Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Disponibil din: 2022-06-06

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez urgent secretara personala

    Om de afaceri potent financiar cu activitate în 2 domenii,angajez urgent secretara personala pentru biroul propiu.Salariul începe de la 8000 RON lunar și variază în funcție de studii, experienta și limba engleza. Se cere discretie maxima, sa fie o persoana open fără obligații. La semnarea contractului se acorda un bonus de 1000 EUR chas.Domiciliul permanent București, vârstă maxima 60 de ani,program flexibil luni vineri 9 15 30.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal dacă se poseda permis doar mașină. Se cere discretie maxima și se ofera.

  • Asistenta Ofertare Administrare Tamplarie PVC Aluminiu

    Asistenta Ofertare Administrare Tamplarie PVC Aluminiu Responsabilitati: -Intocmirea ofertelor conform politicilor de pret ale firmei si transmiterea catre clientii existenti si sau potentiali; -Gestionarea ofertelor transmise si a statusului acestora; -Coordonarea cu echipa de vanzari si de executie; -Facturarea serviciilor conform ofertelor facute si urmarirea platilor; -Activitatea administrativa a firmei: relatia cu furnizorii, contabilitatea primara, urmarirea scadentarelor de plata, etc. Candidatul Ideal: -Studii superioare finalizate sau in curs, de preferat economice sau profil tehnic ; -Cunostinte de operare PC (MS Office Excel, Word, PowerPoint); -Bune abilitati de organizare, planificare, comunicare, adaptare, atentie sporita la detaliii; -Usurinta de invatare; -Rezistenta la stres; Reprezinta un avantaj: -Experienta pe o pozitie similara de 12 luni in activitati de tip vanzari, administrativ sau similare; -Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; -Carnet conducere : categoria B. Beneficii: -Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica; -Laptop; -Telefon.

  • 5

    Assistant Manager

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • Angajam secretar secretara

    ANGAJAM SECRETAR A Sc domeniu constructii angajam secretar a. Cerinte: absolvent studii superioare, cunostinte operare Office, abilitati de colaborare, organizare, comunicare, relationare; persoana decenta, pozitiva si profesionala. Descrierea jobului: documentatie (oferte, rapoarte, procese verbale), facturi, servicii de secretariat, programari, preluare apeluri mailuri; comunicarea cu echipele din teren, preluarea transmiterea de la catre client a informatiilor programarilor. Orar: 09.00-17.00 Luni-Vineri. Sediu: Sos. Giurgiului (intersectie Luica), sector 4.

  • 4

    Angajez Asistent manager - Secretara

    Angajez Asistenbt manager, full time, entry level sau experienta 1-3 ani Solicitam cunostinte PC, notiuni de contabilitate, Limba engleza nivel mediu, cel putin, Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare, Progran L-V- 8 ore Salariu motivant in functie de abilitati, Bonuri de masa. Trimiteti Cv si Scrisoare motivationala la adresa de e-mail:

  • Angajare asistent manager Curtea de Arges

    N POWER SERVICES SRL cu sediul in Curtea de Arges, angajeaza asistent manager cu studii superioare. Constituie avantaj: - cunoasterea unei limbi straine, nivel mediu, de preferat engleza; - disponiibil pentru intocmire evidenta primara in contabilitate; - detinere permis de conducerea categoria B.

  • 3

    Angajez asistent manager

    Angajăm asistent manager și consultant proiecte cu experiență in orasul Sibiu. Pentru mai multe detalii va rog sunati la numarul de telefon din anunț.

  • Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA

    Angajam agent vanzari cu experienta in domeniul confectiilor textile pentru casa si HORECA. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .

  • 64

    responsabil recepție clinica medicala

    Suntem in căutarea unei colege pentru recepție, clinică situată in Drumul Taberei. Dorim o persoană sociabilă, deschisă, veselă, cu experiență in comunicarea cu pacienții. Programul este de o zi cu o cu zi, 2 week.end-uri se lucrează 2 libere. Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa, decontare transport, majorări salariale punctuale si comision, după perioada de proba.

  • 1

    Angajam electricieni, sofer profesionist

    Suntem o societe comerciala in plin proces de dezvoltare si ne dorim alaturi de noi, colegi electricieni,( salariu de la 4500 lei ) Experienta in executie bransamente si instalatii electrice constituie avantaj. Profilul canditatului : Experienta dovedita - cu un bagaj de cunostinte specifice corespunzator domeniului de activitate. Usurinta in interpretarea si punerea in practica a solutiilor tehnice mentionate in ATR si/sau Proiecte tehnice. Experienta in executie pe baza de antemasuratori, scheme monofilare, planse desenate cu un pronuntat caracter tehnic. Studii de specialitate profil electric Disponibili sa invete, sa se autoperfectioneze continuu, sa vina cu propuneri de imbunatatire a activitatii. Persoane organizate, perseverente, implicate, oneste, sincere, cu respect pentru management si pentru colegi ! Cv-urile cu foto, le puteti incarca la sectiunea mesaje in aceasta platforma ! CV- urile persoanelor selectate vor trece la faza urmatoare a recrutarii, invitatia la interviu ! Va uram succes si abia asteptam sa va cunoastem Tel. contact

  • Registrator medical

    Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Registrator medical. Ne dorim sa ne extindem echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile noastre si anume: grija, respectul si daruirea fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa: Fii empatic si rabdator; Manifesti grija fata de oameni si de nevoile acestora; Ai o atitudine proactiva; Comunici si sa colaborezi eficient cu echipa; Fii organizat si orientat catre gasirea solutiilor; Vrei sa inveti in fiecare zi ceva nou. Activitati: - intampina pacientii clinicii cu o atitudine calda si ii indruma catre cabinetele medicale - preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii complete si corecte in legatura cu serviciile medicale oferite de clinica - efectueaza programari pentru consultatii servicii medicale conform solicitarilor primite - incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza documentele justificative aferente - inregistreaza corect datele pacientilor in baza de date - faciliteaza eliberarea diverselor documente medicale solicitate de pacient Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii este un must-have ! Cv-urile se pot trimite la adresa de e-mail resurseumane@ spitalsfantulioan.ro

  • 4

    Asistent manager

    Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision

  • Ne marim echipa - junior consultant in Galati

    Esti proaspat absolvent? Cauti un Job care sa iti permita dezvoltare personala? Hai in echipa noastra sa te dezvolti! Suntem o echipa tanara ce trimite anual sute de tineri la studii in strainatate si in programul Work and Travel USA ! Pentru ca de la an la an, portofoliul nostru de clienti se mareste, echipa noastra are nevoie de forte noi! Durata: full-time part-time program flexibil Cerinte: nivel avansat de limba Engleza, restul se invata! Daca ti-am atras atentia, hai sa ne cunoastem! .

  • Asistent manager

    Suntem în căutarea unui Asistent Manager entuziast și bine organizat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Candidatul ideal: Studii superioare sau medii finalizate; Experiență anterioară pe un post similar constituie un avantaj; Abilități excelente de comunicare și organizare; Capacitate de a lucra independent și în echipă; Cunoștințe bune de operare PC și de utilizare a pachetului Microsoft Office; Atenție la detalii și abilități de multitasking; Cv-urile se pot trimite la adresa de email resurseumane@ spitalsfantulioan.ro

  • 3

    KAREOL SERV angajeaza pentru birou domeniul tehnic, SIGHETU MARMATIEI

    KAREOL SERV CONSTRUCT angajeaza pentru birou Sighetu Marmatiei, persoana cu cunostinte in domeniul tehnic al gazelor naturale, emitere facturi, abilitati bune de operare PC, intocmire contracte si documentatie tehnica in domeniu. CV-urile se depun pe adresa de e-mail:

  • caut o studenta, secretara personala,flexibil.

    doresc sa ofer cu program part-time,flexibil,in zona centrala,secretara personala,o studenta finuta,ingrijita,aspect fizic placut,ofer 4000ron pe luna,domn serios,manierat,prezentabil,discretie,seriozitate.

  • esti o d-na serioasa interesata sa-ti ofer cazare in centru,in weekend si nu numai ?

    Daca esti o d-na serioasa,ingrijita,aspect fizic placut,interesata in scop turistic,relaxare,odihna,alungarea monotoniei,te invit cu drag,din placere,central,super ok,domn serios,prezentabil,1 83,sportiv,manierat,te invit sa colaboram deosebit.

  • 7

    cau un-o asistent-a un-o secretar-a online, freelancer, imp. limba romana, germana si engleza

    buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities

  • Secretar birou notarial

    BIROUL INDIVIDUAL NOTARIAL CAPTARI ROXANA IOANA cu sediul în comuna Florești, str. Avram Iancu, nr. 256, jud. Cluj, angajează secretar. Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe : experiență în activitatea de secretariat (o bună cunoaștere a ceea ce înseamnă activitatea notarială, a actelor ce se îndeplinesc și a formalităților prealabile și ulterioare încheierii actului); o bună cunoaştere a limbii române; experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel); abilități de comunicare, politețe, amabilitate, atenție la detalii, seriozitate, flexibilitate; respectarea termenelor limită și a sarcinilor. Constituie un avantaj: intenția de colaborare pe termen lung; cunoștințe juridice și sau de contabilitate; cunoașterea uneia sau mai multor limbi străine. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu un salariu motivant, proporțional cu experiența și competența.

Salvează căutarea