Secretariat - operator date
Specificații
Descriere
Candidatul ideal:
-Cunoștințe de operare PC , ideal experienta in utilizarea programului XL
-Atitudine pozitiva si proactivă, orientată către rezultate, cu atenție la detalii
-Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii
-Cunostinte minime de contabilitate
-Abilități de comunicare orală și scrisă
-Permis de conducere categoria B
Responsabilitati:
-Intocmire de facturi zilnic, avize si alte acte finaciar - contabile
-Activitati diverse de secretariat
-Arhivare , indosariere si organizarea documentelor
-Preluarea, inregistrarea, distribuirea actelor catre compartimentele implicate
Beneficii:
-Program full time de luni - vineri
-Punct de lucru birou : Marasti , Bulevardul 21 Decembrie 1989
-Contract de munca
-Concedii si zile libere legale - conform legislatiei
-Abonament transport
-Suport si ajutor din partea colegilor in procesul de invatare
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!