Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Suceava

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam persoana specializata pentru a prelua in locatie de gestiune (administrare) o pensiune turistica clasificata la 4 margarete, alcatuita din 8 camere cu baie si balcon, loc servit masa, bucatarie utilata si foisor cu gratar. Pensiunea este situata in Bucovina, la 15 km de Vatra Dornei. Cei interesati sa trimita un CV in format europass la

  • 8

    Angajez sofer taxi masini bune cu gpl , pentru cine este interest mai multe detalii la telefon.

  • 12

    Societate multinationala austriaca recruteaza full time/part time in domeniul asigurarilor - consultanti financiari non-life/life - manager non-life/life Retributii mai mari de 2000 de lei

  • operator calculator în vanzare

  • 19

    Cautam coleg/colega de birou! Daca esti dinamic/a, activ/ă și deschis/ă sa înveți un domeniu nou,te asteptam in echipa noastră. Cerinte post: studii medii ,cunostinte operare PC. Asteptam CV-ul tau!

  • 1

    Experienta in domeniu ca model sau trainer este un must. Candidatul ideal Capacitate de organizare a timpului si sarcinilor de serviciu; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp; Experienta in video; Responsabilitati principale: Comunicare pe facebook, wapp, skype cu aplicantii. Interactiune pe facebook si instagram. Beneficii Pachet salarial flix plus bonuri de masa; Comision Bonusuri lunare; Mediu de lucru profesionist; Echipa tanara si deschisa la idei constructive; Team building-uri.

  • 2

    Responsabilitati: - elaborezi strategia companiei in domeniul resurselor umane; -elaborezi, specific, strategia si arhitectura managementului performantei - selecția și recrutarea personalului; - dezvoltarea si coordonarea programelor privind evaluarea competenţelor si dezvoltarii carierei, pentru salariaţii Companiei; - asiguri demersurile în vederea justei selectii si a participãrii personalului Companiei la cursuri/ instruiri/ stagii de formare/ perfectionare/ instruire/ întretinere profesionalã. - Elaborarea de rapoarte cu privire la mijloacele de recrutare, turnover-ul din departament, situatia testarilor si a pretentiilor salariale ale angajatilor, statistici de piata - Actualizarea periodica a bazei de date a angajatilor - Negocierea de contracte in vederea colectarii de CV-uri (Ejobs, Bestjobs, asociatii ale studentilor, targuri de joburi, etc) - Gestionarea procesului de integrare a noilor angajati - Sustinerea sesiunilor de formare si dezvoltare a angajatilor in functie de nevoile identificate - Elaborarea de proceduri atunci cand este necesara standardizarea si formalizarea unui proces - Participa la derularea proiectelor initiate de catre departamentul de resurse umane - Intocmirea si rularea chestionarelor de evaluare a satisfactiei personalului; - Sustinerea de "Interviuri de Iesire" si centralizarea motivelor de plecare a angajatilor - Up-date fise de post Cerinte: - studii universitare ; - cunoasterea legislatiei muncii, experiență relevanta în domeniul resurselor umane - experiență profesională în activitatea de eficientizare, de restructurare a organizatiei; - abilitati, cunostinte legate de politici de resurse umane, raportari specifice domeniului resurse umane, administrare personal, structura organizatorica, recrutare, managementul performantei si managementul succesiunii - excelente abilitati de prezentare, comunicare si negociere; - bun organizator, atent la detalii, rigoare; - capacitate de a evalua performanta, rapiditate in luarea deciziilor; - persoana dinamică, proactivă și orientată către rezultate - foarte bune abilități de organizare a timpului;

  • 1

    LITRA International cauta persoane disponibile pentru a lucra ca secretara la domiciliu, sarcinile principale: telemarketing si traducerea, cautare pe internet, emails. Poate fi un job part-time sau de norma intreaga. Cerintele: competente informatice bune, calculator propriu cu conexiune ADSL, sa vorbiti si sa scrieti urmatoarele limbi: engleza, italiana. Va rugam sa trimiteti CV-ul la si sa ne contactati pentru interviu la +40 0373 78 17 71, numai dupa ora 16.

  • 4

    Agentie de recrutare si plasare forta de munca din Suceava angajeaza Inspector Resurse Umane. Experienta pe un post similar si cunostinte de limba franceza reprezinta un avantaj.  Principalele atributii: - intocmirea dosarelor de personal ; - operare in program Revisal; - comunicarea cu diverse institutii (ITM, AJOFM, Medicina Muncii etc.); - comunicarea cu salariatii (prin telefon, email) ;  Calitati necesare: - comunicativ, empatic, responsabil ; - cunostinte de operare PC si Microsoft Office (Excel, Word) ;  Beneficii: - salariu motivant ; - posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica ; Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne un CV pe adresa si te contactam noi.

  • SC TUTTO-WORK S.R.L angajează : Căutăm persoane energice, perseverente dornice de stabilitate la locul de muncă pentru poziția de “operator call center limba italiană”. Oferim un loc de muncă stabil, posibilitatea de a învăța pentru cei fără experiență în domeniu. Cerințe : • cunoștințe medii de calculator. • experiența antetioara in domeniul call center constituie un avantaj ( nu este obligatoriu ) • abilitați de comunicare in limba italiana. • atitudine pozitivă. Beneficii : • Training si formare la locul de muncă. • Mediu profesionist de muncă. • Program de lucru full time luni - vineri cu weekenduri libere. Oferim : • Pachet salarial net atractiv cu posibilitatea de creștere. • Bonusuri.

  • 1

    Studentă, cu abilități foarte bune de comunicare si organizare, caut loc de muncă în absolut orice domeniu. Mentionez că sunt o persoană muncitoare și dornică să învăț lucruri noi. Am experiență ca și asistent manager.

  • 9

    Echipa RECREX SRL este in cautarea unui coleg pentru Departamentul dе Call-Center. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara, sa inveti lucruri noi si sa-ti perfectionezi abilitatile dе comunicare, aplica un CV! Iti oferim posibilitatea sa cresti profesional alaturi dе noi! Cerinte: - cunostinte operare PC si Internet; - cunostiinte dе operare programe office: Word, Excel; - atitudine pozitiva; - seriozitate; - gestionarea mai multor taskuri in acelasi timp; - aptitudini dе comunicare foarte bune, determinare, abilitate multi-tasking și esti orientarea spre rezultate; -perseverență, autocontrol, răbdare și capacitate dе învățare rapidă. Descrierea jobului Responsabilitati: - preluarea apelurilor telefonice; - raspundе cеrеrilor cliеntilor pе е-mаil; - preluarea si rezolvarea operativa a solicitarilor clientilor; - rezolvarea cеrеrilor cu аmabilitаtе și аcuratețe, respectând standardele de calitate a serviciilor; - feedback continuu către superior cu privire la activitatea zilnică sau alte probleme; - efectuarea oricăror alte activități noi în conformitate cu procedurile departamentului. Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si entuziasta care construieste parteneriate durabile bazate pe incredere si profesionalism, in beneficiul tuturor, promovand principii sanatoase pentru o societate aflata in continua dezvoltare. E-mail:

  • 3

    Disponibil online

    Angajez

    Angajez fata vorbitoare de limba engleza la nivel Conversational pentru dispecerat international 《3.5T Se cer cunostinte de operare PC Mai multe detalii la telefon .

  • Asociatia de Proprietari 8+30 Obcini angajeaza pe perioada nedeterminata administrator condominii, persoana serioasa si responsabila, posesoare a certificatului de calificare profesională obtinut in conformitate cu Legea nr. 196/2018. Experienta similara, cunoasterea programului asociatiei si domiciliul acestuia in cadrul asociatiei constituie un avantaj. Pentru detalii apelati 0742008807

  • Angajam doamna / domnisoara (receptie - The Forest Tower / Camp Adventure) pentru o misiune de lucru in Danemarca, incepand cu sfarsitul lunii aprilie. Dorim persoana serioasa, motivata si dornica de aventura, pasionata de natura. Se ofera: - cazare asigurata gratuita; - masa asigurara ; - pachet salarial atractiv ; - conditii avantajoase de lucru. Se cere : -seriozitate; -experienta in domeniu; -cunostinte de limba engleza. Pentru detalii ne puteti contacta la numerele de telefon : 0371 385 583 / 0720 362 123 Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email :

  • Salveaza cautarea