Anunțuri
Secretariat Ilfov Persoane-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
SECRETARA Locatie: Saftica - Balotesti (IF) Cerinte: Experiența pe un rol similar, preferabil minim 1 an; Cunostiinte Ms. Office (Word, Excel, Outlook); Experienta in lucrul pe server (Google Drive - creare foldere, incarcare fisiere decarcare, etc); Contract de munca nedeterminat cu 3 luni perioada de proba. Preferabil domiciliu in Saftica, Balotești sau împrejurimi. Responsabilitati: Sortarea si inregistrarea corespondentei (registru intrari iesiri); Preluarea si directionarea apelurilor telefonice și email-uri; Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent. Mentine legatura cu firme de transport curierat; Pastreaza relatia cu clientii companiei, la nevoie le trimite notificari si, dupa caz ii contacteaza telefonic; Copiaza redacteaza tehnoredacteaza diferite materiale si documente; Colecteaza oferte si face achizitii pentru diverse componente servicii solicitate de persoane din echipa de conducere (consumabile birou, spre exemplu); Intocmește foile de parcurs și emite documente de transport si montaj (AWB, proces verbal predare primire, certificat garantie, etc.); Emite facturi catre clientii companiei, si colecteaza documentele contabile pe care le trimite la contabilitate; Preia la nevoie alte sarcini cu caracter nepermanent date de superiorul direct, ocazional, in functie de nevoile de termen scurt ale companiei. Program de lucru: L-V 8:30 17:00. Salariu: de la 3600 lei net in perioada de proba, cu renegociere dupa perioada de proba. Posibilitate de a lucra hibrid după perioada de proba.
-
Dezvoltator imobiliar angajam pentru santier Asistent/a manager. Program de lucru - full time sau part-time 4/6 ore/zi. Contract de munca pe o perioada nedeterminata, pachet salarial atractiv. Locatie - Bucurestii Noi-Mogosoaia Ilfov. Cerinte: - persoana care sa aibe minim 12 clase finalizate cu diploma de bacalaureat, - buna cunoscatoare a echipamentelor de birotica utilizate in mod curent, - cunostinte ale pachetului de Microsoft Office (word, excell etc) - aspect ingrijit, limbaj adecvat si in mod special bun/*buna cunoscator/e a limbii romane scris&vorbit, persoana calma, deschisa, volubila, analitica, focusata pe indeplinirea taskurilor, extrem de bine organizata, atenta la detalii, dedicata, implicata, sa isi doreasca sa invete, sa evolueze, Pentru detalii si interviu, asteptam CV tau cu poza la numarul de WhatsApp .
-
Dezvoltator imobiliar angajez persoane dinamice, cu permis cat B pentru job de birou si de teren. Obligatoriu bune cunostinte calculator si permis cat B. Experienta in vanzari constituie un avantaj. Sunt trei locuri disponibile: Bucuresti, Judetul Constanta si Mun. Brasov, cate unul in fiecare locatie unde am dezvoltat proiecte imobiliare. Jobul include: -munca administrativa -vizionari cu potentialii clienti -relatia cu clientii -relatii cu institutiile publice. si private Salariu 3500 lei+ comision 500 lei la incheierea fiecarei vanzari Rog transmiteti cv
-
Suntem în căutarea unui contabil talentat și dedicat să se alăture echipei noastre din domeniul agriculturii. Dacă ești pasionat de cifre și ai o înțelegere profundă a proceselor contabile în industria agricolă, atunci acesta ar putea fi rolul perfect pentru tine.
-
Se caută contabil specializat în agricultură pentru gestionarea registrului financiar, rapoartele fiscale și administrarea financiară în conformitate cu cerințele legislative specifice.
-
Angajez in regim part time tanara cu varsta 18-35 ani ca secretara personala. Cerinte: aspect fizic placut, , nonconformista, discreta. Persoanele interesate pot trimite cv cu poze aici pe mesaj privat. multumesc
-
Firma in domeniul electronic. Program full time 8h la sediul firmei (Militari). Cerinte: Cunostinte PC, limba engleza nivel incepator, abilitati de comunicare si organizare. Va rog trimiteti CV-ul pe adresa de email
-
Angajam persoane dinamice cu abilitati de comunicare,posibilitate de promovare ,colectiv tanar ,aspect fizic placut, suntem firma serioasa si jobul prevede un anumit cod vestimentar,cerinte :sa locuiasca in Militari Residence iar pentru interviu sa lase mesaj pe whatsapp la numarul cu textul PT ANGAJARE +C.V.,in cel mai scurt timp v a fi contactata de noi
-
Secretara Asistent manager cu fara experienta pentru birou . Domeniul societati FIRMA DE RECICLARE Experiența în Office Back-office Secretariat SAGA - Să întocmească AVIZE - Să emită FACTURI - Să completeze contracte salariul fix este între 3500-4000 LEI Plus decontarea transportului dacă este cazul Durata contractului: nedeterminată Program normal de la 09-17 de luni-vineri Locul de muncă se află pe șoseaua de centură Popești-Leordeni nr.31 lângă SMART BETON CV îl puteți trimite pe WHATSAPP la nr.