Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Echipa BB Cake Boutique se mareste. cauta colega/coleg care sa lucreze intr-un univers dulce colorat.In fiecare zi vei avea ocazia sa te delectezi cu un desert nou si sa il recomanzi persoanelor care vin la cofetarie. Noi credem ca e ca un fel de show&tell, cu prajituri. N-ai cum sa nu te descurci. Ps se vinde in colfetarie si se serveste la masa. Trimite-ne un CV pe adresa sau suna la numarul de telefon

  • Vand portofoliu asociatii de proprietari, pret 3000euro.Mai multe relatii la tel

  • angajam dispecer/a incepator sau cu experienta in transport intern international de marfa vorbitor de limba engleza email

  • Titulatura postului: tehnician/instalator tehnico - sanitar Pozitia superioara ierarhic: Center Manager Departamentul: Facility Management Locatia: City Business Centre Rol: Asigura si dezvolta o buna comunicare intre chirisi , firmele subcontractante si administratia cladirii, pune in aplicare politica firmei: orientarea catre client. Responsabilitati si sarcini: - cunoasterea modului de functionare a instalatiilor; - verificarea in teren, zilnic, sau ori de cate ori este nevoie, a functionarii corespunzatoare a tuturor instalatiilor ; - intretinerea echipamentelor si instalatiilor conform anexelor de intretinere preventiva; - semnalarea defectiunilor constatate superiorilor, in cel mai scurt timp posibil; - remedierea in limitele competentei a defectiunilor constatate la solicitarea superiorului ierarhic; - efectuarea si/sau participarea la testele de functionare a instalatiilor la care se impun conform normativelor si standardelor in vigoare efectuarea de testari periodice; - insotirea si supravegherea firmelor subcontractante la revizii, interventii si reparatii; - monitorizarea echipamentelor si instalatiilor zilnic in teren si cu ajutorul sistemului BMS ( Building Management System ); - intocmirea unui raport zilnic de activitate; - respectarea regulamentului de ordine interioara; - orice alta activitate care poate fi in concordanta cu pregatirea profesionala si este solicitata de superiorul ierarhic. Indicatori de performanata: termenul de solutionare al reclamatiilor , opretaivitate la solicitarile superiorului, solicitudine si amabilitate in relatia cu chiriasii. Educatie: calificare de specialitate Experienta: experienta in domeniu minim 3 ani Cunostinte obligatorii: functionarea instalatiilor apa canal si HVAC. Altele: - disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului; - nivel ridicat al angajamentului si orientare catre lucrul in echipa; - spirit de observatie si gospodaresc

  • Ne marim echipa !! Cautam Profesor Limba Engleza Responsabilitati: >livrarea cursurilor de Limba Engleza •administrarea grupelor de studiu (monitorizarea evolutiei, customizarea si feedback-ul pentru participanti) •construirea programelor de training, colaborarea in dezvoltarea profesionala •mentinerea serviciilor la un standard inalt Este necesar sa aveti: experienta in predarea Limbi Engleza • experienta in administrare clienti • dorinta de participare la sesiunile de training si dezvoltare • disponibilitate de coordonare programe educationale • intelegere a mediului de afaceri si a activitatilor clientilor • dedicare si orientare catre clienti • colaborare in echipa si fluenta in comunicare Beneficii Oferite: bonusuri de performanta si loialitate Contract de munca https://www.facebook.com/englishcenterTM/ Investeste in tine! ne poți trimite CV-ul tău și te contactăm noi : InfoStrada Gheorghe Lazăr 9 / etaj 3 (Piata 700)

  • PFA cu atestat, preiau in administrare o asociatie de proprietari in zona Veteranilor-Dambovita. Ofer gama completa de servicii ca administrator .

  • Administrator imobile cu atestat primarie si PFA, administrez asociatii de proprietari. Prefer zona Dambovita,Lipovei, Dumbravita.Tel. 0722 981 335.

  • Companie internationala din domeniul calatoriilor profesionale angajeaza 1 persoana pentru postul de HR Recruiter in Timisoara! Localitate Timisoara, zona Modern Contract Perioada de proba 2 luni, prelungire ulterioara pe perioada nedeterminata | direct cu angajatorul Program Luni-Vineri, 8h/zi flexibil | se poate lucra de acasa Beneficii Salarizare 2500 RON net/luna + tichete de masa de 10.50 RON/zi Cerinte Experienta similara de minim 1 ani de zile | Cunostinte operare MS Office | Studii superioare | Cunostinte de lb. engleza avansat, scris si vorbit | Disponibil pentru deplasare | Cunostinte referitoare la etapele si procesele de recrutare | Cunostintele de Project Management constituie avantaj Responsabilitati Recrutarea de personal pentru calatorii | Promovarea anunturilor de recrutare | Efectuarea interviurilor si explicarea proiectului | Deplasare la traininguri national sau international |

  • Jurist, preiau blocuri pentru administrare. Telefon

  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon

  • The Role: This position requires a motivated, personable and well organized individual to perform a wide range of administrative and office support activities to help our department managers and supervisors in the efficient operation of our organization. What will you be doing? • Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office • Direct visitors to the appropriate person and office • Answer, screen and forward incoming phone calls • Ensure reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures) • Provide basic and accurate information in-person and via phone/email • Receive, sort and distribute daily mail/deliveries • Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges) • Order front office supplies and keep inventory of stock What are we looking for? • Student / At least finished high school • No previous experience necessary • Professional attitude and appearance • Friendly • Solid written and verbal communication skills • Ability to be resourceful and proactive when issues arise • Good organizational skills • Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks • Customer service attitude

  • Responsabilitati: Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii ( apa, canalizare, incalzire, mobilier, curatenie, intretinere ) . Asigura aprovizionarea , instalarea si intretinerea echipametnelor, instalatiilor, mobilierului cladirii . Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor . Pastreaza relatia cu locatarii cladirii si se asigura de respectarea normelor operationale si de securitate . Candidatul ideal : Limba engleza -nivel avansat- conditie obligatorie Domiciliul stabil- loc.Carani , jud Timis Carnet de conducere categoria B - obligatoriu. Cunostinte minime de instalatii electrice/sanitare, tamplarie . Cunostinte tehnice. Capacitate de a lucra individual. Persoana activa si responsabila. Aptitudini de planificare, organizare si control privind activitatea desfasurata;

  • Restaurant în Piata Sinaia angajează administrator .Detalii la nr de tel 0725409709-sau se pot trimite cv-uri pe adresa de mail info@casaiosefin.ro !

  • Administrator imobile atestat si PFA, caut blocuri pentru colaborare. Mai multe detalii la nr. de telefon 0757023009.

  • Ofer salar + locuinta contra intretinere gospodarie in localitatea Becicherecul Mic judetul Timis . Preferabil cu carnet de conducere Pentru mai multe informatii sunati la telefon Valentin Kulcsar

  • Firma cu experienta solida va oferim servicii de administrare blocuri la pret de 13-15 lei pe apartament in deplina legalitate, corectitudine, onestitate, transparenta totala, profesionalism! Firma noastra poate presta si servicii de curatenie la asociatiile de proprietari.

  • Cautam o persoana pentru postul de Gestionar la un depozit de haine din Timisoara.( Iulius Mall) Ce cautam: -minim liceul absolvit - ideal diploma de bacalaureat -limba engleza nivel mediu -cunostinte de baza operare calculator -disponibilitate program flexibil, in ture si lucrul in zilele de week-end Salariu net 2600 lei Bonuri de masa 200 lei Bonusuri performanta Trimite cv la sau suna la 0775 593 037

  • Cautam o persoana pentru postul de Gestionar la un depozit de haine din Timisoara.( Iulius Mall) Ce cautam: -minim liceul absolvit - ideal diploma de bacalaureat -limba engleza nivel mediu -cunostinte de baza operare calculator -disponibilitate program flexibil, in ture si lucrul in zilele de week-end Salariu net 2600 lei Bonuri de masa 200 lei Bonusuri performanta Trimite cv la sau suna la 0775 593 037

  • Salveaza cautarea