Anunturi
Administratie GalatiCategorii
- Locuri de munca
- Administratie (12)
- Secretariat (5)
- Manageri (3)
- Operatori calculator (3)
- Gestionari (1)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Disponibil imediat
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 12 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
9
Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata, in conditii avantajoase, Asistent Manager cu experienta si vechime in domeniu de min. 1 an. Dorim o persoana punctuala, responsabila cu studii superioare economice sau juridice. Abilitati: comunicare, operare PC. CV- ul complet din care sa reiasa studiile, abilitatile si experienta in munca, pe mail:
-
3
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix+bonuri de masa
-
37
Disponibil online
Operator facturare
Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:
-
11
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
-
Caut 3 cupluri sot-sotie pentru job in UK la curatenie camine studentesti, cazarea este gratuita de aceea veti primi fiecare cuplu camera lor
-
18
Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel
-
1
Societate Comerciala din Galati, angajeaza secretara, fara experienta. Dorim persoane tinere, active, cu adrenalina si competitivitate, buni cunoscatori ai Limbii Romane scrise si vorbite, cunoscatori Office si lucrul pe computer. Pentru mai multe informatii, apelati: Sau trimiteti CV la adresa de e-mail: [email protected]
-
12
Cautam Referent Achizitii/Logistica/Livrare materiale de constructii - Galati Candidatul ideal - serios, organizat, punctual, atent - abilitati de comunicare si negociere - focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate - experienta de minim 6 luni pe un post similar Permis conducere categ. B Atributii monitorizeaza și asigura aprovizionarea cu marfuri, materii prime și materiale; intreține relațiile cu furnizorii, identifica și dezvolta relații noi; asigura logistica activitatii de achizitii - furnizorii interni și externi monitorizarea livrarilor, soluționarea neconformităților, etc; verificare preturi de achizitie supravegheaza și gestioneaza inventarul stocului de marfa; participa la recepția produselor aprovizionate; organizeaza selecții de oferte pentru produsele si serviciile care sunt cuprinse în aria de achiziție a departamentului; negociaza direct cu reprezentantii furnizorilor, intocmește materialele necesare în vederea evaluării ofertelor; monitorizeaza activitatea de achizitie; realizeaza centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului. Ce oferim: Salariul corespunzator efiecientei muncii prestate; Crestere proportionala a salariului, luandu-se in calcul eficienta muncii si loialitatea; Cursuri de perfectionare; Stabilitate, intr-o companie care isi desfasoara cu succes activitatea din 1994; Posibilitatea de promovare; Program: L-V 08:30 17:00. Daca doresti sa lucrezi impreuna cu noi, transmite-ne CV-ul tau la sau suna-ne/trimite-ne un mesaj la telefon/whatsapp: . Te așteptam in echipa. #purchaser #referent #achizitii #logistica #livrare #construnctii #materiale #galati #achizitie #pret #furnizor #client #import #marfa #materiiprime #materiale
-
2
Angajez dispecer international - transport marfa. Cerinte : notiuni PC - OFFICE, cunoastere limba engleza scris - vorbit. Oferim mediu lucru profesionist.
-
5
Societate Comerciala din Galati, angajeaza secretara, fara experienta. Dorim persoane tinere, active, cu adrenalina si competitivitate, buni cunoscatori ai Limbii Romane scrise si vorbite, cunoscatori Office si lucrul pe computer. Pentru mai multe informatii, apelati: Sau trimiteti CV la adresa de e-mail: [email protected]
-
6
Angajam secretara buna cunoscatoare a limbii romane, cumostinte pc.
- 4
- Salveaza cautarea