Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Secretariat Persoane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 4

    DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - R liz r d fotocopii, transmiter d email-uri si utilizar a altor chipam nte din dotar - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei - Posibil calatorii in interes de serviciu CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time

  • 54

    Angajam pentru biroul din Satu Mare, o doamna/domnisoara pentru pozitia de Asistent Manager/secretară. Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: PROGRAM DE LUCRU: L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala

  • Selectez viitoare absolventă facultate 2021 pentru cooptarea în cadrul unei fundații pentru accesarea fondurilor europene pentru funcția de asistent manager și asociată. Caut tânără ce urmărește câștiguri pe termen lung. CV cu foto.

  • 14

    aspect placut, discreta, open mind. posibil si part-time.

  • 17

    aspect placut, motivata, open mind, disponibila, sector 5 zona parlament, posibil si program part-time. trimiteti date relevante, foto.

  • 1

    Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • 28

    Angajez secretara personala/ asistent manager, cu varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, open minded, program flexibil, salariu avantajos, nu este necesara experienta.

  • 26

    Angajez urgent personal birou public in Timisoara full-time..........cv+foto

  • 1

    Selectez doua studente,una la facultatea de Drept si una la facultatea de Psihologie,in vederea infiintarii unui ONG,pentru accesarea de fonduri europene. Evident ca toate cheltuielile necesare deschiderii unei astfel de afaceri vor fi suportate din propriul meu buget. Persoanele selectate vor veni doar cu dorinta de activitate,care va genera profit. Este necesar un succint CV.

  • 2

    Disponibil online

    Caut asistenta personala

    Caut asistenta personala part tine, preferabil o studenta.

  • 5

    Spitalul Sfantul Sava Pantelimon - jud. Ilfov angajeaza RECEPTIONISTA. SALARIU BRUT LUNAR - 4000 RON + sporuri de noapte + sporuri weekend + libere legale platite , cu ture de zi si noapte . Cunoascatoare programe operare calculator. Prezentabila si cu spirit de organizare. Mediu de lucru atractiv si colectiv de exceptie. Rugam seriozitate. Asteptam cv-ul dumneavoastra.

  • 8

    Angajez asistenta personala/ secretara, cu aspect fizic placut, varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, salariu avantajos, program flexibil.

  • 1

    SCOALA SANITARA POSTLICEALA F.E.G. TG-MURES angajeaza SECRETARA de urgenta. Cerinte ; Studii/ Minim Diploma Bacalaureat / Experienta / activitate operare /organizare documente birou . Cunostinte/Operare PC Programe Word , Excel etc .. Persoana activa compatibila cu lucrul in echipa . Locul de munca /Birou Scoala Postliceala FEG Targu Mures Program fix etc . Pentru detalii va rugam sunati la tel : sau si puteti sa depuneti CV-ul la adresa de e-mail: scoala_feg yahoo.com Pentru contact va rugam sa lasati si numar de telefon in CV. Multumim

  • 4

    Esti cunoscator al limbiilor germana si engleza? Stii sa lucrezi pe google drive, zoom? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • Angajăm secretară în condiții normale de muncă. Se oferă contract de munca full time. Cerințe: - persoană dezinvoltă, dezinhibată, open mind, fără obligații. - cunoștiințe operare Power Point, Xcell. - engleză sau franceză, scris vorbit. - masina de serviciu. - deplasări în țară. Va rugam, atașați un CV si două poze in picioare. Va vom contacta ! Mulțumim !

  • 7

    Angajez secretara, part-time. Multumesc

  • SCI ROOF SYSTEM S.R.L (partener Bilka) angajeaza reprezentant comercial (fata) la Showroom Corabia. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV la adresa de e-mail sau detalii la tel

  • asistent manager . office manager

  • 6

    Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: -permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;

  • Angajam Asistente Manager obligatoriu Limba Italiana ( nivel conversational ) Engleza ( nivel mediu ) Experienta in Microsoft Excell/Word etc.. Responsabilitati: Rasundere la Email-uri companiilor in limba Italiana si Engleza Completare de tabele in Excell/ Documente in Word Bune competente comunicative. Predispunere in a invata si intelege metodologia de lucru a companiei. Disponibilita di fare un corso di 3 settimane presso l azienda Italiana ( In Italia ), il corso/viaggio/alloggio e pagato. Oferim Salariu Atractiv, Contract de Munca.

  • Salveaza cautarea