Anunțuri
Secretariat Brasov doar cu poze Disponibil din: 2021-01-21-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
FUNERIS Brasov, furnizor național de monumente comemorative, își mărește echipa! Suntem în căutarea unui coleg sau colega cu bune abilitati de relationare si planificare, cu spirit de echipa și atitudine proactiva pentru postul de ASISTENT VANZARI. CERINȚE POST: - Studii medii sau superioare. - Experiența în domeniul vanzarii, pe un post similar, constituie un avantaj. - Abilitati de comunicare si relationare interumana. - Seriozitate și punctualitate. - Responsabilitate, loialitate, corectitudine și disciplină. - Creativitate și gândire critica. - Abilitati de lucru pe calculator - pachetul MS Office (Excel-ul, în mod special), internet, e-mail. - Cunoasterea programului Corel Draw, reprezintă un avantaj. BENEFICII: - Tichete de masă (40 lei pentru o zi lucratoare). - Siguranța și stabilitatea locului de muncă (contract de muncă pe perioadă nedeterminată). - Program de lucru într-un singur schimb. - Echipă dinamică și profesionistă. DESCRIEREA POSTULUI: - Relationeaza cu clientii și potentialii clienți ai firmei. - Dezvolta portofoliul de clienți. - Asigura suportul clientilor și le ofera acestora informații despre produsele și serviciile firmei. - Analizeaza continuu satisfactia clientilor si propune strategii inovative de dezvoltare a acesteia. - Efectueaza comenzi către furnizorii firmei. - Are responsabilități administrative și de organizare (contractare, facturare, bonuri de consum, diverse tabele situatii).
-
Te atrage domeniul medical și ți-ar plăcea să lucrezi într-o clinică modernă unde să poți contribui la o activitate cu un mediu plăcut și la starea de bine a oamenilor cu care interacționezi? -Ai mai mai lucrat în domeniu medical sau ai luat contact cu medii în care ai interacționat cu clienții și ai oferit suport? -Te descurci să porți o conversație în Limba Engleză și ai bune abilități de operare PC? Dacă ai răspuns pozitiv, ce zici de postul de Recepționist Medical într-o clinică cu servicii premium din Brașov?
-
Responsabilitati: Salutarea oaspeților la sosire și furnizarea acestora cu informații despre facilitățile și serviciile hotelului. Asistarea oaspeților cu procesele de check-in și check-out, inclusiv gestionarea rezervărilor și plăților. Răspunde la întrebările oaspeților și rezolvă orice probleme sau reclamații în timp util și profesionist. Coordonarea cu alte departamente hoteliere pentru a asigura satisfacția oaspeților și operațiuni bune. Menținerea unei atmosfere primitoare și primitoare în holul hotelului și în zonele publice. Oferirea de sprijin personalului de la recepție și altor personal al hotelului, după cum este necesar. Cerințe: Experiență anterioară în servicii pentru clienți sau în ospitalitate, de preferință într-un cadru hotelier. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitati puternice de rezolvare a problemelor si o atitudine orientata catre client. Abilitatea de a lucra bine sub presiune și într-un mediu cu ritm rapid. Cunoașterea software-ului și sistemelor de rezervare relevante. Fluent in engleza; cunoașterea altor limbi este un plus.