Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Manageri Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • R.A.D.E.F. Romaniafilm in reorganizare angajeaza 1 Specialist lucrari cadastrale si intabulari cu contract individual de munca pe durata nedeterminata/determinata. (pot aplica pentru angajare si persoane pensionate la limita de varsta, cumuland pensia cu salariul) Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - experienta peste 5 ani in domeniul evidentei cadastrale si intabularilor - are cetă enia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerci iu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverin ei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nu a fost condamnată definitiv pentru săvâr irea unei infrac iuni contra umanită ii, contra statului ori contra autorită ii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justi iei, de fals ori a unor fapte de corup ie sau a unei infrac iuni săvâr ite cu inten ie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea func iei, cu excep ia situa iei în care a intervenit reabilitarea -licen iat al unei facultă i de drept, specializarea stiinte juridice - calitatea de consilier juridic definitiv -cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer -bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare -onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca Pentru alte informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati folosind una din metodele urmatoare: R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: Tel: email:

  • S.C. WPG RACING SOLUTIONS S.R.L. angajeaza pentru Mun. Bucuresti: Manager - COR 112029. Cerinte: 1. Studii: medii (minim), 2. Experienta: 3 ani (minim) in managementul de proiecte/coordonarea de echipe, 3. Operare calculator si cunostinte utilizare Microsoft Office Word, Excel si Outlook, 4. Disponibilitate lucru in ture, inclusiv in weekend, 5. Limbi straine: Engleza si Olandeza. Salariu de incadrare: 2.300 lei brut/luna. Durata contract: nedeterminata. Durata de valabilitate a ofertei: 5 zile lucratoare de la data publicarii anuntului. Candidatura: pe baza de Scrisoare de intentie si CV. Pentru informatii referitoare la trimiterea Scrisorii de intentie si a CV-ului va rugam sa luati legatura cu persoana de contact: Avocat Alexandru Cretu.

  • 1

    angajam supervizor echipa amenajari spatii verzi persoana cu experienta in domeniu constituie un avantaj salariu fix + comision contract de munca

  • Candidatul ideal - studii medii - experienta minim 2 ani in domeniu - permis auto cat. B Descrierea jobului - sortar produse p ntru comenzi - manipul re marf - aranj r rafturi produse / coduri/ loturi/ c t gorii - tichet re produs si col t - pregatire comand conform viz/f ctur - ambalare produse conform comanda pentru livrare - distributie

  • ANUNȚ IMPORTANT Companie privată, originară din R.Moldova, specializată în domeniul HORECA, cu activitatea în or. București și județul Ilfov, se află în căutarea persoanelor din R.Moldova cu spirit de antreprenoriat și dorință de antrenare în realizarea unui proiect național amplu de durată în domeniul HORECA. Salutăm inițiativele persoanelor tinere de a participa la realizarea acestui obiectiv. Proiectul prevede crearea de oportunități de afaceri pentru persoane originare din Moldova, care activează în România sau își doresc o activitate HORECA în România. Așteptăm CV-ul tău la adresa de mail: Vă rugăm să menționați în CV experiența în domeniu și intențiile dvs. Candidații selectați vor fi contactați pentru mai multe detalii. Cetățenia română reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie

  • S.C. GOLD LOGISTIC INTRASTING S.R.L. angajeaza Consultant in management Cod COR 263107 - 1 post. CV- urile la adresa de e_mail din datele de contact.

  • cautam o doamnă pentru post director in zona voluntari

  • ECONOMIST Economist, analist programator, director logistica, asistent manager Experienta de lucru in strainatate Italia,Franta Doresc job in domeniul Economico-financiar,logisticii ,intr-o companie serioasa, cu un mediu de lucru civilizat . Engleze,Franceza,italiana Permis conducere cat B MULTUMESC EC OJOG NICOLAE TEL jog.nicolae()yahoo.com

  • 6

    DRUPAS CONSTRUCTII SRL, angajeaza persoana responsabila,cu abilitati organizatorice, posesoare permis categoria B, cunostinte operare Office, cu domiciliul in Bucuresti, pentru functia de ASISTENT MANAGER. Asteptam CV la adresa

  • 5

    Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - turism Experienta dovedita in domeniul hotelier si marketing de minim 10 ani Bune cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Internet) Limba engleza fluent Cunostinte solide si actuale despre industria ospitalitatii si piata locala Bune abilitati de comunicare si prezentare Bun negociator si ai abilitati de up-selling Proactiv(a), perseverent(a), capabil(a) sa gasesti solutii, creativ(a), cu initiativă, spontan(a), energic(a) Disponibilitate pentru program prelungit Permis de conducere categoria B Descrierea jobului Formularea si dezvoltarea startegiei de marketing si vanzari a companiei pentru serviciile/produsele hoteliere Realizarea de studii comparative de analiza interna si a competitiei pentru serviciile/produsele hoteliere Prospectarea pietii, identificarea unor noi oportunitati de vanzare si a clientilor noi. Identificarea si implementarea unor masuri eficiente de crestere a veniturilor Formularea, dezvoltarea si implementarea strategiilor de pret Formularea, dezvoltarea si implementarea campaniilor de promotii si publicitate Dezvoltarea si mentinerea categoriilor de produse, conceperea unor oferte atractive Participarea la actiunile de promovare organizate pe plan local, national si international conform programului de vanzari Gestionarea si imbunatatirea portofoliului de clienti, prin vizite la acestia si promovarea/prezentarea in cadrul intalnirilor a serviciilor/produselor hoteliere Negocierea, incheierea si urmarirea contractelor de colaborare cu clientii hotelului Stabilirea unor parteneriate strategice cu clientii si evaluarea gradului lor de satisfactie Indeplinirea targetului stabilit prin politica tarifara Gestionarea platformelor de vanzare online Gestionarea si evaluarea informatiilor cu privire la propria activitate, solutionarea cererilor si reclamatiilor clientilor Realizarea analizelor si rapoartelor periodice de activitate/vanzari. Se ofera: salariu/procent din venituri/parteneriat Andy Hotels & Conferince SRL, detine 2 hoteluri in Romania: Hotel Andy*** in Bucuresti si Hotel Andy**** in Predeal.

  • Angajam 3 administratori societate (COD COR: 242111). Norma intreaga. Salariu brut: 2300 RON. Locatie: Bucuresti. Societate: HEAVEN START INTERNATIONAL S.R.L. Durata: nedeterminata

  • SC PERRY MEDICAL CARE SRL ANGAJEAZA DIRECTOR SOCIETATE COMERCIALA, COD COR 112004, 1 POST, MEDIC SPECIALIST, COD COR 221201, 1 POST, ASISTENT DE CABINET, COD COR 334304, 1 POST. CV-URILE LA ADRESA DIN DATELE DE CONTACT.

  • PFA acord consultanta si asistenta in implementarea si certificarea sistemelor de management integrat (calitate-mediu-SSM) in conformitate cu standardele de referinta SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015 si SR ISO 45001:2018.

  • Doresc colaborare cu Consilii Locale pentru investiții!

  • 1

    SC TAIWAN TRADE CENTER SRL angajeaza Director General Adjunct Societate Comerciala Cod COR 112012 - 1 post. CV- urile la adresa de e_mail din datele de contact.

  • JOIN OUR TEAM! Hiring Requirements: - Adequate financial knowledge: (experience in creating and organizing budgets); - Excellent communication skills, teamwork, very ambitious person with a proactive attitude; - Strong written and verbal communication skills; - Ability to work independently with little supervision, as well as part of a team; - Strong project management skills and good team management skills; - Analytical thinking; - Strong computer skills including Microsoft Office products, particularly Excel, PowerPoint and Word; - Proficiency in English. Responsibilities: - The Site Manager will be directly responsible for the provision of facilities services in a prestigious high specification office; - Evaluate cost saving and identify new opportunities for growth and development; - Maintain contact with the suppliers for facilities services. Sent us your CV in English at:

  • Salveaza cautarea