Anunturi
Secretariat TimisCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Ofer cazare
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 26 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
18
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
32
Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici
-
7
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 23 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
-
10
Firma cu sediul in Paris Franta angajeaza pt punctul de lucru din Timisoara, Asistenta manager cu permis auto, disponibila si la delegatii in tara cind este cazul in interes profesional,cunostinte operare PC,[Excel,word],este munca de birou si de teren se conduce masina firmei unde este nevoie in timpul programului de lucru,ofer si cer seriozitate, persoanele interesate pot trimite cv aici si veti fii contactate pt stabilirea unui interviu.
-
SC SUPER IMPOSER SRL angajeaza Impiegat informatii cu atributii de Casier intern. Cunostinte de operare calculator nivel mediu ( excel, word) Abilitati bune de comunicare atat verbala cat si scrisa Persoana organizata, atenta la detalii, dinamica cu simt de raspundere si disciplina in munca; Se asigura instruire specifica in cadrul companiei. Program de lucru : in doua schimburi de la 6:00-19:00. Atributii: Deconturi soferi; Informatii telefonice si la ghiseu; Monitorizare GPS. Se ofera mediu de lucru placut, bonuri de masa de 30 lei/zi.
-
Clinica Opticlass Timisoara angajeaza personal receptie, full-time, program in 2 schimburi. Cautam o persoana pentru job-ul de Front Desk - receptie, la cabinetul oftalmologic Opticlass Timisoara. Atributii: - intampinarea,preluarea,informarea corecta si indrumarea amabila a pacientilor in procesul pe care ei il parcurg. - preluarea apelurilor telefonice si solutionarea cererilor primite din partea pacientilor. - inregistrarea programarilor - incasarea (cash/card) contravalorii serviciilor medicale efectuate de fiecare pacient in parte. - intocmirea facturilor, incasarea contravalorii acestora pentru serviciile medicale. - indosarierea si arhivarea documentelor. Candidatul ideal: - cunostiinte operare PC; - limba engleza - nivel mediu; - abilitati de comunicare si relationare; - capacitati de organizare; - orientat catre client; - dorinta de a invata lucruri noi. Beneficii: - loc de munca stabil; - pachet salarial atractiv; - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara. Cv-urile cu poza se trimit pe adresa de mail:
-
153
Societate nonprofit, cautam secretara part time, studenta sau absolventă, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon.
-
2
Club de Swing, angajează secretara pentru a satisface cerințele clubului. Se lucrează doar sâmbătă și duminică începând cu orele 18.00 pana dimineața.
-
31
Disponibil online
Asistent manager
2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau
-
1
Recrutam si aducem muncitori din Asia si Africa in toate domeniile de activitate Ai o afacere și ai nevoie de personal bine pregatit în domeniul tău ? EuroEmpleo vine în ajutorul tău ! Suntem agenție autorizată de plasare și recrutare forță de muncă. Recrutăm personal din Asia și Africa, muncitori calificați sau necalificați. Deasemenea oferim servicii de consultanță pentru obținerea avizului de angajare în muncă, permis de ședere, viza de muncă etc. Suntem prezenți pe piața Resurselor Umane pentru a sprijini companiile partenere în alegerea celor mai eficiente si avantajoase soluții. Muncitori calificați si necalificați din Asia și Africa. Personal din Asia sau Africa pentru firme și persoane fizice autorizate, aducem muncitori din: (NEPAL, SRI LANKA, etc) Africa ( ETIOPIA , Maroc , Guineea ecuatoriala, etc) Aducem muncitori calificați si necalificați în aproape toate domeniile industriale, de la construcții, agricultură, personal fabrici textile și alimentație, Horeca, șoferi și operatori utilaje, mecanici auto, servicii curățenie, menaj, bone, spalatorii, reciclare etc. --De ce să apelezi la această soluție ? -Cu siguranță îți dorești ca din echipa ta să facă parte oameni loiali, doritori să muncească și să evolueze. Din experiența noastră și a clienților noștri, putem afirma că personalul asiatic este unul devotat, eficient, cinstit, disciplinat si responsabil; - Nu va trebui să îți faci griji cu privire la adaptabilitatea lor, deoarece au experiență în condiții de lucru diferite și prezintă rezistență fizică sporită; - Vorbesc limba engleză și sunt dispuși să învețe limba română, ajungând să poată relaționa direct cu clienții; - Sunt motivați să muncească pentru a asigura un viitor mai bun familiilor de acasă. Ce beneficii ai dacă lucrezi cu muncitori Asiatici sau Africani ? -- Seriozitate, calificare și îndemânare, vorbirea și înțelegerea în limba engleza. -- INTREBARI FRECVENTE ; -Cât durează până când oamenii selectați ajung in companie ? -Aproximativ intre 3-4 luni de la depunerea documentației. - Ce condiții trebuie să ofere angajatorul ? - Cazare, salariu, mâncare sau 20 de lei pe zi diurnă sau bonuri de masă. - Cazarea (se poate face in rulote, containere, apartamente, case in condiții decente de locuit maxim 4 persoane in cameră); - Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau 1 - 2 ani de zile cu posibilitate de prelungire. -RECOMANDĂM salariul pentru muncitorii necalificați = 2000 lei + 20 lei/zi diurna. Pentru muncitorii calificați și cu experiență în domeniu = 2500 lei pe lună + 20 lei/zi diurna. - Ce se întâmplă daca angajatul demisionează sau dorește să părăsească locul de muncă mai devreme ? Agentia noastră vă oferă garanție pentru toți muncitorii recrutați și adusi să lucreze la firma dumneavoastră pe toată perioada contractului. In cazul în care un muncitor demisionează, aducem alt muncitor în schimbul sau fără nici un cost pentru firma dumneavoastră. Noi ne ocupăm de toate formalitățile legale Pentru mai multe detalii sunați sau trimiteți SMS sau mesaj pe WhatsApp și cât mai curând posibil unul dintre colegii noștrii o să ia legatura cu dumneavoastră. Rapiditate și profesionalism. OFERIM ȘI CEREM SERIOZITATE ! Contactează-ne nu ezita - Telefon/SMS/WhatsApp : Jobs in Romania We are recruitment agency EuroEmpleo ett srl We are recruiting personnel from Romania, Asia, Africa. We offer consultancy services for obtaining the employment permit, work visa, residence permit, extension of residence permit. Speed and professionalism. interested persons can contact us by phone or WhatsApp https://sites.google.com/view/euroempleoettsrl https://rwd-six.vercel.app #EuroEmpleo #recrutare #Recrutammuncitoridinasia #personalasia #muncitoriasia #muncitoriasiatici #personalasia #muncitoricalificati #personalcalificat #muncitorinecalificati #personalnecalificat #muncitoriconstructii #muncitoriagricultura #muncitori #personalfabrici #muncitoritextilesialimentatie #muncitoriHoreca #horeca #soferi #operatoriutilaje #mecaniciauto #muncitoriservicii #curatenie #menaj #bone #spalatoriiauto #recrutareangajaremuncitorireciclare #personalasiatic #recrutarepersonalasiatic #angajarepersonalasiatic #avizdeangajare #permisunic #permisdesedere
- 25
-
Promovat
18
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
1
Activitati de secretariat:contracte,discutii cu clientii,administrarea platformelor online. Cunostinte de operare PC (Word,Power Point,Excel)si utilizarea Internetului Limba enbleza si Italiana scris si vorbit Contabilitate primara Cautarea de oferte pentru realizarea evenimentelor.
-
8
Cautam o tanara secretara/asistenta. Companie în creștere puternică caută un asistent 360 de grade care să-l însoțească pe proprietar în diferitele activități corporative și non-corporate. Este nevoie de o dorință puternică de a învăța și de a crește, o minte deschisă, aspect frumos și o mare disponibilitate. Pentru mai multe detalii, contactați aici
-
3
Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică; - locație ultracentrală; -oportunitatea de a învăța lucruri noi; -salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate; - program zilnic 9-17, de luni până vineri. Cerinte: - studii superioare; - bune cunoștințe de utilizare PC; -abilită i pentru folosirea echipamentelor simple (calculatoare, fax, imprimantă, copiatoare, etc.) ; -spirit de observa ie dezvoltat, aten ie la detalii, aten ie concentrată i distributivă; -abilități în relațiile cu publicul, prezență plăcută; - punctualitate, polite e, autocontrol, meticulozitate, disponibilitate, aten ie distributivă; -capacitate de concentrare, capacitate organizatorică, memorie, discre ie, loialitate; - cunoa terea i aplicarea corectă a regulilor gramaticii limbii române; -disponibilitate pentru program prelungit; Cu experiență în domeniu de peste 20 de ani în Timișoara, ne bucurăm de respectul și aprecierea partenerilor și beneficiarilor noștri, pe care dorim să le păstrăm cooptând persoane competente, de încredere și stabile.
-
3
Angajam secretara. Persoana organizata, motivata si cu spirit de observatie. Programul de lucru: L-V. Detalii la nr. de telefon:
-
Candidatul ideal dorinta de invatare si perfectionare; foarte buna cunoaștere a limbii sarbe; seriozitate si discretie; cunoscator al programului de operare MS Office; foarte bune abilitati de comunicare; capacitate de adaptare; Descrierea jobului facturarea curselor efectuate zilnic aranjarea actelor de transport in dosare trimiterea facturiilor si actelor de transport clientilor prin e-mail si posta intocmirea comenzilor de transport fise clienti , furnizori Un avantaj ar fi experienta in domeniul transporturilor.
-
17
Angajăm secretară Candidatul Ideal Chiar daca nu ai experienta în domeniu dar indeplinești o parte din cerințe te vrem în echipa noastra !!! Cerinte: -persoana matură, responsabilă și onestă, capabilă să rezolve optim și eficient problemele. -minim diplomă de bacalaureat -cunoștinte bune de operare PC (Word, Excel, Outlook) și dexteritate în completarea de informații -persoană cu bune abilități de comunicare, relaționare și organizare -putere de concentrare și atenție la detalii Responsabilități: - centralizarea documentelor, contabilitate primara. - stabilire întâlniri, remindere, pregătirea întâlnirilor. - activități generale de secretariat. - menținerea relațiilor cu clienții și furnizorii. - asigurarea transmiterii documentelor prin poșta, e-mail. - întreținerea și actualizarea bazei de date. - elaborarea și redactarea documentelor și situatiilor cerute de management. - alte sarcini de Junior PR. Trimite CV-ul tau la adresa : sau pe watssap
-
14
Descrierea postului: efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor, asigurarea efectuarii platilor de catre clienti, Cerințele postului sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); sa nu aiba antecedente penale sa fie apt din punct de vedere medical Responsabilitățile postului oferirea de servicii hoteliere catre client, rezolvarea reclamatiilor clientilor, promovarea imaginii hotelului, organizarea cadrului general de deschidere si inchidere a activitatii punctului de receptie.
-
5
In prezent, cautam o persoana care sa ocupe pozitia de Operator Fabricare si Imbuteliere, pentru o companie producatoare de bere, din Timisoara. Experienta anterioara nu este necesara. Cerinte: Studii medii/profesionale; Cunoștințe minime de operare pe calculator; Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continuă; Abilitatea de a lucra în echipă.
-
Disponibil online
Colaborare asistent manager
Doresc colaborare cu persoana activa, energica, dornica sa invete , receptiva la taskuri noi. Ajuta daca are experineta in secretariat, resurse unane, protectia muncii. Societatea poate accepta si colaborare. Mai multe detalii se vor afla la interviu.
- Salveaza cautarea