Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Constanta

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Buna ziua, Am experienta in Resurse Umane si caut colaborari. Plata serviciilor se stabileste in functie de numarul de angajati si poate include Recrutare si Administrare Dosare de personal, reprezentare control ITM.Deasemeni, colaborez pentru obtinerea cu prioritate a Fiselor de aptitudini -Medicina Muncii, SSM/SU si documente administrative de la institutii .Preiau sarcinile inspectorului de personal iar dumnevoastra veti avea si avantajul scaderii multor cheltuieli necesare functionării unui departament de resurse umane.

  • 9

    Cautam persoane pentru functia de Agent – specialist departamentul de despagubiri, pe tot teritoriul Romaniei... Specialistul departamentului de despagubiri ajunge la persoana vatamata in accident, semneaza contractul si imputernicirea cu clientul si intocmeste documentele necesare cazului in procesul de despagubire . Cerinte: • Responsabilitate si onestitate • Dorinta de a-i ajuta pe altii • Atitudine deschisa fata de oameni • Orientare spre succes si perseverenta dar si Manageri pe tot teritoriul tarii. Manager’ul isi construieste propria echipa de agenti, se ocupa de recrutari, instruiri si administreaza vanzarile. Cerinte: • Studii – minim medii • Experienta in construirea si administrarea echipei • Fara cazierul patat si o buna reputatie in mediul social • Masina proprie sau orice alt mod de transport independent • Acces la internet, dar si folosirea acestuia • Orientare spre succes si dorinta de a extinde cunostintele • Un avantaj il pot avea persoanele peste 30 de ani si cu experienta in vanzari Oferim: • Sistem de scolarizare benefic • Comisioane mari conform conditiilor contractuale (se impune detinerea unei societati/ii/pfa/pfi) • Finantarea birourilor pentru managerii cu rezultate satisfacatoare in munca depusa • In schimbul rezultatelor satisfacatoare pentru munca depusa pot fi finantate masinile pana in valoare de 200.000 RON • Posibilitati nelimitate de dezvoltare cu ajutorul firmei.

  • 8

    Societate de transport angajam secretara. Cerinte,experienta in domeniul transportului rutier si Logistica cunoscatoare limba Engleza ,cunostinte de Word si Excel.

  • 5

    Societate Comerciala, avand profil de activitate paza si protectia, angajeaza EXPERT ACHIZITII PUBLICE cu EXPERIENTA. Cunostinte necesare: - lucrul in SEAP/SICAP - participarea la licitatii; - obtinerea licentelor de lucru/ functionare; - obtinere documente Registrul Comertului/ SPIT; Mediu de lucru placut, colectiv tanar, posibilitate de avansare, salarizare atractiva. Rugam transmieterea CV-urilor spre analiza. Pentru informatii ne puteti contacta telefonic Luni-Vineri orele 09-17.

  • Societate de pază, angajeaza Inspector de resurse umane si salarizare., full time sau posibilitate de part time. Candidatul ideal: Studii superioare Minim 2 ani experienta in domeniul administrarii resurselor umane si al salarizarii (constituie avantaj experienta in cadrul unei societati de paza) Cunostinte de legislatia muncii. Operare PC (MS Office, aplicatii pontaj sau salarizare). Cunostinte de operare program SAGA. Atentie pe detalii Persoana responsabila, organizata Descrierea jobului: Asigurarea tuturor activitatilor legate de evidenta personalului, salarizare (program salarii SAGA).

  • 11

    SC Europack Media SRL - fabrica servetele umede, Constanta. Angajam Responsabil Activitati Administrative: Cerinte: - Atentie distributiva; - Atentie la detalii; - Cunostinte operare calculator - Microsoft Office (Word, XLS); - Persoana comunicativa; - Permis de conducere categoria B Persoana responsabila de obtinerea de acte, avize, documente necesare deschiderii unui sediu. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa: Contact Tel:

  • 13

    SC EUROPACK MEDIA SRL CONSTANTA angajeaza OPERATOR LABORATOR CHIMIE - Experienta in domeniu constituie un avantaj Ceinte: - preparea solutiei necesare producerii servetelor umede - Verificarea calitativa a produsului final

  • 1

    Buna ziua, Am experienta in Resurse Umane si caut colaborari. Plata serviciilor se stabileste in functie de numarul de angajati si poate include Recrutare si Administrare Dosare de persona,l reprezentare control ITM.Deasemeni, colaborez pentru obtinerea cu prioritate a Fiselor de aptitudini -Medicina Muncii, SSM/SU si documente administrative de la institutii .Preiau sarcinile inspectorului de personal iar dumnevoastra veti avea si avantajul scaderii multor cheltuieli necesare functionării unui departament de resurse umane.Va rog lasati mesaj pentru a va comunica numarul de mobil.

  • 17

    Firma cu domeniul de activitate in portul Constanta/reparatii nave ,angajeaza secretara in urmatoarele conditii : 1- studii superioare de preferinta ASE, Limbi Straine ( engleza), UMC/Acadamia Navala ; 2- experianta de minim 2 ani; 3- limba engleza la nivel avansati - eventual un certificat Cambridge Advance ori Proficiency; 4-lucrul cu PC in Word, Excell,prezentari, emailuri,etc; 5-disponibilitate deplasari externe ; 6-o a 2-a limba straina reprezinta un avantaj; 7-salariul atractiv in functie de experienta,implicare,rezistenta la stres. C/V la manager@ships-repairs.com

  • administratie si gestiune in atentia clientului Diplomata in Madrid Academia Santa Maria cunosc 4 limbi straine.

  • 16

    Agentia imobiliară Avantaj Prest Corporation din Constanța angajează secretară/secretar (administrator baza de date) în condiții avantajoase! Cerinte: - operare calculator , cunoașterea pachetului office (world, excel,mail) -experienta in domeniul imobiliar reprezintă un avantaj Cv ul îl așteptăm la adresa de mail avantajprestcorporation@yahoo

  • 6

    Asistent manager Candidatul ideal Cunostinte foarte bune de limba engleza scris / vorbit. Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari. Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. Experienta de minim 1 an pe un post similar. Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office; Cunostinte corespondenta de afaceri Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, Diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial Capacitatea de a lucra sub presiune si extrem de organizat, agilitate si inteligenta Intelegere buna a afacerii in ansamblu Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post. Capacitate de organizare pe prioritati; Descrierea jobului Planificarea agendei de lucru a managerului; Participa la intalniri impreuna cu Directorlul General Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica Gestionarea mesajelor si a corespondentei; Organizarea deplasarilor; Traducerea si redactarea de documente; Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate. Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului Participa la luarea deciziilor pentru derularea activitatii firmei in lipsa managerului. Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient Responsabilităţi - managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu character confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere) - gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei) - administrarea apelurilor de intrare în companie - coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat - coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie) - coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete)

  • 3

    Societatea Divert Exchange din Constanta recunoscuta in domeniul activitatilor de schimb valutar si transfer de bani angajeaza operatori casa schimb valutar , ce doresc sa faca parte dintr-o echipa de profesionisti .Activitatea in sine presupune efectuarea tranzactiilor de schimb valutar si a transferurilor de bani prin Western : studii medii,limba engleza,cunostiinte utilizare computer si imprimanta,seriozitate,simt de raspundere,experienta nu este obligatorie firma acordând training-ul. Aplica cu un CV pe adresa de e-mail

  • 6

    Societatea Divert Exchange din Constanta recunoscuta in domeniul activitatilor de schimb valutar si transfer de bani angajeaza operatori casa schimb valutar , ce doresc sa faca parte dintr-o echipa de profesionisti .Activitatea in sine presupune efectuarea tranzactiilor de schimb valutar si a transferurilor de bani prin Western : studii medii,limba engleza,cunostiinte utilizare computer si imprimanta,seriozitate,simt de raspundere,experienta nu este obligatorie firma acordând training-ul. Aplica cu un CV pe adresa de e-mail

  • se monteaza umbrele pentru singuranta turistilor fatza de razele de soara foarte puternice

  • 30

    Angajez colaboratoare pentru activitate GDPR protectia datelor cu caracter personal , cu sau fara experienta , program flexibil, se asigura pregatire , in vederea incheiere contracte!

  • 4

    DESCRIERE JOB • Pregătire: studii superioare; • Experienţă: minim 1-3 ani in domeniul juridic; • Limba engleza nivel avansat scris si vorbit; • Cunostinte foarte bune de utilizare a computerului (Pachetul Microsoft Office); • Persoana cu gandire logica, spirit analitic, inclinatie spre lucrul cu documente sensibile si capacitate de asimilare rapida a informatiilor; • Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor RESPONSABILITATI - Redacteaza, analizeaza, avizeaza si contrasemenaza acte juridice si administrative, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma - Intocmeste documente de tip «corporate» in limbile romana si engleza si se deplaseaza la notar pentru legalizarea acestor documente; - Intocmeste dosare cu documentatie pentru depunere la ORC; - Se deplaseaza la ORC pentru a depune si ridica acte de tip corporate (acte constitutive, acte aditionale, certificate constatatoare, mentiuni, rezolutii etc); - Intermediaza relatia cu proprietarii terenurilor afectate de proiectele societatii; se ocupa de semnarea actelor notariale in legatura cu aceste terenuri; - Redacteaza, analizeaza, avizeaza, arhiveaza si monitorizeaza contractele de orice natura incheiate de catre societate cu orice parteneri; - Face parte din comisiile de cercetare disciplinara, contract colectiv de munca, litigii de munca, etc; - Activitate de due diligence - Analizeaza si urmareste situatia litigiilor - Monitorizeaza modficarile legislative si le aduce la cunostinta persoanelor interesate

  • 2

    Se angajeaza asistent manager vorbitor de limba rusa (nivel mediu), munca de acasa + deplasari, cu masina, benzina se deconteaza. De preferat din Constanta.

  • -Angajam personal pentru fabrica de carne porc i vită din Germania -Munca necalificata: -Oferim: -Contract de munca fa ra comision, contractul se face direct la Neamt nu se lucreaza cu Light firma. -salariu 11,85 euro brut euro ora efectiv lucrata (aceasta suma este pentru ambalare,înpachetat ). Cazare, utilita t i s i transport contra cost (150 euro pe luna 2 persoane in camera. -Transport de la locul de munca la cazare s i retur este inclus în aceei 150 din cazare. -Alocat i pentru cei care au copii minori (alocat ia pentru un copil este 200 euro). -Posibilitate de avansate. -Cerint e: -Persoane serioase apte de munca. Va rsta cuprinsa i ntre 18-55 ani. -Cazier fa ra antecedente -După primmele 40 ore lucrătoare se va da un avans -Transportul este contra cost 150 -Salariul lunar este de 1500-1800 AVEM NEVOIE DOAR DE BĂRBAȚI!!

  • Salveaza cautarea