Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Tip job: Full time

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • ANGAJAM OPERATOR CALCULATOR, NIVEL DE COMPETENȚA: SENIOR. CERINȚE: EXPERIENȚĂ ÎN NOTARIAT. SALARIU ATRACTIV, SPECIFIC NIVELULUI DE COMPETENȚĂ. CONTACT: - Marius Amzulescu

  • 1

    firma de constructii angajeaza responsabil nr cu experienta

  • 1

    sc angajeaza responsabil resurse umane cu experienta si permis cat b Salarizare 4000 net +masina

  • Doresti sa reduci cheltuielile cu personalul, chiria si intretinerea sediului social? Societatea noastra vine in ajutorul dvs.cu activitati combinate de secretariat, asigurarea de servicii de secretariat zilnice, cum sunt receptia, facturarea si pastrarea evidentelor, servicii de personal si de corespondenta, indosariere, arhivare(pastrare arhiva 10 ani), curierat. Scanarea şi arhivarea electronică. Gestionarea poştei electronice şi a scrisorilor. Notificarea imediată prin SMS sau email. Programari intalniri. Rezervari bilete avion, rezervari hoteliere, concerte, evenimente, etc.. Activităţi de protocol (întâlniri de afaceri in cadrul societatii), spatiu birou 35 m si sala asteptare 15 m. La cerere asigurăm logistica(auto). Pe baza de contract sau comision. Pretul pachetelor se negociază telefonic sau email si este in functie de atributii, pachet Basic si Premium. Prestarea serviciilor se desfasoara conform legislatiei in vigoare, cu delegarea de competente. Oferta limitata! Contactati societatea pentru oferta completa! Cel mai mic pret de pe piata! Adresa noastra, Militari Residence. SC Profamily.

  • Compania noastra angajează personal in domeniul operator calculator live cam! Nu este nevoie de experienta! Se poate lucra de la domiciliu, sau de la sediile noastre din tara! Îți oferim contract, training, salariu fix net de 3000 lei net plus comision și bonusuri lunare ! Program de lucru 8 ore luni-vineri! Alege cel mai stabil domeniu! Pentru o colaborare va rugam sa Trimiteți un email la smartjobz@yahoo.com

  • Nelu Trans - Firma de transport persoane Austria si Germania cauta sa angajeze dispecer auto. Candidatul ideal: - Persoană dinamică - Comunicativă; - Bun negociator; - Proactiv, analitic; - Prioritizează sarcinile și le duce la bun sfârșit; - Bune abilități de rezolvare a problemelor și în a lua decizii; - Cunoaște și utilizează pachetului Microsoft Office - nivel începător sau mediu; - Posedă cuno tin e avansate de limbă engleză (scris/vorbit). Cuno in ele de limbă germana constituie un avantaj, precum i experien a în domeniu. Pentru mai multe detalii :

  • firma de shipping si reparatii nave angajeaza economist-contabil,in urmatoarele conditii : -Studii superioare in domeniul finante/banci/studii economice ; -Experianta de minim 2 ani pe un post similar ; -Limba engleza la nivel C ; -Cunoasterea programelor de contabilitate SAGA si alte programe,eventual Revisal; -Sa aiba cunostinte destule incat s apoata sa faca contabilitate aprimara si sa tina legatura cu firma de contabilitate ; -Se ofera salariul motivant si bonuri de masa. Asteptam c/v ul dvs la sau

  • Cautam persoana serioasă vorbitoare engleza,italiana,pentru munca secretariat strainatate.Salariu atractiv.

  • 111

    Salon de intretinere corporala cauta colega:: - simpatic/a, care stie sa se faca placut/a, comunicativ/a si vesel/a; - care are o atitudine pozitiva si deschisa ; - zambeste; - este proactiv/a si nu asteapta ca lucrurile sa se intample de la sine; - are initiativa si ii place sa rezolve probleme; - ii place sa primeasca feedback constant, ca sa evite comunicarea ineficienta; - are integritate si este o persoana de incredere; - ii face placere sa lucreze intr-o echipa tanara si ambitioasa; - este modest/a si apreciaza evolutia treptata; Descrierea jobului Responsabilitati : - va gestiona activitatea de front-desk. - va informa clientii nostri cu privire la serviciile oferite - va intampina clientii, va efectua preluarea apelurilor telefonice si va efectua programari/reprogramari, - va avea atributii in ceea ce priveste casieria, si activitatea de secretariat. - efectueaza inventarele si plaseaza comenzile; - se ingrijeste de aspectul centrului din punct de vedere igienic si estetic; - opereaza pe casa de marcat. - gestioneaza pagina de facebook, instagram, site, etc. VA ROG SA TRIMITETI CV-UL INSOTIT DE POZA!

  • 2

    Angajam asistent manager pentru apartamente in regim hotelier. Cautam o persoana tânără, dinamica, dornica de a incepe o viață nouă! Profil candidat: tânără, aspect fizic plăcut, fără obligații, posibilitate de a călători, disponibila pentru ore suplimentare. Experiența nu este necesara. Oferim training! Așteptăm un CV cu poze relevante pe adresa de e-mail: lungociflorin02@gmail.com.

  • 11

    Companie multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza agenti back office ( doar din Bucuresti si Ilfov ),cunoscatori de GERMANA/DANEZA/OLANDEZA/POLONEZA/RUSA/ITALIANA/FRANCEZA+ENGLEZA,nivel cunostinte minim B2 ( se cere cunoasterea ambelor limbi straine la nivel minim B2 ). - Daneza/Franceză/Germana/Olandeza/Rusa/Poloneza/Italiana + Engleză nivel B2 - Se lucreaza in ture de 8 ore in intervalul orar 10.00-00.00, in functie de proiect - Aptitudini de bază de navigare pe calculator și internet - Bune abilități de comunicare cu accent puternic pe client - Abilități de rezolvare a problemelor -Creșterea salariului , dupa 12 luni de la data angajării - Bonusuri multiple: bazate pe performanță, bonus de limbă, precum si alte bonusuri lunare, bonus de instalare -Se lucreaza in ture L-D, 5 zile/saptamana, in intervalul orar 10.00-00.00, ture de 8 ore si 30 de minute, cu pauza de masa si pauza de relaxare incluse (o ora), in functie se proiect -Se ofera salariu atractiv ( se discuta la interviu), bonuri de masa, bonusuri lunare de performanta precum si alte beneficii -Contract de munca permanent -Abonament medical clinica privata -Perioada de training este platita integrala -Locatie : Afi Cotroceni -Pentru moment se lucreaza de acasa -Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de email hr.paul.daniel ( @ ) gmail .com sau catalix2010 ( at) yahoo com in vederea programarii unui interviu

  • 3

    Angajam contabil contabilitate primara,domeniu patiserie. Locatia se afla in Brasov pe str.Iuliu Maniu nr.26 .Va asteptam la un interviu de luni-vineri intre orele 10 14 si sambata 10-11.

  • 3

    Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer la Garrett, in zona Militari PROGRAM IN TURE: 12/24, 12/48 /ZI/NOAPTE TARIF:13 RON/ORA Candidatul ideal: - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si actualizeaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - tichete de masa in valoare de 300 ron - contract de munca in conditiile legii;

  • 2

    Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate pentru Garrett, in zona Militari, Pacii PENTRU PERSOANELE DIN GIURGIU, ASIGURAM TRANSPORT GRATUIT!!! Oferta: - salariu platit la timp - toate sporurile + orele suplimentare calculate conform legii - plata la timp a salariului - echipament de lucru adecvat solicitarilor si cerintelor beneficiarilor - contract de munca in conditiile legii - alte beneficii in functie de performanta Cerinte post: disponibilitate de lucru in ture 12/24; sau 12 ore de luni pana vineri care sa aibe cunostinte de calculator atestat profesional de agent securitate, reprezinta un avantaj;

  • 3

    President hotel angajeaza ospatar. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze un cv aici sau la receptia hotelului.

  • 4

    President hotel angajeaza ospatar si agent de paza. Doar cv-urile trimise pe email vor fi luate in considerare. Pt mai multe detalii sunati la nr de tel

  • 1

    Doresc angajare, Asistent manager cu experienta in administrativ, manager vanzari, transporturi - logistica, import -export, manager achizitii, office manager, contabilitate primara, lb. engleza avansat, italiana -mediu, germana - începător, experienta in gestionarea relatiei cu clientii, permis de conducere, doresc angajare in strainatate sau in tara. Rog oferte serioase.

  • 13

    HR Assistant Descrierea jobului Identificarea de noi colaboratori Participarea la intreg procesul de recrutare si selectie ( crearea anunturilor de recrutare, promovare, analizarea CV-urilor, planificarea candidatilor, sustinerea interviurilor) Pastrarea relatiei cu fiecare colaborator Consilierea angajatilor in probleme de resurse umane. Cerinte Studii superioare in domeniul psihologie, resurse umane constituie avantaj Bune cunostinte de operare PC. Cunoasterea unei limbi straine, engleza / germana Permis de conducere categoria B constituie avantaj Abilitati foarte bune de comunicare. Orientare catre rezultate. Atitudine proactiva si deschidere catre invatarea de lucruri noi. Abilitati de planificare, organizare, relationare si comunicare; Deschidere spre schimbare si identificare solutii; Integritate si etica. In conditiile actuale de distantare sociala activitatea se va efectua online. Trebuie sa aveti acces la internet, un laptop si un telefon mobil. Fiecare candidat eligibil va fi sunat pentru un interviu de informare.

  • 1

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limba rusa si engleza -nivel foarte bun de cunoastere a limbilor ruse si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -franceza si engleza  -spaniola+engleza -franceza -germana -poloneza+engleza

  • 2

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti ale limbilor spaniola si engleza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii spaniole si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2.700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza  -rusa+engleza -olandeza -franceza -italiana + engleza

  • Salveaza cautarea