Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Firma angajaza secretara in urmatoarele conditii;
- Cunstinte operare PC[excel word] -Permis de conducere,experienta la condus -Raspunde la telefon la clienti programeaza clientii pt intilniri[ziua ora]. ...
Firma angajeaza secretara cu permis auto,cu experienta la condus cunostinte operare Pc,,caut o doamna sau domnisoara serioasa pe perioada nedeterminata,cer si ofer seriozitate se ofera daca este cazul si masina de serviciu si cazare.
Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, Socializare, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima ...
Suntem în căutarea unui Asistent Office dedicat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare și organizare, va fi capabil să gestioneze multiple sarcini și va contribui la buna funcționare a biroului nostru.
Principalele atributii:
Răspunde ...
Cautam o persoana pentru postul de Asistent manager care sa fie:
Persoana organizata si disciplinata;
Persoana cu principii si valori morale;
Dornica de dezvoltare personala;
Persoana optimista si cu simtul umorului;
Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei.
Experienta ...
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
2 posturi asistent manager:
- experiența Excel și Word
- aptitudini de comunicare.
- Full Time
- asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse)
-18-40 ani.
-seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi.
-prezenta plăcută
- CV- ul pe Whatapp sau
Beneficii: - loc de muncă stabil, mediu de lucru curat și civilizat, echipă tânără și dinamică;
- locație ultracentrală;
-oportunitatea de a învăța lucruri noi;
-salariu competitiv, cu posibilitatea de majorare în funcție de experiență și responsabilități asumate;
- program zilnic 9-17, de luni până ...
Clinica stomatologică Smile Up se afla situată în centrul orașului Timișoara. Ne dorim să extindem echipa. Iată principalele cerințe și responsabilități din fișa postului de Front Desk Officer :
- Te ocupi de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea amabilă a pacienților (sau a altor persoane) ...
Detalii poziție:
Denumirea postului: Secretar administrativ
Tipul angajării: Full-time
Locația: Timișoara
Descrierea Postului:
Compania SC ITALIAN BUILDING SYSTEM SRL este în căutarea unui secretar administrativ motivat și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea ...
Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc. cu ...3000 in mana...cv+foto aici
Dradem Cons este o companie dedicată excelenței în domeniul execuției instalațiilor și mentenanței preventive și corective.
Responsabilități:
Programează și organizează comenzile pentru furnizori
Pregătește documentele de ofertare pentru clienți
Programează întâlniri, evenimente și deplasări
...
Candidatul ideal:
Studii superioare finalizate
Cunostinte utilizare PC (Microsoft Office)
Excelente abilitati de comunicare si relationare
Spirit de echipa, rezistenta la stres
Oferta beneficii:
Pachet salarial atractiv
Mediu de lucru modern
Servicii medicale gratuite si cu discount
Oportunitatea de ...
Cunostinte de contabilitate primara.
Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare.
Cunostinte bune PC-Word, Excel etc.
Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu construcții.
Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos.
Salariu adaptat la competente.
Accesul ...