Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 7

    Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma Persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • 1

    Responsabilitati: Gestionarea procesului de recrutare si selectie din cadrul companiei; Actualizarea periodica a bazei de date a candidatilor; Gestioneaza cercetarile disciplinare din cadrul companiei; Revizuieste, implementeaza si actualizeaza politicile de angajare, motivare si beneficii pentru resursele umane din companie; Implementeaza procese de dezvoltare organizationala, in cooperare cu echipa de management a companiei; Initiaza si contribuie la modificari organizatorice, in colaborare cu managerii de departamente. Gestioneaza structura bugetului de personal aprobat, cu informatiile aferente (categorii de posturi, numar de posturi, nivele de salarii bugetate); Gestioneaza negocierea Contractului Colectiv de Munca si Regulamentul Intern; Gestioneaza procesele de compensatii, beneficii, managementul performantei, precum si programe de sanatate / recreere; Realizeaza planul de comunicare organizational la nivelul companiei, responsabil de canalele de comunicare a departamentului Resurse Umane in cadrul companiei; Realizeaza si actualizeaza corect si la timp organigramele firmei; Se asigura ca procedurile, programele si procesele de Resurse Umane sunt implementate si clar comunicate si intelese in cadrul companiei; Se asigura de standardizarea proceselor si alinierea strategiei de Resurse Umane, in confomitate cu obiectivele si procesele companiei; Analizeaza date statistice si rapoarte pentru identificarea si determinarea cauzelor problemelor de resurse umane si dezvolta recomandari pentru imbunatatirea politicilor si practicilor de resurse umane ale organizatiei; Planifica, organizeaza, coordoneaza si executa activitati de instruire/training si orice alte proiecte legate de angajati sau relatii de munca ale companiei; Planifica si realizeaza proiecte de integrare a angajatilor noi pentru a promova o atitudine pozitiva fata de obiectivele organizationale; Tine evidenta si creaza rapoarte statistice privind date legate de angajati, cum ar fi angajari, incetari, evaluarea performantei; Colaboreaza cu directorii / managerii din firma pentru a recomanda solutii de organizare a activitatii, fara a compromite calitatea sau serviciul, optimizand in acelasi timp costurile; Mentinerea legaturii cu institutiile statului, din sfera sa de activitate. Cerinte: Studii superioare; Experienta in Resurse Umane - constituie un avantaj; Cunostinte privind tehnicile si instrumentele de recrutare; Capacitate de a lucra autonom si de a respecta termene limita; Capacitate de a stabili usor relatii cu cei din jur; Atitudine proactiva, atentie la detalii, spirit organizatoric si capacitatea de a lua decizii; Abilitati de prezentare si capacitatea de a gestiona mai multe activitati in paralel; Cunostinte de legislatia muncii; Cunostinte limba engleza- nivel avansat; Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office.

  • 7

    Activitate usoara la calculator. Lucrezi in timpul liber 1-2 ore/zi. Nu este nevoie de experienta, vei intelege usor ceea ce trebuie sa faci. Daca vrei un venit suplimentar, trebuie sa investesti timp, sa perseverezi in felul acesta iti vei construi un venit in permanenta crestere. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 30

    Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • 8

    Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău business online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Inveți să contruiești o afacere care să-ţi aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei anual? Ești interesat să ai propria ta rețea de birou online de asigurări? Atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact la numărul de telefon 0754860618 şi îți voi prezenta contractul de colaborare cu cea mai inovatoare companie de brokeraj din România.

  • https://oqvideo.xyz/58 /

  • 4

    President hotel Bacau angajeaza receptionera. Daca sunteti interesati, va rugam sa trimiteti un Cv aici sau pe adresa de email

  • Salveaza cautarea