Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Galati

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 1

    Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata, in conditii avantajoase, Asistent Manager cu experienta si vechime in domeniu de min. 1 an. Dorim o persoana punctuala, responsabila cu studii superioare economice sau juridice. Abilitati: comunicare, operare PC. CV- ul complet din care sa reiasa studiile, abilitatile si experienta in munca, pe mail:

  • Plasat sub responsabilitatea Directorului General, Directorul Programe și Inovare supraveghează o echipă formată din mai mulți agenți, inclusiv un director asistent responsabil cu dezvoltarea proiectelor. El face parte din Comitetul de management al fundației. Misiunea sa este de a: Proiectează și gestionează strategia de programare în conformitate cu axele planului strategic al Fundației; Dezvoltați previziunea: încurajarea operatorilor, liderii de proiect, partenerii instituționali, proiectarea de apeluri pentru proiecte inovatoare, experimente de cercetare, monitorizarea evoluțiilor și inovațiilor în sector dezvoltarea de proiecte specifice pentru sponsorizarea corporativă; Proiectează și implementează procese de evaluare și măsuri de impact pentru programele și proiectele susținute; Elaborarea, actualizarea și implementarea foii de parcurs anuale de management; Coordoneaza activitatea managementului: elaborarea de apeluri de proiecte, legatura cu Comitetul de Orientare, dezvoltarea instrumentelor de management etc. Ca parte a acestei misiuni, el/ea trebuie să fie: Autonom și organizat, știe să gestioneze un buget, să fie proactiv și să lucreze transversal. Stăpânirea managementului proiectelor și partenerilor. Experienta dovedita in managementul echipei.

  • 21

    Disponibil online

    Operator facturare

    Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:

  • 14

    Cautam Referent Achizitii/Logistica/Livrare materiale de constructii - Galati Candidatul ideal - serios, organizat, punctual, atent - abilitati de comunicare si negociere - focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate - experienta de minim 6 luni pe un post similar Permis conducere categ. B Atributii monitorizeaza și asigura aprovizionarea cu marfuri, materii prime și materiale; intreține relațiile cu furnizorii, identifica și dezvolta relații noi; asigura logistica activitatii de achizitii - furnizorii interni și externi monitorizarea livrarilor, soluționarea neconformităților, etc; verificare preturi de achizitie supravegheaza și gestioneaza inventarul stocului de marfa; participa la recepția produselor aprovizionate; organizeaza selecții de oferte pentru produsele si serviciile care sunt cuprinse în aria de achiziție a departamentului; negociaza direct cu reprezentantii furnizorilor, intocmește materialele necesare în vederea evaluării ofertelor; monitorizeaza activitatea de achizitie; realizeaza centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului. Ce oferim: Salariul corespunzator efiecientei muncii prestate; Crestere proportionala a salariului, luandu-se in calcul eficienta muncii si loialitatea; Cursuri de perfectionare; Stabilitate, intr-o companie care isi desfasoara cu succes activitatea din 1994; Posibilitatea de promovare; Program: L-V 08:30 17:00. Daca doresti sa lucrezi impreuna cu noi, transmite-ne CV-ul tau la sau suna-ne/trimite-ne un mesaj la telefon/whatsapp: . Te așteptam in echipa. #purchaser #referent #achizitii #logistica #livrare #construnctii #materiale #galati #achizitie #pret #furnizor #client #import #marfa #materiiprime #materiale

  • 1

    Angajam secretara cu sau fara experienta, de preferat sa fie absolventi de liceu, dornici de dezvoltare, care sa stapaneasca bine Limba Romana.

  • 2

    IFN,unul dintre jucatorii de top de pe piata financiara non-bancara din Romania ne marim echipa ,si cautam colegi/colege pentru postul de Manager Relatii Clienti (Manager Echipa) si Agenti vanzari(consultanti credite) pentru birourile din Galati Beneficii: - Participarea gratuita la training in vanzari - Lucru intr-o echipa tanara si dinamica - Oportunitati reale de avansare - Contract de munca-perioada nedeterminata - Posibilitate colaborarea PFA - Salariul fix + bonusuri atractive si constante Iti asteptam candidatura prin mesaj privat.

  • 5

    Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).

  • 1

    Căutăm OFFICE ADMINISTRATOR! Flexibilitate privind programul de lucru - Full time sau Part Time în intervalul orar 08-18. Locație: Galați (firmă de servicii-suport pentru companii: HR, contabilitate etc.) Responsabilități: Completarea, întocmirea și arhivarea (fizică și electronică) a documentelor specifice activității de resurse umane (CIM, fișe de post, adeverințe etc.) și în relație cu autoritățile statului. Beneficii: Salariu minim pe economie (pentru început) îl veți negocia/adapta la aptitudinile/cunoștințele dobândite la 3 luni de la angajare. - Posibilitate de lucru în regim hybrid daca asta îți dorești - Oportunități multiple de dezvoltare profesională Profilul Candidatului Competențe: Cunoștințe operare PC Abilități de editare foto și documente (Word, Excel) Sunt Avantaje (dar nu condiții obligatorii): studii economice, cunoștințe de contabilitate primară și permis auto. Dacă consideri că ai abilitățile enumerate mai sus, nu ezita să ne trimiți CV-ul tău la și/sau ne poți suna/mesaj/whatsapp #job #office #administrative #word #excel #microsoft #photo #galati

  • 1

    Angajam secretara, abilitati in domeniu, cu sau fara experienta

  • 1

    service auto angajeaza facturista / operator introducere date .pentru relatii

  • Companie Multinationala recruteaza Manager Unitate. Se asigura licentiere & dezvoltare profesionala. Minim studii superioare, experienta in vanzari reprezinta avantaj.

  • 1

    Ești în căutarea unui job, dar experiența reprezintă un criteriu care te trage în spate? Ei bine, am o oportunitate pentru tine care te poate ajuta! Acum te întrebi care o să fie activitatea ta? Vei oferi suport (voce, mail si chat) clienților diferitelor instituții bancare din Italia; Programul de muncă: Luni - Duminică, 08:30 - 23:00 în ture (5 zile pe saptamana); 8 ore de lucru + pauza de 30 min; Full time sau part-time: ture de 8h, 6h sau 4h, în funcție de contract; Ce ne-ar plăcea să găsim la tine: Cunoștințe de limba italiană la nivel avansat(obligatoriu); cunoștințe de bază operare PC, navigare internet; cunoștințe de bază pachet Office: Word, Excel, Outlook. Abilitati excelente de comunicare, discurs fluent, atentie la detalii, empatie, orientare catre client; Beneficii: al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an; Spor de weekend de 10% din salariul de baza; Spor ore suplimentare 200%; Spor sarbatoare legala 200%; Decont taxi pentru turele pana la 22:00 și 23:00 (in Galati); Spor de vechime intre 5 - 25%, în funcție de vechimea în firma; Echipament pentru lucrul de acasă; Cursuri de perfecționare (customer care, Excel, Cross Selling); Sistem de bonusare de 5-10% din salariul de baza; Dacă ești interesat aștept cv-ul tău la adresa de mail și abia aștept să ne cunoaștem mai bine!

  • 4

    Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel

  • 1

    Angajez dispecer international - transport marfa. Cerinte : notiuni PC - OFFICE, cunoastere limba engleza scris - vorbit. Oferim mediu lucru profesionist.

  • Cautam colaborator EVALUATOR AUTORIZAT EPI.

  • 5

    Angajam asistent manager pentru perioada determinata (cu posibilitate prelungire), program part time 9-13, L-V. Cunostintele de contabilitate primara, dar si motivatia si inspiratia in proiecte creative constituie avantaje.

  • 7

    Societate din Galați, angajăm SECRETARĂ. Detalii și CV la adresa de e-mail: , telefon .

  • 5

    Rbt Turistic Line Srl, societate transport persoane, angajează secretara. Oferim program fix, salariu motivant și seriozitate.

  • Salutare tuturor! În momentul de față fac angajări pentru postul de Operator Contact Center. Activitate: Vei oferi suport (telefonic & e-mail) clienților diferitelor instituții bancare din Italia. Program de lucru: Varianta de full-time 8h/zi & variante de part-time 4h/zi sau 6h/zi. Cerințe: Cunoștințe de limba italiană la nivel avansat sau mediu-avansat; Cunoștințe de bază operare PC & navigare internet; Cunoștințe de bază operare dispozitive de tip smartphone sau tabletă; Cunoștințe de bază pachet Office. Pentru mai multe detalii, aștept cu drag apelul/mesajul tău (SMS/Whatsapp) la numărul de telefon sau sau pe adresa de e-mail

  • Disponibil online

    Operator Contact Center

    Salutare tuturor! În momentul de față fac angajări pentru postul de Operator Contact Center. Activitate: Vei oferi suport (telefonic & e-mail) clienților diferitelor instituții bancare din Italia. Program de lucru: Varianta de full-time 8h/zi & variante de part-time 4h/zi sau 6h/zi. Cerințe: Cunoștințe de limba italiană la nivel avansat sau mediu-avansat; Cunoștințe de bază operare PC & navigare internet; Cunoștințe de bază operare dispozitive de tip smartphone sau tabletă; Cunoștințe de bază pachet Office. Pentru mai multe detalii, aștept cu drag apelul/mesajul tău (SMS/Whatsapp) la numărul de telefon sau sau pe adresa de e-mail:

  • Salveaza cautarea