Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 24

    Firma de productie. Angajam asistent manager Nu solicitam experienta. Bacalaureat cu diploma. Net 2400 lei. Program L-V. Bucuresti, sector 4.

  • 20

    Firma de productie. Angajam secretara Minim-diploma de bacalaureat Bucuresti sector 5. Salariu 2400 ron-net.

  • 18

    aspect placut, motivata, open mind, disponibila, sector 5 zona parlament, posibil si program part-time. trimiteti date relevante, foto.

  • 14

    aspect placut, discreta, open mind. posibil si part-time.

  • Angajez secretara personală cu aspect fizic plăcut, comunicativă și sociabilă! Program flexibil în limita a 12 ore săptămânal. Ofer 5000 RON.

  • 7

    Angajez secretara, part-time. Multumesc

  • Birou notarial cautam secretar cu experienta. Cerintele postului: cunostinte juridice pentru redactare documente, activitate ANCPI. Salariu motivant.

  • 4

    Angajare Dispecer - 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: .

  • 28

    Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, open minded, program flexibil, salariu avantajos, nu este necesara experienta.

  • 8

    Spitalul Sfantul Sava Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza RECEPTIONISTA. SALARIU BRUT LUNAR - 4000 RON + sporuri de noapte + sporuri weekend + libere legale platite , cu ture de zi si noapte . Cunoascatoare programe operare calculator. Prezentabila si cu spirit de organizare. Mediu de lucru atractiv si colectiv de exceptie. Rugam seriozitate. Asteptam cv-ul dumneavoastra.

  • DOCTORS JAWOOSH S.R.L., cu sediul in Bucure ti Sectorul 3, Strada ZIZIN, Nr. 6, PARTER, Ap. 3 J40/1702/2018, CUI 38816546, angajează: - Functionar administrativ, cod COR 411001 - 1 post, norma intreaga; - Registrator medical, cod COR 334401 - 1 post, norma intreaga; - Receptionist, cod COR 422601 - 1 post, norma intreaga; CV-urile se depun la adresa de e-mail: jawoosh.ali @ gmail.com Alte informatii la telefon:

  • Experienta in domeniul bancar, asigurari si administrativ, atitudine proactiva, excelente abilitati de comunicare si organizare,engleza-mediu,responsabila, serioasa - doresc angajare intr-o companie care sa-mi ofere un cadru de munca cu noi provocari profesionale. Dintre abilitatile dobandite si activitatile desfasurate pot enumera: Elaborare si redactare documente, situatii si rapoarte; Planificare si organizare activitati de birou; Preluare, inregistrare si distribuire documente Redactare corespondenta si managementul documentelor elaborate si primite scanare, copiere, indosariere si arhivare documente preluare apeluri telefonice pregatire sedinte si elaborare minute/ hotarari elaborare proceduri de sistem/operationale colaborare profesionista cu compartimentele unitatii abilitati in utilizarea calculatorului , pachetul Office (Worl, Excel, Outlook), etc Ofer detalii la telefon sau e-mail.

  • Disponibil online

    Asistenta Personala

    Se cauta asistenta personala, treburi simple de office. Asteptam cv-ul vostru si o poza in privat ! Publi24_1618490534

  • 5

    Companie de tip contact center angajeaza agenti call center , vorbitori de lb germana (avansat). Cerinte: -lb germana avansat (C1/C2) -lb engleza avansat C1/C2 -experienta in call center constituie avantaj Beneficii: Salariu:intre 5000 - 6000 ron net (in functie de nivelul lb germane/sau de experienta detinuta) -bonuri de masa + alte beneficii si bonusuri de performanta -reale oportunitati de avansare/dezvoltare in cadrul companiei (pentru pozitiile de coordonare/management se recruteaza din intern) -training specializat platit de catre companie Program de lucru: Ture flexibile: L - D (10:00 - 21: 00)/in ture alternative Sambata si Duminica - prin rotatie. Momentan se lucreaza full remote, pt o perioada nedefinita. Daca sunteti interesati sau aveti recomandari, puteti lasa un mesaj atasand CV ul dumneavoastra si veti fi contactati in cel mai scurt timp posibil de catre un Consultant HR. Mult Succes! Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • VINO IN ECHIPA NOASTRA! Societate de constructii situata in Popesti Leordeni (vis-a-vis de Lidl), la 1 minut de statia STB 440 si 439, angajam Asistent Manager, care va avea urmatoarele atributii: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea corespondentei, si transmiterea acesteia; - postare anunturi site-uri de socializare, grupuri de anunturi specifice, etc., in concordanta cu solicitarile superiorilor ierarhici; - introducere date primare in soft de contabilitate si indosarierea acestora; - solicitare de oferte de la furnizori, si transmiterea facturilor fiscale/proforme catre departamentul de plati; - diverse activitati de secretariat, raportari Excel/Word, cetralizare date; Reprezinta cerinte obligatorii: - abilitati de lucru in vederea transmiterii corespondentei prin mesagerie electronica (email); - cunostinte operare PC,Word, Excel; - bune capacități de organizare a activității și a timpului; - atenție la detalii; - atitudine proactivă, implicare în activitatea echipei; - spirit de echipă, atitudine politicoasă; - bune abilități de comunicare; Angajare pe baza de Contract Individual de Munca, program de luni pana vineri de la ora 09.00 la 18.00 (8 ore/zi + 1 ora pauza). Detaliile despre salariu se discuta la interviu. Daca anuntul nostru ti-a captat atentia, te rugam sa iti depui candidatura, printr-un CV, la adresa de email cu subiectul "ASISTENT MANAGER", iar personalul de la HR, te va contacta in vederea stabilirii unui interviu. Te asteptam!

  • VINO IN ECHIPA NOASTRA! Societate de constructii situata in Popesti Leordeni (vis-a-vis de Lidl), la 1 minut de statia STB 440 si 439, angajam Asistent Manager, care va avea urmatoarele atributii: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea corespondentei, si transmiterea acesteia; - postare anunturi site-uri de socializare, grupuri de anunturi specifice, etc., in concordanta cu solicitarile superiorilor ierarhici; - introducere date primare in soft de contabilitate si indosarierea acestora; - solicitare de oferte de la furnizori, si transmiterea facturilor fiscale/proforme catre departamentul de plati; - diverse activitati de secretariat, raportari Excel/Word, cetralizare date; Reprezinta cerinte obligatorii: - abilitati de lucru in vederea transmiterii corespondentei prin mesagerie electronica (email); - cunostinte operare PC,Word, Excel; - bune capacități de organizare a activității și a timpului; - atenție la detalii; - atitudine proactivă, implicare în activitatea echipei; - spirit de echipă, atitudine politicoasă; - bune abilități de comunicare; Angajare pe baza de Contract Individual de Munca, program de luni pana vineri de la ora 09.00 la 18.00 (8 ore/zi + 1 ora pauza). Detaliile despre salariu se discuta la interviu. Daca anuntul nostru ti-a captat atentia, te rugam sa iti depui candidatura, printr-un CV, la adresa de email cu subiectul "ASISTENT MANAGER", iar personalul de la HR, te va contacta in vederea stabilirii unui interviu. Te asteptam!

  • VINO IN ECHIPA NOASTRA! Societate de constructii situata in Popesti Leordeni (vis-a-vis de Lidl), la 1 minut de statia STB 440 si 439, angajam Asistent Manager, care va avea urmatoarele atributii: - preluarea apelurilor telefonice; - preluarea corespondentei, si transmiterea acesteia; - postare anunturi site-uri de socializare, grupuri de anunturi specifice, etc., in concordanta cu solicitarile superiorilor ierarhici; - introducere date primare in soft de contabilitate si indosarierea acestora; - solicitare de oferte de la furnizori, si transmiterea facturilor fiscale/proforme catre departamentul de plati; - diverse activitati de secretariat, raportari Excel/Word, cetralizare date; Reprezinta cerinte obligatorii: - abilitati de lucru in vederea transmiterii corespondentei prin mesagerie electronica (email); - cunostinte operare PC,Word, Excel; - bune capacități de organizare a activității și a timpului; - atenție la detalii; - atitudine proactivă, implicare în activitatea echipei; - spirit de echipă, atitudine politicoasă; - bune abilități de comunicare; Angajare pe baza de Contract Individual de Munca, program de luni pana vineri de la ora 09.00 la 18.00 (8 ore/zi + 1 ora pauza). Detaliile despre salariu se discuta la interviu. Daca anuntul nostru ti-a captat atentia, te rugam sa iti depui candidatura, printr-un CV, la adresa de email cu subiectul "ASISTENT MANAGER", iar personalul de la HR, te va contacta in vederea stabilirii unui interviu. Te asteptam!

  • Se ofera salariu atractiv +bonusuri pentru ore suplimentare -un mediu de lucru curat si linistit -telefon si masina de serviciu - posibilitate de promovare -cursuri de specializare platite de angajator - posibilitate asigurare locuinta de serviciu Cerinte: -studii superioare economice si/sau tehnice finalizate -cunostinte operare PC -permis de conducere -disponibilitate program prelungit -disponibilitate deplasari trimiteti CV pe adresa :

  • 9

    Angajam pentru postul Asistent personal Manager, fata tanara, aspect fizic placut. Fara obligatii,posibilitate de plecat in weekend. Experienta nu este necesara. Salariul se discuta la interviu.

  • Salveaza cautarea