Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Timis Timisoara Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • cercasi segretaria qualificata con esperienza lavorativa prima contabilit , si richiede linqua parlata italiano ,inglese , automunita disponibilit a viaggiare, et richiesta dai 30/50 ,offerta di lavoro per solo donne ,no perditempo senza requisiti richiesti, per info inviare cv a, email, consorzioalimentare8@gmail.com

  • 16

    Cerinte: - limba engleza avansat - limba italiana avantaj - cunostinte contabilitate primara - seriozitate si atentie la detalii

  • 2

    Societatea Infra Promedica SRL specializată în servicii de îngrijiri medicale la domiciliu angajează manager. Cerințe : - studii superioare - vorbitor limba engleză (limba germană constituie avantaj) - cunoștințe minime tratamente medicale și îngrijirea pacienților. Pentru mai multe detalii transmiteți întrebările suplimentare și CV la adresa de email

  • 3

    Angajez Secretara Personala Varsta 18-40 de ani Cu sau fara experienta ( Minim 12 Clase Absolvite) Aspect fizic placut Comunicativa Deschisa Punctuala Se ofera salariu 5000 de lei plus Bonusuri. Atributile Postului Preia si directioneaza apelurile telefonice Primeste si transmite e-mail-uri Programeaza audiente Copiaza/Redacteaza diferite materiale Mentine relatii functionale de colaborare cu toti clienti/furnizori. Etc... Cv-ul insotit de poza se poate trimite la adresa de mail din anunt sau pe watshap la nr de telf din anunt .

  • - Se va ocupa de gestiunea depozitului, descarcarea si incarcarea marfii - Este nevoie de certificat de Stivuitorist (valabil sau expirat e ok) - Va emite facturi si avize - Se va ocupa de receptia marfii

  • 2

    Închiriez prb și nacele la 20 m preț la prb la.oro.. sau la zi .. telefon 073466940

  • 22

    angajam dispecer/a incepator sau cu experienta in transport intern international de marfa cu microbuse de 3,5 t,.Rog cv pe adresa de mail transzemol 2009 @ gmail.com

  • 28

    Angajez urgent personal birou public in Timisoara full-time..........cv+foto

  • 15

    Angajez asistenta personala,obligatoriu permis auto,trimiteti CV dvs la aceasta adresa sau ma puteti contacta la telefon.se ofera contract de munca.,salariu atractiv.

  • 5

    Descrierea postului Căutăm personal să se alăture echipei noastre! În calitate de angajat la compania noastră, veți fi responsabili pentru îngrijirea facilităților noastre și veți efectua diverse activități de curățenie si întreținere pentru imobile (scari de bloc ) situate in zona Girocului-Braytim Timisoara si Giroc. Rezumatul jobului - efectueaza o varietate de activități de curățare și întreținere. - va fi responsabil pentru menținerea tuturor spațiilor ingrijite și ordonate. - obligațiile vor include aspirarea, curățarea, spalarea suprafețelor, stergerea prafului, curatarea ferestrelor, lifturilor, eliminarea gunoiului si intretinerea tuturor echipamentelor si produselor de curatare. Cerinte - atenția la detalii și o atitudine pozitivă este o necesitate - punctual si dedicat muncii și îndatoririlor - abilitatea de a lucra bine singur sau in echipă - acorda atenție detaliilor la curățare - organizat și capabil să urmeze un program - permis conducere categoria B (optional) Ce se ofera - salariu 2300 - 2500 lei net - bonusuri de activitate - mediu de lucru placut

  • Ne marim echipa operationala! Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: - Minim 1 an experienta intr-un post similar (dispecer transport international) - Cunostinte de Microsoft Excel, - Limba engleza nivel mediu- scris, vorbit, citit ( Germana constituie un avantaj), - Cunostinte in industria transportului international, - Bune abilitati de comunicare, - Capacitate foarte buna de rezolvare a problemelor, - Abilitati de organizare si planificare a activitatii. Descrierea jobului : - Coordonarea si supervizarea activitatii camioanelor care circula in trafic international, - Preluarea si executarea comenzilor de transport de la client r sp ct nd c rint l comp niei si c rint l l g l , - Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport, - Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei, - Pastrarea unei bune comunicari cu clientul si soferul, - Introducerea datelor din comenzi intr-un soft specializat, - Verificarea situatiei transporturilor pe rute si comunicarea acesteia catre Manager/Supervizor, Ce oferim ? - Pachet salarial atractiv, - Telefon de serviciu+ laptop, - Oportunitati de promovare intr-o companie aflata in plin proces de expansiune, - Conditii de lucru moderne si placute. Te asteptam in echipa noastra!

  • 2

    Angajam secretară pentru un studio aflat în Centrul Timișoarei.

  • 1

    Echipa MadArt caută project manager. Scopul acestei poziții este acela de a organiza procesul de lucru si proiectele intr-un mod cat mai eficient. Cerințele postului: - Abilitati excelente de comunicare interna si orientate spre client - Abilitati organizatorice solide - Atentie la detalii si abilitati de multitasking - Abilitati excelente de lucru in echipa si de coordonare a echipei - Abilitati de problem solving - Cunostinte de limba italiana (scris + vorbit) - Cunostinte de limba engleza (scris + vorbit) Constituie un avantaj: - Experienta de lucru in platforme de project management - Experienta de lucru pe proiecte de dezvoltare de magazine online si/sau website-uri de prezentare - Experienta de lucru ca si project manager/coordonator de echipa Descrierea job-ului: - Coordonarea echipei de-a lungul etapelor de dezvoltare a proiectelor - Impartirea proiectelor pe etape si crearea de task-uri intr-un sistem de project management pentru fiecare membru al echipei - Urmarirea task-urilor create si verificarea lor astfel incat acestea sa fie rezolvate la standardul de calitate cerut - Urmarirea timpului de lucru pentru fiecare task si crearea de rapoarte pentru fiecare proiect - Gestionarea mai multor proiecte simultan - Comunicarea cu clientul pentru e cere informatiile si materialele necesare pentru proiect - Participarea la discutii si sedinte cu clientii pentru a intelege cerintele proiectelor - Participarea la sedintele interne cu echipa pentru a trasa obiectivele si a remedia eventualele probleme - Crearea de proceduri de lucru pentru fiecare task/proiect - Programarea task-urilor zilnice pe calendar - Raportarea eventualelor probleme legate de proiecte si sugestii de rezolvare/imbunatatire Beneficii: - Salariu atractiv + bonus de performanta - Posibilitatea de colaborare de lunga durata - Sansa de a lucra cu o echipa tanara si prietenoasa - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Echipamente IT de ultima generatie, server, etc.

  • 4

    Cautam sa angajam dispecer pentru preluarea comenzilor Mai multe detalii la numarul de telefon intre orele 8-16

  • 2

    disponibile immediata

  • Persoana cu studii superioare caut de munca la birou, asistent manager, juridic.

  • 3

    Candidatul ideal: -Studii medii (de preferat superioare). -Experienta in gestionare. -Spirit de echipa. -Persoana pozitiva si organizata. Descrierea jobului: -Asigurarea pastrarii banilor si a altor valori in siguranta. -Asigurarea pastrarii in magazie in conditii de siguranta a tuturor bunurilor materiale pe care le are in primire. -Mentinerea sistemelor de control stoc la zi si asigurarea acuratetei inventarului. -Asigura receptia marfurilor. Oferta: Pachet salarial(salariu, tichete de masa, o masa/zi, abonament Ratt). Mediu de lucru placut.

  • Cerinte obligatorii: - experienta in domeniul de recrutare minim 2 ani; - permis de conducere categoria B. - cunostinte de limba engleza la nivel avansat; - cunostinte de operare PC; Descrierea postului: -te vei ocupa de proiecte atat in limba romana cat si in engleza, -jobul implica partea de recrutare si selectie de personal pentru diferite proiecte si tinerea legaturii cu clientii atunci cand proiectul implica acest lucru(fara a avea contact cu contractele de munca, salarizare, etc) -jobul este full-time, la birou (nu se lucreaza remote)

  • 2

    Cercasi segretaria con esperienza lavorativa in contabilit , si richiede linqua parlata e scritto italiano, e inglese ,disponibile immediatamente si richiede et minima 30, disponibile a viaggiare anche in Europa ,per info email, Candidatura per solo donne Massima seriet e disponibilit

  • Salveaza cautarea