Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal - Cel putin studii medii absolvite; - Bune cunostinte de contabilitate primara si de legislatie gestiune stocuri; - Preferabil 2 ani de experienta intr-un post similar; - Abilitati de operare PC (MS Office), cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj; - excelent spirit organizatoric, atentie concentrata si distributiva; Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea economica si administrativa a depozitului de marfuri, respectand procedurile agreate de firma; - Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; - Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; - Asigura miscarea stocurilor; - Efectueaza inventarele periodice si anuale; - Raspunde pentru orice lipsuri de produse si/sau bani (daca este cazul) din gestiunea sa. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati. Descrierea companiei Povestea noastra incepe in urma cu mai bine de 20 de ani. Compania Rus Savitar a facut primii pasi in domeniul mobilierului autohton in 1994, ca retailer. De atunci, am construit propriile fabrici, am dat startul productiei de serie, devenind astazi unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL si tapiterii din tara. Unitatea de productie a fabricii RUS SAVITAR este dotata cu cea mai moderna linie tehnologica din sud-estul Europei si se afla in localitatea Dudestii Noi, la 15 km de Timisoara. Datorita tehnologiei avansate de care dispunem si a unei echipe de peste 1300 de oameni, am ajuns la o capacitate de productie de 2 000 000 de mp de PAL din total de 6 000 000 de mp disponibili la nivel national, acest lucru situandu-ne pe locul 1 in tara cu o cota de piata de 33%. Capacitatea de productie a fabricilor noastre a ajuns astazi la 30 000 de garnituri de mobilier din PAL /luna si 5 000 de seturi de mobilier tapitat/luna. Deoarece ne doream sa fim cat mai aproape de oameni, am inceput in 2009 construirea unei retele nationale de magazine - Casa Rusu, o punte de legatura intre sistemul de productie si clientii nostri. Iar astazi, numarul lor se apropie de 20. Pe viitor ne propunem sa extindem reteaua de magazine in cat mai multe orase ale tarii, sa dezvoltam tehnologia deja existenta pentru a creste capacitatea de productie si sa realizam cat mai multe colectii noi de mobilier pentru a veni in intampinarea nevoilor diverse de amenajare ale clientilor nostri. Pentru mai multe detalii vizitati site-ul nostru: www.mobilacasarusu.ro

  • Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de organizare, coordonare si administrare in comert - Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic; - Cunostinte avansate de operare PC si contabilitate - cunoasterea softului WinMentor e un avantaj - Orientare catre client - Empatie, pozitivism si abilitati de motivare a echipei Descrierea jobului - Gestioneaza intreaga problematica administrativa, comerciala, financiara si de personal a magazinului de care raspunde; - Organizeaza si coordoneaza activitatea din magazin precum si intreaga echipa aferenta acestuia; - Ofera suport subalternilor si le suplineste prezenta la nevoie; - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza si este responsabil de prezentarea si intretinerea acestora precum si a showroom-ului; - Supervizeaza efectuarea corecta a contabilitatii primare din magazin si participa la efectuarea inventarelor periodice; - Reprezinta firma in fata autoritatilor locale. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Candidatul ideal - Minim 2 ani experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de organizare, coordonare si administrare in comert - Studii superioare absolvite, preferabil in domeniul economic; - Cunostinte avansate de operare PC si contabilitate - cunoasterea softului WinMentor e un avantaj - Orientare catre client - Empatie, pozitivism si abilitati de motivare a echipei Descrierea jobului - Gestioneaza intreaga problematica administrativa, comerciala, financiara si de personal a magazinului de care raspunde; - Organizeaza si coordoneaza activitatea din magazin precum si intreaga echipa aferenta acestuia; - Ofera suport subalternilor si le suplineste prezenta la nevoie; - Cunoaste foarte bine produsele pe care magazinul le comercializeaza si este responsabil de prezentarea si intretinerea acestora precum si a showroom-ului; - Supervizeaza efectuarea corecta a contabilitatii primare din magazin si participa la efectuarea inventarelor periodice; - Reprezinta firma in fata autoritatilor locale. Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • Caut loc de munca ca secretara, am studii finalizate in Finante si banci si master in Control, expertiza si audit financiar. Am experienta de 9 ani in domeniu

  • SRL anfintat an anul 2012 momentan fara activitate de vanzare !

  • Srl Anfintat an 2012 fára activitate de vanzare

  • Salveaza cautarea