Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Galati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Cautam o persoana in vederea angajarii pentru colaborare, activitate de gestionare si organizare a unui atelier de design vestimentar ce detine si un magazin online. Candidatul ideal: -Studii universitare finalizate sau in curs(licentiat in marketing/relatii publice/design vestimentar constituie avantaj); -Cunostinte foarte bune de operare PC(Office, Word, Excel, etc); -Permis conducere categoria B; -Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; -Cunostinte editare foto/social media; -Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva,cu un sim al responsabilită ii crescut; -Atentie la detalii; -Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; -Abilită i de exprimare scrisă si orală; -Bune aptitudini organizatorice; -Abilită i de prioritizare; -Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; -Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; -Carismă i prezen ă agreabilă; -Punctualitate; -Aspect Placut; -Dorinta si disponibilitatea de a invata lucruri noi; -Pasiune pentru fashion si design vestimentar; -Disponibilitate pentru deplasare in oras si in tara. *Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj *Experienta pe un post asemanator constituie avantaj, insa nu este obligatorie Oferim: -Contract de munca full-time pe perioada nedeterminata -Salariu fix + bonusuri in functie de performanta -Colectiv format doar din persoane de sex feminin Descrierea postului: -Administrarea conturilor de social media si a website-ului -Preluarea comenzilor atat de pe platformele de social media cat si a celor primite pe website sau e-mail -Informarea clientilor cu privire la statusul comenzii, urmarirea comenzilor si solutionarea eventualelor probleme aparute in timpul sau dupa livrare. -Intocmirea de documente administrative, oferte de vanzari, -Listarea de produse electronice pentru vanzare -Pregatirea livrarilor conform comenzilor online primite -Emiterea facturilor conform comenzilor -Emiterea documentelor de insotire a expeditiilor -Realizarea rapoartelor, inventarierea si organizarea produselor -Ambalarea si pregatirea coletelor de expediat; -Preluarea retururilor si emiterea facturilor de retur; -Verificarea si evidenta stocului de marfa. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV in mesaj privat sau la adresa de email

  • 1

    Societate comerciala angajeaza operator PC/CNC care sa aiba cunostinte de actualizare - intretinere site web, editare documente in format electronic. Asteptam Cv -ul dumneavoastra pe adresa pe adresa de email: tehnotopsystem@gmail .com sau nr. tel: .

  • CERINTE: - studii superioare; - curs IRU; - curs SSM/PSI; - Permis auto "B"- obligatoriu; - Revisal; - Office: Excel+Word; - cunostinte contabilitate primara (emitere facturi, chitante, cec-uri furnizori) reprezinta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI: - Efectuarea demersurilor necesare angajarii de personal; - Operare in Revisal; - Mentionarea relatiei in raport cu ITM, AJOFM, ANAF, BANCI, ONRC si reprezentare in caz de control; - Efectuarea demersurilor necesare depunerii / modificarii contractului colectiv de munca si reg. interne la ITM; - Efectuarea instruirii SSM/PSI; - Evidenta parcului auto (expirare ITP, CASCO, RCA); - Intocmirea, centralizarea pontajelor si cererilor de concediu; - Alte atributii. CV-urile se depun pe sau la sediul societatii din Galati, Str. Stiintei nr.69.

  • Persoana de gen feminin,cu atestat in domeniu ,caut post de inginer metalurg sau un post similar in domeniul respectiv,in orasul Galati.Persoanele interesate ma pot contacta zilnic la nr.tel. .Va multumesc

  • Angajez operator date. Cerinte : notiuni PC - OFFICE, permis cat. B, corectitudine, punctualitate, disponibilitate deplasari. Tel:

  • 33

    Angajam secretara abilitati de comunicare.Trimiteti cv la mail

  • 4

    VEGA Hotels reprezintă un concept inovativ de ospitalitate, un mix reușit între facilitățile specifice turismului de afaceri și ale celui de relaxare. Vega Hotels pe lângă cele 142 spații de cazare dispune de un Centru de Evenimente, spațios și versatil, 3 restaurante, 1 bistro, terasele de vară și 1 navă de croazieră destinată evenimentelor private și croazierelor pe Dunare. HR Generalist Ocupantul poziției va trebui să atingă rezultate în două arii de activitate: 1.Să aibă privirea de ansamblu și să administreze procesele de recrutare și selecție, de administrare personal și salarizare. 2.Să dezvolte sau să îmbunătățească, după caz, celelalte procese HR din companie cum ar fi: evaluarea performanței, identificarea nevoilor de training, managementul talentelor și employer branding. Persoana aleasă va fi responsabilă de: Conducerea și/sau oferirea suportului în procesul de recrutare și validarea membrilor noi în companie, asigurând astfel numărul optim și calitatea resursei umane. Coordonarea activității de onboarding și induction a persoanelor nou angajate. Coordonarea exit interviurilor și centralizarea feedback-urilor angjaților, propunând soluții de îmbunătățire în cadrul companiei Centralizarea CO,evidenta CM,centralizarea pontajelor si a tichetelor de masa in vederea intocmirii statelor de plata Întocmirea și administrarea dosarelor de angajare, a contractelor de muncă, a actelor adiționale și a documentelor specifice departamentului de resurse umane; Înregistrarea informațiilor în REVISAL. Se asigură, cu ajutorul managerilor de department, de implementarea corectă a diferitelor procese de HR cum ar fi evaluarea performanței, identificarea nevoilor de training, programe de dezvoltare profesională și plan de succesiune. Monitorizarea, împreună cu managerii de departamente, a respectării procedurilor si a modului de lucru stabilit, facilitând astfel buna funcționare a activităților. Calitatea muncii și a serviciilor prestate, asumarea responsabilității pentru activitatea prestată. Cunoașterea schimbărilor intervenite în legislația muncii și asigurarea aplicarii ei in companie. Relaționarea cu ITM-ul și instituțiile de control. Pregătirea, analizarea și prezentarea rapoartelor HR periodice și la cerere. HR Generalist va avea contact frecvent cu departamentele de: operațional, vănzări & marketing, financiar și cu Managerul General, va raporta la Managerul Financiar. Poziția va fi locată în Galați. Cerințele postului: Studii superioare de specialitate. Minim 5 ani de experiență într-o poziție similară. Foarte bune cunoștințe de legislație în domeniul muncii și de bugetare salarială. Capacitatea de a manipula în mod corespunzător informații sensibile și confidențiale. Gândire analitică și abilități de planificare, organizare și prioritizare a activităților

  • 10

    Candidatul ideal : -persoana sociabila,flexibila,dinamica,in cautare de noi provocari,cu dorinta de dezvoltare atat pe plan profesional cat si personal.Bune abilitati de comunicare,organizare,adaptabilitate,rezistenta la stres,limba engleza nivel conversational,cunostinte comunicare retele sociale(facebook,instagram). Printre atributiile postului mentionam comunicarea telefonica cu clientii, sarcini de secretariat, activitatea de corespondenta, actualizarea agendelor de lucru, alte sarcini de birou. Salariu atractiv

  • 2

    evidenta contabila pana la nivel de balanta/bilant; - urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne; - verificarea modului de gestionare si arhivare a documentelor operate; - alte responsabilitati prevazute in fisa postului. - gestionare furnizori interni - inregistrare livrari interne, gestionare clienti interni - gestionarea clientilor interni ( situatia la zi a soldurilor neincasate) - intocmire Jurnal achizitii si vanzari interne - inregistrare diferente de curs aferente datoriilor si creantelor in valuta; regatire dosar Declaratie Intrastat; - operare extrase in lei si valuta; - inregistrare achizitie servicii externe prin aplicarea conventiei de evitare a dublei impuneri; - gestionare fisa platitor Finante; - verificare deconturi de cheltuieli si intocmire documente primare de decontare prin casa; - inregistrare consumuri pe anumite articole; - inventariere anuala a furnizorilor, clientilor si conturilor de care este responsabil; - situatii diverse solicitate de seful direct; - alte responsabilitati prevazute in fisa postului.

  • 8

    S.C. Angajeaza operator pentru un magazin online de produse personalizate. Job-ul nu necesita experienta anterioara! Va vom invata absolut tot astfel incat procesul de acomodare sa fie unul cat mai usor. Cerintele postului: - Sa aiba cunostinte PC - capacitatea de invatare rapida a unor softuri noi; - Sa fie bine organizat si rezistent la stres; - Comunicativ - Sa fie apt sa duca o conversatie la sfarsit cu un client (pentru unele comenzi este necesar sa apeleze clientul pentru confirmarea comenzii); - Sa scrie si sa se exprime corect gramatical; - Serios - Ne dorim un coleg care apreciaza munca, programul si isi doreste sa se dezvolte. Ce iti oferim noi: -Salariu: 1800 net; (acesta este salariul de start) -Contract full time Luni-Vineri - Program de birou: 8:00 -17:00 cu o ora pauza de masa. -Conditii de lucru foarte bune lucru la birou ( aer conditionat, acces la bucatarie etc) -Locatie foarte buna, aproape de liniile principale de transport. - Toata activitatea se desfasoara intr-un mediu tanar. Interviurile vor incepe cu data de 20.02.2021 CV-urile se pot trimite printr-un mesaj privat

  • 7

    Angajam operator baza de date

  • Persoana serioasa cu experienta in receptie, secretariat, operare calculator, verificare si validare date, Word nivel avansat, Excel nivel avansat, Saga nivel mediu, limba engleza nivel mediu, permis conducere cat B, doresc angajare in unul din domeniile specificate.Contact angy_033 @ yahoo.com Ofer si doresc maxima seriozitate.

  • 1

    Optimzare CV, profil LinkedIn și scrisoare de intenție Optimizare profil ejobs, bestjobs, hipo - Redactarea CV-ului presupune transpunerea realizărilor profesionale, experienței, calificărilor și cunoștințelor într-un mod profesionist - Te sprijinim în crearea CV-ul astfel încât să te asiguri că ai șanse mai mari să fii selectat - Vei trece testul ATS (sistemul informatic de scanare a aplicațiilor) pe care companiile îl folosesc în selecția candidaților cu CV-ul nou - Cum procedăm? - Comanzi pe email produsul și platești factura - Ne trimiți CV-ul tau în formatul actual si informatiile necesare pentru optimizare CV și joburi la care aplici - Iți trimitem CV-ul refacut

  • Salveaza cautarea