Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Secretariat

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează
Filtre active: Locuri de munca Secretariat Companii Disponibil din: Nan-nan-nan Șterge toate filtrele

Anunțuri promovate Vezi toate

Promovat
Angajam Secretara Administrativa 5

Angajam Secretara Administrativa

ANUNȚ DE ANGAJARE SECRETARĂ ADMINISTRATIVĂ AS CREDIT RECOVER București AS CREDIT RECOVER, companie de consultanță cu experiență solidă și activitate în plină dezvoltare, își extinde echipa și caută o Secretară Administrativă care să ofere suport eficient managementului și să contribuie la buna ...

Sector 1, Bucuresti

Promovat
Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat)
1

Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat)

Anunț de Angajare Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat) Număr de posturi disponibile: 2 Despre noi: Suntem o fabrică de producție de corn, mere și biscuiți, dedicată livrării de produse proaspete și delicioase către școli și grădinițe din întreaga țară. Ne mândrim cu parteneriate ...

Turda, Cluj

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

JOB-Secretara 10

JOB-Secretara

Secretariat - Firma de productie Cerinte : Obligatoriu, bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Salariul : 4000 lei (net) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze un CV, sau in lipsa acestuia, o ...

Sector 4, Bucuresti

Angajam functionar administrativ
1
4

Angajam functionar administrativ

Descrierea postului Căutăm o persoană organizată și responsabilă pentru postul de Funcționar administrativ, care să asigure suportul administrativ și operațional al firmei, relația cu clienții și gestionarea documentelor, contribuind la buna desfășurare a activităților zilnice. Responsabilități principale ...

Timisoara, Timis

Coordonator limba sarba - Salary Ecelent
4
2

Coordonator limba sarba - Salary Ecelent

Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative. Responsabilitatile postului: -sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii. -organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare. -planificarile zilnice le trimite prin mail directorului. Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele ...

Timisoara, Timis

Secretara - 23

Secretara -

Societate de constructii angajează pentru postul de secretară Poziția implică suportul echipei , activitate de birou. Cerințe: - Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei - Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet - ...

Alexandria, Teleorman

Angajam secretara

Angajam secretara

Fizyounis SRL , CUI 50077604, numar ONRC J2 , cu sediul in Bucuresti, sector 3, angajeza full time "secretara",cod COR 412001. Salariu minim pe economie.Preferabil cunoscatoare limba engleza.

Sector 3, Bucuresti

Asistent manager
1
32

Asistent manager

Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect ...

Ploiesti, Prahova

Contabil cu experienta in HR si Facturare full time!!!
4
5

Contabil cu experienta in HR si Facturare full time!!!

Contabil cu experienta in HR si Facturare full time!!! Daca esti o persoana organizata,motivata si cu experienta in domeniul contabilitatii,resurselor umane si facturarii, te invitam sa te alaturi echipei noastre. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: -gestionarea activitatilor contabile(inregistrari financiare,raportari,si ...

Timisoara, Timis

Contabil cu studii superuoare

Contabil cu studii superuoare

Contabil autorizat cu studii superioare.

Sector 2, Bucuresti

Angajam asistent manager
1
11

Angajam asistent manager

Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, ...

Sector 2, Bucuresti

Specialist Achizitii

Specialist Achizitii

Pozitie vacanta: Specialist Achizitii produse DIY . Locatie: Otopeni Candidatul ideal trebuie sa fie pasionat de procesul de achizitii, sa aiba abilitati excelente de comunicare si negociere, si sa fie capabil sa gestioneze cu succes relatiile cu furnizorii. Responsabilitatea acestuia va fi sa coordoneze ...

Otopeni, Ilfov

angajare personal Richard Hire

angajare personal Richard Hire

sc Richard Hire srl, cu sediul in Ilfov, Chiajna, angajeaza cu norma intreaga femeie de serviciu, salariu atractiv, program 8 ore, detalii la telefon

Sector 6, Bucuresti

Consultant in domeniul proiectarii 4

Consultant in domeniul proiectarii

Suntem o firma de proiectare si consutanta in domeniul public. Lucram cu primarii din toata tara atat pe partea de consultanta in proiectare, cat si servicii de proiectare a cladirilor publice precum primarii, dispensare, camine culturale, dar si parcuri, platforme de gunoi, sisteme de iluminat etc. ...

Sector 1, Bucuresti

Angajez secretar notarial   operator calculator 8

Angajez secretar notarial operator calculator

Cerinte: studii medii, experienta in tehnoredactare

Dragasani, Valcea

Secretara pentru Managerul General
1
2

Secretara pentru Managerul General

Angajam Secretara pentru Managerul General Cautam o persoana organizata, discreta si responsabila pentru a oferi suport administrativ si personal Managerului General. Rolul include activitati de secretariat, gestionarea corespondentei, programarilor si documentelor interne, precum si sarcini ocazionale ...

Sector 4, Bucuresti

Asistent Manager
1
4

Asistent Manager

Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu. Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești ...

Sfantu Gheorghe, Covasna

Operator PC 29

Operator PC

Suntem in cautarea unei persoane motivate si organizate pentru a se alatura echipei noastre din domeniul juridic. Cerinte: Nu este necesara experienta anterioara Nu sunt solicitate studii juridice Seriozitate, punctualitate si dorinta de invatare Program de lucru: Luni Vineri, intre orele 08:00 ...

Sector 2, Bucuresti

Vrei un job de 3-4 ore pe zi Simplu ,Frumos și Dinamic care nu necesita experienta și nici studii???
1
14

Vrei un job de 3-4 ore pe zi Simplu ,Frumos și Dinamic care nu necesita experienta și nici studii???

ATENTIE! ASISTENTA MANAGER NUMAI 3-4 ore pe zi PART TIME, SALARIU 2.000-3.000 lei. Daca esti eleva,studenta sau o persoana cu varsta intre 18-35 ani cu aspect placut te asteptam in colectivul nostru. JOB SIMPLU,FRUMOS SI DINAMIC care NU NECESITA STUDII,EXPERIENTA SAU DIPLOME. NE OCUPAM CU TOATA ...

Sector 6, Bucuresti

3-4 Ore Salariu 2.000-2.500 lei ASISTENTA MANAGER Nu Necesita Studii sau Experienta Program Flexibil
4
9

3-4 Ore Salariu 2.000-2.500 lei ASISTENTA MANAGER Nu Necesita Studii sau Experienta Program Flexibil

ATENTIE! ASISTENTA MANAGER NUMAI 3-4 ore pe zi PART TIME, SALARIU 2.000-2.500 lei. Daca esti eleva,studenta sau o persoana cu varsta intre 18-35 ani cu aspect placut te asteptam in colectivul nostru. JOB SIMPLU,FRUMOS SI DINAMIC care NU NECESITA STUDII,EXPERIENTA SAU DIPLOME. NE OCUPAM CU TOATA ...

Sector 6, Bucuresti

Secretariat Firma 14

Secretariat Firma

Receptie-secretariat - Firma de productie Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Nu este un job foarte complex. Salariul : 4000 lei-net ( fara bonuri de masa ). Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program de lucru: Luni-Vineri 08.00-16.00 sau 09.00-17.00 Persoanele ...

Sector 5, Bucuresti

Coordonator asistent de limba sârbă
4
2

Coordonator asistent de limba sârbă

Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative. Responsabilitatile postului: -sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii. -organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare. -planificarile zilnice le trimite prin mail directorului. Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele ...

Timisoara, Timis

Salvează căutarea