5
Secretariat administrativ
Specificații
Numele companiei
INSTALL NET SRL
Tip job
full time
Descriere
Abilitati, calitati, aptitudini necesare:
capacitate de informare (din mijloace mass media, de la concurenta, de la personal, furnizori etc.)
capacitate de analiza si sinteza;
persoana ordonata si organizata ;
usurinta in exprimarea ideilor
capacitate de relationare interumana
spirit de initiativa
loialitate fata de firma
atentie distributiva
prezenta placuta
Atributii: (sarcini, lucrari specifice)
selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente;
executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
intocmeste evidentele contabile primare ale firmei
primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul firmei
pastreaza confidentialitatea informatiilor din firma
Responsabilitati:
tine evidenta documentelor intrate si iesite din firma prin Registrul de intrari-iesiri
intocmeste corespondenta pentru Directori
tine corespondenta telefonic si prin fax e-mail cu colaboratorii firmei
tine evidenta facturilor primite si introducerea lor la plata la termenul scadent
tine evidenta facturilor emise si urmareste incasare lor
raspunde de evidenta contabila primara a firmei
realizarea unor situatii la solicitarea Directorului General
cunostinte de AUTOCAD reprezinta avantaj
Beneficii:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata; mediu de lucru placut; detaliile legate de salariu se discuta in cadrul interviului.
Raportează
capacitate de informare (din mijloace mass media, de la concurenta, de la personal, furnizori etc.)
capacitate de analiza si sinteza;
persoana ordonata si organizata ;
usurinta in exprimarea ideilor
capacitate de relationare interumana
spirit de initiativa
loialitate fata de firma
atentie distributiva
prezenta placuta
Atributii: (sarcini, lucrari specifice)
selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente;
executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta;
furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei;
intocmeste evidentele contabile primare ale firmei
primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul firmei
pastreaza confidentialitatea informatiilor din firma
Responsabilitati:
tine evidenta documentelor intrate si iesite din firma prin Registrul de intrari-iesiri
intocmeste corespondenta pentru Directori
tine corespondenta telefonic si prin fax e-mail cu colaboratorii firmei
tine evidenta facturilor primite si introducerea lor la plata la termenul scadent
tine evidenta facturilor emise si urmareste incasare lor
raspunde de evidenta contabila primara a firmei
realizarea unor situatii la solicitarea Directorului General
cunostinte de AUTOCAD reprezinta avantaj
Beneficii:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata; mediu de lucru placut; detaliile legate de salariu se discuta in cadrul interviului.
ID anunț: 1757488685
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!