Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Timisoara

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • caut job part time 4 ,6 ore operare evidenta stocuri gestiune, fluxuri de marfa, variatia stocurilor, productie evidenta achizitii, vanzari - vorbitoare de engleza si italiana; excelente abilitati in lucrul cu computerul [ statistica, analize date, verificari fluxuri ] detalii 0766.995.205

  • 6

    Paven A Construct 2019 S.R.L. este in cautarea unei persoane responsabile pentru un post administrativ care va include: - Operare facturi - Bonuri fiscale - Ofertare - Incasare client Program: 08:00 - 17:00 Se ofera: - Contract dе munca pe perioada nedeterminata. - Salariu: 1700 Ron + Bonuri de masa Ne puteti contacta la nr. de tel: 0732 107 848 (Ana) intre orele 08:00 si 17:00.

  • Oferim curatenie la asociatii de proprietari(scari de bloc) cu decont legal, asiguram dezinfectie prin pulverizare a spatiului comun inclusiv manere usi, covorase, intrerupatoare, cutii postale, interfon, usi acces de 2 ori/saptamana. Tel 0735443862 NU ANGAJEZ!!!

  • 9

    APT angajeaza Pickeri (manipulanti marfa) pentru un depozit din Dumbravita. *Oferim: Stabilitate la locul de munca; Salariul de incadrare este de 3388 de lei brut; Tichete de masa de 15 lei/zi; *Program: 12 cu 24/ 12 cu 48 (interval orar: 06:00-18:00/ 18:00-06:00) *Transport asigurat din Timisoara; Pentru detalii ne puteti contacta: * Tel: 0723 101 361 * Email:

  • Firma ZEISS ADMIN va ofera servicii de administrare blocuri de inalta calitate. www.blocuritimisoara.ro Imbinam metodele clasice de administrare imobile - lista de intretinere pe hartie afisata la avizier, plata in numerar la scara blocului - cu metodele cele mai moderne - avizier online, plati electronice, acces permanent pentru presedinte si cenzor la programul de administrare unde pot urmari incasarile, platile, situatia fondurilor si toate detaliile legate de asociatie, comunicare directa cu toti locatarii pentru problemele importante prin anunturi la avizier si e-mail. In plus, avem experienta solida in recuperarea datoriilor de la restantieri. Referinte despre profesionalismul nostru, onestitate si corectitudine puteti primi de la oricare dintre presedintii, cenzorii sau locatarii blocurilor pe care le avem in grija. Preluam ca bonus si serviciile de curatenie la blocurile administrate de firma noastra.

  • Administrator cu experienta de 20 ani, doresc sa preiau in administrare asociatii de proprietari sau locatari,detin atestare profesională. Rog seriozitate!Multumesc.

  • 3

    PFA cu atestat și experienta în domeniu, Ofer gama completa de servicii ca administrator asociații de proprietari.

  • Oferim servicii de curatenie in spatii de birouri, comerciale( farmacii, banci, magazine, restaurante, saloane infrumusetare), depozite, legal. Tel 0735443862

  • 1

    Ne marim echipa !! Cautam Profesor Limba Engleza Responsabilitati: >livrarea cursurilor de Limba Engleza •administrarea grupelor de studiu (monitorizarea evolutiei, customizarea si feedback-ul pentru participanti) •construirea programelor de training, colaborarea in dezvoltarea profesionala •mentinerea serviciilor la un standard inalt Este necesar sa aveti: experienta in predarea Limbi Engleza • experienta in administrare clienti • dorinta de participare la sesiunile de training si dezvoltare • disponibilitate de coordonare programe educationale • intelegere a mediului de afaceri si a activitatilor clientilor • dedicare si orientare catre clienti • colaborare in echipa si fluenta in comunicare Beneficii Oferite: bonusuri de performanta si loialitate Contract de munca https://www.facebook.com/englishcenterTM/ Investeste in tine! ne poți trimite CV-ul tău și te contactăm noi : InfoStrada Gheorghe Lazăr 9 / etaj 3 (Piata 700)

  • Administrator condominiu cu atestat si PFA. Pe langa activitatile obligatorii prevazute prin Legea 196/2018 ofer si sprijin pentru actualizarea actelor Asociatiilor de Proprietari sau infiintarea noilor Asociatii. Mai multe detalii la nr. de telefon 0757023009.

  • 7

    Candidatul ideal - studii medii - persoana serioasa, cu initiativa, organizata - capacitate de lucru in echipa - cunostiinte medii de lb engleza - cunostiinte medii IT XL-Office Descrierea jobului - Incarca si descarca marfa din depozit si din masini - Efectueaza receptia calitativa si cantitativa a marfii si verifica concordanta dintre marfa fizica si actele insotitoare - Pregateste marfa care trebuie expediata la punctele de lucru ale firmei, clienti si la magazine - Pastreaza documentele justificative legate de stocuri - Salariu motivant - Bonuri de masa

  • Jurist, preiau blocuri pentru administrare. Telefon

  • Crescendo Imobile Evidenta financiara este cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceea va punem la dispozitie: ✓ plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii; ✓ intocmirea Registrului de casa ; ✓ pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in concordanta cu Legile in vigoare ; ✓ mentinerea relatiilor cu institutia bancara la care Asociatia are deschis cont; ✓ mentinerea relatiilor cu furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii. ✓ intocmirea Registrului Jurnal ; ✓ verificarea registrelor contabile ; ✓ monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii in partida simpla a Asociatiilor de Proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica. TELEFON 0786327700

  • VREI UN ADMINISTRATOR CU CARE SA POTI LUCRA IN MOD TRANSPARENT?Vrei sa afli ce taxe platesti la administratorul blocului? Vrei sa stii cum au fost impartite facturile? Cu rabdare iti sunt explicate cheltuielile. In plus ai si ACCES ONLINE, pentru a putea sa vezi tabelul expus la avizier, factura detaliata a apartamentului tau, istoricul platilor si al consumurilor de apa si poti comunica index-ul de apa. ACUM CHIAR STII CE PLATESTI! telefon

  • Ofer curatenie asociatii de proprietari( scari de bloc) in zonele: Lipovei, Aradului, Torontalului, Bucovina, Dumbravita, include dezinfectia de 2/saptamana prin pulverizare a spatiului comun. Tel 0735443862

  • 13

    Descriere: • Asigura manipularea marfurilor si/sau a materialelor din depozit fara pierderi • Se asigura ca marfa primita corespunde cu informatiile existente pe documentele de insotire a acesteia • Numara produsele ce vor intra in stoc • Respecta conditiile si standardele de depozitare contribuind la aranjarea eficienta a depozitului • Participa la inventarele periodice • Participa la pregatirea comenzilor • Sorteaza si aranjeaza marfa in depozit Cerinte: • Responsabilitate si seriozitate • Capacitate comunicare si lucru in echipa • Dinamism si organizare Se ofera: • salariu motivant

  • 1

    Buna ziua...caut o fata draguta si frumoasa max 25-35 ani , Asistenta personala-secretaria ..doar seriosita

  • Descrierea postului Candidatul ideal: - Persoana proactiva si atenta la detalii; - Experienta in gestionare depozit sau in domeniul logisticii; - Cunostintele tehnice si de contabilitate primara constituie un plus; - Bune abilitati de gestionare fizica si organizatorica a produselor; - Seriozitate, corectitudine, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune, de respectare a termenelor si de asumare a responsabilitatilor; - Cunostinte PC si carnet de conducere categoria B; - Cazier curat; - Cunoasterea limbii maghiare (obligatoriu) si a limbii engleze (avantaj). Cerinte Responsabilitati: - Participa la realizarea receptionarii si expedierii corecte a marfurilor; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit si verifica in permanenta stocurile; - Verifica, inregistreaza si emite bonuri de consum, comenzi de produse, CMR-uri, avize, etichete sau altele acte solicitate de catre angajator; - Deserveste clientii doar pe baza documentelor emise; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori; - Anunta conducerea firmei de indata ce constata diferente intre stocul scriptic si cel fizic; - Raspunde de gestiunea marfurilor din depozit, supervizeaza si raspunde de aplicarea procedurilor interne de gestiune; - Participa la inventarul periodic si anual al produselor si intocmeste rapoartele specifice catre managementul companiei; - Este sprijin activ pentru celelalte departamente ale firmei.

  • Descrierea postului Candidatul ideal: - Persoana proactiva si atenta la detalii; - Experienta in gestionare depozit sau in domeniul logisticii; - Cunostintele tehnice si de contabilitate primara constituie un plus; - Bune abilitati de gestionare fizica si organizatorica a produselor; - Seriozitate, corectitudine, comunicativitate, flexibilitate; - Abilitatea de a lucra sub presiune, de respectare a termenelor si de asumare a responsabilitatilor; - Cunostinte PC si carnet de conducere categoria B; - Cazier curat; - Cunoasterea limbii maghiare (obligatoriu) si a limbii engleze (avantaj). Cerinte Responsabilitati: - Participa la realizarea receptionarii si expedierii corecte a marfurilor; - Asigura organizarea rationala a produselor in depozit si verifica in permanenta stocurile; - Verifica, inregistreaza si emite bonuri de consum, comenzi de produse, CMR-uri, avize, etichete sau altele acte solicitate de catre angajator; - Deserveste clientii doar pe baza documentelor emise; - Intocmeste necesarul produselor de comandat de la furnizori; - Anunta conducerea firmei de indata ce constata diferente intre stocul scriptic si cel fizic; - Raspunde de gestiunea marfurilor din depozit, supervizeaza si raspunde de aplicarea procedurilor interne de gestiune; - Participa la inventarul periodic si anual al produselor si intocmeste rapoartele specifice catre managementul companiei; - Este sprijin activ pentru celelalte departamente ale firmei. Oferta (bonusuri, beneficii) Beneficii: - Salariu lunar atractiv, care se discuta la interviu; - Bonusare anuala pentru buna gestionare a depozitului; - Bonuri de masa; - Telefon si calculator de serviciu; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti. Descrierea companiei: Compania DTN GROUP COMMERCE comercializeaza pe piata romaneasca echipamente frigorifice si de climatizare, fiind parte a DTN GROUP, cu filiale si in Slovacia, Ungaria si Austria. In Romania dorim sa ne extindem echipa cu persoane potrivite pentru gestionarea produselor HVAC aflate in portofoliul nostru.

  • Firma Tauber Eco angajeaza barbat/femeie cu limba Germană la post de funcțional birou in Timisoara. necesita cunoașterea minima de calculator , limba germană e OBLIGATORIU

  • Salveaza cautarea