Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Firma Tipo-Metalic Rack, angajează arhivari autorizati cu contract de munca în condiții avantajoase pentru orașul Timișoara. Va rog sa ne contactați la numărul de telefon .

  • 16

    Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 2

    Angajam 2 fete pe postul de asistent vanzari la depozit materiale textile din loc. Afumati. Jud. Ilfov. Rugam seriozitate, ambitie si tinuta prezentabila. Rugam CV la email info

  • 4

    CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA, PENTRU PERIOADA NEDETERMINATA CERINTE POST SECRETARA: EXPERIENTA  IN POST  SIMILAR, MINIM 1 AN.   SALARIUL LUNAR NET (in mana): 1600 LEI  TICHETE DE MASA: 15 LEI  / ZI LUCRATOARE ZILE CONCEDIU DE ODIHNA:  20 PROGRAM DE LUCRU: LUNI - VINERI  08.30 - 16.30 SELECTIE CV - E-MAIL:   

  • Fișa jobului: Candidatul ideal - este foarte organizat, serios si punctual. - este optimist, comunicativ si energic - este amabil si cu o prezenta placuta - isi doreste sa invete si sa-si imbunatateasca abilitatile Obligatoriu sa cunoasca: - limba engleza la nivel avansat; - utilizarea retelelor sociale; - utilizarea pachetului office la nivel foarte bun; Descrierea jobului: Atributiile postului includ urmatoarele: Relatii colaboratori: - Analiza dosare HR - Comunicarea profesionala cu institutiile impicate - Emitere de adrese oficiale - Primirea colaboratorilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta - Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita - Servicii de protocol - Contabilitate si gestiune primara - Primire/ trimitere coresondenta - Indosarierea documentelor - Tehnoredactarea documentelor - Organizarea documentelor - Realizarea diverselor rapoarte necesare conducerii firmei Marketing: - sms/apel/ e-mail către clienți/colaboratori Beneficii: - salariul fix la care se adauga bonus trimestrial. Limbi străine: Engleză - Avansat; Nivel carieră: Mid-Level (2-5 ani); Nivel studii: Calificat Tip job: Full time; Oraș de lucru: Bucuresti

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • 4

    Cautam o persoana in vederea angajarii pentru colaborare, activitate de gestionare si organizare a unui atelier de design vestimentar ce detine si un magazin online. Candidatul ideal: -Studii universitare finalizate sau in curs(licentiat in marketing/relatii publice/design vestimentar constituie avantaj); -Cunostinte foarte bune de operare PC(Office, Word, Excel, etc); -Permis conducere categoria B; -Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; -Cunostinte editare foto/social media; -Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva,cu un sim al responsabilită ii crescut; -Atentie la detalii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Abilită i de exprimare scrisă si orală; -Bune aptitudini organizatorice; -Abilită i de prioritizare; -Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; -Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; -Carismă i prezen ă agreabilă; -Punctualitate; -Aspect Placut; -Dorinta si disponibilitatea de a invata lucruri noi; -Pasiune pentru fashion si design vestimentar; -Disponibilitate pentru deplasare in oras si in tara. *Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj *Experienta pe un post asemanator constituie avantaj, insa nu este obligatorie Oferim: -Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata -Salariu fix + bonusuri in functie de performanta -Colectiv format doar din persoane de sex feminin Descrierea postului: -Administrarea conturilor de social media si a website-ului -Preluarea comenzilor atat de pe platformele de social media cat si a celor primite pe website sau e-mail -Informarea clientilor cu privire la statusul comenzii, urmarirea comenzilor si solutionarea eventualelor probleme aparute in timpul sau dupa livrare. -Intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, -Listarea de produse electronice pentru vanzare -Pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite -Emiterea facturilor conform comenzilor -Emiterea documentelor de insotire a expeditiilor -Realizarea rapoartelor, inventarierea si organizarea produselor -Ambalarea si pregatirea coletelor de expediat; -Preluarea retururilor si emiterea facturilor de retur; -Verificarea si evidenta stocului de marfa. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV in mesaj privat sau la adresa de email

  • Salveaza cautarea