Anunturi
Secretariat PersoaneCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Disponibil din
Munca la domiciliu
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (116)
- Timis (26)
- Iasi (17)
- Cluj (13)
- Constanta (13)
- Ilfov (12)
- Brasov (9)
- Galati (9)
- Bacau (8)
- Arad (7)
- Bihor (7)
- Prahova (7)
- Buzau (6)
- Dambovita (6)
- Mures (6)
- Sibiu (6)
- Dolj (5)
- Mehedinti (5)
- Salaj (5)
- Suceava (5)
- Bistrita-Nasaud (4)
- Maramures (4)
- Olt (4)
- Alba (3)
- Hunedoara (3)
- Teleorman (3)
- Arges (2)
- Botosani (2)
- Giurgiu (2)
- Neamt (2)
- Valcea (2)
- Braila (1)
- Caras-Severin (1)
- Gorj (1)
- Ialomita (1)
- Satu Mare (1)
- Tulcea (1)
- Vaslui (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
10
Cautam urgent barbati si femei minim 19 ani( cu sau fara experienta) pentru postul de operator Call Center, relatii clienti si secretare. Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri sau de la 9-16( 7 ore) luni-vineri. Experienta in domeniul este un avantaj dar nu obligatoriu..Salariu fix plus bonusuri de performanta acordate saptamanal. Detalii: numai intre orele 9-17 luni-vineri
-
Promovat
7
Ne dorim sa te integram in echipa noastra de oameni care te vor sustine si inspira. Descrierea postului preluarea apelurilor telefonice si deschiderea tichetelor; preluarea corespondentei si transmiterea pe departamente; scanarea documentelor si urcarea acestora pe platforma online; comanda produse de curatenie,papetarie,protocol,birotica; preluarea clientilor; tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice; diverse activitati administrative; Ce cautam? experienta in domeniu(call center constitue un avantaj); cunostinte bune operare PC; abilitati de comunicare; capacitate de planificare si organizare a activitatilor; responsabilitate si atitudine proactive; conostinte Excel,Word; Ce oferim? vei face parte dintr-o echipa tanara si dinamica in care te vei simti apreciat/a; vei avea telefon de serviciu si laptop; vei avea sediul biroului in zona centrala; vei avea program de lucru de luni-vineri intre orele 8:00-16:30 Dacă îndeplinești cerințele, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail : si vom fi bucurosi sa te primim in echipa.
-
Promovat
6
Responsabilitati post: Preluare apeluri telefonice Distribuire apeluri in functie de solicitare Informari pe email cu probleme preluate de la clienti Aptitudini contabiliate primara constitue un avantaj Salariu negociabil incepand de la 2500 lei net Alte detalii la interviu
-
Promovat
1
angajam in CROITORIE (Fabrica de Steaguri) - Muncitoare NECALIFICATA pentru CALCAT, AMBALAT, CURATAT ATE salariu + bonuri de masa Bucuresti, zona Bd Timisoara , valea Cascadelor program luni -vineri, orele 7:30 - 15:30
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
12
Disponibil online
Secretara cu / fara experienta
Secretara cu / fara experienta. Programul de lucru este de 4 ore de luni pana vineri . Se aplica cu CV unde trebuie precizat ultima institutie absolvita sau in curs de derulare. Nu se lucreaza in ture . Salariu net 3000 ron
-
Descriere Firma Super Clean Services -angajează agenti curatenie CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) -cu program part-time ( norma partiala ) -cu program full-time ( norma intreaga ) In functie de experienta si implicare poti castiga mai mult decat in trecut ! ! ! Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Cerinte: -seriozitate si implicare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv ! ! ! Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
15
Cautam tanara cu aspect fizic plăcut, cu sau fără experienta pentru postul de secretara. Pentru mai multe info va rog mesaj pe whatsapp.
-
2
angajez o tânără/studentă slim, open minde pe un post de asistentă personală cu un program part time și flexibil cu abilități și atribuții de "s.b."Rog contact doar pe whatsapp
-
Asistenta personala ,aspect fizic placut ,deschisa la noi provocari ,program part time ,se ofera autoturism de servici ,cazare daca este cazul ,plus multe alte bonusuri ,salariu 4500 ron , Cv plus o poza recenta prin mesageria Publi24
-
8
Angajam agent vanzari textile la nivel national. Asteptam CV-urile la adresa de e-mail [email protected] . Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0744539978.
-
Angajez secretara personala, cu aspect fizic placut, program flexibil, discreta, salariu atractiv, masina de serviciu, experienta si studiile nu sunt un criteriu de baza.
-
5
Manager, angajez part time domnișoară ,poate fi și studenta open minde pt a însoți în delegatii ocazionale și eventual a face micile treburi din firma(achitat facturi,documente primare ,curierat,redactat un document, etc)program flexibil, salariul avantajos .Detalii doar pe whatsapp
-
12
S.C. Top Master Ltd S.R.L. distribuitor de accesorii pentru constructii, instalatii si bricolaj angajeaza operator facturare/date Daca esti o persoana organizata, perseverenta si iti place sa iti desfasori activitatea intr-un mediu profesional abia asteptam sa ne cunoastem. Ce asteptari avem de la tine: studii medii finalizate abilitati numerice cunostinte operare Excel abilitati de comunicare cunoasterea sistemului WinMentor reprezinta avantaj Ce ar trebui sa faci: operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor intocmirea, introducerea si operarea diverselor documente ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari diverse raportari cu caracter contabil Ce iti oferim noi: training si consiliere transport la locul de munca atmosfera de lucru placuta alaturi de o echipa tanara si competitiva pachet salarial motivant ( salariu fix+bonusuri ) prime de Paste si Craciun cadou aniversar team buildinguri anuale si dezvoltare personala
-
9
Angajam urgent pentru Timisoara persoana familiarizata cu munca de birou pentru echipa mobila,dispusa sa se deplaseze la birourile din judetele limitrofe.Bune cunostinte operare pc si permis auto se cere..Salariu fix net.Nu este necesara experienta in domeniu.cv+foto aici
-
2
Caut tanara sociabila, open minded, educata. Daca esti interesata lasa un mesaj aici sau vorbim pe whatsapp.
-
12
Administrator firma productie textile angajez Asistent Manager cu sau fara experienta gen feminin max 39 ani.
-
4
Angajam asistent manager pentru perioada determinata (cu posibilitate prelungire), program part time 9-13, L-V. Cunostintele de contabilitate primara, dar si motivatia si inspiratia in proiecte creative constituie avantaje.
-
Societate comerciala angajeaza persoana bine organizata pentru postul de secretariat/facturare/operator pc. Cerințe: -abilitatea de a lucra cu clientii, de a intelege si de a indeplini cerintele acestora, -atitudine principala in relatiile de munca si amabilitate in relatiile cu colegii si clientii, -preluarea comenzilor online,finalizarea acestora, -intocmirea facturilor,chitantelor,awb-urilor si alte documente specifice, -incasarea facturilor, -rapiditate,spirit dinamic,memorie vizuala buna, -capacitate de organizare, -cunostinte bune de operare PC (web, office), -flexibilitate în abordarea problemelor, -deschidere catre învatare, -capacitate de multitasking. Beneficii : -contract de munca -pachet salarial atractiv + bonusuri -suport din partea unei echipe prietenoase intr-un mediu de lucru placut. In cazul in care profilul tau corespunde celui de mai sus si esti motivat sa te alaturi echipei noastre, aplica acum! Asteptam sa ne contactezi si la nr de telefon : Punctul de lucru se afla in Bacau, Com.Letea Veche, Str.Al.Ioan Cuza, Nr.308. Program de lucru : Luni-Vineri 08:30-17:30 Sambata 08:30-12:30
-
2
Societate de administrare a unei Organizatii Sindicale angajeaza office manager. Cerinte: -cunostinte temeinice de utilizare a unuia din programele software: Bloc manager(E-bloc/Xi Soft) sau Aviziero; -preferabil atestat ,, administrator condominii" sau absolvent de curs calificare in domeniu; -absolvent liceu profil administrativ sau economic; -cunostinte medii limba engleza; -persoana ordonata, punctuala, organizata in munca, disciplinata; -cunostinte teoretice, abilitati practice si capacitati intelectuale pentru redactare documente, rapoarte, proceduri operationale, evidenta primara de gestiune si management; -capacitate de gestionare a evidentelor de documente(corespondenta), materiale consumabile, obiecte de inventar, bunuri imobile in format letric si electronic. Programul de lucru si salarizarea se discuta la interviu.
-
3
Firma Rm Sarat, angajează persoana responsabila, secretariat plus contabilitate primara.Salariul motivant.
-
1
angajez secretara pentru centru de copiere servicii de listare xerox tehnoredactare scanare email etc depuneti aici un cv si trimiteti pe whatup o poza la
-
3
Administrator condominiu cu atestat si SRL. Servicii complete de administrare financiara / contabila si tehnica condominii și platformă online pentru locatari. Platforma pune la dispoziție avizier online, plata cu cardul a întreținerii, istoric al plăților, transparență la calculul cotei de întreținere, și notificări email. Poți actualiza indexul apometrului de apartament, poti viziona lista de plată, explicațiile întreținerii și alte informații utile de oriunde, plata online a întreținerii. Îți trebuie doar o conexiune la Internet. Administrare tehnica: Oferim servicii de întreținere și mici reparații. Vom căuta cele mai bune oferte pentru asociația de proprietari, în cazul lucrărilor care necesită personal calificat. Mai multe detalii la nr. de telefon
-
16
CORSARU ROSU ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARE DESCRIERE: - Suport pentru departamentul vanzari prin emiterea zilnic de facturi si avize, conform comenzilor primite; -Verificarea stocului din depozit; -Introducere datelor in program, corectarea si aranjarea lor; -Operarea si procesarea datelor; -Verificarea si actualizarea bazei de date cu informatii noi; -Organizare si arhivare documente (facturi, avize, comenzi etc); -Emitere de chitante, incasare numerar si prin banca, intocmeste zilnic monetarul; CERINTELE ESENTIALE OCUPARII POSTULUI: - Studii medii sau superioare, avantaj profil economic - Notiuni de contabilitate primara; - Experienta pe o pozitie similara ; - Cunostinte PC, in special Office si Excel; - Abilitati de comunicare si organizare; - Spirit de echipa; - Buna comunicare
-
2
Societate de Vânzări Angajez Secretara Personala 18-45 ani Cu sau fără Experienta Studi Medi / Superioare Disponibila la Deplasări în tara în Interes de Serviciu Aspect Fizic Plăcut Punctuala Deschisa Se oferă salariu atractiv Detaliile despre postul de lucru,oferta de salarizare se vor discuta în cadrul interviului. Se vor lua în considerare doar Cv-urile însoțite de poza. Detalii la nr de telf
- Salveaza cautarea