Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Constanta

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SC Ecofriend Recycling SRL -fabrica de reciclare din Medgidia angajeaza personal birou (fete)cu domiciliul in Medgidia pentru achizitii materie prima si vanzare produse finite . Cerinte : - Studii superioare - Permis de conducere categoria B - experienta in domeniu achizitii-vanzari reprezinta avantaj Asteptam cv-urile dvs la adresa de e-mail : ecofriend.recycling@gmail.com Detaliile despre program si salariu se stabilesc la interviu in urma selectiei cv-urilor .

  • GDPR/DPO Absolvent curs specializare DPO/GDPR Reg. 679/16 UE, studii universitare, persoana dinamica, experienta si calificare nivel managerial, STCW’95 Managerial Level, team player, comunicativ, atenta la detalii, cunoscator limba engleza nivel avansat, posesor permis conducere categ. B, solicit angajare/colaborare in vederea integrarii si implementarii regulamentului mai sus mentionat . Multumesc anticipat pentru consideratie si timpul acordat, pentru ulterioare detalii/informatii nu ezitati sa ma contactati la nr. de telefon : 0744120324. Devino responsabil si aplica Regulamentul 679/16 GDPR – UE prin protectia datelor personale…! Acesta nu este un moft, data de aplicare 679/16 in Romania 25 Mai 2018, iar ANSPDCP curand va bate la usa ta…

  • SC Etalon Medical SRL angajeaza Agent de Vanzari in cadrul Departamentului Logistic. Locul de munca va fi la biroul nostru din localitatea Ovidiu, judetul Constanta. Program de lucru de la 8:00 la 16:00 (Luni-Vineri). Experienta in procesul de comercializare poate fi un avantaj (facturare, livrare, incasare, lucru pe calculator, in programele Excel, Word). Persoana respectiva va trebui sa primeasca telefonic sau pe email comenzile zilnice, sa le factureze, sa pregateasca produsele pentru livrare (manipulare, ambalare), sa editeze si sa pregateasca toate documentele pentru livrare si sa le predea curierului. Persoana respectiva va interactiona cu Echipa de vanzari din teren, cu partenerii/client, cu personalul din firmele de curierat. Oferim pachet salarial atractiv (salariu + bonus de performanta). Trimite un CV actualizat la adresa de email si in perioada urmatoare vei fi contactat pentru programarea interviului. Multumim!

  • Holding angajam asistent manager cu experienta minima sau medie Cerinta obligatori utilizare Pc(pachet office) Puteti timite CV pe adresa

  • DUMPRRST SRL service roti cu sediul in Oras Ovidiu angajeaza doamna , domnisoara receptie clienti cu sau fara experiență .Program de luni pana vineri. Conditii avantajoase, se deconteaza transportul

  • Caut urgenrt medicament FRISUM 10MG pentru fetiță mea.Viata copilului meu depinde de acest medicament și numai am decât 2 săptămâni la dispoziție.Este extrem de urgent. Medicamentul costa 10ron dar dau oricât.Nu contează prețul.Ma deplasez și în țară,oriunde.Va rog care mă puteți ajuta si care poate să facă rost să mă sune urgent la nr 0799243746.... edy constanta

  • Casa de Amanet angajăm fata cu sau fara experienta

  • FIRMA DE ADMINISTRARE CAUTA CASIERA . DETALII LA TELEFON

  • Candidatul ideal Minim studii medii/experienta in profil economic MS Office - cunostinte Excel bune Persoana organizata Rezistenta la stres Descrierea jobului Emiterea de facturi avize si bonuri fiscale catre clienti, Emiterea de centralizatoare de marfa bazate pe rutele prestabilite. Societatea are ca obiect principal distributia de hrana, accesorii si medicamente pentru animale de companie. Punctul de lucru se afla intre localitatea Ovidiu si Mihail Kogalniceanu (Constanta) si se asigura transportul. Ne puteti trimite CV in mesaj. Salariul si alte detaliile se vor discuta la interviu.

  • Angajam in Constanta RSVTI sau RVT cu program de 1-2 ore pe zi, pentru cursuri de calificare. Se trimite CV pentru contactare la interviu.

  • Companie imobiliara si de constructii, angajam consultant (agent) imobiliar in vanzari. Lucru într-un birou confortabil, mediu de lucru profesionist , instruire în domeniul imobiliar. Cerinte: - Cunostinte IT - mediu, limba engleza - mediu, abilitati de comunicare. - Analizarea pieței imobiliare - Organizarea întâlnirilor, intermedierea tranzacțiilor imobiliare - Identificarea celor mai bune soluții pentru clienți - Organizarea și urmărirea întregului proces de tranzacționare , incheierea contractelor

  • Salveaza cautarea