Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Locuri de munca Secretariat

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează

Anunțuri promovate Vezi toate

Promovat
Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat)
1

Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat)

Anunț de Angajare Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat) Număr de posturi disponibile: 2 Despre noi: Suntem o fabrică de producție de corn, mere și biscuiți, dedicată livrării de produse proaspete și delicioase către școli și grădinițe din întreaga țară. Ne mândrim cu parteneriate ...

Turda, Cluj

Promovat
Asistent administrativ 1

Asistent administrativ

Firma de administrare condominii caută o persoană organizată si responsabilă pentru postul de Asistent Administrativ. Responsabilități: Organizare și arhivare documente contabile si administrative; Relația cu clienții telefon, email; preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Primirea vizitatorilor ...

Sector 2, Bucuresti

Promovat
Angajam Secretara Administrativa 4

Angajam Secretara Administrativa

ANUNȚ DE ANGAJARE SECRETARĂ ADMINISTRATIVĂ AS CREDIT RECOVER București AS CREDIT RECOVER, companie de consultanță cu experiență solidă și activitate în plină dezvoltare, își extinde echipa și caută o Secretară Administrativă care să ofere suport eficient managementului și să contribuie la buna ...

Sector 1, Bucuresti

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

Angajam asistent-manager 17

Angajam asistent-manager

Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

Sector 1, Bucuresti

Secretariat Firma 14

Secretariat Firma

Receptie-secretariat - Firma de productie Cerinte : Bacalaureat finalizat cu diploma. Nu solicitam experienta. Nu este un job foarte complex. Salariul : 4000 lei-net ( fara bonuri de masa ). Contract de munca pe perioada nedeterminata. Program de lucru: Luni-Vineri 08.00-16.00 sau 09.00-17.00 Persoanele ...

Sector 5, Bucuresti

Angajam Functionar Administrativ 40

Angajam Functionar Administrativ

SC Lipefra Tex Srl angajeaza functionar administrativ cu experienta. Program de lucru full time. Cunostinte Microsoft office obligatorii. Se cere seriozitate si capacitate de comunicare. Cunostintele de limba engleza/germana reprezinta un plus. Selectia se face pe baza de CV la adresa Mai multe detalii ...

Zalau, Salaj

Angajam Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate 36

Angajam Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate

SC Lipefra Tex SRL angajeaza Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate, cu program de lucru part time / full time. Cunostintele de limbi straine reprezinta un avantaj. Societate comerciala cu activitate in domeniul de confectiilor textile. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza ...

Zalau, Salaj

secretariat 146

secretariat

Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică; - locație ultracentrală; -oportunitatea de a învăța lucruri noi; -salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate; - program zilnic 9-17, de luni până ...

Timisoara, Timis

Angajăm personal pentru Asigurări în Buc. Zonă centrală.Trimiteți CV cu fotografie.
1
27

Angajăm personal pentru Asigurări în Buc. Zonă centrală.Trimiteți CV cu fotografie.

Să cunoască cerințele în asigurări.

Sector 3, Bucuresti

Angajam secretara
1
3

Angajam secretara

Angajam secretara cunoștințe engleza germana sau araba program flexibil

Sector 3, Bucuresti

Assistant Manager
1
29

Assistant Manager

BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam ...

Constanta, Constanta

Coordonator asistent de limba sârbă
4
1

Coordonator asistent de limba sârbă

Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative. Responsabilitatile postului: -sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii. -organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare. -planificarile zilnice le trimite prin mail directorului. Candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele ...

Timisoara, Timis

Angajare administrativ
1
3

Angajare administrativ

Doamna 54 ani,inginera, sociabila, serioasă, muncitoare, bun organizator în documente, 15 ani de contabilitate primara, facturare în programul Saga, vânzări în domeniul polietilena. Doresc angajare part time.

Ploiesti, Prahova

Specialist Achizitii

Specialist Achizitii

Pozitie vacanta: Specialist Achizitii produse DIY . Locatie: Otopeni Candidatul ideal trebuie sa fie pasionat de procesul de achizitii, sa aiba abilitati excelente de comunicare si negociere, si sa fie capabil sa gestioneze cu succes relatiile cu furnizorii. Responsabilitatea acestuia va fi sa coordoneze ...

Otopeni, Ilfov

Promovat
Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat)
1

Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat)

Anunț de Angajare Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat) Număr de posturi disponibile: 2 Despre noi: Suntem o fabrică de producție de corn, mere și biscuiți, dedicată livrării de produse proaspete și delicioase către școli și grădinițe din întreaga țară. Ne mândrim cu parteneriate ...

Turda, Cluj

4000 LEI - Cautam Contabila Economista (Administrare și Secretariat)
1

4000 LEI - Cautam Contabila Economista (Administrare și Secretariat)

Poziție: Contabil Economist (Administrare și Secretariat) Număr de posturi disponibile: 2 Despre noi: Suntem o fabrică de producție de corn, mere și biscuiți, dedicată livrării de produse proaspete și delicioase către școli și grădinițe din întreaga țară. Ne mândrim cu parteneriate solide și de lungă ...

Turda, Cluj

secretara 8500 ron
1
12

secretara 8500 ron

Firma de turism si publicitate angajeaza asistenta manager, prezentari oferte, reprezentare, agenda zilnica.Salariul atractiv, se poate oferi si cazare

Sector 6, Bucuresti

Contabil cu experienta in HR si Facturare full time!!!
4
5

Contabil cu experienta in HR si Facturare full time!!!

Contabil cu experienta in HR si Facturare full time!!! Daca esti o persoana organizata,motivata si cu experienta in domeniul contabilitatii,resurselor umane si facturarii, te invitam sa te alaturi echipei noastre. RESPONSABILITATI PRINCIPALE: -gestionarea activitatilor contabile(inregistrari financiare,raportari,si ...

Timisoara, Timis

Curs Secretar   SECRETARĂ - autorizat MMSS
3
6

Curs Secretar SECRETARĂ - autorizat MMSS

Noua ocupație implementata SECRETAR SECRETARĂ , este similară și va ține locul ocupației ASISTENT MANAGER, care, din păcate, cf.noilor directive europene, a fost arhivată împreună cu multe alte ocupații și nu mai există în Nomenclatorul COR al Ocupațiilor din România. Structura cursului: 1080 ore de ...

Sector 2, Bucuresti

Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal  CURS AUTORIZAT
1
57

Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal CURS AUTORIZAT

RESPONSABIL CU PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CURS AUTORIZAT În cadrul acestui curs, veți dobândi cunoștințele esențiale necesare activității de responsabil cu protecția datelor, inclusiv: cadrul legislativ GDPR, principiile prelucrării datelor cu caracter personal, drepturile persoanelor ...

Timisoara, Timis

Asistent manager
4
94

Asistent manager

2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau

Timisoara, Timis

Munca de acasa 8

Munca de acasa

Munca de acasa in timpul dumneaviastra liber.

Bacau, Bacau

Asistent Manager  51

Asistent Manager

S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - ...

Boureni (Targu Frumos), Iasi

Salvează căutarea