Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Sunt înalt cu simțul umorului, accept orice

  • GDPR/DPO Absolvent curs specializare DPO/GDPR Reg. 679/16 UE, studii universitare, persoana dinamica, experienta si calificare nivel managerial, STCW’95 Managerial Level, team player, comunicativ, atenta la detalii, cunoscator limba engleza nivel avansat, posesor permis conducere categ. B, solicit angajare/colaborare in vederea integrarii si implementarii regulamentului mai sus mentionat . Multumesc anticipat pentru consideratie si timpul acordat, pentru ulterioare detalii/informatii nu ezitati sa ma contactati la nr. de telefon : 0744120324. Devino responsabil si aplica Regulamentul 679/16 GDPR – UE prin protectia datelor personale…! Acesta nu este un moft, data de aplicare 679/16 in Romania 25 Mai 2018, iar ANSPDCP curand va bate la usa ta…

  • Descriere Icredit își mărește echipa. Ești in Căutare de un job part time? Ești student, sau o persoana cu pensie/salariu sau o persoana care dorește un venit suplimentar? Acum îți oferim soluția, fiind o echipa de profesioniști dorim sa te avem in echipa indiferent de vârsta ta, căutam persoane sociabile, dornice de afirmare; un consultant de credite poți fi CHIAR TU! aștept CV sau un telefon pentru detalii suplimentare ! Puncte de lucru Constata ,Valu lui Traian , Cumpana

  • administrator de asociatie propietari cu atestat de profesie contabila doresc sa preiau asociatii in Constanta ,mai multe relatii la tel sau mes

  • Candidatul ideal Minim studii medii/experienta in profil economic MS Office - cunostinte Excel bune Persoana organizata Rezistenta la stres Descrierea jobului Evidenta si inregistrarea documentelor contabile primare Verificarea jurnalelor vanzari cumparari, registru de casa, registru de banca Indosariere, arhivare documente contabile. Plati catre furnizori , relatia cu banca, relatia cu furnizorii. Emiterea de facturi si avize catre clienti Operarea si inregistrarea facturilor conform procedurilor interne Implicare în crearea și menținerea unei imagini favorabile pentru companie pe piața de profil Gestionarea site-ului companiei Societatea are ca obiect principal distributia de hrana, accesorii si medicamente pentru animale de companie. Punctul de lucru se afla intre localitatea Ovidiu si Mihail Kogalniceanu (Constanta) si se asigura transportul. Ne puteti trimite CV in mesaj. Salariul si alte detaliile se vor discuta la interviu.

  • Patron amanet caut sa angajez tanara ambitioasă, cu bune abilități de comunicare și dispusă în unele cazuri la program prelungit. Nu se cere experiență în domeniu și nici vârsta nu este importantă. Se oferă pachet salarial peste media pietei și în functie de disponibilitate. Daca sunteți interesată, vă rog sa îmi trimiteti un mail în care să atasati un cv, câteva fotografii concludente și să îmi scrieti câteva rânduri despre dvs și de ce vă doriti acest job. Vor fi selectate doar persoanele care respectă aceste criterii. Adresa de mail este : agni_parthene@yahoo.ro.Multumesc si mult succes.

  • Angajez vanzatoare ! Magazinul se afla in incinta Doraly Mall ! Salariu atractiv + comision . Pentru detali apelati la numarul de tel

  • SC Ecofriend Recycling SRL -fabrica de reciclare din Medgidia angajeaza personal birou (fete)cu domiciliul in Medgidia pentru achizitii materie prima si vanzare produse finite . Cerinte : - Studii superioare - Permis de conducere categoria B - experienta in domeniu achizitii-vanzari reprezinta avantaj Asteptam cv-urile dvs la adresa de e-mail : ecofriend.recycling@gmail.com Detaliile despre program si salariu se stabilesc la interviu in urma selectiei cv-urilor .

  • Angajam in Constanta RSVTI sau RVT cu program de 1-2 ore pe zi, pentru cursuri de calificare. Se trimite CV pentru contactare la interviu.

  • Pentru mai multe detalii in privat trimiteri cv pe whatts app 0755878369

  • SC Europack Media SRL, Constanta Pentru clientul nostru, o companie privata cu domeniul de activitate productia de servetele umede, recrutam: - Director productie. Misiune: Directorul de productie trebuie sa duca la bun sfarsit toate activitatile ce tin de buna organizare si coordonare a productiei cat si de cresterea productiei: Optimizarea capacitatii de productie a fabricii Respectarea termenelor de livrare Supravegherea si coordonarea personalului, astfel incat angajatii companiei sa fie competitivi si productivi. Responsabilitati: Coordonarea activitatii liniilor de productie; Planificarea productiei; Urmarirea asigurarii calitatii pe fluxul tehnologic; Asigura imbunatatirea permanenta si crestere a productivitatii. Cerinte: Studii superioare tehnice sau economice; Experienta in activitatea de productie de minim 3 ani; Experienta in Management de minim 1 an; Abilitati de organizare, coordonare, analiza si decizie; Responsabil, orientat spre rezultate; Atitudine pozitiva, proactiva si orientata spre gasirea de solutii practice in situatii variate. Abilitati de comunicare cu personalul; Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la europack.sales@gmai.com cu subiectul: "Director Productie - Constanta". Apreciem si multumim tuturor aplicantilor, insă doar candidatii care indeplinesc criteriile specificate in anunt, vor fi contactati.

  • O firmă de reparații in Constanța solicită un operator (barbat) pentru recrutare directă, care va aranja tehnicienii pentru reparațiile companiei, avand cunostinte foarte bune pentru operare a calculatorului, necesar sa cunoasca foarte bine limba Engleza. Abilitati organizationale, management multifunctional si solutii rapide. Avand experienta mai vache in domeniu va fi considerat ca o calificare suplimentara. Operatoru va trebui sa vina la sediu central in Grecia pentru educatie, pentru aproximativ 2-3 luni. Casa si utility bills (centrala, curent, apa) inclusiv. Salariu bazat pe calificari. Va rugam sa trimiteti CV complet in limba Engleza si cu poza pe e-mail: georgiospir@hotmail.com Asteptam aplicatiile dumneavoastra!

  • Cerinte: Studii: medii/ superioare; Experienta in domeniu – minim 2 ani in activitate de logistica auto; Abilitati: lucru in echipa, abilitati de comunicare si management, spirit organizatoric; Permis auto cat B; Cunostinte PC - pachetul MS Office. Responsabilitati: Efectuarea formalitatilor necesare privind inmatricularea, vamuirea, omologarea si radierea autovehiculelor conform legislatiei in vigoare si a procedurilor interne de lucru; Efectuarea formalitatilor si operatiunilor de intrare, mentenanta si pregatire de livrare a autovehiculelor oferite spre vanzare; Efectuarea formalitatilor si operatiunilor cu privire la autovehiculelor proprii companiei de la intrarea pana iesirea din stoc; Gestionarea si alocarea cardurilor de combustibil aferente utilizatorilor sau autovehiculelor din parcul auto gestionat; Mentinerea relatiei cu autoritatile statului (DITL, ANAF, DRPCIV).

  • Salveaza cautarea