Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 1

    Oportunitate online,bani de acasa. Cautam operatori pe internet, care sa fie ambitiosi, seriosi, responsabili si atenti la detalii. Lucrati de la dvs de acasa de pe calculator/telefon, iar instruirea este gratuita, se primesc materiale pentru a invata metoda de lucru. Pentru a aplica, trimite mesaj la adresa de mail castigoportunitate @gmail .com

  • 8

    Cladire de birouri medie ca suprafata, situata pe Str. Timis-Triaj, nr. 6 (langa poarta principala de la CET). Autobuzele 34 si 34 barat au statia in fata locatiei. Programul si salariul vor fi discutate la interviu/proba de lucru.

  • 3

    Recrutam Operatori back office limba romana , cautam persoane energice, entuziaste, perseverente dornice de stabilitate la locul de munca. CANDIDATUL IDEAL: -Persoană calmă și organizată, motivată, concentrată pe rezultate; -Cunoștințe bune de MS Office: Access, Word, Excel; -Cunoștințe de navigare Internet; -Rapiditate în introducere de date; -Experiența pe o poziție similară constituie un avantaj. RESPONSABILITATI : -Introducerea în timp util a datelor într-un soft dedicat; -Verificarea corectitudinii introducerii datelor. BENEFICII: De ce sa lucrezi cu noi: - un post provocator si un mediu de lucru motivant; - training intern; - pachet salarial atractiv - posibilitati reale de crestere profesionala. Grupul Open Mind a fost infiintat în anul 2007 urmand ca în cativa ani sa devina leader pe piata din Romania in sectorul Business Process Outsourcing, impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experienta si avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce priveste resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experienta fondatorilor, specialisti în sectorul de Telemarkentig, Customer Care si BPO, Open Mind devine lider ca si Call Center în limba italiană pe piata din România. Puteti aplica la : sau puteti suna la numarul : 0755050198 Vino in Echipa Open Mind !

  • 1

    doresc o experienta noua si ceva dinamic dornic de a invata si bun comunicator

  • Caut job asistent manager sau orice alt tip de functie ce implica munca de birou,am 41 de ani,cunostiinte Saga,microsoft office,internat,diploma inspector resurse umane,limbi straine spaniola si engleza.Rog oferte pe email.Ofer si cer seriozitate.Multumesc 

  • 22

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 16

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 11

    Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • 5

    Munca usoara la calculator. Castiga bani doar prin utilizare internet.Nu necesita experienta. Castig pe o perioada de 20 de ani. Doar 1-2 ore/zi dupa propriul program. Cautam persoane serioase si perseverente. Valabil in toata tara. Pentru detalii trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • 3

    Angajam urgent manager resurse umane cabana. Acesta se va fi responsabil pentru asigurarea si mentinerea unui sistem unitar de resurse umane calificate si competente pentru indeplinirea obiectivelor firmei. Elaboreaza si urmareste implementarea strategiei si a procedurilor de lucru privind resursele umane din firma si le integreaza in strategia generala a firmei. Dezvolta, revizuieste, implementeaza si actualizeaza politicile de angajare, de motivare si de beneficii pentru resursele umane din firma. Elaboreaza, dezvolta si implementeaza planuri de cariera si dezvoltare personala atat pentru personalul din pozitiile cheie, cat si pentru restul personalului din firma. Negociaza, proceseaza, revizuieste si monitorizeaza contractele de angajare. Decide titulatura posturilor din companie conform COR. Prezinta conducerii firmei rapoarte privind activitatea de resurse umane Elaboreaza si aplica diferite instrumente de psiho-diagnostic, evaluare, motivare etc.Elaboreaza Manualul Personalului. Coordoneaza activitatile de recrutare si selectie, de orientare si integrare a noilor angajati, de evaluare a performantelor si de motivare, gestioneaza situatiile conflictuale, de criza etc. Analizeaza in permanenta nivelurile de salarizare de pe piata muncii pentru a propune pachete salariale motivante. Coordoneaza elaborarea Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare si urmareste ca fiecare angajat sa ia la cunostinta intocmai continutul acestor documente. Identifica problemele cu care se confrunta angajatii si propune managementului solutii pentru rezolvarea acestora Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post si altele. Oferim salariu avantajos si masa pe perioada nedeterminata intr-o locatie frumoasa, primitoare, in mijlocul naturii. Pentru detalii apelati

  • Angajam urgent gestionar (responsabil inventar) in Predeal. Acesta se va ocupa de inventarul de marfa pe sectoare si inventarul de obiecte fixe. Oferim salariu avantajos si masa pe perioada nedeterminata intr-o locatie frumoasa, primitoare, in mijlocul naturii. Pentru detalii apelati

  • 3

    Câștiguri în timpul liber în 2020. Nu trebuie experiență. Asigurăm instruire GRATIS la distanță și online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC

  • 1

    Vindeti ? Cumparati ? Schimbati ? Stiati ca sansele sa vindeti ceva pe net, sunt cu 80 % mai mici decat daca mergeti cu ele intr un targ. Sunt cateva reguli de care trebuie sa tineti cont. 1 - afisati pretul. 2.curatati marfurile 3..zambiti. 4.negociati 5.nu uitati sa luati banii Va asteptam si pe Dvs.cu lucrurile care nu va mai sunt necesare, sa le vindeti in targ .Nu trebuie decat sa strangeti ce aveti prin casa, garaj, pod, debara si sa veniti cu ele la noi in fiecare weekend incepand cu orele 7 pana la 15.Garantam ca cel putin jumatate, le veti vinde Din partea noastra aveti locul gratuit ! Atat Sambata cat si Duminica. Ar fi totusi o taxa - un share si un like ! Atat. Va asteptam cu drag - Informatii si rezervari la nr 0724219315

  • 9

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 4

    Colaboratori recrutare Anglie/UE Selectam pentru colaborare cu 2 Agentii din Regatul Unit, agenti recrutare persoane juridice, fizice, freelanceri. Rolul acestor agenti va fi acela de a recruta personal calificat / necalificat functie de nevoile clientilor nostrii. Mentionam faptul ca veti avea un interviu de informare si selectie agenti cu Managerul nostru de Operatiuni. Veti fi informati asupra conditiilor de colaborare/ Terms and Conditions apoi fiecare colaborator va fi evaluat. Se va creea o echipa pentru contracte UE si o echipa pentru contracte UK. Cei mai valorosi dintre dvs vor fi invitati pentru un stagiu de pregatire si perfectionare in UK, stagiu cu durata de 30 zile calendaristice. La finalul acestui stagiu cei mai buni dintre dvs vor fi ofertati pentru angajare pe teritoriul UK. Se vor selecta de asemenea 3 manageri zonali: 1 pentru UK, 1 pentru UE si 1 pentru Romania. Pachetul salarial va fi unul competitiv bazat pe rezultate. Pentru a fii contactati avem nevoie de la dvs de datele de contact inclusiv numar telefon si adresa de email. Mult succes!

  • 10

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la +40 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • Servicii on-line externalizate de resurse umane Economist si expert legislatia muncii cu vasta experienta si atestat ofer on-line servicii externalizate de resurse umane pentru firme din toate orasele.Ideal si ptr firmele de contabilitate care doresc externalizarea serviciului HR pentru diminuarea costurilor. Administrare de personal(contracte de munca,Rapoarte Revisal,fise de post etc) Salarizare(state de salarii,pontaje,fluturasi,D112 etc) Intocmire,revizuire Regulament Intern,contract colectiv de munca Consultanta resurse umane Recrutare.Administrez platforma recrutare on-line. Consultanta in management medical. Relatii la tel:0742997441

  • 38

    Angajam pentru birou secretara pana in 62 ani, cu norma de 4 ore, sociabila, comunicativa, cunostinte bune de calculator, domiciliul in Brasov. Locatia este in Centru Civic Atributi incheiat contracte, facturi, relatii cu clienti, vorbit la telefon Se trimitet un cv pentru contactare la interviu.

  • 8

    Companie romano-germana angajeaza pentru sediul din Brasov manipulant pachete care contin uniforme de lucru. Responsabilitati: - incarcare pachete; - livrare pachete; - descracare pachete si aranjarea uniformelor in raft la client. Cerinte: permis conducere categoria B Informatii la telefon: 0723338129

  • 1

    Safe Crew Srl angajeaza Specialist Recrutare pentru sediul din Brasov Responsabilitati: · Gestionarea proceselor de selectie si recrutare; · Stabilirea profilului candidatului dezirabil pe baza informatiilor primite de la clientul extern; · Conceperea si postarea anuntului de recrutare pe diverse site-uri; · Selectarea potentialilor candidati si contactarea acestora;  Cerinte: · Studii superioare finalizate sau in curs (de preferat psihologie, specializare in resurse umane); · Abilitati excelente de comunicare, diplomatie, persuasiune, lucru in echipa; · Cunostinte PC; · Capacitate de analiza si de interpretare; · Capacitate de planificare si organizare. · Cunoasterea limbii Italiene constituie un avantaj. · CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail:

  • Salveaza cautarea