Locuri de munca Operatori calculator - Romjob.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.
-
Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Disponibil online
Operator facturare
Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:
-
Angajez arhivar cu experienta in domeniu pentru prelucrare arhivistica pe raza judetului Timis. Pentru detalii va rog sa ma contactati pe numarul de telefon .
-
Candidatul Ideal - studii medii superioare - experienta minim 1 an pe o pozitie similara - operare PC la nivel avansat - cunostinte soft Excel , Word , PowerPoint la nivel avansat - limba engleza nivel mediu avansat - persoana dinamică, energică cu excelente aptitudini de comunicare - orientare catre client - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului - responsabilităţi: Asistență clienți Comunicare cu clienții - rezolvarea reclamatiilor - imbunătățirea procedurilor și politicilor de servicii pentru clienți - inregistrarea operarea documentelor in softul intern - analiza si prelucrarea corecta a documentelor Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa - transport decontat - bonus anual - mediu de lucru profesionist și clienți de renume internațional - oportunitatea de a-ți dezvolta cariera și de a promova rapid în cadrul companiei - training profesional.
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: -Verificare rezolvare tickete pe diverse spete, cu prioritate facturare intermediere diverse. -Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori -Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
-
Am nevoie de o persoană doamna domnisoara care să răspundă la mesaje Ofer salariu de 2500 lei în funcție de capacități care le are acea persoană, posibilitate de a avansa la locul de muncă și nu se cere experiența. Totul se realizeaza de acasa ofer telefon de serviciu!! Aștept CV-UL dumneavoastră pe whatssap
-
Cum ne dorim sa fie viitorul nostru coleg a : - o persoana energica; - un spirit dezvoltat de lucru in echipa; - prietenos si empatic; -atent a la detalii; -abilitati dezvoltate de organizare; -atentie distributiva. Descrierea jobului Responsabilități; - Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate ; - Pregatirea coletelor pentru expeditie - Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; - Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. - Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa Beneficii: -pachet salarial atractiv; -contract de munca pe perioada nedeterminata; -echipa tanara, mediu de lucru placut; -program de luni-vineri (09:00-17:30).
-
Operator statie de betoane , si Sofer profesionist cat C,
-
Societate distributie produse parafarmaceutice angajeaza operator introducere,validare si prelucrare date. Se ofera contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru 8 ore/zi de luni-vineri de la 08:30-17:00.Rugam trimiteti CV pe e-mail. Responsabilitati: a)Preluarea apelurilor telefonice. b) Facturarea comenzilor primite. Cerinte: a) Studii medii/superioare. b) Bune cunostinte de operare PC . c) Ton / timbru vocal agreabil si pozitiv. d) Memorie dezvoltata, capacitate de retinere a informatiilor, de organizare si planificare. e) Temperament dinamic si flexibil, adaptabil lucrului in echipa. Tel: Email:
-
Oferim unei persoane interesate postul de operator facturare la firma de distributie produse alimentare nealimentare. Locatia este in Timisoara pe Strada Polona nr.2 Cautam o persoana cu studii medii superioare, cunostinte generale de lucru cu calculatorul, organizata, comunicativa, capabila sa lucreze in echipa. Responsabilitati: - Emiterea facturilor conform specificatiilor fiecarui client si a comenzilor de transport - Urmarirea incasarilor de la clientii - Arhivarea documentelor care au fost verificate și inregistrate
-
Angajam secretara. Cerințe: cunoștințe temeinice de limba romana și redactare pe calculator, persoana sociabila, care se poate adapta la lucrul cu publicul. Tel. .
-
Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru
-
Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word, SAP, ERP - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate: - Asigura gestionarea contractelor de distributie a energiei electrice. - Monitorizeaza solicitarile de contracte de distributie energie electrica. - Opereaza in SAP rezilierile si contractele noi precum si alte documente aferente contractelor. Emite ordine de serviciu (OS) Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.
-
Suntem o firmă ce activăm în comercializarea online a obiectelor sanitare. Responsabilități: - menținerea relației post-vânzare cu clienții (livrări, retururi, garanții, etc) - menținerea unei relații bune cu furnizorii - preluarea apelurilor de la clienți - trimitere email-uri - urmărirea AWB-urilor expediate prin curieri - contabilitate primară (emitere facturi, înregistrare cheltuieli, realizare NIR-uri) Cerințe: - operare PC (MS Office: Word, Excel, etc) - gândire logică, structurată - autocontrol, răbdare - exprimare clară, cursivă în scriere și vorbire Pachet beneficii: - salariu fix - bonuri de masă - posibilitate decontare transport - bonusări anuale - contract perioadă nedeterminată - program lucru: L-V: 09.00-17.00 Va rugam sa aplicati pt pozitia dorita pe site-ul nostru, la sectiunea cariera (se afla in subsolul paginii): www.foglia.ro
-
angajez secretara cunostinte medii pe calculator, restul se invata aici, sectorul 3.
-
Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.
-
SC ANCORA T&I SRL angajaza bărbat băiat pentru magazin online. Preluare comenzi telefonice Procesare comenzi Recepție marfa Ambalare colete mai multe detalii la telefon
-
Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.
-
Candidatul Ideal Betmen își mărește echipa! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Descrierea jobului Responsabilitati: - Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale; - Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot. - La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii: -salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale; -apreciem și recompensăm timpul petrecut alături de noi, astfel încât oferim majorări salariale anuale pentru a te motiva să crești împreună cu noi; -contract de muncă pe perioadă nedeterminată, ceea ce asigură stabilitatea și siguranța locului de muncă, alături de oportunități reale de creștere alături de noi; -Beneficiezi de un program de lucru flexibil, pentru a-ți adapta mai bine viața personală și profesională. -În plus față de salariul fix, te bucuri de bonusuri periodice, inclusiv bonusuri lunare, trimestriale și anuale, care recunosc eforturile și performanța ta în cadrul echipei (ai parte de prime de sărbători, bonusuri speciale cu ocazia zilei tale de naștere și a sărbătorilor, demonstrând recunoașterea noastră pentru contribuția ta, bonus de vânzări, pentru a-ți stimula spiritul competitiv și abilitățile de a convinge clienții, bonusuri de recomandare, pentru că apreciem recomandările tale), plata orelor suplimentare și a zilelor de sărbătoare liberă legală, pentru că recunoaștem și apreciem eforturile depuse. -Beneficiezi de creșteri salariale anuale și de un program de formare susținut financiar de către companie, care îți permite să-ți dezvolți abilitățile și cunoștințele. Descrierea companiei Noi, echipa BETMEN, suntem un proiect ambițios format din oameni tineri și frumoși, cu o experiență de peste 10 ani în domeniul pariurilor sportive. Ne-am propus să oferim clienților noștri o experiență de calitate, plină de distracție, în care să descopere cele mai noi produse de pe piață. Visăm să dezvoltăm Betmen în fiecare oraș, deschizând agenții în toată țara, iar pentru aceasta avem nevoie de cei mai tari oameni care să se alăture echipei noastre de super-eroi!