1
Specialist Resurse Umane cu Cunostinte Juridice in Dreptul Muncii
Specificații
Numele companiei
OK GROUP
Tip job
full time
Descriere
Candidatul Ideal :
- Cunoașterea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
- Experienta anterioara in domeniu, preferabil de minim 5 ani;
- Abilitati avansate de utilizare a computerului si cunoștinte solide de operare a MS Office;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
Atributii:
- Utilizare si raportare Revisal;
- Asigurarea consultantei interne specializata in raporturile de munca (conflicte de munca mediere, interpretare clauze contracte, cercetari disciplinare);
- Redactarea, analizarea si avizarea documentelor cu caracter juridic (contracte de munca, regulamente interne, acorduri);
- Monitorizarea si implementarea schimbarilor legislative din domeniul raporturilor de munca;
- Semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne;
- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane
- NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal
- Asigura respectarea procedurilor interne ale companiei in domeniul resurselor umane in conformitate cu legislatia muncii si cu politicile interne ale companiei
Va oferim:
- Contract individual de munca;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Suport din partea colegilor si a conducerii.
- Salariu net 3.500 - 4.500 lei
Program de lucru: Luni-Vineri, 6 ore (7-13.30 ) SAU 8 ore (7-15.30).
Acceptam PFA sau SRL
Raportează
- Cunoașterea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare;
- Experienta anterioara in domeniu, preferabil de minim 5 ani;
- Abilitati avansate de utilizare a computerului si cunoștinte solide de operare a MS Office;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
Atributii:
- Utilizare si raportare Revisal;
- Asigurarea consultantei interne specializata in raporturile de munca (conflicte de munca mediere, interpretare clauze contracte, cercetari disciplinare);
- Redactarea, analizarea si avizarea documentelor cu caracter juridic (contracte de munca, regulamente interne, acorduri);
- Monitorizarea si implementarea schimbarilor legislative din domeniul raporturilor de munca;
- Semnarea cu noii angajati a documentelor de angajare conform legislatiei in vigoare si procedurilor interne;
- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane
- NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal
- Asigura respectarea procedurilor interne ale companiei in domeniul resurselor umane in conformitate cu legislatia muncii si cu politicile interne ale companiei
Va oferim:
- Contract individual de munca;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Suport din partea colegilor si a conducerii.
- Salariu net 3.500 - 4.500 lei
Program de lucru: Luni-Vineri, 6 ore (7-13.30 ) SAU 8 ore (7-15.30).
Acceptam PFA sau SRL
ID anunț: 1750243117
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!