Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Timisoara

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Casa de productie angajeaza secretara, pentru biroul din Timisoara Nu este necesara expereinta Cerinte - Cunostinte minine operare pc ( word, excel) - Bune abilitati de comunicare. Salar deosebit Program part time sau full time.

  • 5

    Caut asistenta personala, open minded, discreta, draguta. Programul este destul de flexibil, perfect pentru studenta. Rog cv aici.

  • 1

    Specializat în stabilirea de restaurante fast-food și shawarma. . Creați designul pentru bucătărie și restaurante adecvat pentru a ușura munca. . Învățând cum să gătești produse de fast-food și shawarma. . Modul de preparare a produselor de tip fast-food și shawarma proporțional cu viteza și acuratețea implementării. . Creați produse alimentare noi pentru fast-food și shawarma. . Proiectarea produsului și prelucrarea corespunzătoare. . Dezvoltarea sistemelor moderne de servicii pentru clienți și satisfacția acestora.

  • Om de afaceri,angajeaza Secretara personala ,program flexibil,cu contract de munca,ofer si cer seriozitate.detalii la numarul de telefon,sau trimiteti cv dvs la adresa..

  • 74

    ANGAJAM RECEPTIONER/A! Companie FM angajeaza receptioner/a pentru program Full time, de la 08:00 la 16:00 de luni pana vineri. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu motivant, tichete de masa. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0741 921 921 RESPONSABILITATI PRINCIPALE: • Sa aiba o atitudine amabila si primitoare cu toti clientii, utilizatorii si vizitatorii; • Sa aiba grija ca timpul de asteptare al vizitatorilor sa fie unul limitat si sa aplice toate procedurile stabilite in vederea preluarii vizitatorilor de catre angajatul clientului in timp util; • Sa vorbeasca limba romana si limba engleza fluent; • Sa tina evidenta corespondentei primite si distribuite in relatia cu furnizorii serviciilor de curierat: • Sa efectueze cu maxima responsabilitate sarcinile ad-hoc primite de la superiorul ierarhic; • Sa colaboreze cu reprezentantii/angajatii firmei subcontractante pentru serviciul de securitate in vederea preluarii/predarii/semnarii proceselor verbale de evidenta, conform procedurilor; • Preia apelurile primite in centrala telefonica si stabileste legatura cu angajatii clientului; • Tine legatura cu furnizorii, dupa caz; • Preda si preia de la vizitatori cardurile de acces. CERINTELE POSTULUI: • Studii medii / superioare. • Experienta in activitati similare • Cunoasterea limbii engleze PROGRAM DE LUCRU: • De luni pana vineri, interval orar 08:00-16:00 • In sarbatori legale, in functie de cerinta clientului

  • 16

    Clarismart Consulting angajeaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de Operator call- center. Cerinte: - studii: scoala profesionala/ liceu - cunostinte de limba italiana- nivel conversational - abilitati de comunicare Beneficii: - se ofera salariu fix si bonus in functie de performanta - mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa office@clarismart. ro sau sa sune la nr. de tel. 0730643789, 0723186646

  • 27

    Candidatul ideal: - abilită i de comunicare scrisă i verbală în limba română - operare PC: MS Office, Internet - persoană punctuală, ordonată, responsabilă i de încredere - abilită i de planificare i organizare Descrierea jobului - activită i de secretariat i activită i administrative - intocmire contracte prestari servicii - gestionare corespondență - completare si gestionare baze de date - asistarea echipei în activitățile zilnice și derularea proiectelor

  • CERINTE: - Minim studii medii (diploma de Bacalaureat) - Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii - Cunostinte bune operare PC - Disponibilitate pentru lucrul in ture - Persoana cu bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare) - Atentie distributiva, viteza de reactie, promptitudine RESPONSABILITATI: - Dispecerul urmareste si opereaza mesajele de alarma de la beneficiari; - Trimite echipajele de interventie la obiectiv; - Completeaza fisele de alarma abonati; - Anunta departamentul tehnic despre aparitia unor defectiuni la sistemele beneficiarilor. BENEFICII: - Echipa tanara - Training - Posibilitati de avansare - Pachet salarial atractiv

  • CERINTE: - Minim studii medii (diploma de Bacalaureat) - Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii - Cunostinte bune operare PC - Disponibilitate pentru lucrul in ture - Persoana cu bune abilitati de comunicare (usurinta, claritate, coerenta in exprimare) - Atentie distributiva, viteza de reactie, promptitudine ATRIBUTII: Preia solicitarile de oferte si le redirectioneaza personalului vizat din cadrul firmei; Intocmeste si trimite oferte clientilor existenti sau potentialilor clienti; Mentine legatura cu clientii societatii/furnizorii; Coordoneaza activitatea de repartizare a personalului de la departamentele de instalare, service si interventie; Mentine contactul cu departamentele corespunzatoare pentru rezolvarea eventualelor reclamatii si solicitari; Tehnoredacteaza, inregistreaza si trimite documentele uzuale: contracte, acte aditionale, acte de reziliere, certificate de garantie, note receptie; Se subordoneaza directorului general si directorului tehnic si comunica in permanenta cu acestia pentru solutionarea problemelor si solicitarilor clientilor; Arhiveaza documentele specifice sus-mentionate; Solicita si studiaza oferte de servicii sau produse de la furnizori si cauta noi furnizori, selectand cu discernamant cea mai buna oferta; Mentine contactul cu departamentul de contabilitate; Preia apelurile telefonice BENEFICII: - Echipa tanara - Training - Posibilitati de avansare - Pachet salarial atractiv

  • 1

    Societate comerciala cu domeniu de activitate in agricultura, suntem in cautarea unuei secretare/asistente pe teren, cu varsta cuprinsa intre 30-40 ani, care NU NECESITA PREGATIRE PROFESIONALA. Locatia : OTVESTI, jud. TIMIS. Cerinte: Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj; Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente; Fluenta verbala; Personalitate dinamica, comunicativa, organizata, analitica; Disponibilitate la deplasari in scop de servici; Loialitate si confidentialitate; Pentru alte informati, va rugam contactati-ne.

  • 9

    Angajam persoana responsabila pentru desfasurarea activitatii de consultanta pe linie PSI si SSM Securitate si sanatate in munca elaborarea si actualizarea planului de prevenire si protectie elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/ posturilor de lucru elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicitatii adecvate pentru fiecare loc de munca, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea cunoasterii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite instruirea introductiv generala de protectia muncii, precum si testarea cunostintelor, completarea fiselor individuale de securitatea muncii instruirea conducatorilor de locurilor de munca privin organizarea activitatii de securitate si sanatate in munca la nivel de societate elaborarea programului de instruire si testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii intocmirea planului de actiune in caz de pericol grav si iminent (unde este cazul) stabilirea si intocmirea evidentei zonelor cu risc ridicat si specific prevazute de lege intocmirea listelor cu meseriile si a profesiile prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor (unde este cazul) intocmirea listei cu posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic (unde este cazul) identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmire Prevenirea si stingerea incendiilor elaborarea a instructiunilor proprii de aparare impotriva incendiilor evaluarea riscurilor de incendiu si stabilirea masurilor tehnice si organizatorice de aparare impotriva acestora instruirea, pregatirea si verificarea lucratorilor din punct de vedere PSI intocmirea documentelor de aparare impotriva incendiilor completarea fiselor individuale de PSI Se ofera: Pachet salarial atractiv Suport tehnic si logistic Masina de serviciu Laptop telefon de serviciu Cautam o persoana responsabila, serioasa, cu bune abilitati de comunicare, sociabila Necesar: curs cadru tehnic PSI; curs inspector SSM Evaluator de risc in securitate si sanatate in munca ( constituie avantaj)

  • 19

    Persoana organizata, ordonata, cunoscatoare a limbi engleze nivel mediu, WORD SI EXCEL. Program 8 ore de luni - vineri, sambata - dumineca - liber. Pregatire minima de 12 clase. Salarizare 2500 - 3500 ron, in functie de abilitati profesionale. Relatii la tel. .

  • Angajez secretara personala, detalii in privat.

  • 6

    Pentru cetatean francez care locuieste in Timis, caut secretara (asistenta) , persoana educata si deschisa cu abilitati de comunicare si + disponibilitate deplasari. Vorbitor de limba franceza sau engleza. Ofer discretie , seriozitate si salariu decent. Atasati va rog cv-ul cu fotografii recente si relevante. ( paul.winckler2@yahoo.com )

  • 4

    PFA cu atestat și experienta în domeniu, Ofer gama completa de servicii ca administrator asociații de proprietari.

  • 30

    Cerinte / Responsabilitati: - prezenta agreabila, placuta - punctuala, persoana disponibila unui program de lucru prelungit - studii superioare preferabil profil juridic sau economic - minim 1 an experienta intr-o pozitie similara - cunostinte foarte bune MS Office (Word, Excel, navigare internet) - cunostinte de secretariat aprofundate si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - placere si abilitate de a invata lucruri noi, atenta la detalii - preluarea apelurilor telefonice si evidenta corespondentei si urmarirea documentelor; - alte sarcini trasate de conducere CV-urile sunt acceptate doar cu poza si se trimit pe adresa Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru un interviu

  • 6

    Cautăm candidata ideală care să se alature echipei, având urmatoarele aptitudini: - o buna capacitate de organizare, automotivare si optimism; - să dea dovadă de adaptare și flexibilitate, determinare si spirit de inițiativă; - să fie capabilă să își organizeze timpului și sarcinile la locului de munca cu minim de suport. Avem anumite cerințe obligatorii: - permis de conducere categoria B; - disponibilitate pentru deplasari la clienți și posibili colaboratori; - persoană proactivă și cu abilități de relaționare și comunicare; - experiență în domeniul vânzărilor se consideră un plus dar nu este obligatoriu. Responsabilitațile postului sunt: - menținerea relațiilor cu clienții actuali, găsirea unor posibile noi contacte și oportunități de colaborare; - reprezentarea companiei în teritoriu; - activități administrative cu precădere pe teren; - suport departamentelor companiei; - menține relații funcționale de colaborare cu toți clienții, partenerii și cu toți colegii din toate departamentele firmei. Se oferă: - pachet salarial atractiv; - mașină de serviciu; - posibilitatea de dezvoltare în cadrul companiei. Asteptăm CV-urile dumneavoastră pe adresa de e-mail .

  • 16

    ANGAJEZ AGENT IMOBILIAR

  • 4

    Esti cunoscator al limbiilor germana si engleza? Stii sa lucrezi pe google drive, zoom? Vrei un banut de buzunar? Cauta-ne poate te putem ajuta!

  • Salveaza cautarea