Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Echipa de lepre ofera servicii de calitate, momentan implicati intr-o lucrare de incurcat circulatia pe Buziasului performanta maxima a echipei este de a crea coloane de masini si lucrari foarte scumpe de o calitate execrabila. Se poate si la pachet cu sef de echipa : oltean cu 3,5 clase care nu a ajuns inca la performanta de a vorbi limba ronana, in rest cu competente maxime. Uram fraierilor spor la taxe.

  • Firma de distributie alimentare angajăm sef logistică SEF SERVICIU LOGISTICA Nivel cariera Middle (2-5 ani) Limbi vorbite ROMANA Adresa/adresele jobului TIMISOARA Responsabilitati: •Organizeaza si coordoneaza activitatile specifice de evidentiere, facturare si livrare a produselor companiei •Tine legatura cu furnizorii asigurandu-se ca, comenzile emise de serviciul achizitii sunt onorate la timp •Intocmeste comenzile de transport si face rutele șoferilor •Inregistreaza si tine evidenta documentelor din departamentul logistica •Raspunde de intocmirea si corectitudinea documentelor necesare livrarilor •Urmareste receptionarea marfii aprovizionate conform procedurilor existente •Coodonarea personalului din subordine Cerinte: •Experienta minim 3 ani in aprovizionare, distributie sau conexe •Cunostinte de intocmire acte necesare livrarii marfii (CMR, documente pentru vamuire) si de gestiune •Abilitati bune de comunicare •Capacitatea de a coordona o echipa in scopul de a indeplini obiectivele Pentru detalii și interviu va rugam sunați la nr 0766503550

  • Realizam lucrari de licenta/disertatie/master/doctorat in orice domeniu, la orice materie, facute de cadre universitare, se concep de la zero, fara plagiat, avem si noi softuri cu licenta pentru detectarea plagiatului, se ofera raport de plagiere si originalitate, se executa si rapid sau daca sunt urgente si lucrate foarte profesional cu materiale din biblioteci reale, ieftin si accesibile, preturi negociabile, avem cele mai bune preturi de pe piata. Facem si traduceri din si in alte limbi, la fel realizam si lucrari in alte limbi si din alte limbi, de profesori in domeniu limbilor straine. Avem cadre profesorale in toate domeniile, aveti avantajul de a va prezenta pe etape, cu cerintele dumneavoastra sau ale coordonatorului, discretie si seriozitate maxima, nu ezitati sa ne contactati, raspundem in urmatoarea clipa dupa ce ne-ati scris. Multumim pentru vizita si incredere! Ca si exemplu, cateva din Domeniile pentru care facem: Management, Marketing, Analiza Economico- financiara, Finante- banci, Etica in afaceri, Stiinte politice, Economie, Tehnici de negociere, Leadership, Cultura organizationala,Teze doctorat, Medicina, Asistenti medicali generalisti, Asistenti de Farmacie, Asistenta sociala, Asistenti de Kinetoterapie, Fizioterapie, Balneoterapie, Nutritie si Dietetica, Fizica, Chimie, IT, Tehnologia Informatiei, Matematica, Geografie, Istorie,Psihologie, Redactam, Scotem plagiat, Referate si multe altele.

  • Responsabilitati: Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii ( apa, canalizare, incalzire, mobilier, curatenie, intretinere ) . Asigura aprovizionarea , instalarea si intretinerea echipametnelor, instalatiilor, mobilierului cladirii . Supravegheaza functionalitatea optima si in conditii de siguranta a spatiilor . Pastreaza relatia cu locatarii cladirii si se asigura de respectarea normelor operationale si de securitate . Candidatul ideal : Limba engleza -nivel avansat- conditie obligatorie Domiciliul stabil- loc.Carani , jud Timis Carnet de conducere categoria B - obligatoriu. Cunostinte minime de instalatii electrice/sanitare, tamplarie . Cunostinte tehnice. Capacitate de a lucra individual. Persoana activa si responsabila. Aptitudini de planificare, organizare si control privind activitatea desfasurata;

  • Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • Licentiata in stiinte juridice, caut loc de munca in domeniul achizitiilor, vanzari.

  • Angajam baiat pana in 30 de ani pentru functia de asistent manager departament vanzari+logistica Descriere Candidatul Ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Firma cu experienta solida va oferim servicii de administrare blocuri la pret de 13-15 lei pe apartament in deplina legalitate, corectitudine, onestitate, transparenta totala, profesionalism! Firma noastra poate presta si servicii de curatenie la asociatiile de proprietari.

  • DescriereBună ziuă, ofer ajutor, profesionalism, pentru proprietari de Apartamente său proprietate imobiliare, și de vânzare și de închiriat, poate dumneavoastră nu aveți timp să vă ocupat, trebuie vorbit cu clientul. trebuie răbdare.. , trebuie publicitate mirată, eu am o experiență in domeniul imobiliar de 25 de ani am lucrat an de zile in străinătate, acuma locuiesc la Timișoara, poți și să mă ocup de renovare apartamente , partea interioară și exterioară cu echipă mixta italiană/rumena. Pentru contact telefonul meu este 0729257556.

  • https://work-zone.club/?mref=Emanuel856

  • Administrator imobile cu atestat primarie si PFA, administrez asociatii de proprietari. Prefer zona Dambovita,Lipovei, Dumbravita.Tel. 0722 981 335.

  • Oferim servicii de curatenie, amenajari interioare si intretinere spatiu verde pentru persoane fizice si juridice. Tel.0766660778.

  • Caut familie serioasa administrare pensiune zona Cheile Nerei, pe termen lung. Rog seriozitate. Telefon 0744640480.

  • Administrator imobile atestat si PFA, caut blocuri pentru colaborare. Mai multe detalii la nr. de telefon 0757023009.

  • Caut sa lucrez part-time 2 ore Certificat eliberat de ARR

  • Echipa BB Cake Boutique se mareste. cauta colega/coleg care sa lucreze intr-un univers dulce colorat.In fiecare zi vei avea ocazia sa te delectezi cu un ?? desert nou si sa il recomanzi persoanelor care vin la cofetarie. Noi credem ca e ca un fel de show&tell, cu prajituri. N-ai cum sa nu te descurci. Ps se vinde in colfetarie si se serveste la masa. Trimite-ne un CV pe adresa office@bbcakes.ro sau suna la numarul de telefon 0742 029 366

  • Caut sa lucrez part-time 2 ore Certificat eliberat de ARR

  • ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI: - Participa la identificarea periodica a aspectelor de mediu, determinarea semnificatiei lor, stabilirea obiectivelor specifice si crearea programelor de management de mediu - Verifica tinerea sub control aspectelor de mediu- studiu de caz cu stabilirea aspectelor de mediu din lista necesara pentru sistemul de management de emdiu si a aspectelor semnificative de mediu conform legislatiei de mediu cerute de APM - Gestioneaza si controleaza livrarea si receptia deseurilor pe platforma de lucru a firmei – - Respecta si isi insuseste legislatia de mediu in vigoare HG 856/2002, Legea 211/2011 -Coordoneaza echipa de muncitori si deleaga responsabilitati cu privire la indeplinirea planului de lucru -Raporteaza si tine evidenta cantitatilor de deseuri livrate in fiecare zi -Raporteaza si tine evidenta deseurilor procesate in fiecare zi -Raporteaza si tine evidenta cantitatilor de deseuri receptionate in fiecare zi -Comunica sefului ierarhic orice defectiune intampinata in fluxul tehnologic -Face propuneri cu privire la organizarea echipei de muncitori si a necesitatilor acestora: echipamente de lucru, zile de concediu, invoiri, concedii medicale -Urmareste randamentul echipei de muncitori - Notifica seful ierarhic cu privire la conduita muncitorilor si buna desfasurare a activitatii de pe platforma de deseuri - Verifica indeplinirea obiectivelor cuprinse in programele de mediu ce revin compartimentului din care face parte - Monitorizeaza performantele de mediu fata de aspectele de mediu semnificative si cerintele reglementarilor identificate - Participa la dezvoltarea si implementarea planurilor de pregatire si raspuns in situatii de urgenta, prevenire poluare accidentala, situatii de urgenta poluari accidentale-studii de caz proceduri - Face propuneri pentru elaborarea unor noi proceduri operationale si instructiuni de lucru necesare optimizarii activitatilor de protectie a mediului- idei pentru noi proceduri care se impun datorita noii legi Legea 211/2011- 4 studii de caz, 4 proceduri - Inlocuieste documentele perimate cu cele in vigoare si pastreaza documentele mentionate in procedura controlul inregistrarilor; -participa la controlul activitatii de mediu- inspectia de mediu APTITUDINI SPECIFICE POSTULUI: capacitate foarte buna de comunicare si relationare • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca • capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • capacitate de a respecta termene limita • atentie catre detalii • placere si abilitate de a invata lucruri noi • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate • personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; • cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email)

  • Candidatul ideal - Studii superioare - Persoana foarte organizata, atenta la detalii, capabila sa lucreze cu termene limita - Cunostinte Microsoft Office - in special Excel, Word, Outlook - Cunostinte limba engleza nivel mediu - Permis de conducere cat B – experienta min 2 ani Trimite cv-ul tau +poza la adresa de mail office@awstehnik.ro, daca esti candidatul ideal cu siguranta te vom contacta.

  • Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar . Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, inclusiv descarcarea mecanizata a acesteia, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscal semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 3.000 lei-3.500 lei functie de calificare si bonuri de masa Cei interesati ne pot contacta la tel 0799401995 , 0799401996 , pot trimite CV pe mail contact@asggroup.com.ro sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Aleea cu plopi nr 1 , zona industriala, jud Timis

  • Salveaza cautarea