Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 34

    Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • 13

    Cum ar fi să ai propria ta afacere în care: Alegi când, cât și de unde să lucrezi? Ai propriul tău business online de servicii financiare? Poți oferii servicii de calitate unui număr nelimitat de clienți? Poți dezvolta o rețea națională de parteneri? Inveți să contruiești o afacere care să-ţi aducă venituri anuale de cel puțin 50.000 de lei anual? Ești interesat să ai propria ta rețea de birou online de asigurări? Atunci scrie-mi un mesaj cu datele tale de contact la numărul de telefon 0754860618 şi îți voi prezenta contractul de colaborare cu cea mai inovatoare companie de brokeraj din România.

  • CAMIN DE BATRANI ANGAJEAZA ASISTENT SOCIAL

  • 9

    Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma Persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • 1

    Castig pe net. Castiguri asigurate pe o perioada de 20 de ani. Nu necesita experienta. Asiguram instruire gratis. Cerinte minime de utilizare internet, pdf, email. Doar 1-2 ore/zi dupa propriul program. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 1

    COMAT BACAU angajeaza asistent manager (secretara) cu experienta minima. Persoanele interesate se pot prezenta la sediul firmei din Bacau, str. Constantin Musat nr.1 sau pot cere detalii la numarul de telefon . .

  • 3

    COMAT BACAU angajeaza tehnician administrativ. Relatii la sediul firmei din Bacau, str.Constantin Musat nr.1 sau la telefon .

  • 4

    Super-oferta: castiguri online. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti cunostinte minime de navigare pe internet. Pentru detalii, contactati-ne la adresa de e-mail cu textul APLIC:

  • Disponibil online

    Loc de munca acasa

    Daca vrei sa castigi bani de acasa acceseaza link ul urmator:Spor la bani!https://asknews18.com/p48810

  • 3

    President hotel angajeaza ospatar. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze un cv aici sau la receptia hotelului.

  • 5

    President hotel angajeaza ospatar si agent de paza. Doar cv-urile trimise pe email vor fi luate in considerare. Pt mai multe detalii sunati la nr de tel

  • 12

    Operator telemarketing Activitatea principala o constituie preluarea apelurilor telefonice atat ale clientilor cat si ale potentialilor clienti, informarea acestora privind serviciile medicale oferite de clinica si vanzarea serviciilor medicale. Ca activitati secundare vor fi: intocmirea de rapoarte de activitate (zilnice si lunare), realizarea de sondaje in randul clientilor existenti, participarea la elaborarea si implementarea de proiecte. Beneficii: desfasoara activitatea intr-un mediu placut si curat, salariu fix la care se adauga bonusuri de performanta; Avantaje: lucrul intr-o echipa tanara si dinamica, dezvoltare continua *Persoanele interesate sa ataseze CV-ul.

  • 2

    Cautam o persoana cu experienta in administrare firma,ce va lucra sub coordonarea managerului.Persoana interesata trebuie sa faca contabilitate primara :inventare,registru de casa,etc,administrarea magazie materiale si aprovizonare cabinete,gestionare personal,relatii cu firma de protectia muncii si medicina munci,coordonare personal curatenie,activitate de secretariat ,urmarire contracte firma pentru completari si prelungiri ,urmarire dosare angajatii(fisa medicina muncii,dreptul de libera practica,etc),pontaje,parte de resurse umane:completari acte de munca,intocmit acte aditionale,etc.Asteptam CV-ul dumneavoastra.

  • Caut loc de munca in Onești. Am experiența in vânzări, am lucrat in domeniul HORECA aproximativ 7 ani, dintre care 4 ani pe vase de croaziera.

  • Salveaza cautarea