Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Mures

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajam asistent manager tehnic, full time Vorbitor de limba engleza, germana Oraș de lucru Tirgu-MuresNivel carieră Mid-Level (2-5 ani) și Senior-Level (> 5 ani)Nivel studii CalificatTip job Full timeDepartament Petrol / Gaze și alte 4Industrie Comert / Retail și alte 2Limbi străine engleză și germanăSalariu net nespecificat Candidatul ideal Candidatul care corespunde cerintelor: Studii superioare absolvite Experienta minim 3 ani pe un post similar Limba engleza scris/vorbit Limba germana scris/vorbit Bune cunostinte de operare PC,MC,Office,Excel,Internet Cunostinte tehnice in domeniul echipamentelor industriale, piese de schimb in domeniul petrochimic, alimentar, aviatie Abilitati bune de relationare si comunicare Persoana organizata, riguroasa,eficienta, punctuala,capabila sa prioriteze sarcinile si sa respecte termenele limita Spirit de echipa, atitudine pozitiva,proactiva in gasirea de solutii si rezolvarea problemelor Descrierea jobului Derularea activitatii specifice de secretariat, evidenta si arhivare documente. Preluarea si directionarea corespondentei: emaill, telefon, posta. Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice de comert cu partenerii externi si interni: oferte de pret, cereri de oferta externe/interne, cautarea de noi furnizori externi/interni in functie de cererile de oferta solicitate, comenzi externe/interne Pastreaza in permanenta legatura cu partenerilor de afaceri, clienti/furnizori externi/interni prin emaill, telefon Identifica produse din cataloage, fise tehnice, preturi Intocmeste documentatii pentru licitatii Efectueaza traduceri in si din limba engleza/germana pentru produsele comercializate Descrierea companiei Agentie companie Austriaca,importator echipamente industriale si accesorii statii de carburanti

  • 1

    Operator Dispecerat Monitorizare Interventie - in Targu Mures Salariu fix: 2000 de ron (1800 ron + 200 de ron Bonuri de masa) Mediu de lucru placut. Salariu fix platit la timp! Posibilitate de promovare. Cerinte: -Minim studii medii (bac); -Cunostinte operare PC -abilitati de comunicare ; Program de lucru in ture de 12 ore : ture de zi si de noapte, Va rugam sa trimiteti CV la: recrutare [at] legionguard [dot] ro recrutare.personal.d [at] gmail [dot] com Info suplimentare la 0734730312

  • 2

    Operator Dispecerat Monitorizare Interventie - in Targu Mures Salariu fix: 2000 de ron (1800 ron + 200 de ron Bonuri de masa) Mediu de lucru placut. Salariu fix platit la timp! Posibilitate de promovare. Cerinte: -Minim studii medii (bac); -Cunostinte operare PC -abilitati de comunicare ; Program de lucru in ture de 12 ore : ture de zi si de noapte, Va rugam sa trimiteti CV la: recrutare [at] legionguard [dot] ro recrutare.personal.d [at] gmail [dot] com Info suplimentare la 0734730312

  • 7

    Tanara sau studenta Aspect fizic placut Cu sau fara experienta Comunicativa Amabila Deschisa Atitudine pozitiva Venit substantial plus bonusuri CV ul se poate trimite la adresa contact.rol@yahoo.com

  • SC STEFFI SRL Angajează Operator Calculator Cunostinte necesare: - operare pe calculator - tehnoredactare texte - prelucrare grafica în Corel Draw Relatii la: tel. 0744 518 450 sau la sediul Tipografiei Steffi str. 1 Decembrie 1918 nr.10, Sighisoara

  • Caut loc de munca , sunt operator calculatoare , am carnet de conducere cat.B si am varsta de 62 de ani ,

  • Caut loc de munca ca secretara, am studii finalizate in Finante si banci si master in Control, expertiza si audit financiar. Am experienta de 9 ani in domeniu

  • hdhdhrbdbdhdhhdhhehhebbbb

  • bdhdhdhdhhdhdhdhdhhdhdhdhhd

  • gdhdhdhdhhdhhdhhhrhdhdhhd

  • hdhdjdhdhhdhdhdhhehhshh

  • 3

    Companie în domeniul securității angajează: secretară full time și agenți de securitate. Cerințe (secretară) – salariu atractiv: • Cunoștințe bune de operare PC: MS Office, e-mail; • Cunoștințe de resurse umane constituie un avantaj; • Responsabilitate, ordine corectitudine și seriozitate; • Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; • Preluarea apelurilor telefonice; • Primirea vizitatorilor; • Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice; • Preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivare corespondență; • Redactarea corespondenței necesară desfășurării activităților zilnice; • Asigurarea transmiterii documentelor prin poștă/e-mail; • Elaborarea și redactarea documentelor solicitate de management; • Asigurarea suportului administrativ; Persoanele interesate sunt rugate să transmită un CV cu poză și număr de telefon la adresa de e-mail

  • 5

    Căutăm personal bărbați VORBITORI DE LIMBA ENGLEZĂ la întreținerea spațiilor verzi și a autostrăzilor. Se lucrează 8 ore/ zi în două schimburi, zi și noapte. Salarizarea este €10,33 brut/ oră. VORBIREA LIMBII ENGLEZE ESTE OBLIGATORIE! Se cere certificat VCA! Locul de muncă este foarte activ. Munca se desfășoară stând în picioare. Se lucrează cu motocoasa și drujba, pentru întreținerea spațiilor verzi din domeniul public și menținerea siguranței pe autostrăzi. Perioada de instructaj scurtă, plătită integral! Detalii DOAR la telefon. Se oferă: - Loc de munca într-un colectiv plăcut - Salarizare atractivă conform unei convenții colective - Cazare în locuință, singură în cameră, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curenta, televiziune) - €85/ săptămână - Asigurare de sănătate contra cost - Transport gratuit de la locul de muncă la cazare - Identitate olandeză, cont bancar olandez - Contract de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână - Salarizare săptămânală - FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Înscrieri la https://www.eastwestrecruitment.ro/job-offer/enroll

  • 1

    Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • 12

    Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • 1

    Angajam asistent manager , perioada nedeterminata. Persoana harnica, perseverenta, cu initiativa, comunicativa, dornica de a invata lucruri noi. Studii - minim liceul -cu bacalaureat. Interviurile se vor desfasura dupa o atenta selectie a CV-urilor.

  • 1

    SC Terecote SRL cu sediul in strada Viilor 92 angajeaza secretara. Informatii suplimentare la 0265771317

  • 4

    Firma de plasare a fortei de munca in strainatate cu sediul in Reghin angajeaza operator telefonic. (jumatate de norma) Sarcini: - intocmirea contractelor de mediere cu viitorii angajati - prezentarea ofertelor de munca - distribuirea anunturilor, reclamelor. Se ofera 1500-2000 lei/luna, carte de munca, telefon. Program de 4 ore/zi. In avantaj tinerele absolvente sau somere peste 45 ani, care cunosc limba germana sau engleza. Asteptam CV-uri in privat.

  • 1

    BIROTECH Pres SRL, angajeaza : CONSULTANT VANZARI Cerinte : - studii medii sau superioare - cunostiinte de operare in office word si excel, wordpress; - sa fie o persoana dinamica, dornica de a invata noutati informatice - reprezinta un avantaj daca a lucrat/utilizat un soft de gestiune-vanzare Asteptam cv-urile dvs. Info tel. : 0365801886 / 0744556585

  • Salveaza cautarea