Anunturi
Secretariat Timis TimisoaraCategorii
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Ofer cazare
Judete
Localitati
Sterge toate filtrele 34 Anunturi Afiseaza anunturile-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
2
Manager operational Pulcinella cauta o persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil, linistit, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa. Descrierea postului: Preluarea comenzilor telefonice si online si predarea acestora cate soferi/curieri Managementul comenzilor (prioritizare, alocarea resurselor de distributie) Receptia materiilor prime sosite de la furnizori Managementul personalului si al flotei de masini - in zilele de program. Cerinte: -bune cunostinte de utilizare PC (Word, Excel) -cunostinte de utilizare a aparaturii de birou (telefon, imprimanta) -abilită i de planificare i organizare -spirit de observa ie dezvoltat, aten ie la detalii, aten ie concentrată i distributivă foarte bune abilitati de comunicare i rela ionare interumană - Capacitate de reactie rapida - Sa fii o persoana amabilita, placuta la telefon, orientata spre client - Experienta de dispecerat reprezinta un avantaj - Capacitate de analiza in ansamblu si de adaptare la situatii neprevazute - Abilități de comunicare, abilități de relaționare cu clienții, abilități de supervizare, capacitate de decizie, capacitate de planificare și organizare, capacitate de a utiliza rațional resursele limitate, delegare de sarcini Program: 2 zile cu 2 (2 la lucru, 2 acasa) Luni-vineri: 10-23 Sambata: 12-23 Duminica: 12:22 Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara; -o masa pe zi inclusa - sansa de a lucra cu o echipa tanara si prietenoasa; - posibilitatea de dezvoltare profesionala
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
Jobs in Romania We are an authorized labor placement and recruitment agency. We are recruiting staff from Asia and Africa, skilled or unskilled workers. We also offer consulting services for obtaining a work permit for employment, work visa, residence permit, extension of residence permit, etc. We are present on the Human Resources market to support partner companies in choosing the most efficient and advantageous solutions. Skilled and unskilled workers from Asia and Africa. -- FREQUENT QUESTIONS ; - How long does it take until the selected workers arrive in Romania? -Approximately between 3-4 months after submitting the documentation. We take care of all the legal formalities For more details, send a message on WhatsApp and one of our colleagues will contact you as soon as possible. Speed and professionalism. WE OFFER AND DEMAND SERIOUSNESS! Do not hesitate to contact us - Phone/SMS/WhatsApp: _. ._ #EuroEmpleo #recruitment #Recrutammuncitoridinasia #personalasia #muncitoriasia #muncitoriasiatici #personalasia #skilled workers #personalqualificat #muncitorinequalificati #unqualified personnel #construction workers #muncitoriagricultura #workers #personalfabrici #muncitoritextilesialimentatie #horeca workers #horeca #drivers #utility operators #mecaniciauto #service workers #cleaning #housekeeping #good #car washes #recrutareengajaremuncitorireciclare #personalasiatic #recrutarepersonalasiatic #engajarepersonalasiatic #advertisement #allowed #residence permit
-
1
Firma românească ce activam în domeniul fotovoltaic oferim pentru angajare postul de secretara. Cerinte: - Cunoscătoare de limba Germana sau Franceza - Studii superioare - Prezenta și ținută plăcută Se oferă pachete salariale convenabile, posibilitate de dezvoltare și un mediu de lucru placut
-
2
Angajam urgent pentru Galeria 1 persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari.Bune cunostinte operare pc.Nu este necesara experienta in domeniu.cv+foto aici
-
22
Urgent pentru Timisoara persoana familiarizata cu munca de birou pentru birou public asigurari .Bune cunostinte operare pc .3500 ...8 ore zilnic.Nu este necesara experienta in domeniu.cv+foto aici
-
139
Societate nonprofit, cautam secretara part time, studenta sau absolventă, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon.
-
7
Compania Franceza Bouygues cu sediul in Paris,Franta,angajeaza Asistenta manager pt Punctul de lucru din orasul Timisoara cunostinte operare P.C [,windos,excel] ,obligatotiu cu permis auto. -SE OFERA; -Contract de munca perioada nedeterminata. -Disponibilitate la delegatii in interes profesional.este munca de birou si de teren. -Prema de prezenta lunara 250 lei. -Masina de serviciu cine nu detine auto. -Persoanele intersate sunati la numarul din anunt sau trimiteti CV dvs aici. -=Ofer si cer seriozitate. -Contract de munca francez,tradus si legalizat din limba franceza in limba romana.
-
4
căutam o persoană organizata, calma, prezentabila, pedantă, cu bune calități de relaționare interumana, capabilă sa lucreze in Open Office si cunostiinte minime de marketing on-line in social media.Folosirea laptop-ului si a imprimantei din dotare sunt necesare!
-
1
Cautam o persoana dinamica, pentru o pozitie part time de asistent secretara. Cerinte Cunostinte operare PC, website, gestionare baza de date, corespondenta electronica, redactare documente, comunicare. Persoana trebuie sa fie angajata pe un post similar si sa aiba experienta in domeniu.
-
4
In prezent, cautam o persoana care sa ocupe pozitia de Operator Fabricare si Imbuteliere, pentru o companie producatoare de bere, din Timisoara. Experienta anterioara nu este necesara. Cerinte: Studii medii/profesionale; Cunoștințe minime de operare pe calculator; Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continuă; Abilitatea de a lucra în echipă.
- 23
-
Caut de lucru part-time sau full Time, preferabil munca de birou.Detin permis categoria B,cunoștințe limba italiana scris și vorbit cursiv,cunoștințe pc:world și paint.(am lucrat ca secretara la o firma de construcții)
-
5
Descrierea postului: Secretara sau asistent manager cu atributii de back office (vezi capitolul responsabilitati) cu posibilitati de avansare rapida pana la manager regional al Bison Power Romania SRL Timisoara Responsabilități Organizare documente ( contracte, deconturi deplasari, extrase registrul comertului, extrase carte funciara, etc.) pentru dezvoltator centrale electrice fotovoltaice de mare capacitate. Predarea documentelor lunar catre societatea de contabilitate. Urmarirea si raportarea stadiului proiectelor, studiilor si autorizarilor inclusiv legatura cu proiectantii. Raspunde la email-uri in limba engleza. Raportarea activitatii societatii in limba engleza catre asociatii societatii aflati in Singapore, Tokyo, Melbourne, Berlin in teleconferinte pe net. Administrarea biroului (100 mp) aflat in Timisoara langa Stadionul CFR. Calificări Liceul sau facultate indiferent de profil, Microsoft Office, Adobe, Zoom, etc. Abilitati de organizare office. Limba engleza avansat. Trenning-ul necesar pentru aplicatiile dedicate va fi facut la locul de munca.
-
2
Firma cu Specializare Outlet Angajez Secretara Posibilitate și Party Time Tânăra 18-45 ani Studii Medi sau Superioare Comunicativa Aspect Fizic Plăcut Responsabila Program de Lucru de Luni-Vineri Decontarea Transportului sau Mașină de Serviciu in cazul in care se deține permis de conducere cat B Experiența nu este prioritara Se Oferă Salariu Atractiv ,Plus bonusuri lunare. Detaliile despre partea salarială și bonusuri se vor discuta in cadrul interviului. CV-ul poate fi trimis pe Watshapp la numărul de telefon din anunț. Vor fi luate în considerare doar Cv-urile însoțite de poza.
-
27
Disponibil online
Asistent manager
2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau
-
70
Avem nevoie de o fată care să lucreze pe postul de secretară pentru firmă de cursuri de calificare. Programul este de Luni până Vineri de la ora 08:00 dimineața până la 17:00 după-masa, zona Piața Traian. Mai multe dedtalii la :
-
Clinica stomatologică ASCENDENT caută o persoană comunicativă, veselă și organizată pentru postul de front desk office. Ce ne dorim de la candidați? * Studii superioare sau experiență în domeniul medical * Abilități de comunicare, punctualitate și responsabilitate * Cunoștințe de IT și utilizare a calculatorului - internet, aplicațiile WORD și EXCEL * Atenție la detalii * Bune abilități de lucru în echipă Dacă te potrivești descrierii așteptăm CV-ul tău!
-
1
Clinica medicala stomatologica cauta o persoana amabila,punctuala si responsabila pentru postul de receptionera. Daca esti o persoana cu spirit de echipa si dornica de a invata lucruri noi, te asteptam. Mai multe detalii la nr de telefon.
-
Promovat
2
Manager operational Pulcinella cauta o persoana serioasa care isi doreste un loc de munca stabil, linistit, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa. Descrierea postului: Preluarea comenzilor telefonice si online si predarea acestora cate soferi/curieri Managementul comenzilor (prioritizare, alocarea resurselor de distributie) Receptia materiilor prime sosite de la furnizori Managementul personalului si al flotei de masini - in zilele de program. Cerinte: -bune cunostinte de utilizare PC (Word, Excel) -cunostinte de utilizare a aparaturii de birou (telefon, imprimanta) -abilită i de planificare i organizare -spirit de observa ie dezvoltat, aten ie la detalii, aten ie concentrată i distributivă foarte bune abilitati de comunicare i rela ionare interumană - Capacitate de reactie rapida - Sa fii o persoana amabilita, placuta la telefon, orientata spre client - Experienta de dispecerat reprezinta un avantaj - Capacitate de analiza in ansamblu si de adaptare la situatii neprevazute - Abilități de comunicare, abilități de relaționare cu clienții, abilități de supervizare, capacitate de decizie, capacitate de planificare și organizare, capacitate de a utiliza rațional resursele limitate, delegare de sarcini Program: 2 zile cu 2 (2 la lucru, 2 acasa) Luni-vineri: 10-23 Sambata: 12-23 Duminica: 12:22 Beneficii: - posibilitate de colaborare pe termen lung; - plata fixa lunara; -o masa pe zi inclusa - sansa de a lucra cu o echipa tanara si prietenoasa; - posibilitatea de dezvoltare profesionala
-
3
Institut privat de limbi straine angajeaza asistent manager . abilită i i experien ă organizatorică; capacitate de planificare i prioritizare; aten ie distributivă; abilită i dezvoltate de comunicare i de a dezvolta rela ii interpersonale (în limba maternă precum i într-o limbă de circula ie interna ională); motivare i eficien ă; capacitate de luare a deciziilor; abilitatea de a opera/factura intr-un soft cunoasterea unei suite software de genul Microsoft Office; aspect plăcut pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice - convocarea participantilor la sedintele ocazionale Daca esti o persoana organizata, motivata pentru a invata lucruri noi, te asteptam in echipa noastra. Te rugam sa ne contactezi la numarul din anunt !
-
33
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiicioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi. programul de lucru este de 8 ore/zi. Relatii la tel. 077158091.
- Salveaza cautarea