Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 37

    Internet caffe 2 locatii,Romana,Piata Sudului, angajeaza operatori/supraveghetori,varsta minima 18 ani.

  • 26

    Colaborare dupa ora de program pt intregii veniturile,contract cu firma Romana Americana, cunostinte pe calculator,sistem franciza fara investitii, pers peste 30 ani...., detalii la tel 0722610408

  • 16

    Te invităm să te alături echipei de Back Office, în cadrul Expert Mind, Sector 3, București! Nu este nevoie să ai experiență, poziția este entry-level. Ne dorim ca tu să fii o persoană: - deschisă și curioasă; - pozitivă și optimistă, orientată către rezolvarea de probleme; - comunicativă; - atentă la detalii și cu abilități de organizare; - cu dorință de dezvoltare și creștere în cadrul companiei. Responsabilitățile tale vor fi: - scanări documente; - arhivări documente; - listări de documente; - învațarea proceselor și respectarea procedurilor interne. Ca angajat, vei beneficia de: - program stabil de lucru în baza unui contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; - bonus de recomandare și fidelizare; - zi de naștere liberă; - bonusări salariale suplimentare cu ocazia: Paște, Crăciun, etc; - șansa de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată, cu o pregătire profesională solidă. Dacă ești interesat(ă), așteptăm CV-ul tău la adresa de email:

  • 78

    Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi, Cunoștințe bune de Word, Excel. Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este: B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net Adresa pentru depunere cv-uri:

  • 1

    Serviciu Privat Pentru Situatii de Urgenta (POMPIERII) angajeaza Operatori Dispecerat. - Program Flexibil - Salariu Motivant - Calificare la Locul de Munca Postul este pentru București.

  • 1

    Suntem o echipă ce realizează cu pasiune o multitudine de proiecte, tipuri de documente, ce vine ca un ajutor în rezolvarea dificultăților întâmpinate de dumneavoastră sau de afacerea dumneavoastră în utilizarea programelor din suita Microsoft Office (Microsoft WORD, Microsoft EXCEL, Microsoft POWERPOINT), cât si programele CorelDraw și Adobe Acrobat. Putem realiza: - Siglă - Logo; - Antet și Subsol personalizat; - Conversia fișierelor dintr-un format în altul; - Creare și editare documente în Microsoft Word; - Creare și editare documente în Microsoft Excel; - Creare și editare documente în Microsoft PowerPoint; - Editare documente în Adobe Acrobat - PDF; - Creare și editare documente în CorelDraw; - Realizare de diverse tabele; - Realizarea de grafice; - Realizarea de inventar; - Contabilizarea banilor; - Evidența contractelor și a facturilor - Prezența/pontaj; - Verificare producție etc.. Mai multe detalii vă putem oferi prin mesageria publi24 sau la telefonic. Suntem deschiși dacă ne sunt propuse și alte tipuri de proiecte.

  • 3

    Angajăm operator Call Center. Program: 8 ore/zi, Luni-Vineri: 08:30-17:00, 2 săptămani de acasă, 2 săptămani de la birou. Salariu: -2200 Ron NET, -700 bonus de performanță, -300 lei tichete de masă, -2000 lei primă de Paște și Crăciun, -25 zile concediu, -Pachet medical business Medlife. Sunați la numărul următor pentru mai multe detalii: Responsabilități: - Răspunde în timpul stabilit la apelurile telefonice primite, - Oferă informații exacte, corecte si rapide clientului , ceea ce implică identificarea imediată a nevoii/problemei/nemulțumirii clientului, condiția necesară realizarii acestui obiectiv fiind cunoasterea temeinica a tuturor informațiilor, Experiență: - Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu - Experiență de lucru în call center și cu precădere în call center dedicat domeniului asiguarări constituie un real avantaj, - Foarte bune abilități de comunicare, receptivitate, usurință în exprimare, etc..

  • Crezi că la vârsta ta nu mai vrea nimeni să te angajeze? Greșești! Mercury Research este în căutare de candidați care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei lucra într-un mediu confortabil, demn, bazat pe respect și voie bună. Îți oferim ceai, apă, cafea la dispoziție, program flexibil, câștiguri atractive în funcție de performanță și contract pe perioadă nedeterminată. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Tot ce ai de făcut e să suni oameni și să-i întrebi ce opinii au. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.

  • Societatea Team Doa Recycle angajeaza consultant/specialist mediu in vederea colaboarii permanente sau part time. Cerinte : -Experienta in domeniu minim 1 an ; -Permis categoria B minim 1 an; -Candidatul ideal va fi responsabil de raportari catre AFM, OIREP, SIATD, gestiune lunara, intocmire fise de deseu, intocmirea documentatiei specifice obtinerii/revizuirii actelor de reglementare- aviz de mediu, autorizatie de mediu) pentru clienții din portofoliul societatii . Anuntul este valabil atat pentru job part time cat si full time. Salariul se va discuta la interviu.

  • 2

    Oferim instruire gratuita! Afla acum despre ce e vorba!Obtii imediat rezultate! Oferta originala! Extindere fenomenala! E usor sa faci bani online aici! Ne extindem in fiecare zi! Bani online, nu ai nevoie decat de un calculator si internet! Nu necesita experienta! Solicita acum detalii la adresa de email: [email protected] com.

  • 6

    Firma Comert exterior Bucuresti, sediu central pe Splaiul Unirii, export sticlarie menajera, angajam referent export pt. derulare Contracte externe. Cerinte : studii Medii sau Superioare, lb. engleza avansat scris si vorbit, germana este un plus, operare PC, Office: Outlook, Excel, munca in echipa. Rog seriozitate.

  • 2

    Căutăm persoane sociabile, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator, care să ocupe funcția de operator de interviu. Vei face parte dintr-un mediu plăcut, cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Tot ceea ce ai de făcut este să afli opiniile oamenilor. Hai să ne cunoaștem la numerul de telefon din anunt.

  • 2

    FIBA TRADING COMPANY IMPEX SRL - distribuitor de echipamente profesionale pentru industria alimentara si hoteliera angajeaza personal cu rol administrativ, cu atributii de facturare, contabilitate primara, raportare, organizare birou, redactare si transmitere a ofertelor de pret catre clienti. Iti oferim oportunitatea d dezvoltare a unei cariere stabile si de lunga durata alaturi d echipa noastra! Iti garantam confortul unui loc d munca stabil intr-o echipa mica si eficienta, activa, productiva si ambitioasa, intr-un mediu dinamic. Responsabilitati: Cont bilitat primar (NIR-uri, facturi, viz , rapo rt div rse, intocmire dosar cont bilitat lunar , d cont-uri, contr ct d munca, etc);
 Traducere si documentare pentru redactarea si organizarea ofertelor de pret si transmiterea acestora catre client ;
 preluarea si plasarea comenzilor de la client, urmarirea fluxului livrarii produselor catre client;
 Mentinerea legaturii prin email si telefon cu clienti si furnizori pentru task-uri administrative si logistice, transmitere documente, se asigura de corecta administrare a tuturor documentelor ce stau la baza contractelor cu partenerii;
 Asigura interfata dintre companie si perso n l din ext rior (furnizori, clienti, parteneri, reprezentanti si diverse institutii) si promoveaza o imagine exemplara a culturii organizationale.
 Cerinte: Experienta similara relevanta in domeniul horeca reprezinta un avantaj;
 Limba engleza;
 Bune cunostinte operare PC (MS Office nivel mediu/avansat);
 Persoana cu initiativa, proactiva, autodidacta;
 Abilitatea de a gestiona proiecte (etapa si planificare a sarcinilor, gestionarea resurselor, controlul proiectului, monitorizare si raportare, tehnici de moderare) si de a dezvolta solutii, luand in considerare structurile si cerintele factorilor implicati;
 Excelente abilitati de comunicare si relationare; 
 Gandire analitica; spirit de observatie si atentie sporita la detalii;
 Persoana dinamica, proactiva, gandire pozitiva, rezistenta la stres;
 Atentie catre detalii - foarte organizata;
 Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta; INTRE 3000 SI 5000 RON
 Comision din vanzari;
 Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon

  • 2

    Caut secretara Vârsta 22/45 Cerințe: - Cunoa terea limbii italiene - Cu cunostinte de birotrice si de Microsoft în principal (Word, Excel) - experienta de secretariat si dinamica ,profesionalita - Posibilitatea de part-time/eventual contract cu Norma interaga Per mai multe detail contactati. Posibilitate de CD Caut seriozitate si profesionalita.

  • 1

    Candidatul ideal trebuie sa aiba urmatoarele calitati: - sa fie responsabil, flexibil si bun coechipier; - sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor; - sa stie sa mentina legatura cu clientul pana in momentul vanzarii/solutionarii problemei; - sa aiba abilitati de comunicare si ascultare activa; - sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel). Descrierea jobului Responsabilitati: -acordarea prin telefon si e-mail de asistenta tehnica si informatii Cerinte: - minim absolvent liceu; - student in anii terminali, sau absolvent de facultate; - utilizator mediu/avansat PC (in special sisteme de operare Windows, pachet Microsoft Office) - aptitudini bune de comunicare, capacitate de lucru in conditii de solicitare intense, capacitate de a gasi solutii rapide, capacitate de a rezolva situatii dificile cu calm, foarte buna cunoastere a limbii romane - atitudine proactiva si orientata spre client - disponibilitate de a lucra in ture Beneficii: -mediu de lucru modern -lucrul intr-o echipa tanara si dimanica -posibilitate de avansare si perfectionare profesionala Trimite CV la adresa -

  • 4

    Angajez Operator introducere si validare date in Bucuresti. Ce vei face tu? inregistrezi documentele participi a inventarierea patrimoniului inregistrezi si arhivezi facturile Urmaresti comenzile, livrarile, notificarile si avizarile curente Program LUNI-VINERI, 8ore + pauza de masa Beneficii: salariu fix negocibil asigurare medicala privata Imi poti scrie in privat daca vrei sa ne auzim la o discutie.

  • 2

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilități de comunicare și cu o prezenă agreabilă; Cunostine foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Respoonsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului pentru cei interesati asteptam CV-ul pe adresa de mail sau la tel

  • Salveaza cautarea