3
Operator date Facturare
Specificații
Numele companiei
PSS GLOBAL SRL
Tip job
full time
Descriere
Cautam coleg colega pentru functia de operator facturare:
Scopul rolului:
Asigurarea procesului complet de emitere, verificare și gestionare a facturilor, în conformitate cu procedurile interne și legislația fiscală în vigoare.
Responsabilități principale:
Emiterea facturilor fiscale pentru clienți, conform contractelor și comenzilor primite.
Verificarea corectitudinii datelor înainte de facturare (prețuri, discounturi, cantități, termene).
Monitorizarea încasărilor.
Menținerea unei baze de date actualizate cu facturile emise și încasările aferente.
Arhivarea și gestionarea documentelor financiar-contabile.
Oferirea de suport departamentelor comercial, logistic sau vânzări în probleme legate de facturare.
Respectarea prevederilor legale specifice facturării și TVA.
Raportarea periodică către superiorul direct privind situația facturilor și încasărilor.
Studii și experiență:
Studii medii sau superioare absolvite sau in curs (economic reprezintă un avantaj).
Competențe tehnice:
Cunoștințe bune de operare PC (Excel)
Experiență în lucrul cu programe de facturare, Smartbill de preferat.
Competențe personale:
Atenție la detalii și rigurozitate.
Abilități bune de comunicare și organizare.
Responsabilitate și respectarea termenelor.
Capacitate de lucru cu cifre și date.
Spirit de echipă.
Beneficii (opțional, personalizabil):
Pachet salarial competitiv.
Posibilitatea de a lucra într-un mediu stabil și profesionist.
Training și suport pentru utilizarea programelor interne.
Tichete de masă bonusuri beneficii flexibile.
Activitatea se desfasoara in Bucuresti, Sector 6.
Raportează
Scopul rolului:
Asigurarea procesului complet de emitere, verificare și gestionare a facturilor, în conformitate cu procedurile interne și legislația fiscală în vigoare.
Responsabilități principale:
Emiterea facturilor fiscale pentru clienți, conform contractelor și comenzilor primite.
Verificarea corectitudinii datelor înainte de facturare (prețuri, discounturi, cantități, termene).
Monitorizarea încasărilor.
Menținerea unei baze de date actualizate cu facturile emise și încasările aferente.
Arhivarea și gestionarea documentelor financiar-contabile.
Oferirea de suport departamentelor comercial, logistic sau vânzări în probleme legate de facturare.
Respectarea prevederilor legale specifice facturării și TVA.
Raportarea periodică către superiorul direct privind situația facturilor și încasărilor.
Studii și experiență:
Studii medii sau superioare absolvite sau in curs (economic reprezintă un avantaj).
Competențe tehnice:
Cunoștințe bune de operare PC (Excel)
Experiență în lucrul cu programe de facturare, Smartbill de preferat.
Competențe personale:
Atenție la detalii și rigurozitate.
Abilități bune de comunicare și organizare.
Responsabilitate și respectarea termenelor.
Capacitate de lucru cu cifre și date.
Spirit de echipă.
Beneficii (opțional, personalizabil):
Pachet salarial competitiv.
Posibilitatea de a lucra într-un mediu stabil și profesionist.
Training și suport pentru utilizarea programelor interne.
Tichete de masă bonusuri beneficii flexibile.
Activitatea se desfasoara in Bucuresti, Sector 6.
ID anunț: 1765286638
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!