Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Castig pe net. Castiguri asigurate pe o perioada de 20 de ani. Nu necesita experienta. Asiguram instruire gratis. Cerinte minime de utilizare internet, pdf, email. Doar 1-2 ore/zi dupa propriul program. Pentru detalii, trimite mesajul APLIC la email: muncalacalculator @ gmail.com

  • Cost Controller: .- Absolvent studii superioare ( tehnic sau economic) - Capacitate d analiza si d sinteza - Atentie la detalii si capacitate d a rezolva problemele, spirit d initiativa - Cunostinte d operare Microsoft Dynamics AX (constituie avantaj) - Capabil sa respecte termene limita - Persoana dinamica, pro-activa, serioasa - Cunostinte d operare PC (Excel , Word , Internet ) - Abilitati d comunicare si lucru in echipa - Cunostinte de desen tehnic - Cunoasterea limbii engleze la nivel incepator/ mediu Team leader - Asamblare electrica: Absolvent studii superioare in domeniul electric/mecanic Experienta nu este obligatorie, dar prezinta avantaj Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu/avansat Abilitati de comunicare si lucru in echipa Persoana dinamica, pro-activa si serioasa Flexibilitate, mobilitate, munca in echipa, integritate Bune abilitati de relationare, comunicare si management al echipei Salar atractiv! Pe langa plata salar se ofera si alte bonusuri, se asigura transport si alte avantaje suplimentare lunare si anuale. Locatia : Parc industrial Prejmer, Jud Brasov Va asteptam cu mai multe detalii la nr de telefon

  • 2

    Angajam dispecer transport marfa International cu un minim de experiența! Suntem o firma de transport, obligatoriu lb. engleză scris vorbit iar a-2 lb. constituie un avantaj și permis de conducere! Salariu atractiv!

  • 81

    Caut doamne/domnisoare ptr postul de secretara sau agent vanzari servicii - program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 - se face contract de munca - se ofera salariu plus comision din a doua luna Pentru mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • 20

    cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de agent vanzari servicii (munca de birou) program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 ptr mai multe informatii contactatine de luni pana duminica intre orele 9-21 salar intre 2000 si 3000 lei cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de AGENT IMOBILIAR permisul de conducere si masina personala constituie avantaj ptr mai multe detali contactatine

  • 7

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • Cerinte: Experienta in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu volum mai mare de angajati Experienta in activitati de administrare de personal, salarizare Cunostinte de operare a pachetului MS Office in special .xls; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie spre detalii. Limba engleza nivel mediu (conversational). Descrierea jobului Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Opereaza popriri/re ineri pe statele de plată în baza hotărârilor judecătoresti; Intocmeste statele de plata; Intocmeste si depune declaratiile lunare catre institutiile de stat respectand termenele si prevederile legale; Intocmeste lunar situatia pentru plata drepturilor salariale si transmite corect si la timp departamentului Contabilitate; Intocmirea si livrarea situatiilor statistice Menținerea relațiilor de lucru excelente cu echipa; Identificarea solutiilor la problemele, oportunitatile sau spetele aparute; Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, iti asteptam cu drag cv-ul in limba Engleza la adresa de email:

  • 1

    Societatea Rost Com SRL angajeaza responsabili magazin( sefi magazin) pentru magazine alimentare din Brasov.Seriozitatea,responsabilitatea si implicarea atrage dupa sine un salariu atractiv. Va asteptam in echipa noastra.

  • Tânăr / cuplu caut de munca

  • Angajam asistenti manageri Obligatoriu permis de conducere. Se lucreaza dun birou si pe teren. Program de lucru - 1 saptamana full ( 9 ore/ zi, inclusiv in weekend) 1 saptamana liber. Salariu fix 2.000 lei plus bonus de weekend si realizari, contract de munca Cautam peroane responsabile, darze, care pot conduce o echipa. Simtul de raspundere, punctualitatea, seriozitatea trebuie sa fie punctele forte ale candidatului. In weekend se lucreaza afara.ln frig sau foarte cald. Asadar nu este un post pt pretentiosi sau sensibili. Persoana se va ocupa de organizarea unor targuri si expozitii. Informatii suplimentare pe whtsapp la

  • Cerinte: Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta generala minim 1 an; Carnet de conducere categoria B. Cunostinte avansate a pachetului OFFICE Foarte bune abilitati de organizare si planificare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare Cerinte: Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta generala minim 1 an; Carnet de conducere categoria B. Cunostinte avansate a pachetului OFFICE Foarte bune abilitati de organizare si planificare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare

  • Cerinte: Studii superioare cu diploma de licenta; Experienta in implement;area proiectelor finantate din fonduri europene de 3 ani Carnet de conducere categoria B; Cunostinte avansate a pachetului OFFICE; Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor; Capacitate de a respecta termene limita si de a lucra in echipa; Placere si abilitate de a invata lucruri noi; Motivatie, entuziasm, implicare; Perseverenta, autocontrol; Nivel ridicat de flexibilitate si adaptabilitate; Aptitudini de comunicare si de solutionare a conflictelor. Descriere job: Mentinerea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectelor si asigurarea derularii activitatilor in conditii optime; Cunoasterea prevederilor legislative aplicabile proiectelor finantate prin POCU si aplicarea corespunzatoare a acestora; Intocmirea de proceduri specifice activitatilor derulate; Intocmirea documentelor tehnice aferente activitatilor derulate in cadrul proiectului; Organizarea activitatilor in conformitate cu graficul de activitati in vederea derularii in conditii optime; Intocmirea Rapoartelor tehnico-financiare; Mentinerea legaturii cu furnizorii in vederea organizarii corespunzatoare a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate in timp util Verificarea documentelor aferente grupului tinta, activitatilor derulate si completarea anexelor specific; Informarea permanenta a coordonatorului de proiect in ceea ce priveste stadiul activitatilor, gradul de indeplinire a rezultatelor, indicatorilor, probleme intampinate si modalitati de rezolvare a acestora; Intocmirea documentatiei tehnice specifice cererilor de rambursare si asigurarea depunerii acesteia in termenele prevazute;

  • 7

    Cautam persoana pt agentie de turiism situata central in Brasov, se solicita cunostinte de operare pe calculator . Asteptam cv pe email

  • 3

    Balastiera din Feldioara jud.Brasov,cauta: 1.Contabillitate primara/Resurse umane/Secretariat Asiguram conditii de munca si salarizare avantajoase, contract de munca pe perioada nedeterminata si asigurare transport (daca este cazul).

  • 1

    SC.SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL cu sediul in Brasov, angajeaza -ARHIVAR Cerinte: -experienta in domeniu( reprezinta avantaj) -curs de arhivar, finalizat cu diploma( pentru postul de Arhivar) -absolvent studii superioare (reprezinta avantaj) -rigoare, minuțiozitate si răbdare -atenție concentrata si distributiva -cunoștințe de operare PC (MS Office) -lucru in echipa -disponibilitate pentru deplasari in tara -disponibilitate la efort fizic Responsabilitati: -prelucrează documentele conform instrucțiunilor primite ( scanare, ordonare,legatorie,etichetare, inventariere, împachetare in cutii de arhivare etc); - caută documente in arhiva in funcție de solicitări si necesitați; - redactarea nomenclatorului arhivistic; - gestionarea fondului documentar; - activități legate de asigurarea condițiilor de păstrare a documentelor si alte activități specifice. - întocmirea de rapoarte si situații solicitate de către managementul superior. -asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente, distribuirea corespondentei la compartimentele implicate -asigurarea legaturilor telefonice în interiorul i exteriorul organizatiei; -copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite documente. -asigura multiplicarea sau scanarea documentelor primite in acest scop de la compartimentele firmei. -executa orice alte dispozitii date in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal. Oferim: -stabilitate, mediu de lucru tanar si placut. -salariu fix+bonusari in functie de performante. -card la MedLife. -program de lucru de L pana V de la 08:00 pana 17:00. -posibilitati de avansare in functie de determinare si performante. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon sau ne puteti trimite CV-ul dvs. la adresa de e-mail ana-maria.belea@sda.ro Haideti sa ne cunoastem!

  • 1

    Vizionezi filmulete si incasezi intra pe link: https://oesvideo.xyz/28768416495103/ Spor la bani

  • 4

    PART TIME program flexibil cu contract de munca Persoana doritoare poate fi si pensionar Candidatul ideal: dinamic, ferm, organizat, responsabil, serios, spirit organizatoric, bune abilitati de comunicare CERINTE Tine evidenta calendarului de intretinere preventiva si corectiva a fiecarei instalatii Urmareste buna functionari a instalatiilor din cladire (in cazul unor defectiuni majore se va apela la o firma autorizata, specializata in reparatiile respective) Efectueaza mici lucrari de reparatii si intretinere (instalatii, zidarie, zugraveli, vopsitorie) Reparatii instalatii electrice: inlocuire sigurante, montaj corpuri de iluminat, montaj prize, intrerupatoare - lucari foarte rare OFERIM Remunerare corelata cu performanta Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Bună ziua Caut loc de munca ca șofer protocol/șofer personal/business/familie. Vechime pe un post similar 10 ani Persoana cu aspect fizic placut, atletic Nu consum băuturi alcoolice Nefumator Limba engleza - conversational. Responsabil, punctual, ordonat. Disponibil pentru relocare Ofer si cer seriozitate, mulțumesc

  • Candidatul ideal Studii superioare; Bune abilitati de comunicare, gandire analitica; Limba engleza cel putin la nivel intermediar; Cunoasterea a pachetului Ms Office; Experienta de lucru cu softuri de gestiune; Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor; Capacitatea de a administra mai multe sarcini concomitent; Atentie catre detalii; Dorinta si abilitatea de a invata lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; Spirit de initiativa si orientare spre solutii; Experienta in domeniu minim 2 ani in activitati administrative/secretariat/asistent manager departament financiar-contabil; De preferat cunostinte corespondenta de afaceri si o buna intelegere a afacerii in ansamblu. Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat(preluare si redirectionare apeluri, redactare emailuri, pregatire diferite documente de management,aprovizionare produse birotica si protocol, activitati de protocol, programare si stabilire intalniri etc.); Centralizare si structurare informatii interne; Intocmirea si gestionarea contractelor de colaborare intre societate si diversi furnizori de servicii; Implicarea in gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii; Contabilitate primara, actualizarea nomenclatorului de produse in sistemul de gestiune, planificare si urmarire bugete; Pregatirea, listarea si verificarea lunara a documentelor comerciale si de gestiune, predarea catre departamentul financiar Preluarea, procesarea, alocarea si urmarirea indeplinirii sarcinilor echipelor de lucru; Gestionarea agendei directorului general; Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; Actualizarea bazei de date documente. Pentru mai multe detalii, va asteptam CV-ul la adresa

  • 10

    Colaboratori recrutare Anglie/UE Selectam pentru colaborare cu 2 Agentii din Regatul Unit, agenti recrutare persoane juridice, fizice, freelanceri. Rolul acestor agenti va fi acela de a recruta personal calificat / necalificat functie de nevoile clientilor nostrii. Mentionam faptul ca veti avea un interviu de informare si selectie agenti cu Managerul nostru de Operatiuni. Veti fi informati asupra conditiilor de colaborare/ Terms and Conditions apoi fiecare colaborator va fi evaluat. Se va creea o echipa pentru contracte UE si o echipa pentru contracte UK. Cei mai valorosi dintre dvs vor fi invitati pentru un stagiu de pregatire si perfectionare in UK, stagiu cu durata de 30 zile calendaristice. La finalul acestui stagiu cei mai buni dintre dvs vor fi ofertati pentru angajare pe teritoriul UK. Se vor selecta de asemenea 3 manageri zonali: 1 pentru UK, 1 pentru UE si 1 pentru Romania. Pachetul salarial va fi unul competitiv bazat pe rezultate. Pentru a fii contactati avem nevoie de la dvs de datele de contact inclusiv numar telefon si adresa de email. Mult succes!

  • Salveaza cautarea