Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Mures

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Recrutăm pentru clientul nostru, compania Delgaz Grid, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa, Responsabil Documente Arhivă HR, pentru locatia Târgu Mure . Ce presupune munca unui responsabil documente arhivare ? Vei colecta informa ii privind situa ia actualilor angaja i i a fo tilor angaja i din documentele de personal arhivate; Te vei asigura de corectitudinea informa iilor colectate; Vei prelucra i transpune aceste informa ii în format electronic (fi ier excel sau word) si vei transmite datele colectate către Departamentul Centru Servicii HR; Vei cerceta documentele în vederea eliberării copiilor i certificatelor solicitate de către angaja i; Vei pune la dispozi ia delegatului Arhivelor Na ionale i a organelor de control i judecată documentele solicitate cu prilejul efectuării ac iunilor de control privind situa ia documentele existente în depozitul de arhivă. Cum tii ca esti persoana pe care o cautam? Ai studii superioare finalizate; Minim 1 an experien ă în domeniul Resurselor Umane; Ai cuno tin e de limba engleză; Ai cunostinte MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Experien a privind lucrul în arhivă, constituie avantaj; Curs de arhivar atestat de Arhivele Statului, constituie avantaj. Ce iti oferim noi? Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist i dinamic; Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi; Tichete de masă in format electronic; Asigurare medicală privată; Decide loca ia în care vrei să i i petreci vacanta, iar noi i i oferim o primă de vacan ă; Posibilitatea de perfec ionare continuă prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi. Te-am făcut curios? Trimite-ne CV-ul tau la adresa si un consultant te va suna pentru a-ti da mai multe detalii.

  • 2

    SCOALA SANITARA POSTLICEALA F.E.G. TG-MURES angajeaza SECRETARA de urgenta. Cerinte ; Studii/ Minim Diploma Bacalaureat / Experienta / activitate operare /organizare documente birou . Cunostinte/Operare PC Programe Word , Excel etc .. Persoana activa compatibila cu lucrul in echipa . Locul de munca /Birou Scoala Postliceala FEG Targu Mures Program fix etc . Pentru detalii va rugam sunati la tel : sau si puteti sa depuneti CV-ul la adresa de e-mail: scoala_feg yahoo.com Pentru contact va rugam sa lasati si numar de telefon in CV. Multumim

  • 5

    Candidatul ideal cunoştinţe operare PC dactilografiere seriozitate, atenție sporită la detalii respectarea termenelor de predare și organizare eficientă capacitate de lucru în echipă Descrierea jobului procesarea materialelor text asigurarea calității materialelor text urmarirea fluxului de materiale si respectarea termenelor de livrare program de 8 ore, la birou bonusuri de performantă tichete de masă asigurare medicală privat Asteptam CV-urile (cu poza) pe adresa recrutarejouve@gmailcom

  • Efectueaza activitati specifice de gestiune din cadrul depozitului: receptii, intrari/iesiri, stocuri, transferuri, livrari, retururi, aprovizionarea si refacerea stocurilor. Emite Avize si Facturi. Asigura documentatia de intrare / iesire stoc. Participa la inventarul Stocului de marfa. Aranjeaza produsele in depozit. Abilitati de comunicare si relationare.

  • 11

    Birou notarial cu sediul în Tîrgu Mure angajează secretar . Cerin e: cuno tin e operator calculator, seriozitate, implicare,aten ie distributivă.Normă întreagă, program 8,00-16,00

  • 9

    Societate Comerciala cu sediul in Targu Mures angajam secretara . Cerinte ; Studii/ Minim Diploma Bacalaureat / Experienta / activitate minima operare /organizare documente birou . Cunostinte/Operare PC Programe Word , Excel etc . Cunostine minim vorbit / scris limba italiana si/sau engleza . Persoana activa compatibila cu lucrul in echipa . Locul de munca /Birou Centru Targu Mures Program fix etc . CANDIDATII VOR TRIMITE CV E mail

  • 9

    Societate angajeaza tanara pt postul de secretara. Aptitudini candidata: tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, carnet de conducere cat. B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Se ofera salariu motivant plus bonusuri. CV urile se pot trimite pe adresa de email contact.rol Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • 1

    Caut loc de munca pentru post de asistent manager, am studii universitare finalizate in domeniul economic si experienta in domeniul economic 9 ani.

  • Suntem in cautare, pentru colaborare / angajare specialist SSM cu experienta in domeniul constructiilor.

  • 1

    Vino in echipa Sunbiz Solutions Srl! Cautam coleg/a pentru postul de: Director comercial Responsabilitati principale: Promovarea serviciilor firmei catre clientii din portofoliu; Extinde in permanenta portofoliul de clienti prin activitati specifice , deplasari la clienti, campanii de promovare, etc.; Ofera clientilor solutii si asistenta in rezolvarea solicitarilor primite din partea acestora Dezvolta si intretine realatii bune de colaborare cu, clientii din portofoliu si partenerii de pe piata locala; Cunoaste si se mentine la curent in permanenta cu evolutiile pietei, cu produsele concurentei, cu noutatile din domeniul sau de activitate; Realizeaza targetele de vanzari si respecta procedurile de lucru din cadrul firmei; Utilizeaza in cadrul procesului de vanzare sistemele de calcul si softurile din cadrul firmei; Intocmeste si prezinta periodic rapoarte de activitate; Intocmeste studii si analize de piata, propune directii de activitate la nivelul departamentului de vanzari. Cerinte job: Orientat pe obiective si spre rezultate; Capacitate de analiza si sinteza; Capabil sa isi desfasoare activitatea cu un inalt grad de autonomie si decizie; Aptitudini ridicate de comunicare si negociere; Cunostinte solide de PC la nivel utilizator; Capabil de a munci fara bariere temporale atunci cand este necesar; Disponibil pentru deplasari in tara; Permis auto categoria B cu experienta de minim 1 an. Cunoasterea unei limbi straine de circulatie intrernationala cnstituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.

  • S.C. EURO MANAGEMENT & CONSULTING S.R.L. angajeaza ASISTENT MANAGER Cerinte: - studii superioare finalizate; - cunostinte de limba engleza (scris/vorbit); - experienta in domeniul gastronomic si hotelier; - abilitati de comunicare, prezenta agreabila, spirit de echipa; - disponibilitate pentru program prelungit; - permis de conducere categoria B; Candidatii interesati pot trimite CV la adresa de e-mail office@euromancons.ro.

  • Salveaza cautarea