Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Profilul candidatului: Studii superioare finalizate; Minimum 5 ani experienta profesionala, minim 2 ani experienta pe o poziție similara; Cunoastere avansata a pachetului Microsoft Office (in special Microsoft Excel); Cunostinte de contabilitate primara si operare programe de contabilitate; Cunostinte medii de limba engleza; Cunostinte corespondenta de afaceri, persoana amabila si diplomata, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial; Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si planificare; Orientare catre calitate, rezultate si respectarea termenelor limita; Atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, initiativa, corectitudine si punctualitate; Persoana capabila sa lucreze individual dar si in echipa; Prestanta si profesionalism in relatia cu colegii si partenerii firmei; Persoana capabila sa isi organizeze propriile activitati precum si pe cele ale unei echipe; Permis auto categoria B. Descrierea postului: Pregateste si verifica corectitudinea documentele contabile de intrare si realizeaza inregistrarea acestora in programul de contabilitate sub indrumarea departamentului de contabilitate; Verifica corectitudinea documentelor contabile primare primite de la terti si le centralizeaza; Organizeaza si arhiveaza in bune conditii documentele financiar-contabile; Opereaza documente interne: NIR-uri, bonuri de consum, note de productie, fise de magazie, etc Realizeaza gestiunea documentelor (gestionarea corespondentei, planificare agenda de lucru, redactarea de documente, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor, etc); Se ocupa de colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de echipa de management; Gestioneaza fluxul informational generat in interiorul companiei; Coordoneaza activitatea administrativa atat in ceea ce priveste sediul societatii cat si in ceea ce priveste propriul parc auto (urmarirea autorizatiilor de functionare, urmarire activitatea de PSI si protectia muncii, urmarire valabilitate polite de asigurare, valabilitate viniete, ITP, revizii auto, service, etc); Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii:

  • Oferta noua in anul 2022. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word,pdf,email,internet),seriozitate , lucru de 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de gmail: ellyionescu6

  • 1

    Oferta noua in anul 2022. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator, seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de gmail: ellyionescu6

  • Candidatul Ideal: Studii superioare finalizate; Cunostinte tehnice, experienta in zona industriala de productie; Bune cunostinte de utilizare a calculatorului in special Microsoft Excel si research pe internet. Atentie sporita la detalii; Persoana organizata, cu initiativa; Bune abilitati de negociere; Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare; Permis auto categoria B Descrierea jobului: Urmareste pastrarea unui volum optim al stocului de materie prima in fabrica; Raspunde de achizitia de materii prime necesare productiei in functie de fiecare proiect; Colaboreaza cu Departamentul Tehnic de Proiectare in vederea realizarii necesarului de materii prime si achizitionarii acestora; Gestioneaza toate comenzile de materii prime si receptia lor; Mentine relatia cu furnizorii agreati si identifica noi furnizori in vederea optimizarii procesului comercial; Alege furnizorii respectand criteriile interne de selectie ale societatii; Negociaza contractele cu furnizorii referitor la timp de livrare, termene de plata, etc; Realizeaza studii de piata in permanenta cu privire la noi furnizori sau conditii comerciale mai bune cu actualii parteneri; Organizeaza, planifica si livreaza catre departamentului de productie in functie de planul de productie stabilit, componentele si materialele conform termenului stabilit prin graficul de productie Semnaleaza conducerii si productiei orice anomalie de proces sau decalare a termenelor de livrare; Opereaza date si intocmeste situatii cu privire la consumuri de materii prime, materiale de ambalare, receptii de produse finite, evidenta stocuri, etc; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de achizitii. Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Descrierea companiei: Fabrica Multimetal Technology - Producator roman de utilaje industriale, linii tehnologice si componente pentru acestea. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email a societatii:

  • 9

    Societatea Profesiona Notariala Preda Popescu angajeaza operator calculator/secretar notarial cu contract de munca, full time pentru redactare lucrari notariat. Relatii/CV pe email , tel. .

  • 2

    Manpower angajeaza OPERATORI INTRODUCERE, VALIDARE SI PRELUCRARE DATE, in Paulesti Cerinte: -studii medii/superioare -cunostinte bune utilizare PC. -persoana atenta la detalii. Atributii: -inventarierea in aplicatia proprie a documentelor existente in cutiile de arhiva; -manipularea cutiilor (aproximativ 10 kg) in zona de procesare- nu este un efort fizic prelungit; -sortarea documentelor in functie de proiect pe tipul acestora si perioada. Se ofera: -bonuri masa; -bonus performanta lunar/trimestrial; -decont transport/transport. Pentru mai multe informatii contactati-ne la .

  • 4

    Agentie de recrutare si plasare forta de munca,angajeaza numai cu experienta ,un call center,si o persoana care sa opereze pe calculator,si sa lucreze documente.Programul de lucru este de luni-vineri orele 08:00 -16:00,iar vinerea 08:00 - 14:00,salariu avantajoz si tichete de masa.mai multe detalii la telefon sau pe whup:

  • Societate comerciala , angajeaza agent recrutare forta de munca Cunostinte necesare : experienta in folosirea PC-ului , vorbitor de limba engleza nivel mediu . Pentru mai multe detalii sunati la numarul de telefon :

  • 5

    FOTO BABY cauta operator calculator, persoana serioasa, onesta, cu capacitate de lucru in echipa si o buna comunicare cu clientii. Programul de lucru este de luni pana vineri. Cerinte importante: cunostinte medii/bune program Adobe Photoshop. Pentru detalii sunati la tel.

  • 3

    Techline Project Design cauta o colega pentru departamentul administrativ/contabilitate. Responsabilitati:lansare comenzi furnizori,urmărire comenzi,introducere date in programul de gestiune. Pentru mai multe detalii asteptam cv pe adresa de e mail Mai multe informatii la tel: Salariu atractiv. Punct de lucru Moara Vlasiei.

  • Salveaza cautarea