Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Firma de administrare blocuri, servicii de curatenie si amenajare spatiu verde oferim preturi competitive in deplina legalitate, corectitudine, onestitate, transparenta totala, profesionalism! Avem experienta solida in recuperarea datoriilor de la restantieri. Pret administratie bloc pe apartament in blocurile turn (10 etaje) sau la cate doua scari de 4 etaje: 13 RON / apartament / luna. Pret pe apartament la cate o scara de 4 etaje: 15 RON / apartament / luna. Firma noastra garanteaza continuitate si stabilitate prin obtinerea noului tip de atestat pentru administrator de condominii impus de Legea 196/2018.

  • Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Agent Vanzari Companie cu profil de jocuri de noroc cauta  agenti de vanzari, judetele Timis, Hunedoara, Alba, Caras severin, Arad, Bihor. Responsabilitati: -gasirea locatiilor pt exploatarea jocurilor de noroc - incheierea contractelor si deservirea aparatelor, pentru judetele Timis, Hunedoara, Alba, Caras severin, Arad, Bihor. -realizarea obiectivelor de vanzari stabilite pentru zona de responsabilitate. Cerinte: -serios, dinamic, cu mare putere de convingere, comunicativ,  -cunoasterea limbii maghiare, -masina personala constituie avantaj -cunostinte sau experienta de electrician constituie de asemenea avantaj. -Persoanele care lucreaza in distributie sunt binevenite Oferta (bonusuri, beneficii) pachet salarial atractiv, bonusuri Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV cu poza la adresa de e-mail: management@teamvrs.com

  • Companie cu profil de jocuri de noroc cauta Asistent Manager vorbitor de limba maghiara. Cerinte: - cunoasterea limbii maghiare, nivel conversational, - permis de conducere, cat. B, - cunoasterea pachetului Microsoft Office, - cunostinte de contabilitate primara. Responsabilitati:  - indeplineste diverse sarcini administrative, relationate la activitatile sefului direct, - mentine legatura cu institutiile statului, - arhiveaza documentele relationate cu activitatile societatii. Oferta:  - salariu atractiv - posibilitate de invatare si dezvoltare a cunostintelor Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV cu poza la adresa de e-mail: management@teamvrs.com.

  • Angajam personal pentru preluarea/prelucrarea comenzilor,intocmirea facturilor si a altor activitati administrative. Cerinte:- bune cunostinte pc -punctualitate,seriozitate,precizitate - *optional:cunoasterea limbii maghiare poate reprezenta un avantaj Oferim: salariu atractiv 2000 lei O masa calda/zi Decontarea abonamentelor pentru tranportul public,daca deplasarea se face cu masina proprie,decontarea combustibilului se discuta la interviu. Asteptam CV dumneavoastra la adresa : hattila@quick-lunch.ro sau de luni - vineri in intervalul ora 9:00 - 15:00 la nr. 0740795585. Punctul de lucru : Calea Lugojului nr 44, fosta cladire Vama Timisoara.

  • PFA cu atestat, preiau in administrare o asociatie de proprietari in zona Veteranilor-Dambovita. Ofer gama completa de servicii ca administrator sau cenzor.

  • Tinere absolvente de liceu pentru munca de birou. Obligatoriu, disponibile pentru deplasari in tara, minim 1 luna. Se ofera cazare, masa, contract de munca, salariu fix +comision. Lasati mesaj pentru detalii!

  • Administrator imobile cu atestat primarie si PFA, administrez asociatii de proprietari. Prefer zona Dambovita,Lipovei, Dumbravita.Tel. 0722 981 335.

  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon 0757033889

  • Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, inclusiv descarcarea mecanizata a acesteia, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscal semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel 0799401995 , 0799401996 , pot trimite CV pe mail contact@asggroup.com.ro sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis

  • Descriere: • Asigura manipularea marfurilor si/sau a materialelor din depozit fara pierderi • Se asigura ca marfa primita corespunde cu informatiile existente pe documentele de insotire a acesteia • Numara produsele ce vor intra in stoc • Respecta conditiile si standardele de depozitare contribuind la aranjarea eficienta a depozitului • Participa la inventarele periodice • Participa la pregatirea comenzilor • Sorteaza si aranjeaza marfa in depozit Cerinte: • Responsabilitate si seriozitate • Capacitate comunicare si lucru in echipa • Dinamism si organizare Se ofera: • salariu motivant

  • Key responsibilities: Organize and support all non-technical activities for Head of Product Development Romania Create reports, presentations and internal procedure as necessary Create orders in SAP and track daily operations and report out budget before approval Develop ideas in order to reduce costs Ensure calendar management for Head of Product Development Romania: setting-up meetings, follow-up with the attendees, room booking Attend meetings (conference calls / in person), take meeting minutes and follow-up on actions Handling incoming (transferred) calls in case of manager’s absence Responsible to act as contact person and maintain good relationships with management team on behalf of Head of Product Development Romania Organize business partner visits: hospitality, cards, booking parking, taxi vouchers, registration, protocol, business dinners and events Maintain the progress of weekly, monthly, quarterly and annual reports (internal KPI’s, CATS, reports as FPT and others…) Responsible to organize internal team events Key Functional Requirements: Strong interpersonal skills with all level of management Organizational skills and problem solving attitude Ability to work on multiple projects and independently Proactive and open minded English language skills Intercultural abilities Team player Proficient user of Microsoft Office

  • Angajam baiat pana in 30 de ani pentru functia de asistent manager departament vanzari+logistica Descriere Candidatul Ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Casa DavidAngajeaza pentru Jimbolia vanzator pentru magazin

  • Restaurant în Piata Sinaia angajează administrator .Detalii la nr de tel 0725409709-sau se pot trimite cv-uri pe adresa de mail info@casaiosefin.ro !

  • Caut fata sau doamna din nord Timisoara sau Dumbravita,pentru colaborare, Lucrează cu jumătate de normă sau nu constituie o activitate continuă. cererea limba italiana nivel minim

  • Cerinte: - seriozitate, punctualitate si responsabilitate - abilitati si experienta organizatorica -capacitate de planificare si prioritizare -atentie distributiva -cunoasterea unei suite Software de genul Microsoft Office - prezenta dinamica, initiativa - putere de convingere -capacitate de luare a deciziilor -cunoasterea pietei din industria de tamplarie PVC si Aluminiu constituie un avantaj -cunoasterea aplicatiei de ofertare WinArhi constituie un avantaj Descrierea jobului Responsabilitati : -Asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoanele din cadrul firmei sau din afara acesteia -Se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere -Stabileste agenda de intalniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia si timpului disponibil -Intampina si conduce persoanele pe care managerul urmeaza sa le intalneasca -Pastreaza confidentialitatea tutror datelor la care are acces - Prospecteaza in permanenta piata de profil din zona alocata, atat din perspectiva potentialilor clienti cat si din perspectiva concurentei - prezentarea rapoartelor de activitate - realizarea targetului de vanzari/ incasari - urmarirea comenzilor / contractelor in derulare - cunoasterea foarte buna a produselor comercializate asigurand clientilor informatii detaliate, consultanta si solutii; Oferta (bonusuri, beneficii): - Dezvoltarea unei cariere intr-o companie in continua dezvoltare; - Training-uri periodice in vederea dezvoltarii profesionale; - Pachet salarial motivant: 2000 lei net (telefon, comision in functie de targetul realizat);

  • Oferim servicii de curatenie, amenajari interioare si intretinere spatiu verde pentru persoane fizice si juridice. Tel.0766660778.

  • Salveaza cautarea