Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Societate electrica angajeaza secretara, preferabil cu studii tehnice, buna cunoscatoare de Word, Excel, Autocad, pentru intocmire de devize, situatii etc. Posibilitate part time

  • 17

    Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • 5

    Caut secretara pentru un start-up nou infiintat, avand puntul de lucru in comuna Branesti-Ilfov. Este posibila asigurarea locuintei pentru persoanele din provincie. Rog CV atasat mesajului.

  • 8

    Firma de catering, cu livrare la domiciliu, angajam urgent livrator Fara limita de varsta, experienta nu este necesara. Se ofera training la locul de munca.

  • 17

    Angajez arhivari si legatori arhivare manual pentru orasele Slatina-Olt, Craiova, salariu atractiv in functie de experienta, și pentru Bucuresti

  • aspect placut, discreta, open mind. posibil si part-time.

  • 3

    Angajare Dispecer 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: 0733508573/0732296951.

  • 11

    Angajez agent imobiliar pe auto hibrid persoana sociabila salariu 3000 lei plus comision 50% din ce se incaseaza acte necesare cazier judiciar cazier auto copie ci copie permis conducere rog cv pe email

  • 1

    Vin periodic in Bucuresti si caut asistenta part time pentru activitate individuala. Se cere buna cunostinta a limbii romane. Program flexibil, compatibil cu alt job sau studiu. Incercam un contact? Mail:

  • 32

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • Companie de tip contact center angajeaza agenti call center , vorbitori de lb germana (avansat). Cerinte: -lb germana avansat (C1/C2) -lb engleza mediu C1/C2 -experienta in call center constituie avantaj Beneficii: Salariu:intre 5000 - 6000 ron net (in functie de nivelul lb germane/sau de experienta detinuta) -bonuri de masa + alte beneficii si bonusuri de performanta -reale oportunitati de avansare/dezvoltare in cadrul companiei (pentru pozitiile de coordonare/management se recruteaza din intern) -training specializat platit de catre companie Program de lucru: Ture flexibile: L - V ( 09:00 -21:00)/in ture alternative Sambata si Duminica (10:00 - 18:00)/prin rotatie. Daca sunteti interesati sau aveti recomandari, puteti lasa un mesaj atasand CV ul dumneavoastra si veti fi contactati in cel mai scurt timp posibil de catre un Consultant HR. Mult Succes! Prin transmiterea CV-ului dvs. sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal necesare desfasurarii procesului de recrutare desfasurat in conformitate cu art. 6 par. 1 lit. un regulament (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.

  • 10

    Director firma de comert exterior, angajeaza o tanara sociabila, harnica, pt postul de asistenta personala la biroul din piata unirii. Programul este flexibil si poate fi si part-time. Pentru mai multe detalii si stabilirea unui interviu, puteti suna la nr 0730559965

  • 11

    Firma cu experienta de 10 ani cauta operator magazin online. Atributii: -preluarea comenzilor -pregatirea coletelor, facturare -gestionarea stocului, -comunicarea cu clientii -incasare bani Program de munca: Doua schimburi lejere, Contract de munca Salariu motivant Posibilitate de avansare Mediu de lucru placut si relaxant Stabilitatea firmei Locatie centrala: Eroilor - Gradina botanica Se cer: Cunostinte operare calculator, nivel mediu Atentie la detalii Abilitati de comunicare Abilitati de organizare Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email georgeapreutesei around yahoo.com

  • 8

    Firma noua ( tip PFA ) angajează secretara cu vârsta între 18 - 35 din București cu sau fără experiență. Oferim seriozitate și cerem seriozitate. Emalul de trimitere a CV-ului la nr. de WhatsApp: 0720249986 : însoțită de minim o poza. program part-time și full-time. Acceptam și din străinătate stabilite în București.

  • 10

    activitate de birou : secretariat, primire clienti, inregistrare documente. domeniul de activitate firma - tipografic persoana de sex feminin. cerinte : diploma de bacalaureat, varsta max. 30 ani. program 8 ore, L-V salariu net 2500 ron .

  • 18

    Angajam asistent manager. Activitate simpla de secretariat in domeniul productiei de ambalaje din hartie. Cerinte: bacalaureat Program de 8 ore; luni-vineri; net-2400 lei Bucuresti, sector 5

  • 2

    Companie serioasa si in continua dezvoltare, doreste sa angajeze o persoana pentru postul de Asistent Manager care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: -bune capacitati de comunicare(scris, vorbit, nonverbal) -cunoasterea limbii romane(gramatical si lexical) -capacitatea de analiza, sinteza, interpretare, dorinta de invatare -receptivitate, intuitie, spirit de echipa -persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace -capacitate de a intocmi corect si complet documentele specifice, de a le ordona si gestiona -atitudine principiala in relatiile cu oamenii, sociabila, integritate -cunostinte de operare calculator MS Office -disponibilitate program flexibil Descrierea jobului: -gestioneaza documentele companiei(receptarea, expediere, arhivare, evidenta) -emite adrese, notificari, sesizari -intocmeste si verifica contractele -preia apeluri si emite anunturi diverse -intocmeste rapoarte, redacteaza adrese si ofertele companiei -asigura suport pentru alte departamente -organizarea si realizarea tuturor activitatilor administrative si de secretariat -emiterea de facturi si alte documente de contabilitate primara(inregistrare, arhivare) -pastreaza relatiile cu furnizorii si partenerii companiei. Pachet salarial: -salariu fix -program de 8 ore de luni pana vineri cursuri de perfectionare achitate d catre companie -concediu de odihna -decontare transport Dandis este o societate de management si executie in domeniul constructiilor. Sediul firmei se afla in Popesti Leordeni, o locatie in plină dezvoltare si usor accesibila. Suntem intr-o continua dezvoltare si ne dorim sa aducm in echipa noastra oameni valorosi, profesionisti, pasionati si cu dorinta de a se dezvolta. In cadrul companiei veti avea ocazia sa interactionati cu foarte multe domenii si sa acumulati experienta in managementul afacerilor, in comunicarea profesionala. Constituie avantaj: -cunostinte de contabilitate: Saga Soft -cunostinte de resurse umane: curs de inspector resurse umane

  • 2

    Firma de constructii si imobiliare, angajam o fata cu studiile finalizate, pentru activitate de secretariat si contabilitate primara. Cerinte: dornica de a invata cat mai multe, receptiva, fara vicii. Se ofera contract de munca, program de L-V, 8 ore/ zi de la 9-18 (pauza de masa) salariu de incadrare se discuta la interviu. Biroul este in santier zona Bucurestii Noi sectorul 1- statie de Metrou Straulesti. Persoanele interesate, rog sa ataseze CV-ul cu poza.

  • 6

    WORLD OFFICE ONLINE SRL PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA () Candidatul ideal Va rugam nu aplicati daca nivelul limbii franceze nu este cel putin mediu. Dorim extinderea echipei si cautam o persoana motivata care sa stapaneasca limba franceza si care sa detina bune abilitati informatice . Cerinte: - obligatoriubune cunostinte de limba franceza - cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet); - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; - atentie catre detalii; - experienta in lucrul cu echipamentele de birou; Descrierea jobului Asistentul Manager se ocupa cu gestionarea mailurilor si faxurilor primite din partea colaboratorilor nostri, se ocupa de distribuirea corecta a documentelor, actualizeaza datele dosarelor primite zilnic. Program: luni-vineri 8:30- 17:00; 09:45-18:15; 8 ore / zi + 30 minute pauza de masă (in intervalul mentionat) Statutul: angajat pe perioadă nedeterminată cu carte de muncă Concediu de odihnă: 21 zile lucrătoare /an Salariu NET :2500 LEI LOCATIA ZONA: LUJERULUI ( Langa Plaza Romania) Posibilitatea de a lucra intr-un mediu multicultural. Beneficii: - salariu atractiv; - mediu de lucru placut; - prime de sarbatori. Descrierea companiei WORLD OFFICE ONLINE - Cabinet de expertiza auto, infiinţat în anul 1993, cu capital francez, activeaza pe piata din Romania din anul 2012. Astăzi echipa noastră este formată din experți autorizați și secretare calificate pentru a asigura servicii de calitate. Procesul nostru de operare este foarte riguros și organizat în jurul acestor criterii-cheie: profesionalism, seriozitate, inovaţie și curiozitate. PENTRU CEI INTERESATI NE PUTETI TRIMITE CV-UL PE ADRESA()

  • SC ADESGO SA cauta o persoana care sa ajute in cadrul dep dezvoltare. Nu cautam o persoana cu experienta. Avem nevoie de o persoana activa si implicata. Pentru detalii suplimentare va rugam sa apelati 0723.333.855

  • Salveaza cautarea