Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Juristi Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Federația sindicală COLUMNA angajează consilier juridic cu experiență în Administrație publică și dreptul muncii. Pachet salarial motivant. Permis auto constituie un avantaj. Așteptăm CV-urile dvs.

  • 31

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • 1

    Sunt avocat titular, membru in Baroul Bucuresti. Caut colaborare part-time cu societati. Experientă de 3 ani în domeniul dreptului comercial, civil, familiei, penal, contravențional, executare silită, insolvență. tel: 0736955310

  • 14

    Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.

  • 1

    Fosti judecatori,procurori, profesori(civil,penal,familie,litigii munca) fond funciar ,retrocedari reprezentare in instanta analiza sanse de reusita termene scurte onorarii minime

  • cautam asistenta personala part time, studii juridice sau conta, program flexibil, prezenta agreabila - varsta max 30 ani, inaltime 1,75, limba engleza foarte bine, carnet conducere, buna comunicatoare, necasatorita, abilitati conversationale, seriozitate

  • Firma de contabilitate,dorim colaborari cu cabinete de avocatura indiferent de sector.Vizionati site-ul

  • 5

    Cabinet avocatura - oferim servicii juridice de calitate si cu promtitudine, asistenta juridica si reprezentare instante, precum si in fata altor institutii.

  • 2

    Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza Student drept / absolvent de drept sau avocat Nu se cere experienta! Salariu atractiv si bonusuri Ne gasiti pe avocatzamfirescu ro

  • 3

    Cautam o persoana tanara si energica pentru un post de consilier juridic / redactor in cadrul unui birou notarial .

  • 7

    Cabinet detectiv Particular,oferim servicii de calitate si profesionalism in investigatii si filaj,preturi mici,consultanta gratuita,daca vi se pare ca o persoana de langa dvs.s-a schimbat in comportament,are o atitudine diferita,nu ezitati sa ne contactati,va vom fi de ajutor.

  • 1

    angajam o jurista in zona voluntar

  • 2

    Avocat titular Membru al Baroului București. Experienta in domeniul dreptului civil, societar, penal, familiei, contravențional, adminstrativ, executare silita, ONG-uri etc. Printre acțiunile formulate se numară: Ordine de protectie Executari silite - contestatii la executare, validare poprire etc. Evacuare Ordonanta de plata Divort Autoritate parinteasca minori / stabilire locuinta minori / program vizita minori / pensie de intretinere minori Partaj Mosteniri Recuperari creante Infiintari Firme / Modificari acte constitutive, schimbare de sediu, schimbare de auditor financiar/cenzor, schimbare forma juridica, suspendare activitate, modificare obiect de activitate, majorare capital social, cooptare asociati etc. Insolventa Asistenta in procedura de camera preliminara si la judecata in fond sau in caile de atac- infractiuni contra persoanei, infractiuni contra bunurilor etc Cereri de eliberare conditionata Cereri de reabilitate Contestatii la executate Telefon la Date contact: Avocat Mateias Andreea Sediu central - Piata unirii

  • SERVICII FIRME ONLINE SRL Cerinte: Studii superioare juridice-finalizate; Limbi straine: limba engleza avansat scris, citit si vorbit; Experienta profesionala: experienta minima in domeniul de specialitate de cel putin 1 an; Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office; Descrierea jobului: Redactarea de acte juridice si reprezentarea clientilor in fata Registrului Comertului. Descrierea companiei: SERVICII FIRME ONLINE SRL firma specializata in inregistrarea de societati comerciale

  • 19

    Birou notarial Lupsa Lucian Simion cu sediul in Mun. Bucuresti, B-dul Constantin Brancoveanu nr. 85A, sector 4 angajeaza secretara/operator calculator EXPERIENTA de minimum 1 an intr-un birou notarial este OBLIGATORIE! Candidatul ideal - O buna cunoastere a ceea ce inseamna activitatea notariala, a actelor ce se indeplinesc si a formalitatilor prealabile si ulterioare incheierii actului - O buna viteza de tehnoredactare, abilitatea de a folosi Word-ul - Amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale Descrierea jobului - Redactarea proiectelor de acte notariale: declaratii, procuri, contracte de vanzare-cumparare, donatie, intretinere, imprumut, ipoteca, etc - Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte - Verificarea si inscrierea acestor acte si a celor anexe in registrele nationale - Realizarea relatiei directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil si profesionist

  • 2

    Societate constructii angajeaza asistent manager cu atributii de control costuri pe contracte si verificari clauze juridice. Program complet Salariu atractiv Va rog sa trimiteti CV ul

  • Evaluator Autorizat al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati din Romania (ANEVAR) Rapoartele de evaluare se pot realiza in diverse scopuri, printre care enumeram: - evaluare pentru vanzare/cumparare; - evaluare pentru impozitare; - evaluare pentru lichidare; - evaluare pentru raportare financiar-contabila; - evaluare pentru garantarea imprumuturilor; - evaluare pentru credite ipotecare; - evaluare pentru expropriere. Telefon: 0729.211.335 . EXPERIENTA IN DOMENIU DE PESTE 10 ANI. TIMP DE EXPEDIRE A RAPORTULUI 2-5 ZILE LUCRATOARE ORIUNDE INTARA.

  • 2

    Candidatul ideal - Experiență de peste 3 ani în activitate notarială/juridică (secretariat notarial, operator redactare acte notariale etc.) este de dorit și constituie avantaj - Studii superioare, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept - Experiență și rapiditate în tehnoredactarea actelor notariale în conformitate cu documentația disponibilă și cerințele clientului, ortografierea corectă a textelor astfel redactate - Experiența în lucrul cu registrele, arhiva notarială și ghidurile de evaluare, constituie avantaj - Excelente abilități de comunicare și relaționare interumană, precum și o fire veselă, sociabilă, extrovertită și comunicativă sunt o necesitate - Capacitatea de a lucra în condiții de stres (datorat ocazional volumului mare de muncă) și de a rezolva probleme multiple în același timp - Orientare către client și amabilitate - Seriozitate la locul de muncă și disponibilitatea de a lucra ocazional peste program - Cunoștințe bune de operare în MS Office (Word). Descrierea jobului Atribuțiile și responsabilitățile postului: - Oferă informații și consultanță juridică preliminară privind documentele prezentate de clienți în vederea îndeplinirii actului notarial solicitat, conform instrucțiunilor notarului public - Tehnoredactează acte notariale (procuri, contracte, declarații autentice, proceduri succesorale, etc.) în baza documentelor prezentate și verifică preliminar datele de identificare ale clienților, pregătește actele notariale în vederea semnării și desfășoară orice alte activități aferente funcției cerute de notarul public - Asigură și întreține comunicarea notarului public cu cartea funciară, instituții bancare și departamentul contabil, întocmind documentația necesară, colectând, depunând și obținând în acest sens, toate documentele solicitate de către aceste persoane sau instituții - Înregistrează în registrele notariale și arhivează documentele biroului notarial sub supravegherea notarului public și a personalului desemnat în acest sens, răspunzând de înregistrarea corectă, păstrarea, depozitarea și arhivarea în bune condi ii a documentelor, conform regulilor interne - Contribuie în mod proactiv la buna desfășurare a întregii activități administrative din cadrul biroului, asigurând in acest sens și activitățile de protocol atunci când sunt necesare Beneficii oferite: - Salariu fix, cu posibilitatea de majorare periodică în funcție de eficiența dovedită, primele salariale fiind acordate la aprecierea notarului public. Cautam oameni cu pofta de crescut alaturi de noi, cu deschidere suficienta de comunicare si cu stare energica si responsabila pentru a face parte din echipa noastra! Daca iti doresti sa ni te alaturi si crezi ca esti potrivit scrie-ne un mail la adresa cu CV atasat si date de contact. Experienta in cadrul unui birou notarial constituie un avantaj!!

  • 9

    Descriere Candidatul ideal Posibilitate de învățare si creștere in domenii adiacente si complementare: Biiding, Project Management, Marketing &PR , Persoana proactiva, care iubeste provocarile si un flux dinamic de task-uri noi si inovative, nu este un job static si repetitiv, este un job in care va trebui sa te reinventezi constant pentru ca vei avea o paleta larga de responsabilitati si provocari. Esti pregatit sa evoluezi rapid si eficient, dar cu zambetul pe buze si implicat cu daruire si pasiune pentru munca depusa? Descrierea jobului Cerințe minime: Studii medii superioare; Bune cunoștințe operare PC (MS Office nivel mediu/avansat); Experiență similara relevanta in domeniul administrativ/operațional/ office management dе minimum 4 ani;Asigura interfața dintre companie si persoаnеlе din extеrior ( clienți, parteneri, reprezentanți ai diverselor instituții etc.) si promovează o imagine exemplara a culturii organizaționale; Asigura activitățile de protocol in condiții optime; Organizare agenda CEO + monitorizare si organizare întâlniri externe si interne; Actualizarea si întreținerea bazei de date de clienți si furnizori; Redactarea si organizarea diverselor tipuri de documente/oferte in format electronic si fizic conform standardelor companiei; Limba Germana nivel avansat;scris vorbit Abilitați excelente dе comunicare si relaționare; Capacitate dе analiza, sinteza si decizie, bun organizator; Capacitatea dе a gestiona simultan mai multe task-uri; Persoana cu inițiativă, proactivă, autodidacta; Persoana energica, atenta la detalii; Persoana responsabila, capabila sa respecte instrucțiuni si termene limita; Capacitate dе organizare a timpului, sarcinilor si locului dе munca; Disponibilitate de relocare in Germania pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei .Carnet dе conducere - Cat. B obligatoriu Beneficii | Pachet Salarial: Mediu de lucru extrem de dinamic, inovativ si provocator, posibilități extinse de creștere personala si dezvoltare profesionala multi-disciplinara; salariu in funcție de experiență, stabilit in urma evaluării din etapa de interviu si a probei practice; Contract de munca cu perioada nedeterminata; .Pachet ENTEX Business Standard: laptop, telefon mobil si asigurare medicala (după perioada de proba) inclusiv cazare in Germania. După primele 12 luni, posibilități de creștere si alte beneficii in funcție de performante, evaluare anuala. Toți candidații care corespund cerințelor de mai sus sunt invitați sa aplice online. Vor fi contactați doar candidații care corespund profilului. .Domeniul de activitate al societății proiectare și consultanță in constructii .

  • Salveaza cautarea