Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • SC Uplift Aviation Services SRL angajează la punctul de lucru din Bacău, Agenti Operatori Rampă si Agenti Ticketing Descrierea companiei: Suntem un furnizor de servicii de handling la sol în România, devenind o afacere independentă de manipulare de succes. Compania noastră s-a extins într-un timp scurt pentru a deservi mai multe aeroporturi locale din România, precum Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni (LROP), Aeroportul Internațional George Enescu Bacău (LRBC), Aeroportul Internațional Iași (LRIA) și Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj Napoca ( LRCL). Oferim o gamă completă de servicii de handling la sol cu Siguranță, Securitate și Calitate prin intermediul echipei noastre dedicate care se străduiește să maximizeze alocarea de oportunități inovatoare de afaceri în toate locațiile deservite. Agenti Rampa Candidatul ideal: Dacă ești o persoană flexibilă și comunicativă, care poate rezolva orice problemă, atunci începe-ți călătoria ta profesională alături de colegii noștri, care vă vor asigura suportul necesar în gestionarea cu succes a activității tale zilnice. Ce ne dorim de la tine?: permis conducere cat. B absolvent minim 10 clase primare flexibilitate pentru un program inegal/ture; spirit de echipa și entuziasm. Descrierea jobului Care va fi rolul tău? Participă activ la operațiunile de încărcare/descărcare aeronava (bagaje, cargo, poștă). Execuția operațiunilor de deservire a aeronavelor la sol conform procedurilor de lucru ale companiilor aeriene deservite. Ce oferim? mediu de lucru plăcut; contract de muncă, posibilitate reală de creștere profesională și de promovare în cadrul companiei; training-uri de specialitate; salariu 1700Ron+tichete de măsline valoare de 400Ron. Agenti Ticketing Candidatul ideal: -să aibă cuno tin e de limbă engleză; -sa fie absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat ; -să aibă cuno tin e de operare PC i cuno tin e de utilizare a mijloacelor moderne de comunicare; -să fie comunicator, flexibil si responsabil - atat cu clientii, cat si cu colegii -să aiba o tinută si un comportament irepro abil; -să fie capabil să lucreze în echipă; -capacitate de invatare si asimilare pe termen lung -rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -proactiv, capabil sa gaseasaca solutii -disponibilitate pentru program flexibil Responsabilitati: Realizeaza vanzarea serviciilor/produselor oferite de companie - rezervari si emiteri bilete de avion. Emite documente fiscale aferente activitatii pe care o desfasoara Informeaza clientii/pasagerii cu privire la serviciile oferite de companie Preia, inregistreaza si transmite reclamatiile/sugestiile clientilor. Ce oferim? mediu de lucru plăcut; contract de muncă, posibilitate reală de creștere profesională și de promovare în cadrul companiei; training-uri de specialitate; salariu 2000Ron+tichete de masa in valoare de 400Ron. Cv se trimit la adresa:

  • 15

    Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma - Persoana trebuie sa fie de gen feminin.

  • Lavoro da remoto, full time o part time. Assistenza clienti non di vendita, tutto tramite PC. Corso di formazione iniziale fatto da noi e ti paghiamo Puoi lavorare dalle 9 alle 13 dalle 13 alle 18 o dalle 9 alle 18 Il lavoro consiste nel: Rispondere ai ticket dei nostri clienti che arrivano via email Chiamare i nostri collaboratori Fare interviste telefoniche Compilare i questionari Le chiamate vengono effettuate tramite PC, serve solo Internet e il resto lo mettiamo su un PC. Devi parlare un buon italiano Sono previsti incrementi dopo la fase iniziale

  • 16

    Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău business online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Inveți să contruiești o afacere care să-ţi aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei anual? Ești interesat să ai propria ta rețea de birou online de asigurări? Atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact la numărul de telefon 0754860618 şi îți voi prezenta contractul de colaborare cu cea mai inovatoare companie de brokeraj din România.

  • 8

    Firma curierat angajeaza dispecer. Rog si ofer seriozitate. Relatii la telefon .

  • Administrativ Back-Office - Bacau RESPONSABILITATI: Informatizarea comenzilor in sistem Intocmirea proformelor, avizelor si facturilor catre clienti; Monitorizarea comenzilor introduse in sistem; Mentinerea relatiei cu clientii; Mentinerea relatiei cu departamentele conexe din cadrul grupului: Spania, Slovacia, Polonia, etc. CERINTE - Studii superioare - Cunostinte de limba SPANIOLA - Foarte bune abilități de operare PC, Office, Internet; - Experienta in domeniul administrativ/ contabilitate primara reprezinta un avantaj - Persoana dinamica - Persoana serioasa, bine organizata, cu spirit de initiativa; - Atentie riguroasa la detalii si capacitatea de a realiza mai multe sarcini concomitent. SE OFERA - Posibilitatea de a face parte dintr-un proiect pe termen lung al unei firme cu peste 3900 de angajati si o cifra de afaceri anuala de 700 milioane de euro - Salariu net: 3500 RON + tichete de masa Tel:

  • 2

    Candidatul Ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera. Daca ai: - minim un an de experienta in facturare, operare si introducere date; - capacitatea de a duce la bun sfarsit lucrarile incepute; - atentie la detalii si constiinciozitate; - capacitatea de a te adapta, Te asteptam cu drag in echipa noastra! Descrierea jobului Vei: - verifica intocmirea corecta din punct de vedere fiscal a documentelor primare; - intocmi rapoarte solicitate de catre departamentele de contabilitate si vanzari; - introduce facturi de la furnzori in programul de gestiune; - factura marfa catre clienti. Ce pachet de beneficii iti oferim? - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant, dinamic; - Tichete de masa; - Oportunitati de avnasare bazate pe propriile rezultate; - Telefon de serviciu; - Laptop de serviciu; - Program de lucru de Luni-Vineri, intre orele 08:30-17:30. Descrierea companiei Cu sediul principal in Bucuresti si avand filiale in Timisoara, Constanta, Iasi, Bacau si Cluj, Global Plast este unul dintre principalii importator si distribuitori al produselor de uz casnic din Romania si detine marcile proprii Zorex, Alabala, Papelino si magazinul on-line Gospodar Shop. Grupul exporta in peste 19 tari din UE precum si din afara acesteia.

  • Salveaza cautarea