Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Persoane Salariu oferit: 4000

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Operator CNC | Campia Turzii

    Companie de productie cu sediul in Campia Turzii este in cautarea unui Operator CNC: Cerinte: Experienta de minim 1 an in domeniu Cunostinte de utilizare a calculatorului Program de lucru un singur schimb Daca rolul prezinta interes, asteptam un CV la adresa:

  • 14

    Angajez secretara

    Firma de transport, angajeaza secreatara, program 4 ore pe zi, 9 -13 sau 8 ore - 3 zile pe saptamana, luni, miercuri , vineri. cerinte: - cunostiinte PC, OFFICE; - permis auto - categ B - Contabilitate primara se ofera salariu atractiv in functie de abilitati si cunostiinte. salariul porneste de la 1500 ron. Rog CV pe email.

  • 58

    responsabil recepție clinica medicala

    Suntem in căutarea unei colege pentru recepție, clinică situată in Drumul Taberei. Dorim o persoană sociabilă, deschisă, veselă, cu experiență in comunicarea cu pacienții. Programul este de o zi cu o cu zi, 2 week.end-uri se lucrează 2 libere. Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa, decontare transport, majorări salariale punctuale si comision, după perioada de proba.

  • Asistent manager

    DescriereCerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea in tara si strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - pastreaza documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de siguranta; - posibil permis de conducere tip B . Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail.

  • 1

    Secretara

    Cerințe: Competență în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Drive; Excelente abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă; Capacitate de coordonare, analiza şi sinteză; Persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă cu bune abilităţi de comunicare; Multitasking. Condiții: Mediu de lucru placut; Intelegere din partea managementului pentru situatii speciale, concedii; Prime de Paste si de Craciun; Program de lucru: L-V 08.30 - 17.00 (cu pauza de masa) Responsabilități: Primirea și gestionarea documentelor și corespondenței zilnice; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Gestionarea facturării, urmărirea plăților; Îndeplinirea altor sarcini conexe care îi sunt atribuite; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate etc. ; Tipareste, transmite si arhiveaza documente conform procedurilor interne ale companiei; Intocmeste rapoarte situatii administrative; Preia apeluri, mesaje, raspunde si sau le transmite mai departe catre persoanele responsabile; Preia diverse proiecte, le imparte pe etape si le duce la bun sfarsit impreuna cu Echipa; Efectueaza activitati de research, culege, introduce si proceseaza diverse informatii in bazele de date ale firmei, asigurandu-se ca informatia este corecta; Raspunde la solicitari oricand este nevoie;

  • 21

    Angajam secretara cunostinte calculator

    Birou Notarial angajeaza secretara cunostinte excelente operare pe calculator

  • 1

    Secretara Director

    Persoana tanara dinamica dornica de acumulare cunostinte si experienta Aspect fizic placut Tinuta office eleganta Cunostinte secretariat Disponibilitate program Sociabila amabila si maleabila Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv insotit de 1-2 fotografii in intregime Se ofera salariu net 5000 DIverse bonusuri

  • 13

    Angajez Asistent Manager / Personal / PA

    2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.

  • 2

    secretar/tehnoredactor notarial

    Experiența anterioară de minim un an într-un birou notarial este obligatorie. Abilități foarte bune în relațiile cu publicul; Cunoștințe foarte bune de limba română; Atentie la detalii, rapiditate, punctualitate,seriozitate; Persoană dinamică, responsabilă, organizată, cu bune abilită si de comunicare si cu o prezentă agreabilă; Cunostinte foarte bune de operare calculator (Excel, Word, Internet, etc); Responsabilitati: Preluarea clienților, întocmirea documentațiilor necesare și acordarea de consultanță juridică în vederea încheierii actelor notariale; Redactarea actelor notariale; Tinerea evidențelor în registrele specifice activității notariale; Întocmirea situațiilor statistice lunare/anuale; Alte activitati specifice domeniului. Salariul se va discuta in cadrul interviului.

  • 3

    Angajam secretara

    Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

  • 9

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • ASISTENT MANAGER

    Angajez part-time asistent manager cu minime cunoștințe juridice și calculator ( office. Word, Excel, Outlook, mail), posesor permis conducere cat.B, zona centrala( Universitate). Tel. contact

  • 6

    Angajam secretara!

    Echipa Eurosanclinic cauta secretara cu abilitati de comunicare, empatie pentru pacientii nostri si cunostinte de operare pe calculator. Esti secretara si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti Cv-ul dumneavoatra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon .

  • 3

    Cautam reprezentant vanzari

    Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.

  • 5

    Societate de avocati cauta persoana pentru call center

    Societate de avocati cauta persoana pentru call center cu experienta in domeniu. Program 9-18 L-V salariul este de 4000 de lei net. Persoanele interesate sunt rugate sa lase un cv pe whatsapp la numarul de telefon : . Societatea se afla in sectorul 2 zona Calea Mosilor intersectie cu Eminescu.

  • 3

    Angajez consultant proiecte

    Angajăm consultant proiecte și manager proiecte cu experiență in orasul Sibiu. Pentru mai multe detalii va rog sunati la numarul de telefon din anunț.

  • 32

    Secretara front desk Sector 1, 2, 5 - Clinicile Hipocrat

    Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Bune cunostinte operare calculator - Persoana activa, comunicativa, amabila Obligatii: - Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare al rezultatelor; - Preia pacientii si ii indruma in clinica/spital; - Introduce corect datele personale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice; - Inregistreaza investigatiile efectuate de catre pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale prestate si elibereaza bonul fiscal Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei

  • 42

    Secretar, Operator calculator

    Societatea profesională notarială Călin & Tudose cu sediul în mun. Ploiești, jud. Prahova, angajează operator calculator. Cerințe: Persoana reponsabilă, amabilă, cu bune abilitați de comunicare, atentă la detalii, cu o buna capacitate de organizare, bune cunostințe de operare microsoft word, capacitate de a lucra în echipa, atenție la detalii. Vă rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de e-mail: sau sa-l depuneți la secretariatul societatii.

  • 50

    dispecer/a transport international - planner

    Angajam dispecer/a pentru firma de transport persoane international. Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor/rezervarilor venite din partea clientilor Abilitati de rezolvare a problemelor Crearea traseelor de transport Cerinte: Limba Maghiara vorbita si scrisa Cunostinte de geografie Cunostinte de utilizare a calculatorului Experienta in relatii cu publicul Noi iti oferim: Salariu atractiv Posibilitatea de a te promova in cadrul firmei Feedback pentru a te ajuta sa te dezvolti O echipa ambitioasa intr-o atmosfera prietenoasa Te asteptam!

Salvează căutarea