Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Prahova

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Conditii obligatorii : Să dețină atestat eliberat de primărie, sau sa fie inscris la cursul de atestare profesionala. Sa aiba minim un an experienta in administrare contabila, tehnica si financiara. Sa nu aiba cazier. Sa fie dispus sa invete programe soft de administrare asociatii de bloc.

  • C.N. Posta Romana Sucursala Ploiesti angajeaza factori postali in localitatile Ploiesti si Busteni (Poiana Tapului). Principalele atributii: distribuirea trimiterilor postale in sectorul repartizat, primirea si achitarea mandatelor postale, contractarea abonamentelor presa, incasarea pe teren a facturilor, ratelor, etc. Conditii minime: absolvent invatamant obligatoriu. Competente necesare: capacitate de comunicare, planificare, organizare, constiinciozitate, responsabilitate, flexibilitate. Facilitati: salariul brut 2230 lei, tichete de masa, garantia unui loc de munca stabil, nu se solicita experienta in domeniu. C.V.-ul se poate depune la sediul unitatii din Ploiesti, P-ta Victoriei nr. 8, et 2, Compartiment Resurse Umane. Relatii la telefon: 0244/546296

  • cuplu din piatra neamt dorim angajare sau colaborare in vederea ingrijirii unei vile,casa de vacanta etc jobul poate fi si in afara tarii

  • TOP RD S.R.L. din Ploiesti angajeaza part-time persoana pentru intretinere si diferite reparatii la sediul firmei. Relatii la telefon 0722519980.

  • Caut serviciu ca: operator in productie, dispecer, operator calculator sau ceva asemanator, in Ploiesti sau imprejurimi. Am 51 ani, Bacalaureat, calificare de baza operator chimist, Engleza mediu, excelente abilitati calculator, permis categoria B, forma fizica foarte buna. Doresc program de 8 ore (Luni - Vineri), fara ture de noapte. telefon: 0723140469

  • Caut partenera de afaceri, care dispune de capital si nu are timp sa se ocupe de afacere. Am experienta de 40 de ani in functii de conducere si afaceri.

  • Candidatul ideal: • Studiile superioare consituie un avantaj • Experienta in domeniu minim 2 ani • Experienta in conducerea unei echipe/a unui depozit • Cunoasterea pachetului MS Office, internet • Cunostinte de legistatie a transportului rutier, documentatie si procedura in transport. • Cunostinte despre piata transporturilor/logistica si a depozitelor din regiune • Constiinciozitate, atentie la detalii, proactiv • Foarte buna organizare a muncii proprii si a echipei din subordine • Implicat si responsabil • Limba engleză reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Responsabilitati : • Administreaza, coordoneaza, gestioneaza si asigura functionarea depozitului • Coordoneaza si instruieste soferii si lucratorii din depozit din subordine • Actualizeaza documentele autovehiculelor parcului auto si ale societatii • Negociaza si incheie contracte cu case de expeditie pentru transportul marfurilor la clienti; • Urmareste activitatea de incarcare, descarcare si depozitare a stocurilor • Programeaza mijloacele de transport la incarcare in functie de comenzile primite de la clienti • Stabileste planul de transport in functie de cantitatea / traseu si justificarea economica a fiecarei curse • Asigura permanent masini si utilaje in stare de functionare • Elaboreaza programe de reparatii si intretinere pentru masini si utilaje • Urmareste optimizarea costurilor de transport, materiale, echipamente, intretinere si reparatii ocazionate de activitatile din depozit • Intocmeste necesarul de materiale, echipamente pentru buna desfasurare a activitatii in depozit; • Intocmeste diverse rapoarte catre superiori Oferta : • Pachet salarial atractiv. • Oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-o companie romaneasca, intr-un mediu de lucru stabil, profesionist si performant. Societatea are sediul in zona industriala Ploiesti, soseaua Ploiesti-Targoviste

  • Candidatul ideal: • studii superioare, de preferinta in domeniul tehnic • experienta intre 3- 5 ani intr-o functie similara • experienta in coordonarea unei echipe de minim 10-15 persoane; • cunostinte de baza de vanzari si achizitii de stocuri, de gestiune, de transport, de mecanica si electrica • foarte bune abilitati de comunicare, negociere, relationare; pragmatic si cu initiativa; • foarte buna capacitate de planificare si organizare a activitatii si a timpului • aptitudini manageriale; capacitate de a motiva, coordona si controla o echipa; • flexibilitate, capacitate de asumare si indeplinire a obiectivelor; rezistenta la stres; • foarte bune cunostinte operare MS Office, internet • posesor permis conducere categoria B. • limba engleza Descrierea jobului Responsabilitati : • Coordoneaza activitatea punctului de lucru si se asigura ca procesele si personalul din subordine sunt organizate pentru realizarea obiectivelor stabilite • Este responsabil de realizarea productiei in termeni de cantitate, calitate si timp de livrare. • Organizeaza si verifica activitatile de primire, stocare si livrare a produselor in cadrul depozitului, • Organizeaza si participa la inventarierea produselor din depozit; • Intocmeste documentele necesare realizarii evidentei stocurilor, a circulatiei marfurilor, a materialelor si a celorlalte elemente componente supuse gestionarii • Se asigura ca documentele emise de furnizori corespund cu receptiile din depozit • Tine evidenta in format electronic a marfurilor aflate in custodie • Asigura resursele materiale si umane necesare desfasurarii activitatii din depozit • Identifica si rezolva problemele care pot afecta activitatea punctului de lucru, incluzand planificari, fluctuatia personalului, neconformitati ale produselor, disponibilitatea echipamentelor de productie. • Construieste spiritul de echipa, indruma angajatii din subordine, ii evalueaza si motiveaza, stabilind competentele care trebuie dezvoltate • Implementeaza masuri corective in cazuri de criza, urgenta sau situatii critice, impreuna cu Directorul General • Intocmeste diverse rapoarte solicitate de conducere Oferta : • Pachet salarial atractiv • Oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-o companie romaneasca, intr-un mediu de lucru stabil, profesionist si performant. Societatea are sediul in zona industriala Ploiesti, soseaua Ploiesti-Targoviste

  • Pro Arhive Management angajează arhivar pentru localitati din judetul Prahova. Interviurile de angajare se vor tine in Ploiesti. Activitati desfășurate: Activitati specifice domeniului conform normelor arhivistice. Cerinte: - experienta anterioara pe o pozitie similara constituie un mare avantaj - spirit de lucru in echipa - minim studii medii - atentie la detalii, seriozitate, punctualitate - scris caligrafic - experienta in domeniu minim 1 an - cunoștințe PC - dispus la deplasări pe raza de județ - permis auto constituie avantaj Beneficii: - salariu atractiv + tichete de masa - bonusuri de performanță - decontare transport - training gratuit - posibilitate de promovare/afirmare - program flexibil Doritorii pot suna la numarul de telefon afisat sau pot trimite direct CV-uri.

  • Bloc cu 38 apartamente , o scara de garsoniere, cautam administrator urgent. Coditii: Să dețină atestat eliberat de primărie Fara cazier administrare financiar contabila si tehnica

  • Administrator autorizat ofer servicii administrare imobile. Tel. 0735823748

  • Administrator bloc caut asociatii de proprietari Ploiesti Tel.0730287677

  • Ofer servicii de administrare a caselor nelocuite sau de închiriere turistică. Sinaia / Busteni

  • Salveaza cautarea