Oferte locuri de munca in Administratie Timis - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba ,germana,engleza. sa cunoasca sa lucreze pe calculator. sa colaboreze cu directorul firmei. Firma ofera salariu motivant intre 1000-1500 euro.Administratorul poate sa lucreze si part time. Pentru mai multe detali va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: .
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma in domeniu constructiilor,angajeaza asistenta manager cu permis auto,cunostinte operare Pc.[excel,word],este munca de birou si de teren,trebuie sa aveti disponibilitate si la delegatii in tara in interes profesional,mai multe detalii la un interviu sau la numarul de telefon,cv de angajare se trimit aici pe aceasta platforma,pe pub 24.Ofer si cer seriozitate.
-
Promovat
Cautam o persoana responsabila, amabila, educata, punctuala, dinamica, creativa, optimista, atenta la detalii, loiala, cu spirit de echipa, motivata de dorinta de dezvoltare personala si profesionala, cu abilitati excelente de organizare, comunicare si relationare. Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare continua in management. Experiența anterioară într-un salon de înfrumusețare este foarte importantă. Cerinte: * Pentru noi este important sa ai o atitudine pozitiva si proactiva, sa fii organizata, cu spirit de initativa si orientata in permanenta catre atingerea obiectivelor. * Acest job ti se potriveste perfect daca in trecut ai coordonat o echipa minim 2-3 ani si ai dobandit abilitati d leadership. * Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Google Drive) precum și de folosire a uneltelor Social Media ( Instagram, Facebook, TikTok, Google) * Cunostiinte de contabilitate primara (evidenta facturi, nir, registru casa etc.) * Este necesară cunoasterea limbii engleze la nivel conversational; * Permis conducere categoria B Descrierea jobului: * Supravegherea și organizarea activităților din salon ; * Gestionarea optima a personalului din echipa ; * Participarea activa la realizarea de oferte, promotii și implemetarea acestora in salon precum și distribuția lor in mediul online; * Monitorizarea timpilor de lucru si eficientizare a programarilor; * Recrutare personal; * Formarea si dezvoltarea persoanelor noi din echipa; * Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita. * Construirea si mentinerea unui mediu de lucru profesional atat pentru echipa cat si pentru clientii salonului; * Crearea si aplicarea strategiilor in vederea realizarii targetelor lunare; * Calculul salarial si distribuirea comisioanelor lunare in funcție de targetele fiecărui angajat. * Colaborarea directa și eficientă cu contabilul firmei * Realizarea stocurilor lunare si gestionarea comenzilor, precum și aprovizionare; * Promovarea imaginii salonului; Beneficii: * Pachet generos de beneficii care include carte de munca, salariu fix plus comision și bonusuri in funcție de realizari
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, cu experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, cu experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 3000lei (NET), in functie de abilitati, experienta si performanta. CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Compania noastră caută un Declarant Vamal pentru punctul de lucru WMT - Vama Pitt Timișoara. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu reglementările vamale. Cerințe: * Constituie avantaj experiența în domeniul vamal; * Studii superioare (preferabil); * Abilități excelenta de operare PC ( MS Office, sisteme ERP, Asis, etc.); * Nivel ridicat de atenție (necesar pentru verificarea documentelor și a valorilor); * Excelente abilități organizatorice și de prioritizare sarcini; * Gestionarea la timp a notificărilor de sosire avizare; * Flexibilitate și gestionare sarcini multiple; * Dinamic ă, optimist ă, proactiv ă, prompt ă, spontan ă, adaptabil ă, responsabil ă; * Rezistență la efectuarea de sarcini repetitive și deschidere față de sarcini noi; * Spirit de echipă; * Permis conducere cat. B; * Cunoștințe de limba engleză nivel mediu ; Responsabilități: * Verificarea respectării procedurilor de vămuire ; * Administrarea bunurilor din gestiune; * Obținerea autorizațiilor în vederea unei bune funcționări a activității și mentinerea unei evidențe clare a tuturor autorizațiilor în vigoare; * Asigurarea comunicării cu alte organizatii și instituții ale statului; * Întocmirea declarațiilor vamale de import export tranzit și a altor operațiuni vamale solicitate de către și pentru clienți ; * Pregătirea dosarelor cu toate documentele aferente în vederea emiterii autorizațiilor necesare vămuirii inclusiv la destinație; * Asigurarea conformității cu reglementările vamale ; * Elaborarea declarațiilor vamale în conformitate cu procedurile de vămuire; * Depunerea documentelor vamale necesare pentru import-export la Biroul Vamal; * Anexarea declarațiilor vamale, documentele prevăzute de către legislația în vigoare(ex: factură, CMR, parking list, etc.); * Furnizarea informațiilor suplimentare necesare controlului documentar; * Prelucrarea declarațiilor vamale validate și formarea setului de documente pentru părțile implicate; * Facturarea operațiunilor vamale; * Înregistrarea declarațiilor vamale în registrele de evidență pentru vamă și în depozitul bănesc; * Monitorizare depozit bănesc; * Arhivarea documentelor vamale; * Completarea zilnică în Registrul declarațiilor vamale toate informațiile referitoare la operațiunile vamale derulate în cursul zilei; * Actualizarea situațiilor săptămânale pentru vamă; * Păstrarea legaturii cu furnizorii clienții în vederea soluționării problemelor legate de procesul de vămuire; * Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura o gestionare eficientă a procesului vamal; * Comunicarea cu autoritățile vamale; * Identificarea și soluționarea problemelor legate de procesul vamal; * Informarea agentului economic în legatură cu modificările legislative survenite privind efectuarea formalităților vamale; Beneficii: * Contract de munca pe perioada NEDETERMINATĂ ; * Salariu MOTIVANT ; * Ttichete de masă ; * Agigurare medicală ; * Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; * Posibilitatea de a lucra cu clienți internaționali și de a dezvolta abilități de comunicare interculturală ; Dacă sunteți o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și negociere, și sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să aplicați la acest post.
-
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Promovat
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba ,germana,engleza. sa cunoasca sa lucreze pe calculator. sa colaboreze cu directorul firmei. Firma ofera salariu motivant intre 1000-1500 euro.Administratorul poate sa lucreze si part time. Pentru mai multe detali va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: .
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 1000-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Angajam operator calculator comenzi magazin online, fara experienta - full time - in Timisoara Descrierea jobului: - full-time - preluarea comenzilor online - procesarea comenzilor - contactarea telefonică a clienților în vederea finalizării comenzilor - ambalarea produselor - efectuarea inventarul stocului de marfă, asigurindu-se în orice moment de corespondența între stocul scriptic și stocul fizic - verificarea și arhivarea corespunzătoare a tuturor documentelor aferente activității zilnice de distribuție ( avize, facturi, inventare, etc ), în condițiile respectării procedurilor interne ale firmei - participarea activă la toate operațiunile de încărcare descărcare a mărfii în din depozit (încărcare descărcare recepții marfă de la Furnizori, pregătire marfă conform facturi emise pentru livrare clienți, etc) - gestionează în mod responsabil resursele puse la dispoziție de către firmă SC AVR TEXATRADE S.R.L din Timisoara angajează operator comenzi magazin online cu program full-time, fara experiență. Adresă: Timisoara, Timis, Cale Stan Vidrighin, Nr. 14-16 Program: L-V, 09.00-17.00 Salariu de la 2089lei ( NET ), in functie de abilitati, cu posibilități de creștere bazate pe performanța individuală CV-urile se trimit pe adresa de mail sau accesand linkul de mai jos: https: avrtexatrade.ro joburi
-
Clinica Opticlass Timisoara angajeaza personal receptie, full-time, program in 2 schimburi. Cautam o persoana pentru job-ul de Front Desk - receptie, la cabinetul oftalmologic Opticlass Timisoara. Atributii: - intampinarea,preluarea,informarea corecta si indrumarea amabila a pacientilor in procesul pe care ei il parcurg. - preluarea apelurilor telefonice si solutionarea cererilor primite din partea pacientilor. - inregistrarea programarilor - incasarea (cash card) contravalorii serviciilor medicale efectuate de fiecare pacient in parte. - intocmirea facturilor, incasarea contravalorii acestora pentru serviciile medicale. - indosarierea si arhivarea documentelor. Candidatul ideal: - cunostiinte operare PC; - limba engleza - nivel mediu; - abilitati de comunicare si relationare; - capacitati de organizare; - orientat catre client; - dorinta de a invata lucruri noi. Beneficii: - loc de munca stabil; - pachet salarial atractiv; - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara. Cv-urile cu poza se trimit pe adresa de mail:
-
Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.
-
Promovat
Realizeaza interfata in relatiile cu clientii, furnizorii si colaboratorii firmei prin preluarea apelurilor telefonice din tara si strainatate, respectiv a corespondentei scrise. Primeste si indruma vizitatorii in companie, lamureste aspectele cu privire la solicitarile acestora Program de lucru: Luni-Vineri, 8 ore/zi, ( 8:30-17:00) Cerinte: Absolvent(a) studii medii Limba engleza la nivel cel putin mediu Domiciliu stabil in Timisoara Beneficii: Salariu integral pe cartea de munca Instruiri asigurate de angajator Tichete de masa 30lei/zi
-
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare avantajoase. Relatii la tel. 077158091.
-
Clinica Stomatologică Smile Vision, Timisoara, Piata 700, este in cautarea unei colege pe partea de front desk si administrativ cu foarte bune abilități de organizare și comunicare: Candidatul ideal: ambițioasă cu bune abilități de comunicare și interacțiunea cu oamenii. descurcareață, organizată și eficientă in a gestiona și finaliza taskuri diferite. contabilitate primară ( să stie ce presupune a gestiona casa, registru de casa, facturi, POS) dornică să invete lucruri noi, să creasca pe o pozitie de management operational foarte bune abilități utilizare PC, Microsoft Office - Excel, Work, Google Drive, Sheets, Docs, E-mail Google, Thunderbird program flexibil dimineata, dupamasa limba engleza - avansat Responsabilități FRONT DESK: -întampină pacientii care sosesc in clinică și ii îndrumă către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația; consilează pacienții în legatură cu informațiile care sunt necesare să le completeze programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații investigații; urmăreste pacienții pentru intervenții preia apelurile telefonice în mod eficient și profesional; înregistrează, monitorizeaza informatiile în sistemul operațional intern; claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor; asigură comunicarea prin: email, telefoniic, atât intern cât si extern; încasează contravaloarea serviciilor medicale cash card și facturează pacienții eliberează asigurari, scrisori medicale, adeverințe trimitere comenzi tehnicieni comisioane receptie comenzi retururi verificare emailuri +raspuns email pacienți Responsabilități ASISTENT MANAGER: Coordonarea și supervizarea diferitelor proiecte ce se desfasoara in clinică alături de General Manager Realizeaza plata facturilor Deschiderea de a se implica in proiecte ce tin de comunicarea cu diferiti medici si comunicarea cu ei. Avantajele pe care le ai in cadrul clinicii: - Clinică nouă modernă folosind ultimele tehnologii - Echipă stabilă cu multă experiență în cadrul căreia te poti dezvolta si avansa. - Program de lucru in ture 8:30-16:30 12: Sâmbăta -o data pe luna (platita 200%)
-
Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16
-
Editare pe calculator, navigare internet, primirea si trimiterea de diverse informatii. Salar si conditii de munca avantajoase
-
Our real estate development construction company is finding assistant construction manager, program monday to friday 8.00 to 17.00 saturday 2 hrs, driving B must. C.V on whatsapp
-
Depozitul cargo-partner situat in zona aeroport angajeaza Operator calculator! Candidatul ideal: - Disponibil pentru lucrul in 2 schimburi; - Atentie sporita la detalii; - experienta in domeniul logisticii si distributiei; - Persoana calma, organizata si constincioasa; - Cunostinte de operare PC - pachetul MS Office ; - Situdii medii sau superioare (finalizate sau in curs); - Capacitatea de a comunica in mod coerent verbal si scris; - Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele. Descrierea jobului: - Introducerea in sistem a datelor despre marfa depozitata; - Gestionare documentelor implicate in procesul de distributie a marfurilor; - Asigura transferul si procesarea de fisiere utilizand aplicatii specifice; - Mentine legatura cu clientii telefonic si prin mail; - Atentie sporita; Detalii si Beneficii: Asigurare medicala privata gratuita; Salariu fix + bonuri de masa in valoare de 30 lei zi;
-
ID Logistics este in cautare de Operator PC Operator Date pentru depozitul aflat in Ghiroda Program in 3 schimburi: 06:00 - 14:30 14:00 - 22:30 22:00 - 06:00 Candidatul Ideal: - Cunostinte de baza operare PC. - De preferat - experienta in domeniul administrativ secretariat; - Studii medii superioare; - Abilitati de lucru cu documente si sisteme informatice; - Abilitati organizatorice. Descrierea jobului: - Operarea datelor cu caracter logistic; - Emite documente interne; - Comunica cu clientul prin e-mail telefon problemele de receptive expeditie; - Intocmeste situatia cu numarul de paleti ai furnizorilor (intrari - iesiri); - Realizeaza procesele verbale de predare primire; Ce oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Tichete de masa 30 Ron zi; - Bonusuri lunare de performanta; - Transport asigurat sau decontare transport; - Training-uri interne; - Bookster. Transport asigurat din mai multe zone
-
Firma de constructii din Timisoara, angajam secretara cu sau fara experienta, program flexibil, cu disponibilitate la deplasari, contract de munca perioada nedeterminata, ca si parte salariala 4000 de lei Net pe luna cu posibilitate de marire. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de tel: .