Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Secretariat

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează
Filtre active: Locuri de munca Secretariat Disponibil din: 2022-02-15 Șterge toate filtrele

Anunțuri promovate Vezi toate

Promovat
Angajam secretara in Râmnicu Vâlcea, centru 13

Angajam secretara in Râmnicu Vâlcea, centru

Birou Executor Judecătoresc Bălan Ovidiu, angajam secretară cu norma întreaga, singura condiție este să aibă examenul de bacalaureat promovat. Nu se cere experiență, urmând a fi instruita după angajare. CV-urile se depun online pe adresa oficială de mail - sau la sediul biroului din Rm. Vâlcea, str. ...

Ramnicu Valcea, Valcea

Promovat
Asistent manager 1

Asistent manager

Responsabilitati si sarcini - preluarea si directionarea apelurilor telefonice; - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; - preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta; - indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, ...

Bradu, Arges

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

Asistenta Manager 13

Asistenta Manager

Asistenta Personala București - înfățișare naturala, îngrijită - studii superioare - permis - engleza - calculator (word excel) - isteață, promptă, punctuală - program flexibil, dupa cel al directorului Salariul: de la 1200 - 1500 rog poze la CV, de preferat fără obligații.

Sector 2, Bucuresti

Inspector RU in Bucuresti, Victoriei 18

Inspector RU in Bucuresti, Victoriei

Suntem în căutarea unei persoane dinamice și organizate pentru poziția de Inspector RU. Dacă ești o persoană comunicativă, atentă la detalii și dornică să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să te alături echipei noastre. Care vor fi responsabilitațile tale în acest rol? Întocmirea la timp și ...

Sector 1, Bucuresti

Asistent achizitii-import
1

Asistent achizitii-import

Candidatul Ideal - Are studii medii sau superioare; - Detine o buna cunoastere a calculatorului: World, Excel (prezinta avantaj cunoasterea programului ERP); - Este serios, responsabil, constiincios si implicat; - Este dornic de a face parte dintr-o mare echipa cu ...

Afumati, Ilfov

Dispecer transport international de marfuri
2
4

Dispecer transport international de marfuri

Candidatul Ideal -Studii superioare -Cunoastere limba engleza in scris si vorbit, germana franceza - reprezinta un avantaj, -Buna capacitate de comunicare, relationare, auto-organizare, negociere -Flexibilitate ,capacitatea de a lucra cu termene limita -Cunoasterea regulamentului privind timpii ...

Brasov, Brasov

Angajez asistent manager, cunostinte pachet Office, Permis Cat. B 9

Angajez asistent manager, cunostinte pachet Office, Permis Cat. B

Angajez Asistent Manager: - Program Full-time - Cunostinte pachet Microsoft Office - Permis de conducere categoria B - Salariu atractiv

Sector 6, Bucuresti

Asistent administrativ 3

Asistent administrativ

Candidatul ideal pentru poziția de Asistent Manager este o persoană organizată, proactivă și responsabilă, capabilă să ofere suport administrativ și operațional managementului companiei. Are excelente abilități de comunicare, gândire logică și orientare către soluții, reușind să gestioneze eficient sarcini ...

Bacau, Bacau

Asistent administrativ

Asistent administrativ

Candidatul ideal pentru poziția de Asistent Manager este o persoană organizată, proactivă și responsabilă, capabilă să ofere suport administrativ și operațional managementului companiei. Are excelente abilități de comunicare, gândire logică și orientare către soluții, reușind să gestioneze eficient sarcini ...

Piatra Neamt, Neamt

Asistent Manager 67

Asistent Manager

Firma de productie ( ambalaje ) Cerinte :-bacalaureatul finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Salariul : 4000 lei NET ( fara bonuri de masa ) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program: Luni-Vineri 08.30-16.30 Persoanele care sunt interesate, pot atasa CV-clasic ( cu fotografie, ...

Sector 4, Bucuresti

Angajam persoana pentru Controlul Calitatii 35

Angajam persoana pentru Controlul Calitatii

SC Lipefra Tex SRL angajeaza persoana pentru Controlul Calitatii in domeniul textil/confectii. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail: Detali la telefon:

Zalau, Salaj

Asistent manager
1
32

Asistent manager

Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect ...

Ploiesti, Prahova

Vorbitor lb germana
1
2

Vorbitor lb germana

Vorbitoare lb.germana si engleza, vasta experienta in office management si secretariat, contabilitate primara, HR, caut loc de munca in Ploiesti.

Ploiesti, Prahova

Administrator tehnic blocuri
2
2

Administrator tehnic blocuri

Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii ...

Sector 3, Bucuresti

Junior Hospitality Operations Assistant Asistent administrativ-gestionare cazări online (Bucuresti) 1

Junior Hospitality Operations Assistant Asistent administrativ-gestionare cazări online (Bucuresti)

Angajăm: Junior Hospitality Operations Assistant Asistent administrativ-gestionare cazări online (on-site, București Sector 3) Căutăm o persoană organizată, atentă la detalii și cu experiență în administrarea platformelor Booking și Airbnb, care să gestioneze relația cu clienții și să se ocupe de ...

Sector 3, Bucuresti

ANGAJARE ARHIVAR - Citeste atent anuntul !
1
4

ANGAJARE ARHIVAR - Citeste atent anuntul !

Ne mărim echipa și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru angajare pe rolul de Arhivar! Pentru angajare este necesară experiența de lucru cu documentele, minim 1-3 luni, în domenii precum : arhivare, administrativ, secretariat, etc. Master Data SRL ofera servicii de legătorie, prelucrare arhivistica ...

Simleu Silvaniei, Salaj

Cautam reprezentant vanzari 9

Cautam reprezentant vanzari

Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.

Sector 2, Bucuresti

Consultant in domeniul proiectarii 4

Consultant in domeniul proiectarii

Suntem o firma de proiectare si consutanta in domeniul public. Lucram cu primarii din toata tara atat pe partea de consultanta in proiectare, cat si servicii de proiectare a cladirilor publice precum primarii, dispensare, camine culturale, dar si parcuri, platforme de gunoi, sisteme de iluminat etc. ...

Sector 1, Bucuresti

Promovat
Asistent manager 1

Asistent manager

Responsabilitati si sarcini - preluarea si directionarea apelurilor telefonice; - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; - preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta; - indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, ...

Bradu, Arges

Angajam instalatori tehnico-sanitari 4

Angajam instalatori tehnico-sanitari

Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri ...

Sector 1, Bucuresti

JOB pentru Receptie-Secretariat 48

JOB pentru Receptie-Secretariat

FIRMA DE PRODUCTIE - (ambalaje) Job pentru receptie documente in secretariatul firmei. Cerinte:-Bacalaureat finalizat cu diploma Contract pe perioada nedeterminata. Full-time . NU SOLICITAM EXPERIENTA ( acceptam studenti ) Salariul Net : 4000 lei. Program: Luni-Vineri 09.00-17.00 Persoanele interesate ...

Sector 4, Bucuresti

Assistant Manager
1
25

Assistant Manager

BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam ...

Constanta, Constanta

Secretara agentie crewing 8

Secretara agentie crewing

Agenția de crewing Queen Liz angajeaza secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

Constanta, Constanta

Firma specializata în demolari terasamente,excavati etc 1

Firma specializata în demolari terasamente,excavati etc

Firma specializatain demolari săpături, terasamente ,excavati etc angajam secretara cu experienta de preferat cu permis cât dacă este nevoie oferim și cazare în Timisoara

Timisoara, Timis

Referent Administrativ-Domeniul medical
1
2

Referent Administrativ-Domeniul medical

Locație: Spital&Policlinica Sfantul Ioan- Baia Mare Program: Full-time (Luni Vineri) Descrierea postului: Clinica noastră caută o persoană organizată, responsabilă și atentă la detalii pentru ocuparea postului de Referent Administrativ. Vei avea un rol-cheie în gestionarea activităților administrative ...

Baia Mare, Maramures

secretariat 139

secretariat

Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică; - locație ultracentrală; -oportunitatea de a învăța lucruri noi; -salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate; - program zilnic 9-17, de luni până ...

Timisoara, Timis

Firma de avocatură și imobiliare caută asistent de călătorie 1

Firma de avocatură și imobiliare caută asistent de călătorie

Firma de avocatura si imobiliare cauta asistenta de calatorie 18-29 de ani pentru calatorii de afaceri, vizite la clienti si companii, vizite la proprietati din strainatate si Romania .Plata se va face pe calatorie sau servicii efectuate.

Sector 4, Bucuresti

angajez dispecer 2

angajez dispecer

Angajam persoana pentru munca de birou. Cerințe: - limba franceză și sau engleza. *Orice alta limba străină constituie avantaj. - competente digitale și operare PC - cunostinte de contabilitate și gestiune Atributii: - înregistrarea docume telor de intrare ieșire, emitere anexe transport, avize, facturi. Mai ...

Satu Mare, Satu Mare

Angajam Asistent manager 1

Angajam Asistent manager

Cautam o persoana implicata si bine organizata pentru rolul de Asistent Manager, care sa se alature echipei noastre! Daca esti o persoana atenta la detalii, bine organizata, cu o comunicare clara si eficienta si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa orientata spre rezultate, te invităm sa aplici! Cerinte ...

Galati, Galati

Agent forță de munca crewing 15

Agent forță de munca crewing

Queen Liz angajeaza agent forță de munca crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

Constanta, Constanta

Secretar birou notarial Sector 2 13

Secretar birou notarial Sector 2

Birou notarial angajează secretar in Bucuresti, sector 2, zona MegaMall. Nu este necesară experiența in domeniu. Este vorba despre lucrul in echipa. Persoana interesată trebuie să stie sa interacționeze cu publicul, sa învețe lucrul cu registrele biroului notarial, sa invete sa tehnoredacteze acte. Așteptăm ...

Sector 2, Bucuresti

SC angajeaza secretara 4

SC angajeaza secretara

Angajam secretara, max 35 ani, program lejer, comunicativa, salariul 4000 in mana Vor fi luate în considerare doar Cv-urile insotite de poza. Domicilul Slatina, Olt sau in apropiere

Slatina, Olt

Secretariat Firma 8

Secretariat Firma

Receptie-secretariat - Firma de productie Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Nu este un job foarte complex. Salariul : 4000 lei-net ( fara bonuri de masa ). Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program de lucru: Luni-Vineri 08.00-16.00 sau 09.00-17.00 Persoanele ...

Sector 5, Bucuresti

Operator date vorbitor german ( B2 ) 1

Operator date vorbitor german ( B2 )

Firma transport -- Angajam operator date secretariat Minim necesar - studii medii cu BACALAUREAT , operare calculator, cunostinte lb Germana nivel B2 ( se testeaza ). Comunicativ, cooperant si responsabil. Varsta si experienta nu sunt relevante. Salariu + bonuri + transport - 4500 lei Locatie Bucuresti ...

Sector 6, Bucuresti

orperator date   secretariat pt firma transport 4

orperator date secretariat pt firma transport

Firma transport -- Angajam operator date secretariat Minim necesar - studii medii cu BACALAUREAT , operare calculator, cunostinte lb engleza ( scris - vorbit minim echivalent B2) Comunicativ, cooperant, responsabil si atent(a)la detalii!!! Salariu + bonuri masa + decontare transport + tichete vacanta Locatie ...

Sector 6, Bucuresti

Angajam Asistent Manager Maneciu, Valenii de Munte 4

Angajam Asistent Manager Maneciu, Valenii de Munte

Post de birou,cunostinte de calculator,office,cunostinte de secretariat,punctul de lucru in Maneciu.

MANECIU, Prahova

Urgent angajam pentru Germania meseriasi constructii! 16

Urgent angajam pentru Germania meseriasi constructii!

Angajăm pentru GERMANIA! Zidari Dulgheri Fierari Contract legal de muncă Cazare asigurată Plecări rapide Sună acum: Alătură-te echipei noastre și construiește-ți viitorul în Germania!

Sector 1, Bucuresti

Asistent Manager
1
4

Asistent Manager

Brokmed SRL cu sediul în Sf Gheorghe, este importator și distribuitor de echipamente medicale la nivel național cu o vechime în domeniu de peste 16 ani în domeniu. Suntem în căutare de profesioniști dedicați pentru a se alătura echipei noastre dinamice! Dacă ești în căutarea unei noi provocări și dorești ...

Sfantu Gheorghe, Covasna

Asistent manager 4

Asistent manager

Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul companiei noastre. Dacă ești o persoană organizată, proactivă această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Cerințe: -cunostinte bune de operare PC (procesare text Word, calcul tabelar Excel); -persoana ...

Slatina, Olt

Angajez consultant fonduri europene 36

Angajez consultant fonduri europene

Angajam persoana cu experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa , sa aiba cunostinte economice sau juridice, programul de lucru este de 8 ore zi. Activitatea consta in scrierea ...

Timisoara, Timis

Angajez secretar notarial   operator calculator 7

Angajez secretar notarial operator calculator

Cerinte: studii medii, experienta in tehnoredactare

Dragasani, Valcea

Asistenta personala 6

Asistenta personala

Caut o persoană serioasă, discretă și atentă la detalii, care să mă sprijine în organizarea programului zilnic și în diverse activități curente. Program flexibil, part-time, salariu motivant.

Sector 1, Bucuresti

Angajăm Asistent Manager 4

Angajăm Asistent Manager

Căutăm o persoană organizată, responsabilă și orientată către detalii pentru a se alătura echipei noastre în rolul de Asistent Manager. Responsabilități și cerințe: Abilități excelente de organizare și comunicare Capacitatea de prioritizare a sarcinilor Experiență în contabilitate primară și utilizarea ...

Buzau, Buzau

Manager transport 66

Manager transport

Candidatul Ideal -Studii superioare finalizate; -Minim 1-3 ani experiență în transporturi rutiere, din care cel puțin 1 an într-un rol de coordonare sau management; -Cunoștințe solide în managementul flotelor auto și al echipelor operaționale (șoferi, dispeceri); -Utilizare ...

Satu Mare, Satu Mare

Angajam secretara . 6

Angajam secretara .

Fabrica de prelucare piatra naturala angajeaza secretara care are experienta in contabilitatea primara; cunoasterea programului de contabilitate winmentor reprezinta un avantaj. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail :

Constanta, Constanta

operator date   secretariat transporturi ( lb. germana )

operator date secretariat transporturi ( lb. germana )

Firma transport angajam operator date secretariat. Studii medii, cunostinte lb Germana nivel B2 (se testeaza). Comunicativ, cooperant, responsabil si atent atenta la detalii Beneficii: tichete de masa, decontare transport, tichete vacanta, ab. medical Contact doar pe telefon !!!!

Sector 6, Bucuresti

Asistent Manager ( secretariat ) 74

Asistent Manager ( secretariat )

FIRMA DE PRODUCTIE Contract pe perioada nedeterminata. Nu solicitam experienta. Full-time. Bacalaureat finalizat cu diploma. Program : 08.30-16.00 Salariul net : 4000 LEI In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. cu fotografie si numar de contact. Sau, o scurta prezenta ...

Sector 4, Bucuresti

Operator call center
1
4

Operator call center

Angajam operator call center Magazin online, dorim o persoana pentru confirmări comenzi. Mai multe detalii se discuta la interviu. Comercializăm produse marcă proprie -ZUHRE ANA și produse marca EVONOX. Program de lucru 8h zi de L-V de la 09,00-17,00. Depozitul se află în Sector 3, Aleea Tornadei ...

Sector 3, Bucuresti

Administrator tehnic blocuri
1
22

Administrator tehnic blocuri

Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii ...

Sector 4, Bucuresti

Angajez asistenta medicala Snagov

Angajez asistenta medicala Snagov

Angajez asistenta medicala in Snagov.

Snagov, Ilfov

 Secretara,Asistent manager agentie imobiliara
1
3

Secretara,Asistent manager agentie imobiliara

Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara,angajam Secretara, Asistent manager,dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator, rugam seriozitate, mediu de lucru performant zona Unirii -Nerva Traian,Vitan Mall,PROGRAM DE 8 ORE. Permis de conducere. ...

Sector 3, Bucuresti

Secretar/ Tehnoredactare Birou Notarial 7

Secretar/ Tehnoredactare Birou Notarial

Candidatul ideal va avea: Cunoștințe bune de Microsoft Office (Word, Excel), o buna viteza de tehnoredactare si folosire e-mail; Spirit de echipa, abilitatea de a lucra în echipă; O bună organizare a muncii; Abilități foarte bune de comunicare; Atentie la detalii; Descrierea jobului Tehnoredactare acte ...

Sector 6, Bucuresti

Salvează căutarea