Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • FABRICA DE INCALTAMINTE, CU SEDIUL IN COMANESTI, ANGAJEAZA ELECTRICIAN CU EXPERIENTA. CEREM SERIOZITATE, PRICEPERE, INDEMANARE SI DORINTA DE A LUCRA. SE OFERA SALARIU ATRACTIV SI TICHETE DE MASA. RELATII LA NR. DE TEL: 0751337295

  • Candidatul ideal - Cunostinte operare PC ( Microsoft Office , Excel, ) - Seriozitate - Comunicare eficienta - Lucru in echipa - Viteza de operare - Studii medii sau superiore - Cunostinte de contabilitate primara reprezinta un avantaj Descrierea jobului - Completarea comenzilor - Introducerea datelor in programele companiei - Verificarea corectitudinei datelor introduse - Arhivarea documentelor - Preluarea apelurilor telefonice Beneficii: - Mediu de lucru dinamic si interactiv. - Posibilitate de specializare in domeniul Vanzari, Website management. - Echipa tanara - Instrumente de lucru moderne.

  • angajam urgent gestionar depozit cereale ,muncitori-muncitoare in Onesti,str.Avantului,nr.16A,JUD BACAU TELEFON 0740528089 SAU 0234/325266 SOFERI TIR,SOFERI DUBITE ,SALARIU ATRACTIV,

  • INDUSTRIES YIELD - MONCLER, centru internaţional de dezvoltare şi productie textilă, angajeaza RESPONSABIL ACHIZITII pentru sediul din Bacau. Candidatul ideal: – Studii superioare tehnice; – Experienta relevanta in relatia cu furnizorii – minim 3 ani, de preferat in domeniul confectiilor de imbracaminte – Experienta indomeniu import -export – Cunostinte de operare a unui program de gestiune ; – Constituie un avantaj cunostinte de contabilitate primara; – Foarte bune abilitati de organizare, comunicare, negociere si planificare a propriei activități; – Cunostinte limba italiana sau engleza– Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru. Descrierea jobului: – Initierea, dezvoltarea si intretinerea relatiei cu furnizorii de materiale: negocierea termenelor comerciale, urmarirea contractelor agreate, a listelor de preturi si a conditiilor stabilite; – Lansarea, verificarea si urmarirea statusului comenzilor de materiale pana in cel mai mic detaliu; – Negocierea termenelor de livrare si a preturilor de achizitie; – Implementarea si executarea strategiei de achizitii a companiei; – Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; – Optimizarea proceselor de achizitie din cadrul organizatiei; – Asigurarea suportului administrativ pentru procesele de achizitii; – Supervizarea proceselor de achizitii pana la finalizarea acestora; – Monitorizarea performanetelor furnizorilor si dezvoltarea de planuri de imbunatatire acolo unde este cazul. Beneficii: • salariu negociabil la interviu • oportunitatea de a lucra si a se perfectiona intr-o companie de renume mondial • conditii de munca la cele mai inalte standarde europene, caracterizate de ultima tehnologie, respect, colaborare si comunicare

  • Salveaza cautarea