Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Operatori calculator Disponibil din: 2020-06-02 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 13

    Societate comerciala angajeaza secretara

    societatea comerciala angajeaza secretara, Bucuresti sector 2

  • 4

    Operator Date Energie Electrica - Codlea sau Rasnov

    Cerinte candidat ideal: - Studii medii - Cunostinte foarte bune de operare in Excel, Word - Abilitati de organizare si planificare - Abilitatea de comunicare eficienta si lucrul in echipa - Atentie distributiva si gandire analitica Descriere activitate/Front Office: - Preluarea documentelor in vederea incheierii contractelor de furnizare energie electrica - Emiterea facturilor si a altor documente in vederea achitarii de catre utilizatori - Adopta o conduita corespunzatoare in relatia cu utilizatorii si cu toate persoanele cu care intra in contact. Beneficii: - Tip job: Full time 8 ore/luni-vineri - Mediu de lucru tanar si placut - Training, dezvoltare personala si a carierei - Suport permanent pentru dezvoltare. - Pachet salarial: Salariu fix ODATA CU TRIMITEREA CV-ULUI SI/SAU A ALTOR ANEXE CORESPUNZATOARE PRIN INTERMEDIUL MAIL, VA EXPRIMATI ACORDUL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN VEDEREA SELECTIEI PENTRU ACEST POST VACANT IN CADRUL COMPANIEI. Pentru a aplica va rugam atasati CV-ul la mesaj.

  • Firma in domeniul piese auto angajeaza OPERATOR CALL CENTER

    Firma n domeniul pieselor și al accesoriilor auto-moto, dorim să ne ntregim echipa OPERATOR CALL CENTER Candidatul ideal : -persoana dinamica, cu initiativa, sociabila si cu bune abilitati de comunicare; -atenție distributivă, responsabilitate, seriozitate; -disciplină, corectitudine, atenție la detalii; -cooperare și spirit de echipă; -experienta anterioara nu este obligatorie, dar constituie avantaj; Descrierea jobului : -prezentarea si promovarea produselor companiei; -intampinarea fiecarui client cu zambet si energie pozitiva; -responsabil de oferirea unui serviciu de vanzari premium; Daca esti interesat de acest loc de munca trimite un CV ca raspuns la acest anunt. Vom studia CV-ul şi în cazul în care profilul tău corespunde cerinţelor noastre pentru postul disponibil, te vom contacta pentru stabilirea unui interviu. Îți dorim mult succes! Echipa de Recrutare

  • 38

    Post arhivar disponibil

    Angajez arhivar cu experienta in domeniu pentru prelucrare arhivistica pe raza judetului Timis. Pentru detalii va rog sa ma contactati pe numarul de telefon .

  • 3

    Operator calculator - Bucuresti

    Elnet Security angajează operator calculator - Bucuresti Va oferim: Salariu 17 lei/ora net; Program de lucru in ture; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Cu domiciliul in Bucuresti; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook); Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00.

  • 21

    Angajam persoana pentru activitati birou Focsani

    Angajez persoana pentru activitati birou - FOCSANI . Cerinte : -cunostinte utilizare calculator-nivel mediu; - abilitati organizare documente. - seriozitate;

  • 2

    Angajez operator calculator cu experienta in redactarea actelor notariale

    Angajez operator calculator cu experienta in redactarea actelor notariale. Biroul Notarial din Bucuresti - Cotroceni Telefon Sunati doar la numarul: zero sapte doi unu zero trei noua trei cinci zero

  • 9

    Angajam operator facturare

    Angajăm: - operator facturare (introducere facturi, emitere avize, corespondență e-mail, etc) și - operator introducere date în WMS (warehouse management system) Pachet salarial de la 4100 RON NET în funcție de experiența Transport decontat sau asigurat

  • 5

    Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale

    Asistent vanzari echipamente fiscale si non fiscale . Salariul se renegociaza la fiecare 3 luni in primul an. Program lucru : luni - vineri : 09-17 . Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare . Trebuie sa cunoasca produsele vandute si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare cunostinte de operare PC pentru intocmirea documentelor si trimiterea acestora pe mail . Instruirea se va face la firma in perioada de proba de 30 zile. De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Candidatul trebuie sa stie sa lucreze cu un calculator - configurat email , suita Microsoft Office . Responsabilitati : - raspunde la telefon si trimite emailuri cu facturi sau documente trimise de colegii din firma - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia - intocmire documentatie fiscalizare si alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc in perioada de proba Avantaje dupa perioada de proba : -tichete de masa - 30lei/zi - vor fi evidentiate si pe statul de plata ; -prime de sarbatori - posibilitate decontare carburant sau transport

  • Angajam Operator Iintroducere Prelucrare date (pentru magazinul online)

    Firma Articole de pescuit Descriere job Pozitie : OPERATOR INTRODUCERE PRELUCRARE DATE (pentru magazinul online) Locatie: Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Program de lucru: L-V 09:30-18:30 (este inclusa si pauza de masa) . Candidatul ideal - cunostinte in domeniul pescuitului; - cunostinte avansate operare PC (MS Office: Excel, Word); - cunostinte bune navigare internet (cautare informatii, imagini, caracteristici); - cunostinte limba engleza; - viteza in tehnoredactare: crearea si adaugarea texte, descrieri, imagini pentru magazinul online; - claritate in exprimare, vocabular; - atentie la detalii; Descrierea jobului - introducere produse noi in magazinul online; - prelucrare informatii, texte, imagini; - actualizare specificatii la produsele existente in magazinul online; - pregatirea ofertelor pentru a fi adugate in magazinul online; - participa activ la dezvoltarea magazinului online; Oferim - pachet salarial atractiv; - tichete de masa - contract pe perioada nedeterminata; - loc de munca stabil. In masura in care te atrage acest post te asteptam in locatia din Str. Leordeni, nr. 153, Popesti-Leordeni, Ilfov. Persoana contact - Ana Beznea

  • 1

    ANGAJARE Operator calculator, Operator statie de betoane,Sofer profesionist

    Angajam Operator Calculator , operare in Programul Mentor reprezinta un avantaj !!!!!

  • 20

    Operator dispecer comenzi FAN Courier

    Post: DISPECER Scopul general al postului: preluarea comenzilor telefonice ale clientilor Sarcini: - preluare apeluri telefonice; - inregistrarea tuturor comenzilor clientilor in program de comenzi; - informarea clientilor referitor la modalitatile de plata; redirectioneaza apeluri catre alte departamente; Responsabilitati: - indeplinirea intocmai si la timp a sarcinilor de serviciu; - respectarea regulilor interne; - adoptarea unei tinute ingrijite si decente; adoptarea unei atitudini principiale fata de colegi, superiorul ierarhic si fata de conducerea societatii; respectarea programului de lucru; Beneficii: Salariul parte fixa, bonus si bonuri de masa Contact: Strada Industriala nr 6 incinta Logistick Park

  • 2

    Disponibil online

    Angajam trainer (fata) pentru studio de modele

    Cautam trainer (fata) cu experienta in administrare studio de modele. Cerinte: limba engleza avansat cunostinte operare pc creativitate Beneficii: salariu motivant cu posibilitate de crestere bonusuri de performanta program flexibil Detalii pe whatsap :

  • 2

    Trainer studio

    Cautam 2 persoane serioase (fete) pentru pozitia de trainer . Cerinte : - limba engleza avansat - cunostinte operare pc -creativitate *Programul este in ture *Pachet salarial atractiv *Bonusuri

  • Secretar/Consilier juridic Birou Notarial

    - efectuarea operațiunilor de înregistrare a lucrărilor in registrul de publicitate imobiliară, program E-terra, obținere extrase autenitificare/informare - borderouri, statistica, verificări și înscrieri in registrele notariale - obținerea certificatelor de atestare fiscală - pregătirea documentelor pentru a fi arhivate - realizarea relației directe cu publicul intr-un mod deschis, amabil și profesionist - buna experiența in interacțiunea cu oamenii, amabilitate - experiența de minim 5 ani intr-un birou notarial

  • 13

    Facturist/a

    Candidatul Ideal: - Cunostinte de contabilitate primara; - Capacitate de analiza, planificare şi control; - Cunoasterea temeinica a unui unui soft de contabilitate; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Abilităţi foarte bune de comunicare; - Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil,eficient; - Disponibilitatea de a lucra in firmă, după absolvirea perioadei de probă, minim 3 ani. Descrierea jobului: - Primeşte şi prelucrează comenzi, emite proforme pentru clienţi; - Facturează produsele ce urmeaza a fi livrate; - Evidenta si analiza stocului de marfa; - Verifica soldurile clientilor; - Incaseaza facturi,gestioneaza instrumentele de plata(file CEC,ordine de plata) - Completeaza documentele fiscale conform legislatiei si normelelor interne; - Mentine relatii eficiente si de calitate cu clientii.

  • 9

    Angajam operator calculator

    SC MARVILOGISTIC SRL , Membru Pallex , punct de lucru Tg jiu , angajam operator introducere si validare date . Program de luni pana vineri de ora 8 -17 . Pentru mai multe detali sunati la

  • 5

    operator calculator

    CERINTE: Studii finalizate de nivel mediu sau superior; Cunoștințe de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint; Cunoștințe de limba engleză mediu; Cunoștințe de limba italiană constituie un avantaj. ATRIBUTII: Creaza lista cu materiale si accesorii pe faze de productie; Creaza ordinele de productie; Introduce in sistemul informatic preturile pe materiale si faze de productie; Intoduce in ERP facturile furnizorilor; urmareste realizarea programelor de productie in conformitate cu cerintele clientilor; mentine legatura cu toti colaboratorii din structura interna si cu cei externi, pentru buna derulare a programelor si proiectelor in lucru; intretinerea, completarea si actualizarea informatiilor in reteaua intranet. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp sau sa ne apelezi la numarul de telefon !

  • 1

    Operator calculator

    Candidatul Ideal -absolvent studii cu profil economic -capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - atentie la detalii -responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate - bune abilitati de comunicare - capacitatea de a se descurca in mod interactiv - rezistenta la stres - personalitate empatica - atentie distributiva, receptivitate - usurinta in exprimare, flexibilitate in gandire - atitudine pozitiva, entuziasm - cunostinte de lucru in Microsoft Office - disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului Rol principal si responsabilitati: - preia telefonic sau prin e-mail diversele comenzi sau actualizeaza comenzi in derulare conform cerintelor clientilor nostri - ofera informatii conform criteriilor transmise de catre client si conform conditiilor transmise de catre superior - foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi noi sau potentiali, comunicate de acestia - transmite managerului direct informatiile cu privire la: sesizarile si sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi stornari retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc) - urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi - isi insuseste notiunile de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei - confruntare fise clienti,furnizori -inregistreaza incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont -inregistreaza alte documente contabile -arhiveaza documentele Beneficii: Tichete de masa 30 lei tichet Decontarea contravalorii abonamentului pe mijloacele de transport in comun (100 lei) Prima de vacanta si prima de zi nastere dupa un an vechime in organizatie Prima Paste Craciun Perioada contractuala: nedeterminata, cu perioada de proba de 90 de zile

  • 2

    Operator introducere, validare si prelucrare date

    Ne marim echipa! Suntem in cautare de OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE ȘI PRELUCRARE DATE in Bacau. Sarcini si responsabilitati: Mentinerea legaturii cu clientii Mentinerea legaturii cu furnizorii Emiterea ofertelor Incheierea contractelor Emiterea facturilor Urmarirea platilor Centralizarea facturilor Cerinte: Cunostinte software WinArhi (prezinta avantaj) Studii in domeniul economic sau pe o pozitie similara prezinta avantaj Ce oferim: Salariu in functie de experienta + posibilitate de crestere Program Luni-Vineri: 8-17 Detalii la sau

Salvează căutarea