Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - R liz r d fotocopii, transmiter d email-uri si utilizar a altor chipam nte din dotar - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time

  • 54

    Angajam pentru biroul din Satu Mare, o doamna/domnisoara pentru pozitia de Asistent Manager/secretară. Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: PROGRAM DE LUCRU: L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala

  • 17

    aspect placut, motivata, open mind, disponibila, sector 5 zona parlament, posibil si program part-time. trimiteti date relevante, foto.

  • 1

    Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • 26

    Angajez urgent personal birou public in Timisoara full-time..........cv+foto

  • 5

    Spitalul Sfantul Sava Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza RECEPTIONISTA. SALARIU BRUT LUNAR - 4000 RON + sporuri de noapte + sporuri weekend + libere legale platite , cu ture de zi si noapte . Cunoascatoare programe operare calculator. Prezentabila si cu spirit de organizare. Mediu de lucru atractiv si colectiv de exceptie. Rugam seriozitate. Asteptam cv-ul dumneavoastra.

  • disponibile immediata

  • 1

    SCOALA SANITARA POSTLICEALA F.E.G. TG-MURES angajeaza SECRETARA de urgenta. Cerinte ; Studii/ Minim Diploma Bacalaureat / Experienta / activitate operare /organizare documente birou . Cunostinte/Operare PC Programe Word , Excel etc .. Persoana activa compatibila cu lucrul in echipa . Locul de munca /Birou Scoala Postliceala FEG Targu Mures Program fix etc . Pentru detalii va rugam sunati la tel : sau si puteti sa depuneti CV-ul la adresa de e-mail: scoala_feg yahoo.com Pentru contact va rugam sa lasati si numar de telefon in CV. Multumim

  • Angajăm secretară în condiții normale de muncă. Se oferă contract de munca full time. Cerințe: - persoană dezinvoltă, dezinhibată, open mind, fără obligații. - cunoștiințe operare Power Point, Xcell. - engleză sau franceză, scris vorbit. - masina de serviciu. - deplasări în țară. Va rugam, atașați un CV si două poze in picioare. Va vom contacta ! Mulțumim !

  • SCI ROOF SYSTEM S.R.L (partener Bilka) angajeaza reprezentant comercial (fata) la Showroom Corabia. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV la adresa de e-mail sau detalii la tel

  • asistent manager . office manager

  • 6

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: -permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • 30

    POST LIBER SECRETARIAT IMOBILIAR Fata/Băiat Post secretariat: Angajăm persoana băiat/fata care să fie serios/a, punctual/a, dinamic/a, cu experienţa minimă de operare la calculator în word şi pentru promovare on-line. CERINŢELE sunt următoarele: Dorinţa de a lucra în domeniul imobiliar; Experienţa nu e necesară; Cunoştinţe de operare pe calculator, obligatoriu. Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare cu oamenii; Abilităţi de negociere, seriozitate şi iniţiativă; Rezistent/a la schimbări şi stres. RESPONSABILITĂŢI/BENEFICII: Prospectarea pieţei şi contactarea posibililor clienţi; Menţinerea relaţiilor cu clienţii actuali; Ofertare, primire şi prelucrarea cereri şi oferte, tranzacţionare; Crearea şi prezentarea ofertelor personalizate de produse şi servicii; Identificarea nevoilor clienţilor şi a soluţiei optime de îndeplinire a cerinţelor clientului; Trainingurile şi îndrumare profesională Bonusuri corelate cu performanţa şi o perioadă cât mai lungă alături de agenţia Matos. Program (de iarnă) Luni – Joi: 10.00 – 17.00 Vineri: 10.00 – 16.00 Sâmbătă: 9.00 – 12.00 Duminica: ÎNCHIS Pauză de masă: 30 min. La fiecare oră: 10 minute pauză Ziua de lucru este doar: 5 ore şi 40 min. Obligatoriu : Aplică cv-ul însoţit de poza ataşată pe această platformă sau pe dar mai ai posibilitatea si pe https://matosimobiliare.ro/cariera Vă rugăm nu mai sunaţi să cereţi detalii, interviul se ţine la sediul agenţiei. De preferabil persoane cu domiciliul în Campina dar nu mai departe de 10 km de aceasta localitate.

  • 21

    Firma serioasa, angajam operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • 28

    SC angajeaza operatori productie (barbati si femei) pentru montat si cusut piele pe volan. Oferim: • seriozitate • stabilitate • salarizare atractiva! • mediu de lucru placut si curat Pt mai multe detalii, va rog sa ne contactati la tel: 0359411177, 0259416640, 0359809569

  • Birou notarial cautam secretar cu experienta. Salariu motivant.

  • Candidatul ideal Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica. Experienta de minim 3 ani pe un post similar. Limba engleza(scris si vorbit, nivel avansat) este obligatorie; Cunoasterea pachetului Ms Office; Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare, Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial; Capacitatea de a lucra sub stres; Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale; Capacitate de organizare a prioritatilor; Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila. Descrierea jobului Asistarea Managerului in activitatea sa zilnica; Activitati de protocol atunci cand este cazul; Raporteaza managerului diferite probleme intalnite; Planificarea agendei de lucru a managerului; Participa la intalniri impreuna cu Directorul General; Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica; Gestionarea mesajelor si a corespondentei; Organizarea deplasarilor; Traducerea si redactarea de documente; Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor; Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si a situatiilor solicitate; Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient. Se asigura de comunicarea eficienta cu furnizorii si colaboratorii companiei Se ocupa de implementarea schimbarilor ce apar in cadrul companiei(Registrul Comertului) Emite documente oficiale in numele companiei Se ocupa de prelungirea contractelor de colaborare atunci cand este cazul Se ocupa cu plasarea comenzilor necesare bunei functionari a companiei Asigura planificarea si organizarea calendarului Mentine documentele organizate Cauta, traduce si compara oferte solicitate de catre Manager Beneficii: Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati pentru dezvoltare si cariera; Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica; Tichete de masa; Teambuilding-uri. Salariu competitiv; Bonusuri si cadouri;

  • 11

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( )

  • Salveaza cautarea