Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Clinica privata angajeaza operator call center

  • Sunt in cautarea de persoane cu sau fara experienta in asigurari. E nevoie sa stii ca trebuie sa depui efort inainte de a obtine ceva! Anunt valabil pentru intreaga Romanie! Ce se ofera - platforma pentru emiterea si gestionarea politelor de asigurare, - produse de asigurari viata si non-viata, credite, pensii si despagubiri pentru victimele accidentelor rutiere, - indrumare si webinarii pe diverse teme de interes si actualitate, - venituri functie de implicarea ta si a echipei tale nationale, - recunoasterea rezultatelor tale, - concursuri si premii deosebite. Ce se cere: - persoane cu BAC-ul luat. de preferat cod RAF - integritate - energie - corectitudine - seriozitate - program full sau part-time. Venituri de la 500 euro in sus functie de implicare. Salariu din comision!

  • Cladire de birouri medie ca suprafata, situata pe Str. Timis-Triaj, nr. 6 (langa poarta principala de la CET). Autobuzele 34 si 34 barat au statia in fata locatiei. Programul si salariul vor fi discutate la interviu/proba de lucru.

  • CERINTE: - studii medii/ scoala profesionala - vechime in munca minim 2 ani din care 1 an in activitatea de gestionar - cunostinte medii de operare PC, experienta in SAP constituie avantaj - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi RESPONSABILITATI: - receptionarea produselor si intocmirea corecta a rapoartelor de gestiune, operarea in sistemul informatic - manevrarea si livrarea produselor catre distribuitori sau alti beneficiari - verificarea corectitudinii inregistrarilor - participarea la inventare lunare BENEFICII: - salariu atractiv - bonuri de masa - prime de sarbatori - perioada contractuala nedeterminata

  • Clinica privata angajazeaza analist relatii/servicii clienti. Viitorul coleg are rolul de a asigura planificarea, organizarea şi coordonarea activitaţii pentru buna relaţionare a firmei cu pacientii/clienţii. Cautam o persoana serioasa si responsabila cu atitudine pozitiva,viteza de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu,capacitate de comunicare si gestionare a problemelor aparute.

  • Caut loc de munca ca paznic sau mecanic intretinere intrun institut

  • Cerinte: Absolvent studii medii; Abilitati excelente de comunicare;- Bune abilitati organizatorice si atentie la detalii; Rezistenta la stress;- Spirit de echipa; - MS Office (Word, Excel, Outlook) Responsabilitati: - Opereaza in programul de gestiune toate intrarile si iesirile; - Propune si urmareste solutionarea tuturor problemelor legate de gestiune; - Organizeza si ajuta la operatiunile de incarcare-descarcare; - Realizeaza rapoarte periodice de gestiune Beneficii: - Salariu motivant; - Bonus anual Program L-V 09.00- 18.00 Informatii la 0733027027

  • Familie, 4 adulti, cautam o pensiune, in judetul Brasov, pentru administrare totala.

  • Societate comerciala angajeaza analist clienti Cerințe: 1. Experienta in relationarea cu clientii, de preferat in domeniul prestari servicii; 2. Cunostinte de limba engleza - nivel mediu; 3. Cunostinte de operare pe calculator (preferabil nivel avansat) - Word, Excel; 4. Abilitati de comunicare bine dezvoltate; 5. Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii; 6. Dorinta de dezvoltare, invatare si orientare spre solutii; Responsabilități : • Administreaza relatia cu clientii existenți • Proceseaza cererile clientilor (introducerea lor in sistemul informatic);Urmareste derularea implementării acestora; • Cauta si propune clientilor solutii alternative (atunci cand este cazul); • Mentine relatia cu celelalte departamente pentru îndeplinirea sarcinilor necesare. • Respecta intocmai procedurile de lucru ale Companiei cu privire la procesele in care este implicat; • Asigura o comunicare proactiva si constructiva cu membrii echipei si asigura feedback permanent; • Desfasoara o activitate calitativa, corecta si utilizeaza eficient toate resursele alocate si timpul; • Urmareste activitatea zilnica prin rapoarte de activitate si are abilitatea de a prevedea problemele si alterteaza si propune solutii persoanelor de decizie; • Utilizeaza toate intrumentele si participa la toate programele de pregatire organizate de Companie; • Realizeaza orice alte responsabilitati si activitati alocate Oferim: • Posibilitate de dezvoltare • Pachet salarial atractiv • Contract de munca pe perioadă nedererminată Pentru informații suplimentare puteți să ne contactați la 0757139081

  • Firma TBT Logistic International SRL isi cauta un nou dispecer pentru intarirea echipei noastre. Activitatile tale in cadrul echipei noastre ar fi urmatoarele: - Organizarea, planificarea si coordonarea transporturilor pe plan intern si international -Preia si urmareste executarea comenzilor de transport -Cautarea curselor -Organizarea si asezarea CMR-urilor de transport -Office management, administratie -Comunicarea cu clientii si partenerii nostrii -Supravegherea, coordonarea, mentinerea legaturii permanente cu conducatorii auto Cerintele noastre: -Studii superioare -Cunoastere limba engleza in scris si vorbit, germana/franceza - reprezinta un avantaj, -Buna capacitate de comunicare, relationare, auto-organizare -Flexibilitate -Cunoasterea regulamentului privind timpii de conducere ( reg. 561) Ce iti oferim: - Salariu atractiv; - Facilitam accesul la softuri de legislatie, informari legislative actualizate; bursa transport; -Cursuri in domeniul transportului Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0762 688 553

  • Căutăm persoană pentru servicii poștale și curierat pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la numărul telefonic

  • Caut angajare in intretinere hotel sau pensiune experiența in domeniu am avut in intretinere un hotel timp de 7 ani in mangalia.pot intretine si schimba instalatii sanitare si incalzire,instalatii electrice,rigips,gresie,faianta,marmura si granit,sisteme aupraveghere,tapet,tavane casetate etc.Varsta 33 de ani fara obligatii.oras de resedinta braila, pot lucra in orice judet.

  • Angajam personal pentru birou. Necesar permis de conducere. Se lucreaza part-time .4 ore / zi. Program 10-14 ! Un weekend da, unul nu.( tot 4 ore ) Persoana va posta anunturi, va gestiona situatii usoare legat de activitatea firmei, gen aprovizionare cu solutii de curatanie, va ajuta la pregatirea pachetelor si dosarelor pentru anumite doantii, sau sponsorizari. Va presta diverse servicii usoare. Informatii Salariul negociabil ! Informatii whtaspp 0727099099

  • Salveaza cautarea