Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 28

    Firma de Marketing si PR. Manager, 33 ani, angajez asistenta personala / secretara. Salariu: 5200 lei Cerinte: -program full time sau part time -deschisa la nou, discreta, open-minded. -disponibila program prelungit dar flexibil, se poate angaja si o studenta. -prezenta -fizica placuta, atletica, inteligenta -nu este necesara experienta Descrierea postului: -implicare in activitatii firmei cat si a echipei de marketing -redactare documente -activitati de protocol si prezentarea produselor la evenimente -mentinerea comunicarii cu clientii si si comunicarea restului echipei -se ofera telefon si laptop, daca este nevoie de cazare se poate discuta CV si descriere insotit de cateva poze in mail. Detalii la telefon, whats-up sau in mail.

  • 21

    Asistenta persoanala, salariu 5200 lei Tanara, placuta, descurcareata, posibil si studenta, deschisa la nou, program lejer. Detalii: -raspunde cerintelor managerului general -coordonarea activitatii firmei cat si a echipei -secretariat -raspuns la telefon -trimis mail-uri Trimite CV sau descriere insotit de cateva poze. Mai multe detalii la telefon sau pe mail.

  • Companie romaneasca angajeaza Asistent Manager cu atributii de administrare birou, pastrarea relatiilor cu clientii si vanzari. Cerinte: - persoana ordonata, dinamica, dornica sa invete; - abilitati de comunicare; - cunostintele de contabilitate primara si limba engleza la un nivel minim nu sunt obligatorii, dar reprezinta un plus. Sediul firmei: Sector 2 Mai multe informatii la Tel: 0723338129

  • 7

    aspect placut, motivata, discreta. varsa si studiile nu sunt criterii esentiale.

  • 5

    Birou notarial angajează secretara cu EXPERIENȚĂ notariala de 3 ani. Atribuțiile sunt : • scanarea și xeroxarea documentelor • ofera ajutor clienților pentru cereri • lucrează in Word • face programări • completează registrele • sa fie primitoare, amabila cu clientii, comunicativa cu acestia si problemele lor • rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare, adaptabilitatea sunt esentiale • altele ce pot apărea pe parcurs Program luni - joi 9 - 18, vineri 9 -15 Zona birou piata Romană. Va rog sunați, nu prea avem timp de răspuns la toti. Mulțumesc

  • 8

    Cautam persoana ideala pentru postul dе ASISTENTA PERSONALA, intr-o echipa care este mereu deschisa la noi provocari. DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - Rеаlizаrеа dе fotocopii, transmiterеа dе email-uri si utilizarеa altor еchipamеnte din dotarе - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time. Salariul ful time 8 ore pe zi de luni pana vineri - 8-10.000Lei Salariul part time 4 ore pe zi de luni pana vineri - 4-5.000Lei

  • Cautam o persoana disponibila pentru deplasari cunoscatoare de limba germana.

  • Caut asistenta personala Asiguram un mediu optim de dezvoltare profesionala si un salariu corect. Descrierea jobului : - Activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale. - Disponibilitate de deplasare pentru relatiile cu clientii cat si pentru contractare si reprezentare a firmei. - Inteligenta, Cerinte : - Nivel de studii : Studii medii sau studii superioare. - Cunoştinţe de profunzime în domeniul IT (pachetul Office Word, Excel, Powerpoint, Internet). - Programme flexible, adapté en permanence au programme du manager. Candidata ideală : - Cu/fara experienta,corecta, responsabila, dornica sa invete si sa evolueze. - Este deschis pentru pregătire profesională continuă. - Disponibilitate la deplasari in afara tarii. Puteti trimite un CV si Poza

  • 3

    Angajare Dispecer 12LEI/ORA Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - contract de munca in conditiile legii; Contact: 0733508573.

  • 4

    Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, discreta, deschisa, program flexibil, salariu atractiv, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.

  • 17

    Angajam secretara urgent cunoscatoare engleza salariu atractiv

  • 1

    Intocmesc documente pentru unități școlare particulare (SIIIR, documente în vederea autorizării/acreditării ARACIP, situații curente emise de inspectoratele școlare) 0726256061

  • 66

    Salon de intretineree corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 4

    Asociatie, cautam tinara, absolventa Drept sau masteranda pentru redactare la calculator, si ajutor la Instanta. Jobul are un program flexibil, adaptabil persoanei , selectate ,plata se face la inceput zilnic, ulterior saptamanal. 12-16 ore /saptamana ,15- 20 lei , ora in functie de abilitati deja , dobandite in practica. Trimiteti un C.V. la mail. ionut12.popescu@gmail .com , cu telefon ,va sunam noi. Scrieti scurt. telefon de contact 0748577385. Buna cunoastere, a limbii romane este un avantaj. Veti fi si Interfata asociatiei cu justitia si Foruri Internationale.

  • 2

    Firma nou infiintata, angajam secretara. Perioada de proba este cu jumatate de norma si salariul minim pe economie, dar in cazul unei evolutii pozitive, majorarile vor fi consistente. Cunostintele juridice sau de contabilitate constituie avantaj. Punctul de lucru este in Comuna Branesti, jud. Ilfov.

  • 14

    Angajam Junior Manager! Aplică chiar acum și bucura-te de toate beneficiile pe care le oferim colegilor noștri: http://saloanelemagic.ro/cariere/formular/junior-manager Responsabilitati: - Intampina si abordeaza intr-o maniera politicoasa fiecare client Magic; - Asigura indeplinirea operatiunilor specifice receptiei; - Preia apelurile telefonice; - Programarea clientilor si completarea programatorului; - Incasarea serviciilor prestate de lucratori; - Colaboreaza si asigura o buna coordonare a activitatii din receptie, respectand politicile interne; - Asigura o buna gestionare a solicitarilor clientilor

  • Cabinet ezoteric cauta partenera colaboratoare. Femeie fara obligatii ce are dorinta de a invata si activa in domeniul ezoteric.

  • 1

    Cautam o persoana disponibila pentru deplasari cunoscatoare de limba germana .

  • 4

    Rasig Imobiliare, angajeaza Asistenta Personala pentru Directorul General Aptitudini candidata: - tanara prezentabila, inteligenta, supla, sociabila, disponibila deplasari, cunostinte PC, limba romana, limba engleza, carnet sofer categoria B sau posibilitatea obtinerii cat mai rapid. Beneficii: - salariu fix, bonusuri de performanta, carte de munca, cazare(unde este cazul), posibilitate masina. Rog cateva poze relevante, conteaza si aspectul fizic.

  • Salveaza cautarea