Anunturi
Secretariat BucurestiCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Ofer cazare
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 140 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
1
Suntem o societate antreprenoriala din Bucuresti, angajam cu contract de munca persoana cu experienta in constructii pentru postul de Asistent Administrativ. Ce oferim: Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; Salariu corelat cu responsabilitatile si experienta; Conditii bune de lucru( biroul se afla intr-o cladire situata in zona Unirii); Profesionalism, seriozitate, flexibilitate. Responsabilitati: Pregatire documente si lansare comenzi catre furnizori, sub indrumarea responsabilului de achizitii; Centralizarea ofertelor primite din partea furnizorilor si prezentarea acestora sefului de proiect in vederea selectarii; Creare si validare deviz; Pregatirea documentelor necesare pentru controlul 3D; Lansare in executie cu ajutorul responsabililor de proiect si tehnic; Verificarea stadiului comenzilor lansate catre frunizori, vizandu-se stadiul procesului de executie, implicit respectarea termenelor; Participare la monitarizarea proiectelor; Intocmirea dosarului de calitate; Cerinte: - Abilitati de comunicare cu echipa; - Cunostinte de operare in Microsoft Office (Excel, Word); - Nivel de baza limba engleza. Program de lucru Luni-Vineri, 9- 17, zona Piata Unirii, Sector 3.
-
Promovat
4
Angajăm o doamna/domnișoară serioasă, organizată și responsabila pentru departamentul administrativ/contabilitate primara pentru câteva magazine de costume de lux. Cerințe : -să aibă cunoștiinte medii de operare a pc ului(Word/Excel/emailuri/programari clienti) -să aibe cunostiinte minime de contabilitate primara Trimiteti CV pe Program L-V 8 ore/zi Zona Calea Mosilor sector 2,Bucuresti
-
Promovat
Candidatul ideal Abilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicale Disciplinat, conștiincios, calm, corect în orice gest, amabil Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității Ini iativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă Abilită i de interac iune pozitivă i de gestionare a conflictelor Dezvoltare profesională, dorin a de autoperfec ionare Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj Bună cunoaștere a limbii engleze scris și vorbit Descrierea jobului În orice interacțiune cu pacientul, respectă principiile îngrijirii centrate pe pacient, căutând să asigure o experiență cât mai bună a acestuia în cadrul centrului medical; Preia apelurile telefonice, furnizând informații referitoare la serviciile oferite și efectuează programarea pacienților, utilizând softul dedicat Preia pacientul care se prezintă în incinta centrului medical; solicită documentele de identitate ale pacientului și, dacă este necesar, documentele doveditoare ale statutului de asigurat în sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate/Card European de Sănătate etc.și întocmește fișa de prezentare a pacientului Îndrumă pacientul către cabinetele medicale, potrivit programării Eliberează documentele medicale rezultate în urma investigațiilor, dupa validarea acestora de către medic Introduce informații în baza de date Încasează plățile pentru serviciile medicale prestate, dacă este cazul Are obligația să păstreze confidențialitatea față de terți (conform reglementărilor în vigoare) privind datele de identificare ale pacientului și privind serviciile furnizate fiecărui pacient.
-
Promovat
Angajam o persoana serioasa si organizata, cu cunostinte foarte bune de redactare corecta documente (Word) si lucru in Excel, cu abilitati reale de redactare corespondenta electronica, capabila sa utilizeze echipament de scanare, de printare, etc. Domeniul de activitate - consultanta achizitii publice (pregatire documentatii pentru participare la licitatii). CV-urile vor fi transmise la e-mail
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
4
Disponibil online
Caut asistenta personala.
Domn intelectual caut asistenta personala din Bucuresti, open minded,virtsta 18-65 ani,lipsita de prejudecati, draguta, program flexibil part time 2-4 ore/sapt, cu sau fara experienta. Salariul 1000 /luna. Colaborare exclusiv in cazul in care ambele parti agreaza conditiile acesteia. Rog CV plus foto de prezentare la email sau daca doriti putem vb pe WhatsApp Rog seriozitate si discretie. Va multumesc!
-
38
Suntem in căutarea unei colege pentru recepție, clinică situată in Drumul Taberei. Dorim o persoană sociabilă, deschisă, veselă, cu experiență in comunicarea cu pacienții. Programul este de o zi cu o cu zi, 2 week.end-uri se lucrează 2 libere. Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa, decontare transport, majorări salariale punctuale si comision, după perioada de proba.
-
Companie multinationala angajeaza referent in Bucuresti, Sector 1; Experienta nu este necesara. Cerinte: - studii medii; - Cunoștințe minime de utilizare Microsoft Office (Excel, Word) - Disponibilitate de colaborare pe termen lung - Serios, responsabil, organizat - rigoare si atentie la detalii - livrare de rezultate Activitatea presupune: - gestionarea corespondentei - Deplasari in interes profesional - Actualizarea situatiilor specifice - Suport administrativ colegilor din departament - Intocmirea de rapoarte/ referate/ evidente Ce oferim? - activitatea se desfasoara in sistem hibrid - Program de lucru 08:00 - 16:00; L-V - Contract pe perioada determinata,6 luni, cu posibilitate de prelungire - Tichete de masa - Prima de sarbatori - Asigurare medicala - Alte beneficii - Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati in privat. Multumesc!
-
Companie multinationala angajeaza referent in Bucuresti, Sector 1; Experienta nu este necesara. Cerinte: - studii medii; - Cunoștințe minime de utilizare Microsoft Office (Excel, Word) - Disponibilitate de colaborare pe termen lung - Serios, responsabil, organizat - rigoare si atentie la detalii - livrare de rezultate Activitatea presupune: - gestionarea corespondentei - Deplasari in interes profesional - Actualizarea situatiilor specifice - Suport administrativ colegilor din departament - Intocmirea de rapoarte/ referate/ evidente Ce oferim? - activitatea se desfasoara in sistem hibrid - Program de lucru 08:00 - 16:00; L-V - Contract pe perioada determinata,6 luni, cu posibilitate de prelungire - Tichete de masa - Prima de sarbatori - Asigurare medicala - Alte beneficii - Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati in privat. Multumesc!
-
32
Centru Medical angajeaza in jobul part time.: - Receptie- consilier, relatii clienti-frontdesk, candidat cu: Cunostiinte minime si exprienta in postul respectiv,cu bune abilitati de comunicare/relationare , in gestionare activitatea de receptie si in relatii cu public, vointa de a lucra in echipa, seriozitate si punctualitate. -CV Se trimite la mail-ul : -Detalii : www.eurosanity.ro -Adresa: Calea Plevnei nr.44,sector 1,(la o statie de metrou Eroilor /in apropiere facultatii de stomatologie /Pta.Kogalniceanu ), la statia Vasile Parvan
-
2
Societatea de avocatura angajează secretară la recepție, program flexibil, cerințele sunt: cautam o persoana serioasa, care cunoaște sa umble pe calculator și puțină engleză. Sediul se afla in sectorul 2, zona calea moșilor. Va rugam sa ne contactați la Nr de telefon pentru mai multe informații și să lăsați un cv la adresa de mail
-
10
Receptionera Radu Sensey Academy -sala fitness, angajeaza receptionera. Mihai Sebastian -sector 5. Locatie noua!
-
Angajez tanara prezentabila, open minded, job stabil, program flexibil. Doar mesaj pe whatsapp cu foto si descriere.simpatica, sociabilila, comunicativa, te asteptam in echipa noastra. Bucuresti sau Brasov
-
Responsabilitati: Vei introduce date in tabele, vei optimiza fluxul de lucru si informatii din cadrul companiei, vei mentine legatura prin email dar si telefonic cu partenerii, vei întocmi facturi simple si vei face deconturi. Indosariere si arhivarea contractelor si facturilor din partea partenerilor, clientilor și a celorlalti angajati Vei asigurara protocolul in cadrul intalnirilor la birou Vei face rezervari avion, camere hotel, autoturisme pentru deplasarile colegilor in tara si strainatate Cerinte: Cunoștințe contabilitate primară - deconturi, cunoașterea platformei Smart Bill pentru intocmirea facturilor simple si a aplicatiei BTUltra Reprezinta un avantaj daca ai mai lucrat pe platforma Bursa de Transport - operatiunile sunt foarte simple si pot fi invatate foarte usor Cunoștințe medii Office redactarea si formatarea unui document, creare tabele, sortare date, funcții și pivoți de bază pentru diverse calcule matematice simple Limba engleză fluent obligatoriu, scris și vorbit vei comunica zilnic prin email și telefonic cu partenerii noștri // Munca se desfășoară la sediul nostru din București, sector 4 (zona Tineretului), program luni-vineri 9: min pauză) // Se decontează transportul - abonament metrou / alte mijloace de transport în comun
-
21
Firma serioasa angajam personal pentru contabilitate primara si secretariat Cerinte: Experienta intr-un post similar(secretariat, administrativ) Cunostiinte minime contabilitate primara Abilitatea de a gestiona intr-un mod profesional si eficient relatia cu ceilalti angajati si clienti via telefon cunostiinte PC Atentie la detalii Seriozitate, integritate, responsabilitate Atentie distributiva Responsabilitati: respecta programul de activitate, regulile si procedurile comunicate de catre conducerea societatii gestioneaza documentele care intra/ies din firma pentru inregistrare, sortare, distribuire, arhivare obtine si ofera informatii telefonica la cerere Beneficii:Pachet salarial atractiv Daca considerati ca va incadrati in aceste conditii si va doriti un loc de munca stabil asteptam CV-urile dvs : ,
- 3
- 1
-
Angajez secretara Daca ai intre 18 si 35 de ani si esti o tipa simpatica, sociabilila, comunicativa, te asteptam in echipa noastra. Cerinte minime: - cunostinte de baza pe computer si retele sociale - sa fi deschisa si dornica sa inveti - sa fi receptiva Detalii la numarul de telefon. Astept CV-ul tau aici sau pe mail:
-
2
We are looking for a self-driven, enthusiastic and organized person to join our team as an RECEPTIONIST in Bucharest (Str. Tipografilor, near Casa Presei Libere). *We are looking for a person who is available for both part-time and full-time program*. Job requirements: -English - middle level written and spoken; -Good organization and compliance with deadlines; -Pay attention to details+ Distributive attention ; -Communication and relationship skills; -Proactive attitude+ Seriousness at work ; -Microsoft Office. Job accountabilities: -Friendly and welcoming attitude with all customers, users and visitors; -Administrative support; -Sending and archiving correspondence; Database and records management; Customer service What do we offer: -Working conditions in a dynamic, young collective environment within a multinational company; -Motivating salary; -Extra-wage benefits: meal vouchers, medical private insurance. -Working program: Mo- Fr: 08:45-17:30 (full-time)/ 08:45-13:00 (part-time). Only the shortlisted candidates will be contacted.
-
Angajez tanara prezentabila, open minded, job stabil, program flexibil. Doar mesaj pe whatsapp cu foto si descriere,
-
Disponibil online
Angajez asistenta personală!
Angajez tanara prezentabila, open minded, job stabil, program flexibil. Doar mesaj pe mail cu foto si descriere!!!cer și ofer seriozitate maxima!
-
Persoana tanara cu varsta intre 19-45 ani Aspect fizic placut Tinuta office Disponibilitate la program prelungit Disponibilitate la deplasari Cunostinte de secretariat Se ofera salariu net 5000 Bonusuri si diurne la deplasari
-
6
Companie multinationala angajeaza Secretara manager Cerinte Varsta intre 18-45 ani Aspect fizic placut Tinuta Office eleganta Cunostinte secretariat Cunostinte limba engleza constituie avantaj Disponibilitate la un program de 8-9 ore pe zi Disponibilitate la deplasari(daca va fi cazul) Se ofera Salariu net 4500 lei Auto de seriviciu (daca este cazul) Decontare transport Diverse bonusuri Posibilitati de avansare
-
4
Angajam o persoana pe perioada nedeterminata, program full time pentru biroul din sector 6, Bucuresti. Nu cerem experienta, persoanele dornice sunt formate direct la locul de munca. Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa: Detalii la:
-
Disponibil online
Asistenta personala
Om de afaceri,caut colaboratoare tânără, sociabilă ,open minded (intr-o relatie bazata pe empatie reicproca).
- Salveaza cautarea