Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Prahova

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Operatoare de calculator la Biroul in Baicoi Prahova 1,program 8:00--16:00,luni--vineri 2,biroul fix la firma, SC JESTER INTERNATIONAL TRADING SRL 3,Adresa: str.infratirii nr.119,Baicoi Prahova. 4,exprientie calculator ,sit-ul online. 5.Fata 20-30 ani .capacitate bună de învățare. Ma suneti daca vreti detalii. Johnsong

  • 10

    Societate comerciala angajeaza Inspector Resurse Umane si Salarizare in Ploiesti . Cerinte: Studii medii sau superioare Atestat inspector RU; Cunostinte bune REVISAL , SAGA( sau alt program de salarizare - obligatoriu); Experienta in domeniu: minim 3 ani intr-un post de administrare personal si salarizare. Persoana descurcareata, organizata, comunicativa . Cei interesati sunt rugati a ne contacta telefonic: Asteptam si CV-urile dumneavoastra. Mulțumesc!

  • 1

    Aspect fizic placut, open minded,discreta, motivata. program flexibil. varsta, experienta si studiile nu sunt relevante. astept aici date complete si relevante in contextul cerintelor.

  • 3

    Firma transport persoane angajează șofer categoria D transport persoane .experienta in domeniu .Salariu motivant si bonusuri suplimentare .

  • 1

    Asigur asistenta juridica in domeniul dreptului ;civil,penal(inclusiv la Politie si Parchet),mediez orice disputa permisa de lege.Tel.0722.801793 intre orele 16-19.

  • 2

    Conditii: - Cunostinte PC (e-mail, word, excel) - NIVEL MINIM - Program de lucru in ture (12/24, 12/48) - Seriozitate Beneficii: - Salarizare peste medie; - Tichete de masa; - Decont de transport; - Scolarizare; si alte beneficii, care se discuta la angajare. Atestatul de paza constituie avantaj, dar nu este obligatoriu. CV-urile se depun la CAMERON PLOIESTI, la poarta fabricii, din str. Conului, nr. 20, AICI pe SITE sau pe whatapp la numarul 0720273824. Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 08 - 21, la numarul de telefon: 0720273824. Multumesc!

  • 19

    Pentru Paulesti si Cocosesti - jud. Prahova, cautam persoane de incredere, cu simt de raspundere, care au disponibilitate de lucru cateva ore pe saptamana. Aria de activitate: in apropierea domiciliului dvs. Puteti ajunge in echipa noastra, apeland la numarul de telefon unde ne puteti furniza numele si prenumele dvs. , zona de domiciliu, numarul dvs. de telefon sau puteti trimite cv-ul dvs.la adresa de e-mail din anunt. Noi va vom contacta pentru a va oferi toate detaliile. Descrierea companiei Helen Prest International SRL este o companie înființată în anul 2013, cu capital integral privat românesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor de furnizare și managementul forței de muncă. Helen Prest International SRL dispune de personal de specialitate cu o solidă pregatire profesională, experimentat și motivat de realizările obținute și de perspectivele existente. Suntem un colectiv tănar, generator de idei constructive, aflat in permanentă interacțiune și urmărind satisfacerea în totalitate a cerințelor clienților prin serviciile aduse în folosul acestora. Acest lucru este posibil grație calificării, ambiției și orientarii către nou a colectivului nostru.

  • 20

    Firmă de pază angajează operatori dispeceri. Cerințe: - cunoștințe minime de lucru pe PC; - disponibilitate la program; - disciplină, seriozitate, punctualitate; - bune abilitati de relationare si comunicare; - rezistență la stres; - atenţie distributivă, organizat/a, atentie la detalii. Deținerea permisului de conducere constituie un avantaj Oferim salariu atractiv 1700-2000, transport gratuit din orașul Ploiești Locație Parcul Industrial Ploiesti-Prahova Pentru stabilirea unui interviu sunați la telefonul 0722595172

  • 1

    Angajam manager de birou. Cerinte: -Este necesar cunoasterea limbii ruse( nivel conversational) -Studiile universitare constituie un avantaj -Excelente abilitati de negociere -Aptitudini de comunicare ,planificare si analiza -Cunostite de operare PC(MF Office) Responsabilități: - vei oferi consultanta clientilor potentiali sau existenti, cu scopul dezvoltării de noi parteneriate sau extinderii celor în curs. - vei informa clienții despre starea actuală a proiectelor; Cerințe pentru calificări: O persoană cu studii superioare este numită în funcția de Manager de Office, , experiență de lucru în specialitate de cel puțin un an. Managerul de birouri ar trebui să știe: - decizii, ordine, orientări și documente de reglementare ale organelor superioare și alte organe legate de problemele de gestionare a personalului; - fundamentele organizării, selectării și plasării personalului în birou; - Principii de construcție structura organizationala birou; - elementele de bază ale psihologiei și eticii relațiilor din cadrul personalului; - ordinea documentației de afaceri; - procedura de încheiere a contractelor; - reguli pentru utilizarea echipamentelor de birou; - fundamentele economiei, organizarea muncii și conducerii; - elementele de bază ale lucrărilor cu e-mail, programul de fax, MS Word, MS Exel, prețurile de achiziții și vânzări pentru bunurile angajatorului, lista, denumirea și caracteristicile bunurilor și prețurilor furnizate de angajator Va oferim : -Pachet salarial super motivant - Program de lucru 8-16 Luni-Vineri Ne gasiti la numarul de telefon - sau la adresa de email:

  • caut loc de muncă de preferat in Ploiesti sau apropiere,autorizatie vizată pe anul respectiv valabila din 2011

  • 2

    Avocat definitiv din Baroul Prahova doresc sa lucrez la un cabinet de avocatura din Bucuresti ,specializat in Drept penal. Precizez faptul ca am o experienta de 20 de ani in dreptul penal ,in special in fata organelor de cercetare penala , in faza de urmarire penala dar si in fata instantelor de judecata.Tel-0722.801793 intre orele 16-19.

  • Caut partenera de afaceri, care dispune de capital si nu are timp sa se ocupe de afacere. Am experienta de 40 de ani in functii de conducere si afaceri.

  • Birou de consultanta dezvoltare afaceri si bursa locurilor de munca face angajări pe toată România în foarte multe domenii de activitate. candidatul perfect: ambiție hotărât de încredere muncitor și atent la detalii Locuri limitate!!!

  • Birou notarial din ploiești, dorește angajarea unei secretare cu reală experiență in tehnoredactare și activitatea notarială. Cerințe: vechime minim 5 ani intr un birou notarial, disponibilitatea de a lucra cu publicul și in echipă. c.v. la email:

  • 2

    Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat. Cerinte: comunicare eficienta, cunostinte operare calculator, abilitati calcul matematic, adaptabilitate, atitudine orientata catre client; Beneficii: - training si instruire de specialitate; - oportunitatea unui loc de munca stabil; - tichete de masa; - contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; - o multitudine de bonusuri; - asigurare privata de sanatate; - posibilitati de avansare in cariera; Responsabilitati: - acceptarea si validarea tichetelor de pariere; - informarea clientilor cu privire la serviciile oferite; - incasarea si gestionarea numerarului pentru vanzarea serviciilor si produselor companiei; -crearea unui mediu optim pentru clienti; Cine suntem noi? Având 25 de ani de experiență pe piața jocurilor de noroc, Fortuna este unul dintre cei mai apreciați operatori, remarcându-se prin siguranța și încrederea oferită clienților. Afla mai multe la urmatoarea adresa: https://casino.efortuna.ro/about-us

  • 36

    POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată pe această platformă sau pe dar mai ai posibilitatea si pe https://matosimobiliare.ro/cariera Vă rugăm nu mai sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei. De preferabil persoane cu domiciliul în Campina dar nu mai departe de 10 km de aceasta localitate.

  • 2

    Disponibil online

    Job remote

    Doamna SERIOASĂ caut de lucru part-time, de acasă, permis auto, engleză - italiană nivel avansat, cer și ofer seriozitate! Fără oferte indecente!!! Răspund numai la mesaje!

  • 9

    Societate comerciala din domeniul foto angajeaza operator calculator, bun cunoscator a programelor Adobe Photoshop si Corel Draw, dispus sa lucreze cu publicul si sa ia comenzi. Salariu motivant. Relatii la tel.

  • 6

    Birou notarial in Ploiesti angajeaza urgent TEHNOREDACTOR. Cerinte: 1. vechime intr-un birou notarial de minim 1 an 2. viteza la redactare text Se ofera salariu motivant. Pentru mai multe informatii sunati la sau pe mail la Va multumesc.

  • Salveaza cautarea