S.C. Geraico Prod Com S.R.L. - angajeaza - OPERATOR RAPOARTE - Hateg (Jud. Hunedoara)
                
                    
    
    
                        2
                
                 1 / 1 
                
                     
                 
                
            
         
                Specificații
Numele companiei
                                            
SC GERAICO PROD COM SRL
 
                                        Tip job
                                            
full time
 
                                        Descriere
                            Suntem in cautarea unei persoane ordonata si organizata.
Aceasta persoana va trebui, in linii mari: sa opereze, analizeze, intocmeasca si sa verifice documente, sa intocmeasca rapoarte specifice departamentului de vanzari:
 
Introducerea, verificarea si actualizarea zilnica a datelor de vanzari in sistemul informatic.
Generarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare privind vanzarile, stocurile si performanta agentilor.
Centralizarea informatiilor primite de la punctele de lucru.
Verificarea corectitudinii datelor (preturi, discounturi, coduri produse etc.).
Transmiterea rapoartelor catre departamentele interesate.
Intocmirea si actualizarea fisierelor Excel si bazelor de date interne.
Arhivarea electronica si fizica a documentelor specifice activitatii.
 
Cerinte:
Studii medii sau superioare (economic, informatica, contabilitate constituie avantaj).
Experienta minim 1 2 ani in activitati de raportare, operare date sau vanzari.
Cunoștințe foarte bune de MS Excel (formule, tabele pivot, grafice, functii de analiza).
Cunostinte de baza in ERP constituie avantaj.
Rapiditate si acuratete in introducerea datelor.
Cunoștințe de operare PC: PowerPoint, Word, Outlook, Internet.
 
Noi oferim:
un loc de munca stabil;
un pachet salarial format din salar net si tichete de masa incepand de la: 3.300 RON;
norma intreaga de 8 ore zi ; in intervalul orara 08:00 - 16:30; de Luni pana Vineri.
sansa sa muncesti intr-un loc impreuna cu oameni cu experienta.
Daca simti ca esti potrivit a, atunci aplica acum si te vom contacta noi.
 
                            
    
    
        
            
        
        Raportează
    
Aceasta persoana va trebui, in linii mari: sa opereze, analizeze, intocmeasca si sa verifice documente, sa intocmeasca rapoarte specifice departamentului de vanzari:
Introducerea, verificarea si actualizarea zilnica a datelor de vanzari in sistemul informatic.
Generarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare privind vanzarile, stocurile si performanta agentilor.
Centralizarea informatiilor primite de la punctele de lucru.
Verificarea corectitudinii datelor (preturi, discounturi, coduri produse etc.).
Transmiterea rapoartelor catre departamentele interesate.
Intocmirea si actualizarea fisierelor Excel si bazelor de date interne.
Arhivarea electronica si fizica a documentelor specifice activitatii.
Cerinte:
Studii medii sau superioare (economic, informatica, contabilitate constituie avantaj).
Experienta minim 1 2 ani in activitati de raportare, operare date sau vanzari.
Cunoștințe foarte bune de MS Excel (formule, tabele pivot, grafice, functii de analiza).
Cunostinte de baza in ERP constituie avantaj.
Rapiditate si acuratete in introducerea datelor.
Cunoștințe de operare PC: PowerPoint, Word, Outlook, Internet.
Noi oferim:
un loc de munca stabil;
un pachet salarial format din salar net si tichete de masa incepand de la: 3.300 RON;
norma intreaga de 8 ore zi ; in intervalul orara 08:00 - 16:30; de Luni pana Vineri.
sansa sa muncesti intr-un loc impreuna cu oameni cu experienta.
Daca simti ca esti potrivit a, atunci aplica acum si te vom contacta noi.
ID anunț: 1761111856
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!
