Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Caut loc de munca în domeniul secretariat, resurse umane. Experienta de 15 ani în domeniul compartimentului secretariat (învățământ), întocmire state de plata, contracte de munca, Revisal, MS Office (Excel, Word), diverse aplicații și softuri.

  • 3

    Candidatul ideal cunoştinţe operare PC dactilografiere seriozitate, atenție sporită la detalii respectarea termenelor de predare și organizare eficientă capacitate de lucru în echipă Descrierea jobului procesarea materialelor text asigurarea calității materialelor text urmarirea fluxului de materiale si respectarea termenelor de livrare program de 8 ore, la birou bonusuri de performantă tichete de masă asigurare medicală privat Asteptam CV-urile (cu poza) pe adresa recrutarejouve@gmailcom

  • 8

    Societate Comerciala cu sediul in Targu Mures angajam secretara . Cerinte ; Studii/ Minim Diploma Bacalaureat / Experienta / activitate minima operare /organizare documente birou . Cunostinte/Operare PC Programe Word , Excel etc . Cunostine minim vorbit / scris limba italiana si/sau engleza . Persoana activa compatibila cu lucrul in echipa . Locul de munca /Birou Centru Targu Mures Program fix etc . CANDIDATII VOR TRIMITE CV E mail

  • 2

    Societate angajeaza tanara pt postul de secretara. Aptitudini candidata: tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, carnet de conducere cat. B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Se ofera salariu motivant plus bonusuri. CV urile se pot trimite pe adresa de email contact.rol Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Responsabil Sănătate, Securitate în Muncă, Situații de urgență, Mediu Descrierea postului: Coordonarea tuturor activităților legate de mediu, securitate și sănătate ocupațională, situații de urgență. Menținerea sistemului de management de mediu conform cerințelor standardului ISO 14001 Menținerea sistemului de management al sănătății și securității ocupaționale conform cerințelor OHSASnouși cerințelor legale specifice domeniului Responsabilită i specifice postului: Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de protecție a mediului, de gestiune a deșeurilor Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de prevenire și protecție și de stingere a incendiilor Planifică, coordonează și monitorizează activitatea de sănătate și securitate în muncă Efectuează audituri interne de mediu, sănătate și securitate în muncă Instruiește angajații și efectuează evaluarea instruirilor în domeniu Elaborează documentațiile solicitate de ISO, OHSAS 18001 și de legislația în vigoare Gestionează echipamentele de protecție Cerin e obligatorii: Studii superioare (tehnice - constituie avantaj) Cunoștințe avansate limba engleză Curs de formare profesională inspector în domeniul securității și sănătății în muncă 80 ore sau Masterat în domeniul SSM / curs postuniversitar SSM Curs de formare profesională în domeniul situațiilor de urgență: Cadru tehnic PSI și/sau Inspector protecție civilă Cunoașterea foarte bună a legislației privind SSM, PSI și mediu Domiciliul în Tîrgu Mure sau împrejurimi Sunt avantaja i candida ii cu: Experiență pe un post similar într-un mediu de producție Curs formare profesională de evaluator de riscuri Certificat auditor și formare ISO și OHSAS 18001 Ofertă: Pachet salarial competitiv bazat pe competen ele profesionale Tichete de masă și decontare transport la locul de muncă Integrare imediată și instruire la locul de muncă Bonus anual de performan ă Prime ocazionale și de sărbători Alte bonusuri i beneficii Nivelul carierei : Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani) Tip job : Full time Limbi vorbite: Engleză - Mediu Adresa: Târgu Mureș Salariu net pe luna: 480 - 600 Notă: Vor fi contactați doar candidații selectați pentru interviu.

  • 1

    SC Hidrosalt Holding cu sediul in Reghin Str.Garii nr.78 angajeaza barbat cu studii medii,cunostinte MS Office,permis de conducere cu sau fara experienta pentru postul de asistent aprovizionare. Descrierea jobului - Asigura aprovizionarea cu marfa a companiei de la furnizori - Raspunde de gestionarea eficienta a stocurilor; - Elaboreaza si lanseaza comenzile catre furnizori; - Urmareste derularea comenzii; Se ofera salar atractiv Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa

  • 3

    Angajez gestionar-livrator pentru mic depozit de vopsele in Targu Mures( persoana va face si livrarile catre clienti). Persoanele interesate sunt rugate sa ne scrie si sa ataseze un CV. Multumesc.

  • 1

    Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • 2

    Disponibil online

    Job online

    BUNĂ VREI UN JOB ONLINE ȘI SA TE DISTREZI CAUTAM PERSOANE ÎNTRE 18 ȘI 30 DE ANI PENTRU MAI MULTE DETALII ÎN PRIVAT VA ROG

  • 5

    Birou notarial cu sediul în Tîrgu Mure angajează secretar . Cerin e: cuno tin e operator calculator, seriozitate, implicare,aten ie distributivă.Normă întreagă, program 8,00-16,00

  • 2

    Ne mărim echipa dacă ai studii de specialitate în domeniul psihologiei te asteptam în echipa nostra. Cerințe speciale. Studii de specialiate, deschidere spre copilași cu nevoi speciale, Abilitate de a comunica Empatie și implicare. Veți primi îndrumare si sprijin din partea echipei noastre permanent. Pentru mai multe detalii sunați la nr. Va așteptăm cu drag.

  • 2

    Firma cu o singura masina,angajez manager de transport. Detalii la telefon

  • 8

    Cautam o persoana cu personalitate si prezenta slim placuta si eleganta, energica, gandire pozitiva, amabila, punctuala, organizata si extrem de sociabila, asteptam cv urile dumneavoastra pe adresa de email, atasand totodata cateva poze reprezentative office.art@yahoo Vor fi luate in considerare doar aplicatiile ce contin informatiile complete solicitate in baza acestui anunt. Salariul motivant va fi stabilit dupa interviul preliminar!

  • Misiunea ta: Să pui cu drag umărul la transformarea orașului, servind oamenii. Unul câte unul. Locație: Shopping City Targu Mures - foodcourt Normă: full time Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziția la care se aplică ( minim 2 ani) Experiență în conducerea unei locații cu un număr de personal de minim 5 oameni Organizare și îndemânare - știi și tu cum e când îți e foame! Ai da orice ca să mănânci cât mai repede. Integritatea - ne-am dori să cunoaștem un om integru care să fie punctual, responsabil nu pentru că trebuie, ci pentru că știe că ceilalți se bazează pe el. Entuziasmu l e și el esențial, dar dacă o să-ți placă ce faci, el va veni de la sine. Atitudine proactivă - în relațiile cu colegii, cu clienții, față de responsabilitățile ce îți revin. Responsabilitate - un lider adevărat este gata să se sacrifice pentru echipă și își asumă greșelile proprii și ale echipei Disponibilitate și flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru Disponibil pentru deplasări în interes de serviciu Folosirea telefonului mobil și în afara programului de lucru atunci cand este necesar Persoană comunicativă, sociabilă si energica Persoană care inspiră încredere și se bucură de succesul altora Abilități de comunicare, negociere și coaching Orientat pe rezultate obținute împreună cu echipa. Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Cooperare cu echipa pentru a surprinde fiecare client Înțelegerea și eficientizarea fluxului tehnologic din bucătărie: aripioare, nuggets, burgeri, cartofi prăjiți, etc. Implementarea și respectarea normelor igienico-sanitare. Participă activ la crearea unei atmosfere plăcute la locul de muncă Supraveghează fluxul tehnologic și suplinește operatorii când e cazul Asigură producția zilnică în condiții optime ( relații cu furnizorii, aprovizionări, depozitare corespunzătoare etc ) Întocmește rapoartele zilnice (inventar, încasări, colaborare cu departamentul financiar-contabil) Depunerea numerarului la bancă Instruiește noii angajați și îi ajută să se integreze Organizează munca și asigura o comunicare clară și eficientă în echipă Organizează ședințe scurte zilnice pentru a aminti valorile și cultura Mana și pentru a motiva angajații Asigură eficiența sistemului de livrări Ia decizii și acționează în situații imprevizibile pentru a readuce situația la normal Comunică activ cu office-ul Mana în legătură cu situația unității și propune idei de dezvoltare/îmbunătățire a performanței unității Administrarea HR ( interviuri, recrutare de personal, întâlniri 1 la 1 cu angajații etc ) BENEFICII bonusuri in functie de performanță venit lunar NET în valoare de 3300 lei (salariu + bonuri de masă) bonusuri de fidelitate

  • Salveaza cautarea