Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Constanta

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Navodari - Angajăm secretara pentru birou vanzari apartamente . Cerințele postului vor fi comunicate cu ocazia interviului. Relatii :

  • Oferim servicii de securitate si sanatate in munca si aparare impotriva incendiilor. tel.

  • 24

    Agentia imobiliară Avantaj Prest Corporation din Constanța angajează secretară/secretar (administrator baza de date) în condiții avantajoase! Cerinte: - operare calculator , cunoașterea pachetului office (world, excel,mail) -experienta in domeniul imobiliar reprezintă un avantaj Cv ul îl așteptăm la adresa de mail avantajprestcorporation@yahoo

  • 19

    SC EUROPACK MEDIA SRL CONSTANTA angajeaza OPERATOR LABORATOR CHIMIE - Experienta in domeniu constituie un avantaj Ceinte: - preparea solutiei necesare producerii servetelor umede - Verificarea calitativa a produsului final

  • 1

    Ne mărim echipa, din Tulcea/Constanta! Noi oferim: -un mediu de lucru pozitiv, care să creeze bunăstare și să dezvolte creativitatea; -condiții de muncă adecvate cerintelor actuale; -activitate zilnică intensă și antrenantă,orientată spre calitate înaintea cantității; -posibilitate de dezvoltare - susținem dobândirea continuă de competențe profesionale si personale noi; -salariu motivant, care crește direct proporțional cu performanța și cu veniturile noastre. Încurajăm și răsplătim implicarea și inițiativa! Ne dorim ca viitorul nostru coleg: -să comunice deschis, să transmită mesajele în cel mai clar mod posibil și să se comporte în conformitate cu valorile noastre; Care sunt cerințele noastre: -limba engleza fluent scris si vorbit -constituie un avantaj limba olandeza -studii superioare -cunoștințe foarte bune operare PC (MS Office); -persoană organizată, atentă la detalii; -spirit de echipă și abilități foarte bune de comunicare. Crezi că oportunitatea aceasta este pentru tine? Pentru Constanța și Tulcea, primim CV-uri la adresa: Pentru mai multe detalii răspundem la numărul de telefon: .

  • 9

    Cautam persoane pentru functia de Agent – specialist departamentul de despagubiri, pe tot teritoriul Romaniei... Specialistul departamentului de despagubiri ajunge la persoana vatamata in accident, semneaza contractul si imputernicirea cu clientul si intocmeste documentele necesare cazului in procesul de despagubire . Cerinte: • Responsabilitate si onestitate • Dorinta de a-i ajuta pe altii • Atitudine deschisa fata de oameni • Orientare spre succes si perseverenta dar si Manageri pe tot teritoriul tarii. Manager’ul isi construieste propria echipa de agenti, se ocupa de recrutari, instruiri si administreaza vanzarile. Cerinte: • Studii – minim medii • Experienta in construirea si administrarea echipei • Fara cazierul patat si o buna reputatie in mediul social • Masina proprie sau orice alt mod de transport independent • Acces la internet, dar si folosirea acestuia • Orientare spre succes si dorinta de a extinde cunostintele • Un avantaj il pot avea persoanele peste 30 de ani si cu experienta in vanzari Oferim: • Sistem de scolarizare benefic • Comisioane mari conform conditiilor contractuale (se impune detinerea unei societati/ii/pfa/pfi) • Finantarea birourilor pentru managerii cu rezultate satisfacatoare in munca depusa • In schimbul rezultatelor satisfacatoare pentru munca depusa pot fi finantate masinile pana in valoare de 200.000 RON • Posibilitati nelimitate de dezvoltare cu ajutorul firmei.

  • ai multe detali in privat

  • 32

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • 3

    Cab Avocat, angajam paralegal. Conditii de angajare: - absolvent al facultatii de drept, prin exceptie student ani terminali 3-4; - experienta in activitati juridice precum si cunoasterea mai multor limbi straine constituie avantaj; - baza solida de cunostinte juridice; - disciplinat, organizat, putere de munca in conditii de stres profesional; - carnet de conducere; - abilitati de operare MS Office Responsabilitati: - asigurarea suportului administrativ general; - managementul documentelor, in functie de solicitarea avocatilor (redactare, transcriere, formatare, multiplicare, organizare, expediere); - pastrarea evidentei dosarelor aflate pe rol si transmiterea de informari periodice catre avocati cu privire la stadiul acestora; - pregatirea dosarelor pentru instanta; - receptionarea corespondentei; administrarea agendei de intalniri interne si externe si organizarea; - facturarea serviciilor juridice in functie de specificatiile contractuale Pentru mai multe informatii si pentru transmiterea CV-urilor, va rugam sa ne contactati.

  • 17

    SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Responsabil Activitati Administrative: Cerinte: - Atentie distributiva; - Atentie la detalii; - Cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS); - Persoana comunicativa; - Permis de conducere categoria B Persoana responsabila de obtinerea de acte, avize, documente necesare deschiderii unui sediu. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa: Contact Tel:

  • RA ROMATSA DSNAR Constan a, cu sediul în com. Mihail Kogălniceanu, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 4, jud. Constan a, organizează concurs extern pentru ocuparea unui post vacant de Inginer Diplomat IV Responsabil CIPP (respectiv Responsabil SSM Securitate și Sănătate în Muncă și AII Apărare Împotriva Incendiilor), în data de 17.06.2021, ora 10:00. Condi iile de participare, de înscriere, modul de desfă urare, tematica i bibliografia se regăsesc pe site-ul www.romatsa.ro la sec iunea Carieră - relații la tel: , int.103. Prelucrarea datelor cu caracter personal și informațiilor furnizate de dumneavoastră în cadrul procesului de recrutare și selecție se realizează în vederea încheierii și executării Contractului Individual de Muncă ca temei juridic al prelucrării și are loc în conformitate cu prevederile legale în vigoare, precum și pentru efectuarea formalităților necesare permiterii accesului în instituție. Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către R.A. ROMATSA in calitate de operator, puteți accesa site-ul www.romatsa.ro secțiunea Protec ia datelor personale

  • 1

    Doamnă serioasă dețin diploma curs asistenta sociala. Am experienta in domeniu..tel

  • 2

    Vino in echipa Sunbiz Solutions Srl! Cautam coleg/a pentru postul de: Director comercial Responsabilitati principale: Promovarea serviciilor firmei catre clientii din portofoliu; Extinde in permanenta portofoliul de clienti prin activitati specifice , deplasari la clienti, campanii de promovare, etc.; Ofera clientilor solutii si asistenta in rezolvarea solicitarilor primite din partea acestora Dezvolta si intretine realatii bune de colaborare cu, clientii din portofoliu si partenerii de pe piata locala; Cunoaste si se mentine la curent in permanenta cu evolutiile pietei, cu produsele concurentei, cu noutatile din domeniul sau de activitate; Realizeaza targetele de vanzari si respecta procedurile de lucru din cadrul firmei; Utilizeaza in cadrul procesului de vanzare sistemele de calcul si softurile din cadrul firmei; Intocmeste si prezinta periodic rapoarte de activitate; Intocmeste studii si analize de piata, propune directii de activitate la nivelul departamentului de vanzari. Cerinte job: Orientat pe obiective si spre rezultate; Capacitate de analiza si sinteza; Capabil sa isi desfasoare activitatea cu un inalt grad de autonomie si decizie; Aptitudini ridicate de comunicare si negociere; Cunostinte solide de PC la nivel utilizator; Capabil de a munci fara bariere temporale atunci cand este necesar; Disponibil pentru deplasari in tara; Permis auto categoria B cu experienta de minim 1 an. Cunoasterea unei limbi straine de circulatie intrernationala cnstituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.

  • 1

    Buna ziua! Avem experienta in Resurse Umane si cautam angajatori pentru care sa intocmim/administram actele angajatilor. Oferim Recrutare, Administrare dosare angajati, Reprezentare societate la control I.T.M. Colaboram pentru obtinerea cu prioritate a Fiselor de aptitudini - Medicina Muncii, SSM/SU si Documente administrative de la institutii . Preluam sarcinile inspectorului de personal conform HG 905/2017 firma avand atat avantajul scaderii multor cheltuieli si obligatii necesare functionării unui departament de resurse umane cat si acela ca noi suntem profesionistii de care aveti nevoie in orice moment privind Legislatia Muncii in vigoare. Lasati mesaj pentru a stabili detalii reciproc avantajoase. Preturi competitive! Servicii profesionale!

  • 1

    Oferta : Medicina Muncii Evaluare si eliberare Fisa de aptitudini de la un numar de 6 angajati, medicul de medicina muncii se deplaseaza la sediul societatii pentru a consulta angajatii .Cu experienta din 2004. Oferta : Resurse Umane Intocmire dosar personal la angajare si administrare pe parcursul perioadei de munca. Oferta : Cursuri privind notiuni fundamentale de igiena, obligatorii CFHG nr 857 /11 septembrie 2011 Art. 5. (1) Constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 500 lei la 1.000 lei pentru persoanele fizice, respectiv cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei pentru persoanele juridice angajarea și/sau menținerea în unitățile care desfășoară activitati anumite activitati fara a detine Cursuri de Igiena. Suna sau trimite un mesaj pentru a te informa ! Oferta : Calificare Rapida prin Testare fara cursuri in diferite meserii pe care le practicati fara a avea diploma.

  • 10

    Societatea Divert Exchange din Constanta recunoscuta in domeniul activitatilor de schimb valutar si transfer de bani angajeaza operatori casa schimb valutar , ce doresc sa faca parte dintr-o echipa de profesionisti .Activitatea in sine presupune efectuarea tranzactiilor de schimb valutar si a transferurilor de bani prin Western : studii medii,limba engleza,cunostiinte utilizare computer si imprimanta,seriozitate,simt de raspundere,experienta nu este obligatorie firma acordând training-ul. Aplica cu un CV pe adresa de e-mail

  • Angajam URGENT o persoana pentru pozitia de Manager Assistant, full time, durata nedeterminata. Program : luni - vineri, 08 - 17; Salariu net: 2500 lei; Cerinte: cunostinte contabilitate primara, abilitati digitale (Word, Excel, Web), permis auto si cunostinte instalatii constituie avantaj, studii medii sau superioare; Loc de munca: Mangalia, locatie centrala

  • Salveaza cautarea