Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Disponibil imediat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • 21

    Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 28

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 4

    Angajare Dispecer - 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: .

  • Dorim să ne marim echipa.Nu e nevoie de experiență Mai multe detalii la tel

  • in general munca de birou diplomata in anul 2020 in administratie si gestiune in atentia clientului vorbesc 4 limbi straine.

  • 53

    Angajam asistent medical cămin de batrani,condiții atractive

  • 16

    Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri saptamanale.Relatii la elefon numai intre orele 9-17 luni-vineri

  • 1

    Cercasi segretaria con esperienza lavorativa in contabilit , si richiede linqua parlata e scritto italiano, e inglese ,disponibile immediatamente si richiede et minima 30, disponibile a viaggiare anche in Europa ,per info email, Candidatura per solo donne Massima seriet e disponibilit

  • 19

    Clarismart Consulting angajeaza Frigotehnist, Lacatus, Sudor, Electrician, Instalator pentru companie din Timisoara , in domeniul instalatiilor. Cerinte: Studii de calificare in domeniu constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Disponibilitate de lucru in santier Experienta in domeniu constituie avantaj. Beneficii: Salariu motivant Transport asigurat Posibilitate de cazare Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV atasat sau sa apele nr. de tel .

  • 1

    secretariat Agentie imobiliară in Timișoara sediul in Piata Unirii

  • Doresti sa reduci cheltuielile cu personalul, chiria si intretinerea sediului social? Societatea noastra vine in ajutorul dvs.cu activitati combinate de secretariat, asigurarea de servicii de secretariat zilnice, cum sunt receptia, facturarea si pastrarea evidentelor, servicii de personal si de corespondenta, indosariere, arhivare(pastrare arhiva 10 ani), curierat. Scanarea şi arhivarea electronică. Gestionarea poştei electronice şi a scrisorilor. Notificarea imediată prin SMS sau email. Programari intalniri. Rezervari bilete avion, rezervari hoteliere, concerte, evenimente, etc.. Activităţi de protocol (întâlniri de afaceri in cadrul societatii), spatiu birou 35 m si sala asteptare 15 m. La cerere asigurăm logistica(auto). Pe baza de contract sau comision. Pretul pachetelor se negociază telefonic sau email si este in functie de atributii, pachet Basic si Premium. Prestarea serviciilor se desfasoara conform legislatiei in vigoare, cu delegarea de competente. Oferta limitata! Contactati societatea pentru oferta completa! Cel mai mic pret de pe piata! Adresa noastra, Militari Residence. SC Profamily.

  • 8

    Spitalul Sf Sava angajeaza Receptionera, zona oras Pantelimon, salariu atractiv, rugam seriozitate. Salariu brut 2500 Ron + Spor Contactati-ne la nr: 0724.338.881 0731.437.208

  • 3

    Angajam Asistent Manager in cadrul unei firmei de Constructii .

  • SPECTRAL MOBILA angajeaza ASISTENT MANAGER la fabrica de mobila din Tutova. Cerinte: cunostinte avansate de Microsoft Excel cum ar fi functia vlookup sau pivot. Transportul la fabrica este asigurat cu masinile firmei care merg zilnic din Barlad, Zorleni sau Grivita. CV-urile se trimit pe e-mail folosind aplicatia din site.

  • 4

    Cautam o persoana in vederea angajarii pentru colaborare, activitate de gestionare si organizare a unui atelier de design vestimentar ce detine si un magazin online. Candidatul ideal: -Studii universitare finalizate sau in curs(licentiat in marketing/relatii publice/design vestimentar constituie avantaj); -Cunostinte foarte bune de operare PC(Office, Word, Excel, etc); -Permis conducere categoria B; -Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; -Cunostinte editare foto/social media; -Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva,cu un sim al responsabilită ii crescut; -Atentie la detalii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Abilită i de exprimare scrisă si orală; -Bune aptitudini organizatorice; -Abilită i de prioritizare; -Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; -Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; -Carismă i prezen ă agreabilă; -Punctualitate; -Aspect Placut; -Dorinta si disponibilitatea de a invata lucruri noi; -Pasiune pentru fashion si design vestimentar; -Disponibilitate pentru deplasare in oras si in tara. *Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj *Experienta pe un post asemanator constituie avantaj, insa nu este obligatorie Oferim: -Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata -Salariu fix + bonusuri in functie de performanta -Colectiv format doar din persoane de sex feminin Descrierea postului: -Administrarea conturilor de social media si a website-ului -Preluarea comenzilor atat de pe platformele de social media cat si a celor primite pe website sau e-mail -Informarea clientilor cu privire la statusul comenzii, urmarirea comenzilor si solutionarea eventualelor probleme aparute in timpul sau dupa livrare. -Intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, -Listarea de produse electronice pentru vanzare -Pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite -Emiterea facturilor conform comenzilor -Emiterea documentelor de insotire a expeditiilor -Realizarea rapoartelor, inventarierea si organizarea produselor -Ambalarea si pregatirea coletelor de expediat; -Preluarea retururilor si emiterea facturilor de retur; -Verificarea si evidenta stocului de marfa. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV in mesaj privat sau la adresa de email

  • 8

    Candidatul ideal Cerinte: - cunostinte medii/avansate limba engleza - buna cunoastere a pachetului Microsoft Office - abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii - persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte Constituie un avantaj cunostintele in unul dintre urmatoarele domenii: - contabilitate primara - management de proiect / proiecte europene / proiecte de cercetare - vanzari - marketing - design / grafica - electronica / IT - inginerie Descrierea jobului: Activitatea se desfasoara in cladire de birouri, in zona Leu (aproape de statia de metrou Politehnica). Oferim: - mediu antreprenorial dinamic, echipa tanara, diversa si open-minded - initiativa si exprimarea libera a ideilor este apreciata - posibilitatea de a acumula cunostinte noi - posibilitatea de a colabora si interactiona cu parteneri straini (unul dintre partenerii de afaceri este din China, iar o parte din personalul care colaboreaza cu noi este din Filipine) - posibilitatea de bonusuri Postul include intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, listarea de produse electronice pentru vanzare si sprijinirea companiei in realizarea activitatilor zilnice: - pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite - emiterea facturilor conform comenzilor - emiterea documentelor de insotire a expeditiilor - inventarierea si organizarea produselor Job-ul este full-time, programul de lucru este intre orele 9:00-18:00, cu pauza intre orele 13: re de lucru si o ora pauza), de luni pana vineri, cu respectarea sarbatorilor legale si weekend liber. Firma Optimus Digital S.R.L. se ocupa de comert online, cercetare-dezvoltare in inteligenta artificiala, tehnologia informatiei si electronica. Asteptam CV-ul tau!

  • Salveaza cautarea