Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 17

    Angajez urgent personal birou public in Timisoara full-time..........cv+foto

  • 15

    Operator telemarketing Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine ? Esti o persoana tanara si cu spirit de echipa? Ai abilitati de ascultare si comunicare eficiente ? Focus pe informarea clientului despre beneficiile produsului nostru Te asteptam in echipa noastra! Angajam operator telemarketing Pachet salarial motivant! Bonusuri lunare atractive in functie de performantele dumneavoastra Posibilitatea de avansare rapida Cv-uri se pot trimite la adresa de mail ciobanun.madalina@yahoo sau vacuumhomesistem@yahoo

  • Asociatie de proprietari, cautam administrator. Zonă Complex Studențesc. Clădire cu 10 apartamente. Doar gunoi și apă rece.

  • 5

    Caut secretara personala,tanara,cu aspect fizic placut,deschisa,cu sau fara experienta. Se ofera conditii financiare avantajoase. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV sau nr. de tel.si poze.

  • 40

    Angajez Secretara Tânăra, Cu sau fara studii superioare Cu sau fara experienta Organizată Punctuală Comunicativă Aspect fizic placut Se oferă salariu între 3000 de Lei + Bonusuri Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis la adresa de mail Cv-ul însoțit de poza poate fi trimis si pe watshap la nr de telefon din anunt. Descrierea Jobului .. preia si directioneaza apelurile telefonice - primeste si transmite e-mail-uri - inregistreaza, administreaza si gestioneaza documentele societatii din aria sa de responsabilitate - opereaza corespunzator si operativ toate datele in aplicatiile specifice ale societatii - completeaza borderourile pentru curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau posta normala), completeaza adresele pe plicuri - programeaza audientele - copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale - mentine relatii functionale de colaborare cu toti clientii, furnizorii, - asigura buna desfasurare la locul de munca prin achizitionarea celor necesare activitatii de birou

  • Echipa MadArt caută project manager. Scopul acestei poziții este acela de a organiza procesul de lucru si proiectele intr-un mod cat mai eficient. Cerințele postului: - Abilitati excelente de comunicare interna si orientate spre client - Abilitati organizatorice solide - Atentie la detalii si abilitati de multitasking - Abilitati excelente de lucru in echipa si de coordonare a echipei - Abilitati de problem solving - Cunostinte de limba italiana (scris + vorbit) - Cunostinte de limba engleza (scris + vorbit) Constituie un avantaj: - Experienta de lucru in platforme de project management - Experienta de lucru pe proiecte de dezvoltare de magazine online si/sau website-uri de prezentare - Experienta de lucru ca si project manager/coordonator de echipa Descrierea job-ului: - Coordonarea echipei de-a lungul etapelor de dezvoltare a proiectelor - Impartirea proiectelor pe etape si crearea de task-uri intr-un sistem de project management pentru fiecare membru al echipei - Urmarirea task-urilor create si verificarea lor astfel incat acestea sa fie rezolvate la standardul de calitate cerut - Urmarirea timpului de lucru pentru fiecare task si crearea de rapoarte pentru fiecare proiect - Gestionarea mai multor proiecte simultan - Comunicarea cu clientul pentru e cere informatiile si materialele necesare pentru proiect - Participarea la discutii si sedinte cu clientii pentru a intelege cerintele proiectelor - Participarea la sedintele interne cu echipa pentru a trasa obiectivele si a remedia eventualele probleme - Crearea de proceduri de lucru pentru fiecare task/proiect - Programarea task-urilor zilnice pe calendar - Raportarea eventualelor probleme legate de proiecte si sugestii de rezolvare/imbunatatire Beneficii: - Salariu atractiv + bonus de performanta - Posibilitatea de colaborare de lunga durata - Sansa de a lucra cu o echipa tanara si prietenoasa - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Echipamente IT de ultima generatie, server, etc.

  • 4

    Candidatul ideal: -varsta 25-50 ani-aspect fizic placut,ingrijit -disponibilitate pentru program prelungit - persoană empatica,extrovertita,indrazneata,dinamică și foarte bine organizată - capacitate de analiză și sinteză, gândire logică - abilități bune de comunicare verbală și scrisă - cunoștințe minime de operare PC -NU se cere experienta Descrierea jobului: - realizarea diverselor activități din cadrul companiei - mentinerea legăturii cu instituțiile statului din diverse domenii Oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată - salariu plus bonus de performanta

  • 8

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 3

    Caut secretara personala..detalii prin mesaj.

  • 4

    Descrierea postului Căutăm personal să se alăture echipei noastre! În calitate de angajat la compania noastră, veți fi responsabili pentru îngrijirea facilităților noastre și veți efectua diverse activități de curățenie si întreținere pentru imobile (scari de bloc si birouri) situate in zona Girocului-Braytim Timisoara si Giroc. Rezumatul jobului - efectueaza o varietate de activități de curățare și întreținere. - va fi responsabil pentru menținerea tuturor spațiilor ingrijite și ordonate. - obligațiile vor include aspirarea, curățarea, spalarea suprafețelor, stergerea prafului, curatarea ferestrelor, lifturilor, eliminarea gunoiului si intretinerea tuturor echipamentelor si produselor de curatare. Cerinte - atenția la detalii și o atitudine pozitivă este o necesitate - punctual si dedicat muncii și îndatoririlor - abilitatea de a lucra bine singur sau in echipă - acorda atenție detaliilor la curățare - organizat și capabil să urmeze un program - permis conducere categoria B (optional) Ce se ofera - salariu 2300 lei net - bonusuri de activitate - mediu de lucru placut

  • 5

    Angajez asistenta personala,cu permis auto,program part time

  • 1

    Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, o persoana pentru postul de Agent suport clienti, cunoscator de limba engleza si germana, nivel avansat- conversational. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana, nivel conversational - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul la adresa de e- mail office@clarismart. ro sau sa apeleze nr. de telefon 0730643789

  • 63

    Societate nonprofit, cautam secretara patrime, de preferabil student/a, pentru activitati culturale, artistice, program flexibil. Salar negociabil. Informatii la telefon .

  • 1

    Închiriez prb și nacele la 20 m preț la prb la.oro.. sau la zi .. telefon 073466940

  • Administrator condominiu cu atestat si SRL. Servicii complete de administrare financiara / contabila si tehnica condominii și platformă online pentru locatari. Platforma pune la dispoziție avizier online, plata cu cardul a întreținerii, istoric al plăților, transparență la calculul cotei de întreținere, și notificări email. Poți actualiza indexul apometrului de apartament, poti viziona lista de plată, explicațiile întreținerii și alte informații utile de oriunde, plata online a întreținerii. Îți trebuie doar o conexiune la Internet. Administrare tehnica: Oferim servicii de întreținere și mici reparații. Vom căuta cele mai bune oferte pentru asociația de proprietari, în cazul lucrărilor care necesită personal calificat. Mai multe detalii la nr. de telefon

  • 19

    larismart Consulting cauta Economist pentru companie de productie din Timisoara. Cerințe: - Studii superioare în domeniul financiar contabilitate, - Experienta pe un post similar minim 3 ani, - Cunostinte operare PC: Windows; MS Office; Internet explorer; Outlook, - Cunostinte de limba engleza la nivel avansat Responsabilități: - Inregistrarea corecta si la zi a documentelor contabile in programul de contabilitate intocmirea declaratiilor -Tine legatura cu bancile , clientii si furnizorii interni si externi, - Comunica cu beneficiarii in privinta consultarii soldurilor si a emiterii instrumentelor de plata - Verifica facturile furnizorilor de prestari servicii interne si externe, precum si inregistrarea acestora in contabilitate - Efectuari de reconcilieri de solduri cu furnizorii Beneficii - Salariu atractiv, corelat cu experiența - Tichete de masa. - Transport asigurat Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV la adresa sau sa apeleze numarul de telefon .

  • 4

    Esti cunoscator al limbiilor germana si engleza? Stii sa lucrezi pe google drive, zoom? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • 4

    tehnoredactez diverse lucrari, disertatie, licenta, doctorat, carti.In latex, program de prelucrari statistice R, suita Microsoft.Prelucrari tabelare in R, prezentari sub forma de slide in Pover Point. tel.0766728236

  • Salveaza cautarea