Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Manageri Constanta

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Supervizor

    Recrutam supervizor pentru orasul Constanta! Cerinte Abilitati manageriale dezvoltate (comunicare, negociere, capacitatea de a lua decizii, organizare, planificare si control). Abilitatea de a sintetiza informatiile primite si de a le transmite mai departe intr-un stil profesionist. Abilitatea de a lucra eficient cu diverse categorii de oameni, de a instrui personalul din subordine, de a sustine traininguri si de a isi impune standardele de lucru. Atitudine proactiva, abilitatea de a analiza si rezolva problemele. Abilitatea de a dezvolta, planifica, implementa obiective pe termen scurt, mediu si lung. Abilitatea de a coordona si organiza evenimente cu participare mare. Abilitatea de a aduna date, compila informatii si intocmi rapoarte. Abilitatea de a lucra sub presiunea dead-line-urilor stranse. Cunostinte de alocare organizare a spatiului. Permis categoria B. Descrierea jobului Gestioneaza proiectele din teritoriul pe care il deserveste, avand in vedere indeplinirea obiectivelor trasate conform termenilor contractuali fixati cu fiecare client in parte Crearea unei echipe de implementare performanta si stabila. Asigura activitatea in locatii la nivel de performanta si in termenii stabiliti cu superiorii ierarhici, avand ca obiectiv promovarea imaginii agentiei la un standard inalt de profesionalism; Imbunatatirea calitatii serviciilor prin cresterea calitatii implementarii proiectelor in locatii Oferta (bonusuri, beneficii) mediu de lucru placut salariu motivant posibilitate de avansare in cadrul agentiei Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un cv la nr Multumesc!

  • 5

    Manager zona Call-Center, salariul 4.000 lei + tichete!

    Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.

    Repostat automat
  • Manager Restaurant Mamaia

    Angajam manager Restaurant: Ne dorim un candidat cu experienta în industria ospitalității, care sa aibă abilități excelente de comunicare, capabil să motiveze și sa creeze o echipa. Managerul de Restaurant trebuie să aibă capacitatea de a îmbunătăți atât mediul de lucru actual cât și comunicarea cu clienții. El trebuie sa fie un lider, să aibă competențe în managementul afacerilor, sa folosească pachetul Microsoft Office, sa facă zilnic rapoarte legate de intrarile și ieșirile de marfa și să fie orientat către satisfacerea nevoilor clienților. Oferim salariu atractiv, decontarea transportului, bonuri de masa, un mediu de lucru tânăr și frumos și posibilitate de promovare în cadrul companiei.

  • Analiza risc securitate fizica

    Analiza de risc la securitate fizica, conf L333 si Instructiunii nr 9 a MAI. Procesul de evaluare a riscului cuprinde, in principal, urmatoarele faze: 1. stabilirea contextului 2. identificarea riscului 3. analiza riscului 4. estimarea riscului 5. tratarea riscului. Documentatia pentru serviciul Evaluare risc securitate fizica cuprinde: - raportul de evaluare si tratare a riscurilor la securitatea fizica. - grila de evaluare, specifica obiectului de activitate. - documentele suport. Se pot executa lucrari in toata tara!

  • Specialist Achizitii publice

    Candidatul Ideal - experiență în domeniul achizitiilor publice - experiență specifică în elaborarea și evaluarea documentațiilor aferente acordurilor cadru, constituie avantaj; - curs Expert Achiziții publice (cod COR 214946), constituie avantaj. - studii superioare finalizate; - cunoștințe operare PC (MS Office); Descrierea jobului - planifică întocmirea documentațiilor de atribuire în funcție de prioritate și importanță; - elaborează documentațiile de achiziție publică (strategie de contractare, fișa de date, caiet de sarcini, formulare, model de contract); - evaluează ofertele depuse în cadrul procedurilor de achiziție derulate, întocmește documentele aferente procesului de evaluare și a dosarului procedurii; CV-urile se vor trimite la adresa de mail

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Constanta

Localități

Salvează căutarea