Anunțuri
Operatori calculator Disponibil din: 2021-0-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Promovat
Angajăm operator calculator contabilitate primara restaurant Eforie Nord Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - intrări-ieșiri - registru de casa - realizare inventare. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune Salariu atractiv + bonus la final de sezon
-
Promovat
Candidatul Ideal Experienta de minimum 1 an pe un post similar; Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook) nivel mediu; Engleza nivel mediu- constituie un avantaj; Orientare catre nevoile pacientilor; Abilitati de comunicare si relationare; Atentie la detalii si orientarea catre rezultate; Abilitati de vanzare; Dorinta de invatare continua; Punctualitate si seriozitate. Descrierea jobului: Raspunde la apeluri si stabileste programarile pacientilor; Ofera informatii pacientilor; Comunica cu clinicile din retea pentru a clarifica diverse spete si revine cu raspunsuri catre clienti pacienti, daca este cazul; Pastreaza legatura cu colegii din celelalte departamente.
-
Promovat
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam Operator vanzare magazin online Responsabilitati: Adăugarea produselor (imagini, descrieri, specificații, preturi etc.), identificarea imaginilor de produs relevante si editarea acestora sau realizarea pozelor produselor si editarea acestora, crearea unui titlu si a unei descrieri optimizate; Administrarea si inregistrarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online; Pregatirea coletelor pentru expeditie; Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online; Aprovizionare cu marfa de la furnizori, plasare comenzi de aprovizionare; Comunicarea cu clientii magazinului; Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei; Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati; Receptie marfa intrare actualizare stoc manipulare marfa; Beneficii: Salariu atractiv in functie de realizari. Lucrul se desfasoara in cladire noua cu toate dotarile noi de ultima generatie intr-un ambient foarte placut, primitor, linistit si modern, situat in Viforata, la doar 1km de Targoviste; Program luni-vineri 08.30-17.00 cu pauza de masa 30 minute; Carte de munca -full time 8 ore pe zi; Posibilitatea de afirmare si aplicare a ideilor proprii in procesul de creatie si productie. Cerinte: Posesor permis categoria B ; Descrierea companiei Suntem un magazin online pe aceasta piata din anul 2016 . Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati. Va asteptam in echipa noastra ! CV se primesc la sediul firmei din Viforata, strada Vasile Lupu 59, pe mail sau pe whatsapp.
-
Promovat
Angajăm operator calculator contabilitate primara restaurant Eforie Nord Sarcini principale: - verificare facturi furnizori - verificare comenzi - întocmire NIR - intrări-ieșiri - registru de casa - realizare inventare. Profilul ideal al operatorului calculator: - abilități utilizare PC - noțiuni de baza ale contabilității primare - atenție sporită la detalii - persoană organizată - persoană meticuloasă - atenție distributivă - capacitate de concentrare - persoană autodidactă - persoană responsabilă - persoană calmă - capacitate de gestionare a situațiilor - abilități de comunicare și soluționare a problemelor apărute - respectarea algoritmului de lucru Atuuri: - absolvent Economie și Administrarea Afacerilor sau cunoștințe economice + gestiune Salariu atractiv + bonus la final de sezon
-
Beneficii: -Salariu fix; -Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; -Sporuri. Program lucru : 12 24 12 48
-
CERINTE: Studii finalizate de nivel mediu sau superior; Cunoștințe de MS Office Excel, MS Office Word, PowerPoint; Cunoștințe de limba engleză mediu; Cunoștințe de limba italiană constituie un avantaj. ATRIBUTII: Creaza lista cu materiale si accesorii pe faze de productie; Creaza ordinele de productie; Introduce in sistemul informatic preturile pe materiale si faze de productie; Intoduce in ERP facturile furnizorilor; urmareste realizarea programelor de productie in conformitate cu cerintele clientilor; mentine legatura cu toti colaboratorii din structura interna si cu cei externi, pentru buna derulare a programelor si proiectelor in lucru; intretinerea, completarea si actualizarea informatiilor in reteaua intranet. Ne dorim sa te cunoastem, asa ca aplica si vino sa te alaturi echipei noastre ! Te așteptăm sa depui CV-ul pe adresa de e-mail: și te vom contacta în cel mai scurt timp sau sa ne apelezi la numarul de telefon !
-
Administrator unic, al unei firme de producție ,caut o tânără, studentă sau absolventă de liceu , eventual,din altă localitate,pentru activități de secretariat ușor de îndeplinit,part time. Experiența nu se cere,doar relaționare foarte bună în colaborare. Oferta de angajare : salarizare foarte bună și cazare asigurată CV.cu fotografie actuală.
-
Angajez personal birou Contract de munca din prima zi de lucru, instruire la locul de munca,salarizare deosebita, program flexibil. Cerințe: minime cunoștințe operare calculator,răbdare,capacitate de a învăța lucruri noi Pentru detalii va așteptăm la sediul nostru din Bd Republicii Nr 39, la parterul clădirii Arges Tv ( in spatele librăriei Eminescu) . Detalii la Nr de telefon: zero șapte șase doi patru unu trei patru doi patru
-
Cautam colaboratori pt. bursa pe partide de fotbal (exchange, trading). Operatori PC. Activitatea se va desfasura de la domiciliu. Valabil pentru toate judetele. Vi se va asigura suma de bani, necesara pt. a incepe activitatea + 25 lei ora. Cerinte: PC si conexiune la internet. Informatii suplimentare la tel: 0_7_6_5_3_4_4_8_6_9 , zilnic intre orele 08:00 - 18:00
-
Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;
-
Daca aveti experienta in administrarea platformelor online (MSN), va asteptam in echipa noastra. SE LUCREAZA CU 300 DE EMAIL URI ZILNIC Angajam doar fete si se lucreaza doar remote pe baza de procent.
-
RPG Security angajeaza dispeceri pentru monitorizare video si centru alarma sisteme efractie Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture 12 24 - 12 48; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728683074
-
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728683074.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Descriere postului Prelucrarea datelor obtinute din diverse documente conform cerintelor clientilor nostri; Utilzarea sistemelor specifice pentru prelucrarea informatiilor; Recunoasterea si analizarea documentelor primite. Cerinte Cunostinte limba italiana - nivel mediu; Cunostinte utilizare PC; Atentie la detalii. Oferta noastra - salariu de incadrare in functie de performanta - bonus anual de performanta - bonus pentru transport - tichete de masa in functie de vechime - training tehnic intern - program full time (L-V) - posibilitatea de a lucra hidrid.
-
Solicit angajare, ca operator introducere, centralizare date, evidență, arhivarea documentelor și alte activități de birou. Dacă știți că nu respectați programul de lucru și salarizarea, conform legii, vă rog să nu mă contactați. Mulțumesc. Locație: Focșani.
-
Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16
-
CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;
-
Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Descrierea postului: Suntem în căutarea unei persoane organizate și atente la detalii pentru poziția de Operator Introducere Date. Acest job part-time se desfășoară în regim remote, oferindu-vă flexibilitatea de a lucra de acasă. Responsabilități: Introducerea și actualizarea datelor în baze de date interne Verificarea acurateței și completitudinii datelor introduse Identificarea și corectarea erorilor din date Colaborarea cu echipa pentru a asigura integritatea informațiilor Respectarea termenelor limită și a standardelor de calitate Cerințe: Experiență anterioară în introducerea și gestionarea datelor (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie) Abilități excelente de tastare și atenție la detalii Cunoștințe de bază în utilizarea programelor de calcul tabelar (Excel, Google Sheets) Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită Conexiune stabilă la internet și un calculator personal Oferim: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc să completeze veniturile Posibilitatea de a lucra din confortul propriei case Instruire și suport continuu din partea echipei noastre Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Cum să aplici: Dacă ești interesat ă de această oportunitate, te rugăm să trimiți un mesaj și te vom contacta în cel mai scurt timp. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu!