Secretara
Specificații
Descriere
Cerințe:
Competență în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Drive;
Excelente abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă;
Capacitate de coordonare, analiza şi sinteză;
Persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă cu bune abilităţi de comunicare;
Multitasking.
Condiții:
Mediu de lucru placut;
Intelegere din partea managementului pentru situatii speciale, concedii;
Prime de Paste si de Craciun;
Program de lucru: L-V 08.30 - 17.00 (cu pauza de masa)
Responsabilități:
Primirea și gestionarea documentelor și corespondenței zilnice;
Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii;
Gestionarea facturării, urmărirea plăților;
Îndeplinirea altor sarcini conexe care îi sunt atribuite;
Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate etc. ;
Tipareste, transmite si arhiveaza documente conform procedurilor interne ale companiei;
Intocmeste rapoarte situatii administrative;
Preia apeluri, mesaje, raspunde si sau le transmite mai departe catre persoanele responsabile;
Preia diverse proiecte, le imparte pe etape si le duce la bun sfarsit impreuna cu Echipa;
Efectueaza activitati de research, culege, introduce si proceseaza diverse informatii in bazele de date ale firmei, asigurandu-se ca informatia este corecta;
Raspunde la solicitari oricand este nevoie;
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!