Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 94

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, minim 19 ani, cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu, se poate si fara diploma de bacalaureat. Program de lucru fix 8 ore( 9-17).sambata-duminica liber..Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri:

  • 15

    Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania și United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 33

    Ca și membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, Germania și United Kingdom. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 1

    S.C. DUMIVEST S.R.L. angajeaza lucrator comercial depozit si pentru consiliere clienti service auto Cunostinte bune operare PC MSOffice : WORD, EXCEL Salariul atractiv!

  • 10

    Systronics,(membra a grupului Cicor)producator de placute electronice,face angajari pentru posturile de operator masini/roboti SMT . Beneficii -salariu incadrare incepand cu 3300 ron brut,posibilitate majorare dupa 3 luni -bonusuri prezenta si productie -tichete de masa 23 ron -ore suplimentare platite cel putin 200% -ore noapte platite cu spor de 50% -asigurare medicala privata -transport asigurat -posibilitate de avansare Cerinte: -disponibilitate la munca pe 3 schimburi -minim 10 clase -cunostinte minime de calculator Postul nu necesita experienta,existand posibilitati de avansare Cererile de angajare se depun la sediul firmei Cicor: Zona Industriala de Vest,str.III,nr.14 ,prin email sau se pot completa telefonic

  • 4

    Atributii: -factureaza si urmareste incasarea comenzilor livrate -mentine legatura cu partenerii de logistica, furnizorii de consumabile si cu clientii pe probleme de facturi Cerinte : -cunostine operare PC ( MS office , internet, social media ) -abilitati de comunicare , organizare , gandire analitica si seriozitate , cu simt de responsabilitate -creativitate si spirit de initiativa -cunostine te contabilitate primara si facturare nu sunt neaparat necesare dar pot constitui un avantaj

  • Salveaza cautarea