Anunțuri
Secretariat Companii Disponibil din: 2021-01-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez secretara ,persoana cu cunostinte operare PC ,programe Word , Excel -dornica sa asimileze cunostiinte noi ,organizata . Cunostinte de limba engleza constitue un avantaj . Se ofera salariu atractiv plus Bonuri de masa . C V la adresa de emai: Locul de Munca este in Localitatea :BOTOSANI
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
Promovat
Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Competențe profesionale: - Studii superioare complete sau în curs (studenți) în domeniul economic, juridic, administrarea afacerilor sau comunicare; - Abilități de organizare și gestionare a timpului, capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra la mai multe proiecte concomitent; - Cunoștințe solide de operare a calculatorului, internetului (motoare de căutare) și abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office și a altor programe aplicații relevante; - Vorbirea și scrierea fluentă a limbii engleză (cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj); - Capacitatea de a asculta activ și de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris; - Capacitatea de a analiza și a oferi soluții, a elabora planuri de acțiuni, a le implementa și a le monitoriza; - Abilități de vânzare și comunicare (în cazul proiectelor în care este necesară promovarea produsului serviciului clientului); - Atitudine proactivă și orientată către rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; - Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant. Responsabilitățile postului: - Asigurarea suportului administrativ și operațional pentru echipele de proiecte sau și monitorizarea directă a anumitor proiecte gestionate de companie; - Administrarea calendarului și a programărilor pentru întâlniri, ședințe și alte evenimente legate de proiecte; - Elaborarea și sau participarea la elaborarea documentației și a materialelor de proiect scrisori, oferte, prezentări, intenții, depuneri dosare de participare la licitații, etc.; - Monitorizarea și actualizarea documentației proiectelor, inclusiv ale rapoartelor, planurilor de acțiuni și ale altor materiale relevante; - Comunicarea cu membrii echipei și cu clienții pentru a coordona activitățile și a asigura o înțelegere clară a cerințelor și termenelor limită; - Comunicarea cu clienții, inclusiv recepționarea solicitărilor, identificarea soluțiilor și elaborarea proiectelor de răspunsuri mail-uri, intermedierea relației dintre echipă și client, etc.; - Participarea la întâlniri de echipă și la alte activități necesare pentru buna desfășurare a proiectelor. Cum aplici: Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, să participi în diverse proiecte, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail office @ meta-soft.eu până în data de 31.03.2023. Nu uita să menționezi la subiectul e-mailului "CV - Asistent Gestionare Proiecte". Cine suntem? Suntem o echipă de consultanți în afaceri și dezvoltatori de proiecte, dinamică și cu o experiență vastă la nivel național și internațional. Acoperim o gamă largă de sectoare de la inteligență artificială și IT, până la industria agro-alimentară, mobilitate urbană și electromobilitate, energie, etc, și ne focusăm să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate clienților noștri, contribuind la succesul lor într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.