Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Persoane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 24

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • ANUNȚ IMPORTANT Companie privată, originară din R.Moldova, specializată în domeniul HORECA, cu activitatea în or. București și județul Ilfov, se află în căutarea persoanelor din R.Moldova cu spirit de antreprenoriat și dorință de antrenare în realizarea unui proiect național amplu de durată în domeniul HORECA. Salutăm inițiativele persoanelor tinere de a participa la realizarea acestui obiectiv. Proiectul prevede crearea de oportunități de afaceri pentru persoane originare din Moldova, care activează în România sau își doresc o activitate HORECA în România. Așteptăm CV-ul tău la adresa de mail: Vă rugăm să menționați în CV experiența în domeniu și intențiile dvs. Candidații selectați vor fi contactați pentru mai multe detalii. Cetățenia română reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie

  • 2

    Disponibil online

    Bani online-Venituri bune

    Prosperitatea noastra depinde doar de noi! Daca asteptam de la stat sau patron,vom avea o viata nesatisfacatoare si plina de lipsuri.Tocmai de aceea,din ce in ce mai multi fac si altceva pe langa serviciu. Eu va prezint doua oportunitati minunate si usoare: -O platforma umanitara,unde ne ajutam unii pe altii sa progresam financiar,dar si pe cei nevoiasi. -Reforma energiiei Mai multe detalii in mesaj privat

  • 6

    Sofer distributie part time cu experienta in distributia produselor de curatenie. Domiciliul obligatoriu in Bucuresti, trimiteti CV pe mail: Programul de lucru 12-16.00. Salariul 900 Ron/luna Cerinte: - atentie la detalii - persoana organizata si responsabila - abilitati de comunicare - bine organizat si bine structurat - rezistent / rezistenta la stres Responsabilitati : - ambalarea in mod corespunzator a coletelor - aranjarea produselor in depozit - verificarea produselor ambalate - participarea obligatorie la inventar o data pe luna - mentinerea curateniei in depozitele societatii / parti comune - pregatirea tuturor comenzilor - ofera suport tuturor colegilor - ambalarea coletelor fara erori livrate catre clienti - mentinerea stocului tampon in depozitele proprii Ce oferim: - program de lucru: L- V: 12- 16:00 - salariu atractiv - mediu de lucru dinamic, competitiv, tanar si plin de viata Studii studii medii Punct de lucru Piata Progresu, sector 5. Detalii suplimentare la Cv-urile se depun la: Acest post se adreseaza persoanelor care mai doresc sa isi rotunjeasca veniturile.

  • 9

    • OPERATOR FACTURARE- CONTABILITATE PRIMARA • Candidatul ideal: • Absolvent studii medii / superioare economice • Experienta minim 3 ani intr-o pozitie asemanatoare • Cunostinte de contabilitate primara - experienta in utilizarea programului de gestiune si contabilitate SAGA / FGO reprezinta un avantaj. • Utilizare MS Office • Cunostinte de limba engleza scris si vorbit nivel mediu • Abilitatea de a invata rapid lucruri noi • Bune abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii • Dinamism, initiativa, seriozitate, atitudine orientata catre client • Persoana echilibrata emotional, organizata, serioasa, inteligenta, punctuala, cu claritate si coerenta in exprimare, dornica si capabila sa acumuleze noi informatii • Responsabilitatile postului: • Tine evidenta documentelor contabile • Arhiveaza documentele contabile pe categorii, in ordine cronologica, zilnic • Mentine relatia cu departamentul de contabilitate • Centralizeaza comenzile primite • Intocmeste facturi, NIR, chitante, bonuri fiscale, bilelte la ordin • Intocmeste bonuri de consum si procese verbale de materiale • Intocmeste deconturi de cheltuieli, dispozitii de plata si incasari • Tine evidenta zilnica a registrului de casa • Intocmeste situatia platilor si a incasarilor • Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului • Mentine relatia cu clientii si furnizorii • Participa la inventariere • Propune reduceri de costuri / optimizarea de fluxuri Beneficii: • Salariu + bonusuri • Achizitia produselor si a serviciilor la preturi preferentiale Program: • L-V: 9-17,30 BUCURESTI, Zona Piata Progresul Pentru a aplica, trimite un email la si explica-ne de ce tu poti fi unul dintre liderii pe care ii cautam. Spune-ne experienta si abilitatile pe care le ai, pentru responsabilitatile din rolul pe care ti l-ai ales, si ce te face remarcabil. Poti sa ne atasezi si CV-ul dar nu el este important, ci experienta si abilitatile in raport cu responsabilitatile mentionate. Cu stima, Director Vanzari Mihaela Stancu

  • 55

    Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari a activiti, prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 5 ore, cu posibilitatea de lucru la 8 ore. Se lucreaza de la biroul societatii, sector 5, linga piata Progresului Salariul 800 ron Adresa pentru depunere cv-uri:

  • 5

    Angajam inginer/sef santier .Studii superioare cu experienta minim 2-4 ani in domeniu.Zonele vizate:Iasi,Bacau,Vatra-Dornei,Suceava.Se ofera pachet salarial atractiv(+alte beneficii,tel,laptop}.Disponibilitate pentru delagatii.Pentru detalii Ana Berbecaru(de L-V intre 13-17).

  • Doresc colaborare cu Consilii Locale pentru investiții!

  • 2

    Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • 17

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 15

    Angajam secretara, de preferat studenta . Program flexibil Conditii de munca excelente . . Salariu la nivel European !!Cunostinte engleza ,pc . 0771402410.

  • 50

    Angajam operator calculator, program 8 ore L-V, carte de munca, bonuri de masa + alte bonusuri in functie de realizari. Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel). Sediu: Casa Presi Libere. Va rog CV pe mail camelia.nae @ publicatiileflacara.ro Multumesc,

  • Angajez secretara personală cu aspect fizic plăcut, comunicativă și sociabilă! Program flexibil în limita a 12 ore săptămânal. Ofer 5000 RON.

  • 2

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limba olandeza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii olandeze -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza - engleza + italiana -spaniola + enngleza - rusa+engleza

  • 31

    Cabinet de consultanta juridica cauta persoana serioasa pentru activitati de secretariat, arhivare, ordonarea documentelor cunascator ofice. Posibilitati de dezvoltare profesionala. De preferat sudent(a) sau absolvent(a) de drept. CV-ul cu poza se trimite la adresa de mail : nitumarius76@gmail.com

  • 54

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • 2

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii. Salariu se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri . Pentru interviu sunati la .

  • 4

    studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it

  • 12

    Esti in cautarea unui job interactiv fara a avea nevoie de prea multa experienta? Daca doar ce ai terminat facultatea sau ai decis ca nu doresti sa urmezi o facultate si esti in cautarea unui loc de munca , te asteptam in echipa noastra ! Dealerii noștri online sunt imaginea afacerii noastre si joaca un rol crucial in cresterea si succesul continuu al companiei. Cum arata candidatul ideal? Abilitati exceptionale de prezentare; Limba engleza la un nivel conversational; O atitudine entuziasta si pozitiva; Capacitatea de a mentine nivelul de energie ridicat pe durata jocurilor; Capacitatea de a interactiona si de a empatiza cu oamenii; Ce vei avea de facut ? Vei prezenta jocul Baccarat intr-o maniera profesionala; Vei implica jucatorii in experienta jocurilor online; Vei efectua toate operatiunile din jocuri in conformitate cu legislatia in vigoare; Beneficii Salariul 3720 lei net; Spor ore noapte 25%; Spor weekend 10%; Beneficii medicale Regina Maria; Bonus performanta trimestrial Alte informatii : Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Locatie Zona Sebastian. Sector 5 Program de lucru in 3 ture (4 zile lucrate cu 2 zile libere ); Transport decontat pentru turele de seara; Training de specialitate;

  • 4

    Angajam secretara cunostinte it

  • Salveaza cautarea