Anunțuri
Operatori calculator Bucuresti Persoane-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Distribuitor dispozitive medicale angajam operatoare calculator import si distributie dispozitive medicale inclusiv proteze auditive Cunostiinte temeinice limba engleza si avansat calculator Reprezentant firma in relatia cu furnizorii si clientii
-
Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi, Cunoștințe bune de Word, Excel. Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este: B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net Adresa pentru depunere cv-uri:
-
Sociaetate comerciala angajam dispecera centru de alarma cu s-au fara certificat de calificare, program flexibil, salariu atractiv si tichete de masa. Relatii suplimentare la tel :
-
Angajam operator calculator Detaliile jobului Full-time strada Jean Louis Calderon, nr.45, sector 2, 020033 București Descrierea postului Descrierea jobului: -Tehnoredacteaza anumite documente (word, excel) -Scaneaza documente -Efectueaza programari telefonice sau on-line Cerinte principale : bune cunostinte de operare word, excel, atentie distributiva, insusirea rapida a fluxului de date si documentele specifice clientilor (medicina muncii, medicina de familie etc) Aceste cunostinte trebuie dublate de: -Seriozitate si punctualitate -Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; -Capacitatea de a se exprima corect ; -Abilitatea de a-si atinge obiectivele in termenul stabilit. Beneficii: - pachet salarial atractiv -servicii medicale Exprimati-va intentia de a candida doar sunand, sms sau wats up la Daca linia este ocupata sau indisponibila va rugam sa trimiteti un sms cu textul "operator". Proba de lucru este obligatorie.Probele de lucru se sutin doar in zilele de joi si vineri.
-
Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;
-
Angajăm operator calculator cu experiență în domeniu pentru birou notarial în zona Cotroceni. Detalii la telefon
-
Pizzerie napoletana situata în sectorul 1 angajează operator preluare comenzi pentru livrări la domiciliu. Program flexibil, salariu fix,bonus din vânzări, tips.
-
Angajam personal cu experiență pt operator pc în domeniul sistemelor închideri terase, tâmplărie pvc, aer condiționat. Doar cu experiență în folosirea calculatorului, xl,Word și cunoștințe minime Power Point. Avantaj pentru post - Pimba engleza sau turcă - Permis conducere cat B - Design grafica 2 sau 3D Se oferă și solicita seriozitate. Salariul se negociază dupa interviu. Programul de lucru 8-16 Sâmbăta-Duminică liber Punct de lucru sector 4
-
Departamentul call center se dezvolta si are nevoie de persoane care doresc sa faca parte dintr-o echipa dinamica, sa se dezvolte profesional si sa-si imbunatateasca abilitatile. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste toate operatiunile presupuse de job. Program în 2 ture, 9.00 - 17.00 și 13.00- 21.00. Jobul se desfasoara la sediul din Bucuresti, sector 2, intre Piata Unirii si Hala Traian.
-
Va Rugam sa sunati la numarul din anunt pentru detalii si stabilire interviuri! Mesajele primite nu vor fi luate in considerare! FUNCTIONAR ECONOMIC ADMINISTRATIV Candidatul ideal: - Absolvent studii medii cu bacalaureat (studiile superioare economice constituie avantaj); - Experienta acumulata in activitatea profesionala minim 3 ani - Cunostinte privind contractele comerciale; - Cunostinte utilizare case de marcat; - Orientare carte client, prezentare servicii; - Capacitate buna de organizare; - Capacitate buna de comunicare si relationare cu colegii si partenerii; - Orientare carte rezolvarea problemelor; - Capacitate de analiza si sinteza; - Operare PC, e-mail, editare text etc.... Descrierea jobului: - Primeste clientii si prezinta serviciile si tarifele aferente, oferite de societate ; - Emite contracte de inchiriere spatii; - Emite facturi si chitante pentru incasare chirii si tarife pentru serviciile oferite clientilor, incaseaza contravaloarea acestora si le transmite la contabilitate; - Opereaza in programul informational contractele incheiate/reziliate etc...; - Sesizeaza sefului ierarhic abaterile constatate privind nerespectarea clauzelor contractuale in derularea contractelor cu clientii; - Intocmeste diverse situatii referitoare la activitatea desfasurata; - Tine evident contractelor, facturilor, chitantelor, rolelor martor incasari si le arhiveaza.