Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna VIP langa poza ta de profil
Mesaje nelimitate zilnic
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Brasov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • doresc cu program part-time,flexibil,nu cer experienta,o d-na serioasa,ingrijita,aspect fizic placut,deschisa pt m'asaj,ofer 2500ron/luna,discretie,seriozitate.

  • 3

    CAUTAM SECRETARA VORBITOARE DE LIMBA ENGLEZA , CUNOSTINTE MINIME DE CONTABILITATE PRIMARA ( FACTURARE ), LOCATIA UNDE SE DESFASOARA ACTIVITATEA ESTE PE CALEA FELDIOAREI LA DEPOZITUL DE LEGUME FRUCTE , SALARIU ATRACTIV. INF. SUPLIMENTARE LA TEL. MAIL : ;

  • Caut studentă din Brașov pentru activitatea de secretariat. Disponibilitate la program prelungit și deplasări în scop profesional. Nu este necesară experiența. Preferabil fără obligații personale.

  • 7

    Descrierea postului: Responsabilitatile dumneavoastra: - stabilirea relatiilor cu clientii; - prezentarea sistemului de lucru; - administrarea, promovarea si gestionarea portofoliului; - promovarea in sistemul de marketing performant; - dezvoltarea relatiilor pe departamentul stabilit. Ce oferim: - portofoliu clienti acumulat in peste 25 de ani de activitate continua; - cel mai performant sistem de lucru, existent astazi in domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - brand recunoscut pe plan local, national si international: - sala prezentare, pentru clienti, tip cinema, inclusiv proiectie 3D; - prezentare utilizand - tur virtual 360 ; - comisionul maxim pentru colaborator: pana la 80%; - cea mai experimentata si mai mare companie de profil din Brasov; - training si suport - cel mai complex si UNIC in Romania- cu pachet profesional specializat si personalizat; - sistem de colaborare la nivel local, national si global, peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - independenta financiara; Te invitam sa ne cunosti si sa vezi daca este oportunitatea potrivita pentru tine. Astept cu interes sa citesc CV-ul tau (adresa: ) sau ne putem auzi la telefon: 0736797203/ 0744516223

  • 1

    Suntem în căutarea unui coleg care să organizeze și urmăreasă implementarea proceselor specifice zonei de producție turnătorie. Candidatul ideal: Absolvent studii superioare - Știința și Ingineria Materialelor; Experiență in coordonarea/ construirea si asigurarea unui mediu de lucru pozitiv in cadrul echipei; Experiență în domeniul metalurgic; Cunoștințe operare PC, Microsoft Office(excel, word, etc.); Calități de leader, flexibil, spirit de inițiativă; Cunoașterea și respectarea regulilor de sănătate și securitate în muncă; Bune abilităti de organziare, planificare și gestionare resurse umane și material; Limbi străine : limba engleză nivel mediu. Responsabilități: Coordonează resursele disponibile și execută acțiuni necesare atingerii nivelului de performanță al schimbului; Analizează și dispune decizii în fluxul de fabricație al schimbului; Acționează în domeniul SSM si PSI al schimbului. Beneficii: - tichete de masa (20 lei/zi) - prime de sarbatori - bonus de bun venit/prezenta - asigurare de viata - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi - posibilitati reale de promovare in cadrul companiei - mediu de lucru placut

  • Angajez familie(cuplu) pentru administrare Cabana Turistică. Se oferă cazare în viluta separată de turiști și pachet salarial de 3000 ron. Atribuțiuni: Cazare/decazare turiști, întreținere cabana și împrejurimi,activități de curățenie . Persoane amabile și primitoare,organizate și atente la detalii.Varsta maxima 55 de ani. Dacă nu va încadrați în acest profil va rog nu sunați. Relații suplimentare la telefon Cabana Cheile Cetatii

  • Descriere: Pentru colaboratorul nostru din Franta zona Paris Ille de France, cautam asistent manager vorbitor de limba franceza si engleza. Cerinte: - cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați - actualizarea bazei de date documente - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - asigurarea suportului administrativ pentru departamentele firmei cu care lucreaza. Salariu 1500-1700 Euro, ajutor in gasirea unei chirii. Va rugam sa trimiteti CV. urile de preferat in franceza sau engleza ca mesaj cu atasament la acest anunt.

  • Suntem în căutarea unui nou coleg responsabil de dezvoltarea, implementarea și îmbunătățirea proceselor de producție în zona desemnată - Secția de Turnătorie Candidatul ideal - Studii superioare tehnice : Stiinta si Ingineria materialelor / Metalurgie - Cunoștinte despre știința materialelor - Experiența de minim 3 ani într-un post asemanator, zona de producție - Limba engleza - nivel avansat Responsabilități - Garantează asigurarea calității produs-proces in Departamentul Turnătorie; - Analizează non-conformitățile și realizează planurile de acțiuni, împreună cu membrii grupurile transverse (fabricație, mentenanță mașini și cochile, inginerie), in scopul ameliorării rezultatelor de calitate pentru piesele turnate; - Realizează audituri de verificare și respectare a Fișei de parametrii proces turnare; - Coordonează tratarea non-conformitatilor și a incidentelor de calitate la nivel de departament; - Auditează parametrii de proces, identifică diferențele și gestionează tratarea lor; - Participă la implementarea dispozitivelor anti-eroare, realizează împreună cu fabricația analizele și decide acțiunile ce se vor aplica.

  • 2

    Descriere Locuri de munca*Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French and English and any other language. *Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. *We offer: - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets -Gym subscriptions reimbursement, after the trial period - Transportation vouchers for late shifts/Depending on the projects ,remote or at the office. - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills send your CV at cristina.burcea.telusintQoutlook.com

  • 2

    DISPECER CENTRU DE ALARMARE Responsabilități: - monitorizarea și supravegherea obiectivelor pentru identificarea și evitarea situațiilor de risc precum efracția, incendiul, etc. - rezolvarea eventualelor incidente prin solicitarea deplasării celui mai apropiat echipaj de intervenție la adresa obiectivului unde a fost generată alarma - menține permanent legătura cu agenții de intervenție pentru a obține informații de la fața locului, pentru o gestionare cât mai eficientă a evenimentului Cerințe: - studii medii cu diplomă de bacalaureat - cunoștințe de operare PC - abilități de comunicare și lucru în echipă - disponibilitate de a lucra în ture și în weekend Beneficii: - pachet salarial motivant - mediu de lucru plăcut - formare profesională Descrierea firmei: Compania D.O Security înființată în 1998, oferă soluții integrate de securitate atât pentru siguranța personală, a bunurilor cât și al obiectivelor fie ele locuințe sau locuri de afacere. Misiunea noastră este de a vă ajuta în a vă proteja familia, investițiile sau bunurile de valoare prin soluții de securitate ce îmbină efectivul de pază umană cu tehnologia sistemelor. Creăm concepte de securitate unice pentru fiecare tipologie de obiectiv, afacere sau locuință privată prin implementarea celei mai potrivite soluții de securitate care îmbină eficient resursa umană cu tehnologia sistemelor de securitate.

  • 15

    angajez secretara pentru cabinet avocat

  • 1

    Asociata business cabinet consultanta economica daca detii un spatiu pentru birouri ,studii superioare si dorinta de a avea un business de succes trimite mi un mail.

  • 4

    Angajez asistenta personala permis cat b dispoznibilitate deplasari .

  • 1

    BIROU NOTARIAL DIN BRASOV ANGAJEAZA OPERATOR CALCULATOR. VA ROG SA ATASATI CV AICI. MULTUMESC

  • 1

    Societatea Rost Com SRL angajeaza responsabili magazin( sefi magazin) pentru magazine alimentare din Brasov.Seriozitatea,responsabilitatea si implicarea atrage dupa sine un salariu atractiv. Va asteptam in echipa noastra.

  • 1

    Societatea Transilana S.A. din Ghimbav angajeaza pe perioada nedeterminata: Inspector resurse umane Candidatul ideal: Studii superioare in domeniu Experienta in domeniu- constituie avantaj Certificare ca Inspector Resurse Umane Bun cunoscator al legislatiei in domeniu Bune cunostinde de operare PC+ REVISAL Abilitati foarte bune de comunicare Orientare catre rezultat Abilitati de planificare, organizare, relationare Deschidere spre schimbare si identificarea solutiilor Responsabilitati: Gestionarea dosarelor de personal pentru salariatii societatii Intocmirea documentelor si operarea tuturor modificarilor aferente in programul REVISAL, corect si in termene legale Intocmirea adeverintelor de orice tip, pentru salariatii activi, respectiv salariatii incetati Centralizarea si gestionarea concediilor de odihna, a cererilor de invoire, evenimente deosebite sau a oricaror altor documente aferente activitatii salariatiilor Centralizara si verificare pontajelor Consilierea angajatilor Desfasurarea altor activitati specifice domeniului resurselor umane Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Tichete de masa, valoarea unui tichet- 20 ron Decontarea transportului Mediu de lucru modern, placut cu o atmosfera relaxanta Program de lucru de 8 ore, luni- vineri Sarbatori legale libere Instruire si consiliere profesionala permanenta

  • 85

    Caut doamne/domnisoare ptr postul de secretara sau agent vanzari servicii - program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 - se face contract de munca - se ofera salariu plus comision din a doua luna Pentru mai multe detalii sunati de luni pana duminica intre orele 8-22

  • 22

    cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de agent vanzari servicii (munca de birou) program de lucru de luni pana vineri 9-17.30 ptr mai multe informatii contactatine de luni pana duminica intre orele 9-21 salar intre 2000 si 3000 lei cautam cu incepere imediata doamna domnisoara ptr postul de AGENT IMOBILIAR permisul de conducere si masina personala constituie avantaj ptr mai multe detali contactatine

  • 129

    Medlife angajeaza receptionist full time in domeniul medical.

  • 2

    Angajam dispecer transport marfa International cu un minim de experiența! Suntem o firma de transport, obligatoriu lb. engleză scris vorbit iar a-2 lb. constituie un avantaj și permis de conducere! Salariu atractiv!

  • Salveaza cautarea