunoașterea naturii documentelor primite și clasificarea lor cu scopul de a crea baza pentru un alt proces de management al documentației; - analizarea documentelor primite și deciderea asupra viitoarelor faze de procesare. Beneficii: - bonus de performanță; - cursuri gratuite de limba italiană online; - training tehnic intern de specialitate online; - training de perfecționare și specializare online; - program full-time (L-V)/ muncă de acasă; - evenimente FinProm. FinProm, pentru cariera ta!

  • 6

    Grupul de firme PREMIUM fondat în 1993 cu activități în comerț, turism și imobiliare caută persoană competentă specializată în recrutarea resurselor umane pentru HORECA. Obiectul colaborării : RECRUTARE SELECȚIE Activitățile se vor desfășura exclusiv online. Plata se va face la comision diferențiat pe categorii: Management / Calificați (sau trei ani experiență pe post similar) / Necalificați (sau entry level) Recrutarea se poate face și în zonele cu șomaj ridicat deoarece putem asigura cazare și masă. Beneficii : Plata se face la rezultat la sfârșitul lunii. Management 1000 lei/persoană Middle management 700 Calificați (sau 3ani exp) 500 Necalificați (entry level) 300 Asigurăm colaborare pe termen lung. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv-ul prin mesaj la prezentul anunt.

  • Operator calculator cunoscator al limbii engleze si al programului Microsoft Office caut loc de munca in Deva cer si ofer seriozitate.

  • SC angajeaza jurist cu experienta. Salariu foarte atractiv! Informatii la tel:

  • va rog sa ma contactati la e mail sau tel - Dynamic, accomplished, goal oriented, special talent for people Knowledgeable in administrative and reception duties, with exceptional Customer Service abilities Experienced in Consumer behavior branding, Product Marketing Lifecycle Proven experience in customer facing roles, telephone customer care Strong skills in interpersonal relations and administration procedures Intuitive problem solver with strong analytical skills Excellent verbal and written communication, good sales presentations Effective organizational, scheduling and time management skills Good knowledge in Event coordination, Familiarity with campaign management tools Knowledge in marketing, tourism, languages, international business events

  • Caut serviciu in Deva, in resurse umane, am lucrat in domeniu,(ccm, acte adiționale, revisal, de izii, ccm, fișă post) posed atestat si studii superioare economice, facultatea de contabilitate,sau in contabilitate unde am lucrat:receptii, registru de casa, avize, facturi.Caut serviciu in DEVA, 8 ore sau lucrez acasa,. Neseriosii si arogantii sa se abțină.

  • Salveaza cautarea