Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajez domnișoară pentru 6 ore săptămânal, program flexibil. Doresc seriozitate, implicare și disponibilitate. Venit 3700 RON.

  • 2

    Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • Our mision is to come with our experience to support local businesses in Romania with the following type of services: 1. Payroll services: => computation of the attendance file, medical leaves, overtime, nightshift, bonuses, meal tickets, biks, advances, retainings/garnishments. => we will deliver to you: monthly payroll reports, payslips, payments details for social contributions and salary taxe, monthly D112 form submission, salary certificates for employees, Health house reimbursement amounts submission request - if is the case. 2. Human resources administration services: => preparing employment contracts for new employees, addenda, termination / suspension decisions, => preparing seniority statements, salary statements or other types of certificates 3. Electronic Register of Employees - REVISAL: => registration of the new employees, modifications, termintion, suspension of the contracts, => submission of the registration/changes of the employment contracts to the local Labour Authority meeting the legal deadline. 4. Labour law consulting. The offer is personalised according to client needs and to the number of employees. Call us over the phone or leave your message using whatsapp: 04.0774.952.367. We will revert to you with details.

  • 7

    Administrarea resurselor umane este o munca minutioasa ce implica dedicare si cunoasterea aprofundata a legislatiei muncii, a Legii nr. 53/2003-Codul Muncii, a Codului Fiscal, Legii Dialogului social si alte legi complementare in functie de domeniul de activitate al societatii. Accesati si paginile noastre de socializare: Facebook | Linkedin Serviciile oferite de noi: ✅ Audit dosare de personal. ✅ Restaurare, audit, gestionare Revisal. ✅ Gestionare/intocmire dosare de personal. ✅ Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. ✅ Consultanta la angajare cu clauzele specifice. ✅ Consultanta in cazul concedierilor. ✅ Consultanta privind sporurile obligatorii. ✅ Intocmire dosare de pensionare. ✅ Intocmire dosare de crestere copil. ✅ Intocmire dosare de somaj. ✅ Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. ✅ Intocmire si depunere D112. ✅ Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: ✅ Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; ✅ Concediile de toate tipurile; ✅ Cazuri de concediere; ✅ Clauze contract individual de munca. ✅ Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: ✅ Centre de cost; ✅ Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. ✅ Definirea si implementarea legala a promovarii pe post, precum si retrogradarea.

  • 3

    in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • Specialist resurse umane, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu, ofer servicii profesionale de salarizare, administrare personal, operațiuni Revisal. Asigur garanția întocmirii tuturor documentelor în temenele legale și conform cerintelor legii. Servicii oferite: • Gestionarea dosarelor de personal; • Întocmirea contractelor individuale de muncă; • Întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă; • Întocmirea adeverințelor de vechime; • Întocmirea de adeverințe de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, fise de post, etc.) • Calculul salarial • Generarea statelor de plată • Generarea fluturașilor de salariu • Întocmirea declaratiei 112 • Completarea rapoartelor statistice • Întocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului. • Completarea în Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ; • Inregistrarea în Registrul general de evidență a salariaților (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă; • Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale. Pentru mai multe detalii, vă rog sunați la: 0757563567

  • 1

    We are looking for a self-driven, enthusiastic and organized person to join our Human Resources team as an Junior HR Specialist. Job accountabilities: Participation in the entire process of recruitment and selection of staff for vacancies that are brought to their notice; Proactivity in finding new recruitment solutions, offers for posting platforms, maintaining relationships with representatives of recruitment service providers; Ensuring new hire paperwork is completed and processed; Registration of the additional acts to the contracts, closing of individual employment contracts and issue of exit documents.; Handle monthly solicitations of salary advances; Preparing monthly reports for financial department (recruitment reports costs, medical subscriptions reports, employee departures reports; Updating internal HR databases, assisting with payroll; Postal correspondence; Collecting, archiving and filing employee documents; Handle of the medical certificates and completing the medical reports. Job requirements: University Degree: preferable in human sciences, economics or legal fields; 2+ years of job experience in a similar position; Strong interpersonal skills; Integrity and approachability; Labor law and general Human Resources processes knowledge; Fluent in English; Very good level of computer skills competencies (word, excel, HR applications). Please send your CV at:

  • 2

    Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista, tanara si dinamica, si ai pregatirea necesara pentru postul descris mai jos? Activitatile pe care le vei desfasura in cadrul companiei noastre sunt urmatoarele: Concepi, postezi si reactualizezi anunturile de recrutare pe canalele disponibile pentru a acoperi pozitiile vacante din cadrul organizatiei; Identifici, monotorizezi, utilizezi si selectezi candidaturile primite prin toate canalele disponibile companiei:platforme de job-uri, site-uri de cariera, e-mail, agentii de recrutare Recrutezi candidatii cu potential in concordanta cu bugetele de personal agreate; Sustii interviurile de preselectie a candidatilor; Stabilesti programul de integrare a noilor angajati si te asiguri de respectarea acestora solicitand feedback periodic la noii angajati; Concepi fisele de evaluare si stabilesti indicatorii de performanta pentru fiecare post din companie Imbunatatesti continuu procedurile de lucru(recrutare, integrare, evaluare) Asiguri fericirea angajatilor prin aplicarea de programe propuse de tine Iti oferim oportunitatea de a profesa intr-un domeniu de viitor, de a te dezvolta si a evolua constant si pentru cele mentionate iti oferim un salariu motivant.

  • 9

    Angajez doamnă sau domnișoară cu disponibilitate pentru un program flexibil de 6 ore săptămânal. Ofer 3000 RON.

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • 13

    HR Assistant Descrierea jobului Identificarea de noi colaboratori Participarea la intreg procesul de recrutare si selectie ( crearea anunturilor de recrutare, promovare, analizarea CV-urilor, planificarea candidatilor, sustinerea interviurilor) Pastrarea relatiei cu fiecare colaborator Consilierea angajatilor in probleme de resurse umane. Cerinte Studii superioare in domeniul psihologie, resurse umane constituie avantaj Bune cunostinte de operare PC. Cunoasterea unei limbi straine, engleza / germana Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilitati foarte bune de comunicare. Orientare catre rezultate. Atitudine proactiva si deschidere catre invatarea de lucruri noi. Abilitati de planificare, organizare, relationare si comunicare; Deschidere spre schimbare si identificare solutii; Integritate si etica. In conditiile actuale de distantare sociala activitatea se va efectua online. Trebuie sa aveti acces la internet, un laptop si un telefon mobil. Fiecare candidat eligibil va fi sunat pentru un interviu de informare.

  • 31

    Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well", recruteaza persoane cu dizabilitati/handicap in vederea plasarii si integrarii in cadrul companiilor, pentru diferite posturi existente: - Program de lucru: 1 ora pana la 8 ore/zi in functie de posibilitatea persoanei cu handicap. - Durata contractului: Perioada determinata si nederminata. - Venit: Salariu avantajos, pentru un program de 1 ora pana la 8 ore/zi. - Alte beneficii: Decont transport sau transport asigurat si Tichete de masa. - Posibilitate lucru de acasa - Nr de joburi: 30 - Asiguram pregatire pentru interviu, asistenta in cadrul interviului si monitorizare post angajare. - Suportul echipei noastre va exista in toata perioada contractuala, astfel incat sa fie asigurata sinergia cu angajatorul Candidatul ideal - responsabil - dedicat - persoana serioasa - motivat - dornic sa se integreze intr-un colectiv Va rugam sa transmiteti certificatul de handicap, impreuna cu CV pe adresa: office@wellromania.org Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “wellromania.org” sau “welljobs.org”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well". Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, resedinta, adresa de e-mail, cont bancar, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" , va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@wellromania.org.

  • inspector resurse umane

  • 29

    Varsta min. 18 ani, studii min. Bacalaureat! Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ https://radiance2020.futureofwellness.info/ mobil: 0722503567, 0722588038 e-mail:

  • Scoala Gimnaziala Just4Kids isi mareste echipa ! Daca esti cadru didactic calificat pentru nivelul primar si ai experienta in domeniu, te asteptam sa ne cunoastem ! Candidatul ideal Cerinte: - Absolventa a Liceului Pedagogic sau a Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei; - Experienta anterioara in alta institutie scolara de stat/ privata; - Inventivitate, spontaneitate, abilitati pedagogice reale; - Bune capacitati de relationare cu parintii; - Buna cunoscatoare a metodelor de predare, creativa cu mult entuziasm; - Punctualitate, corectitudine, sociabilitate; - Atentie distributiva buna; - Persoana echilibrata,responsabila si ordonata; - Implicare in realizarea temelor, supraveghere continua. Descrierea jobului Responsabilitati: - Organizarea si coordanarea activitatilor instructiv-educative; - Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative; - Organizarea si amenajarea mediului educational; - Monitorizarea si evaluarea performantelor copiilor. Beneficii: - Program de lucru/: 8 ore; - Salariu motivant, in conformitate cu experienta profesionala.

  • 3

    Cautam sa ne intregim echipa cu o persoana desemnata pentru recrutare, pasionata de munca cu oamenii, cu initiativa si excelente abilitati de comunicare. Cerinte: Cunostinte minime de utilizare PC si MS Office (excel si word) Responsabilitati: Intocmirea si administrarea dosarelor de angajare Intocmirea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, etc) Relationarea si informarea personalului angajat in cazul modificarii documentelor Verificarea pontajului lunar. Deoarece ne aflam inrt-un proces de dezvoltare, suntem in permanenta cautare a oamenilor potriviti care sa se alature echipei noastre

  • We are looking for a self-driven, enthusiastic and organized person to join our Human Resources team as an Junior HR Specialist. Job accountabilities: Participation in the entire process of recruitment and selection of staff for vacancies that are brought to their notice; Proactivity in finding new recruitment solutions, offers for posting platforms, maintaining relationships with representatives of recruitment service providers; Ensuring new hire paperwork is completed and processed; Registration of the additional acts to the contracts, closing of individual employment contracts and issue of exit documents.; Handle monthly solicitations of salary advances; Preparing monthly reports for financial department (recruitment reports costs, medical subscriptions reports, employee departures reports; Updating internal HR databases, assisting with payroll; Postal correspondence; Collecting, archiving and filing employee documents; Handle of the medical certificates and completing the medical reports. Job requirements: University Degree: preferable in human sciences, economics or legal fields; 2+ years of job experience in a similar position; Strong interpersonal skills; Integrity and approachability; Labor law and general Human Resources processes knowledge; Fluent in English; Very good level of computer skills competencies (word, excel, HR applications).

  • 1

    Unitate protejata autorizata angajam persoane cu dizabilitati cu certficat de handicap pentru urmatoarele posturi: - personal curatenie; Pentru curatenie la birouri sau echipa mobila pentru interventii de spalare mocheta/ tapiterii/ geamuri; - secretariat / operator calculator/ operator call-center/ marketing; Pentru munca la birou in Bucuresti zona Universitate; - zugraveli; - amenajari interioare; - instalatii sanitare; - gradinarit/ ingrijire plante/ amenajari peisagistice; Oferim stabilitate si un mediu de lucru placut in care tinem cont de capacitatile fiecare persoane si oferim posibilitatea de a invata lucruri noi si de a va realiza profesional dar si de a face parte dintr-o echipa prietenoasa si placuta. Anuntul este valabil pentru Bucuresti.

  • 1

    Trading Resurse Umane este o companie romaneasca de consultanta in resurse umane formata din profesionisti cu expertiza solida in resurse umane. Serviciile oferite de noi: ✅ Audit dosare de personal. ✅ Restaurare, audit, gestionare Revisal. ✅ Gestionare/intocmire dosare de personal. ✅ Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. ✅ Consultanta la angajare cu clauzele specifice. ✅ Consultanta in cazul concedierilor. ✅ Consultanta privind sporurile obligatorii. ✅ Intocmire dosare de pensionare. ✅ Intocmire dosare de crestere copil. ✅ Intocmire dosare de somaj. ✅ Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. ✅ Intocmire si depunere D112. ✅ Procedura de cercetare disciplinara. Firma resurse umane realizeaza si serviciile de consultanta legislativa Consultanta privind: ✅ Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; ✅ Concediile de toate tipurile; ✅ Cazuri de concediere; ✅ Clauze contract individual de munca. ✅ Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: ✅ Centre de cost; ✅ Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. ✅ Definirea si implementarea legala a promovarii pe alt post, precum si retrogradarea. Firma resurse umane, Trading Resurse Umane va poate ajuta la diminuarea costurilor. Pentru multe firme, costul departamentului de resurse umane poate fi o cheltuiala majora, astfel: ✅ Cheltuiala softuri; ✅ Cheltuiala spatii birouri; ✅ Salariile cu angajatii departamentului de resurse umane ( unii pot fi neperformanti ). ✅ Personal demotivate si nemultumit ( experienta in munca si vechimea pe post nu insemna expertiza ). Resurse umane, salarizare, spete legislatia muncii facute si interpretate de experti in resurse umane va vor aduce beneficii din mai multe directii: ✅ Corectitudinea documentelor intocmite; ✅ Aplicarea beneficiilor legislative atat pentru angajati cat si pentru angajatori; ✅ Audit gratuit pe departamentul de resurse umane ( documentatie ), Revisal, state de plata; ✅ Implementare proceduri de lucru si circuitul documentelor; ✅ Intocmire / revizuire Regulament Intern ( are o importanta majora in principiile de functionare ale unei organizatii si stabileste obligatiile angajatorului si drepturile si obligatiile angajatilor ); ✅ Acces nelimitat la interpretare legislatia muncii si spete din Codul Fiscal; ✅ Consultanta in internship, diverse clauze, formare profesionala, etc; ✅ Ajutor in gasirea celor mai buni candidati din piata muncii; ✅ Foldere comune cu noi in care veti gasi spetele legislative, formularele interne, etc; ✅ Promovarea legala pe post ( procedura personalizata); ✅ Reprezentarea si relatia cu Inspectoratele Teritoriale de Munca ( ITM ).

  • Salveaza cautarea