Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Arad

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam operator call center! Responsabilitățile postului sunt preluarea comenzilor primite telefonic, online sau prin aplicatiile partenere, introducerea corectă în calculator a adresei de livrare și a produselor cerute de client, cunoașterea meniului și a ofertelor, comunicarea cu clientul si rezolvarea problemelor intampinate cu acesta. Job-ul este de tip fulltime, 2 zile de munca cu 2 zile libere dupa aceea. Salariul este de 3000 de lei + tips + mese incluse. Trimite-ne CV-ul tau la numarul de Whapp din poza si hai in echipa noastra!

  • 71

    Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 19-35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 8 ore, sambata-duminica liber. Salariu 1500 lei net Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

  • 13

    Angajm personal cu limba germana (scris, citit, vorbit) pentru firma de recrutare, cu sau fara experienta, urgent, cu program redus de 4 ore/zi. Program de lucru luni-vineri 9-13. Detalii la telefon:

  • 12

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 22

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

  • 11

    Angajatorul are ca activitati principale prestarea de servicii de curatenie. Compania este prezenta in judetele Bihor, Arad, Timis si Sibiu, cu peste 300 de angajati. Descrierea postului: -inregistreaza consumurile reale pe fiecare lucrare si intocmeste facturi pentru lucrarile executate -intocmeste bonuri de consum pentru materialele consumabile, bonuri de transfer, avize, etc -factureaza serviciile prestate conform contractelor -colaboreaza cu alti angajati implicati in activitati contabile si/sau de prestari servicii -mentine si actualizeaza arhiva contabila, asigurand accesul facil la documente -asigura receptionarea / transmiterea corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier, flux intern) -rezolva eficient si rapid situatiile curente Cerinte: -experienta intr-un post similar constituie avantaj; -cunoasterea pachetului Office (Word, Excel) si navigare Internet. Beneficii: - salariu fix; - tichete de masa; - contract pe perioada nedeterminata; - program de lucru: luni-vineri ora 8-16.

  • Salveaza cautarea