Anunturi
Secretariat Galati-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
20
Angajam secretara buna cunoscatoare a limbii romane, cumostinte pc.
-
12
Suntem o societe comerciala in plin proces de dezvoltare si ne dorim alaturi de noi, colegi electricieni,( salariu de la 4500 lei ) Experienta in executie bransamente si instalatii electrice constituie avantaj. Profilul canditatului : Experienta dovedita - cu un bagaj de cunostinte specifice corespunzator domeniului de activitate. Usurinta in interpretarea si punerea in practica a solutiilor tehnice mentionate in ATR si/sau Proiecte tehnice. Experienta in executie pe baza de antemasuratori, scheme monofilare, planse desenate cu un pronuntat caracter tehnic. Studii de specialitate profil electric Disponibili sa invete, sa se autoperfectioneze continuu, sa vina cu propuneri de imbunatatire a activitatii. Persoane organizate, perseverente, implicate, oneste, sincere, cu respect pentru management si pentru colegi ! Cv-urile cu foto, le puteti incarca la sectiunea mesaje in aceasta platforma ! CV- urile persoanelor selectate vor trece la faza urmatoare a recrutarii, invitatia la interviu ! Va uram succes si abia asteptam sa va cunoastem Tel. contact
-
Suntem în căutarea unei persoane talentate și motivate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de cosmeticiană(tehnician epilare laser)cu responsabilități suplimentare de secretariat. Dacă ai o atitudine pozitivă, pasiune pentru frumusețe și abilități administrative, te invităm să aplici pentru acest rol unic!
-
9
Căutăm secretară pentru a se alătura echipei noastre într-o firmă specializată în alpinism utilitar(Galati).Candidatul ideal trebuie să fie organizat, comunicativ și să aibă cunoștințe de operare a calculatorului( printre altele și FGO) Responsabilitățile vor include, dar nu se vor limita la: gestionarea documentelor administrative și a corespondenței, programarea întâlnirilor și a lucrărilor de teren, efectuarea plăților și a altor sarcini administrative. Cerințe: Abilități de comunicare și organizare Cunoștințe de operare a calculatorului Experiență anterioară în poziții similare (reprezintă un avantaj)
-
16
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
- Salveaza cautarea