Anunturi
Administratie GalatiCategorii
- Locuri de munca
- Administratie (21)
- Secretariat (9)
- Gestionari (4)
- Operatori calculator (4)
- Juristi (2)
- Resurse umane (2)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Ofer cazare
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 21 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
26
Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel
-
14
Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).
-
Căutăm un administrator de asociatie. Blocul este situat in zona Port, strada Grivitei nr. 1bis, bloc ILTG. Dorim persoane cu experiența de minim 2 ani in administrație.
-
5
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
-
5
Angajez dispecer international - transport marfa. Cerinte : notiuni PC - OFFICE, cunoastere limba engleza scris - vorbit. Oferim mediu lucru profesionist.
-
1
Suntem o societe comerciala in plin proces de dezvoltare si ne dorim alaturi de noi, colegi electricieni, sofer, muncitor necalificat Experienta in executie bransamente si instalatii electrice constituie avantaj. Profilul canditatului : Experienta dovedita - cu un bagaj de cunostinte specifice corespunzator domeniului de activitate. Usurinta in interpretarea si punerea in practica a solutiilor tehnice mentionate in ATR si/sau Proiecte tehnice. Experienta in executie pe baza de antemasuratori, scheme monofilare, planse desenate cu un pronuntat caracter tehnic. Studii de specialitate profil electric Disponibili sa invete, sa se autoperfectioneze continuu, sa vina cu propuneri de imbunatatire a activitatii. Persoane organizate, perseverente, implicate, oneste, sincere, cu respect pentru management si pentru colegi ! Cv-urile cu foto, le puteti incarca la sectiunea mesaje in aceasta platforma ! CV- urile persoanelor selectate vor trece la faza urmatoare a recrutarii, invitatia la interviu ! Va uram succes si abia asteptam sa va cunoastem Tel. contact
-
1
Societate comercială cu activitate in domeniul recuperării și valorificării deșeurilor sortate și nesortate angajam secretara, perioada nedeterminata. Dorim sa aibă cunostinte de contabilitate primara (saga ) , întocmire awb-URI, sa tine evidentă personalului și sa fie persoana de legătura cu firma de resurse umane. sediul este la sat movileni comuna Sendreni . se asigura combustibil pentru transport , sau se decontează , obligatoriu permis auto cat b .
-
46
Disponibil online
Operator facturare
Cine suntem: SC RACRICOM SRL distribuitor al producătorilor : Heineken Romania SA, PepsiCO, Zarea SA, Apemin Tusnad, Red Bull SA, angajează OPERATOR FACTURARE. Ce oferim: - posibilitatea de a lucra intr-o companie cu potential, - mediu dinamic si performant, - salarizare in acord cu performantele tale, - training permanent si posibilitatea de a invata lucruri noi. Cerintele postului: - sa aiba spirit de observatie, rabdare, capacitate de comunicare, capacitate de analiza, - cunostinte operare program GestPro constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Responsabilitati: - Emiterea facturilor pe baza comenzilor, - Invata si cunoaste produsele comercializate, - Indosariaza si arhiveaza facturile, avizele. CV -le se trimit la adresa de email: Pentru mai multe informatii tel.:
-
1
Angajez o domnisoara pentru postul de secretara in vanzari online. Postul nu necesita experienta, insa este un avantaj. Programul este de Luni pana Vineri. Salariu: 4000 lei net bani in mana, in functie de performante se adauga bonusuri. Pentru mai multe detalii imi puteti lasa un CV sau numarul de telefon.
-
3
Angajez o domnisoara pentru postul de secretara in vanzari online. Postul nu necesita experienta, insa este un avantaj. Programul este de Luni pana Vineri. Salariu: 2500-3000, in functie de performante se adauga bonusuri. Pentru mai multe detalii imi puteti lasa un CV sau numarul de telefon.
-
1
S.C. - domeniu de activitate : lucrari de constructii drumuri si autostrazi Curs Inspector RU obligatoriu, cunostinte avansate de operare Revisal Cunostinte avansate de legislatia muncii Descriere atributii: Intocmirea contractelor de munca si a documentelor de angajare, a actelor aditionale si a celor de incetare activitate si operarea lor in Revisal; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.); Oferirea de suport proceselor de salarizare (pontaje, cereri concediu, medicale); Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Intocmirea de diferite situatii ce tin de personal conform solicitarilor Managerului de Resurse Umane si a Directorului General. Daca este necesar, va lucra si pe programul de gestiune/contabilitate (basic) pentru care va primi training Secretariat-Logistica-Administrativ Atributiile sunt: Legatura cu furnizorii trimitere cereri oferta, lansare comenzi (aprovizionare). Preia de la colegi comenzile de marfa, verifica preturi, stoc si anunta data de livrare. Secretariat - tehnoredactare, printare, scanare, arhivare etc Raspunde la telefon, trimite e-mailuri, copii xerox, scanari etc. Verificarea e-mailului si printare orice act/document primit Cerinte: Obligatoriu cunostinte bune ale pachetului MS Office, cu preponderenta Word/Excel, e-mail. Permis categoria B (nu este obligatoriu) Curs Inspector RU obligatoriu Experienta in lucrul cu oamenii abilitate de negociere, diplomatie Fire dinamica, flexibila, pozitiva si foarte bine organizata Abilitatea de a trece de la o activitate la alta Capacitatea de a lucra in echipa. Program de lucru Salariu: 3150 lei net
-
Candidatul sa fie absolvent(ă) de studii superioare, sa cunoasca sistemul SEAP, sa aiba abilități d comunicare și relaționare, spirit de observație, capacitate d lucru în echipa în mod eficient, contribuind pozitiv la realizarea rezultatelor.
-
3
Căutăm secretară pentru a se alătura echipei noastre într-o firmă specializată în alpinism utilitar(Galati).Candidatul ideal trebuie să fie organizat, comunicativ și să aibă cunoștințe de operare a calculatorului( printre altele și FGO) Responsabilitățile vor include, dar nu se vor limita la: gestionarea documentelor administrative și a corespondenței, programarea întâlnirilor și a lucrărilor de teren, efectuarea plăților și a altor sarcini administrative. Cerințe: Abilități de comunicare și organizare Cunoștințe de operare a calculatorului Experiență anterioară în poziții similare (reprezintă un avantaj)
-
1
Disponibil online
Office manager - Assistant Manager
S.C. Apex Management Solutions SRL București Cerinte: Administrarea activităților de birou; Organizarea agendei zilnice Organizarea de întâlniri de lucru și/sau de team building Persoana proactiva , carismatica . CV la adresa de email
-
1
Compania Best Detailing din Galați angajam personal pentru postul de trainer/admin. Oferim: - contract de muncă, - pachet salariu atractiv - bonusuri periodice în funcție de performanta Cerințe: - Persoana organizată, - Skill-uri în comunicare, - Atentă la detalii, - Dorința de muncă și performanță, - Persoană feminina.
-
Candidatul sa fie absolvent(ă) de studii superioare, sa cunoasca sistemul SEAP, sa aiba abilități d comunicare și relaționare, spirit de observație, capacitate d lucru în echipa în mod eficient, contribuind pozitiv la realizarea rezultatelor.
-
cerințe: - vorbitor fluent de limba franceza - cunostinte MS Office - abilitati de comunicare si dezvoltare interpersonale oferim: - salariu motivant - program de 8 ore/zi
- 1
- Salveaza cautarea